Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λάδι στον αισθητήρα στροφάλου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λάδι στον αισθητήρα στροφάλου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    6
    1554
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nolimit14 last edited by

      Σε Renault Megane 15ετίας ο κινητήρας έσβηνε από μόνος του στο ρελαντί και μετά δεν ξεκίναγε με τίποτα.
      Η λύση ήρθε με αλλαγή αισθητήρα στροφάλου,γνωστό θέμα στα παλιά Renault.
      Ο παλιός αισθητήρας που βγάλαμε είναι γεμάτος λάδι.
      Είναι σοβαρό θέμα αυτό;Δηλαδή παίζει να χάνει λάδια η μηχανή;Ή είναι κάτι νορμάλ;
      Μιλάμε για το μοτέρ 1.4 16v(K4J740 νομίζω).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nolimit14 last edited by

        Σε Renault Megane 15ετίας ο κινητήρας έσβηνε από μόνος του στο ρελαντί και μετά δεν ξεκίναγε με τίποτα.
        Η λύση ήρθε με αλλαγή αισθητήρα στροφάλου,γνωστό θέμα στα παλιά Renault.
        Ο παλιός αισθητήρας που βγάλαμε είναι γεμάτος λάδι.
        Είναι σοβαρό θέμα αυτό;Δηλαδή παίζει να χάνει λάδια η μηχανή;Ή είναι κάτι νορμάλ;
        Μιλάμε για το μοτέρ 1.4 16v(K4J740 νομίζω).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Λάδια σε εκείνο το σημείο σημαίνει διαρροή από την τσιμούχα του στροφάλου ή από την τσιμούχα του σαζμάν. Αν το μοτέρ έχει πολλά χλμ, πχ πάνω από 200.000+ και είναι από την τσιμούχα του στροφάλου, ακόμα και αν αλλαχθεί με καινούργια ίσως δεν στεγανοποιήσει το σημείο γιατί η τσιμούχα ενδέχεται να έχει - σκάψει - τον στρόφαλο στο σημείο που πατάει ( ναί ! το λάστιχο έφαγε το μέταλλο ).

          Το πρόβλημα αυτό το έχω στο δικό μου Renault που παρόλο που ο στρόφαλος είναι ατσάλινος και όχι σαν τον στρόφαλο του K4J υπάρχει ορατό σημάδι φθοράς και η καινούργια η τσιμούχα δεν έκανε τίποτα, οπότε ζω με το πρόβλημα. Οι τσιμούχες των στροφάλων έχουν φορά και πρέπει να μπει τσιμούχα με τη σωστή φορά περιστροφής του κινητήρα, υπάρχουν σημάδια επάνω στην τσιμούχα αν είναι δεξιόστροφη ή αριστερόστροφη..

          Πρέπει να σου πει ένα συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nolimit14 @21-quadra last edited by

            Λάδια σε εκείνο το σημείο σημαίνει διαρροή από την τσιμούχα του στροφάλου ή από την τσιμούχα του σαζμάν. Αν το μοτέρ έχει πολλά χλμ, πχ πάνω από 200.000+ και είναι από την τσιμούχα του στροφάλου, ακόμα και αν αλλαχθεί με καινούργια ίσως δεν στεγανοποιήσει το σημείο γιατί η τσιμούχα ενδέχεται να έχει - σκάψει - τον στρόφαλο στο σημείο που πατάει ( ναί ! το λάστιχο έφαγε το μέταλλο ).

            Το πρόβλημα αυτό το έχω στο δικό μου Renault που παρόλο που ο στρόφαλος είναι ατσάλινος και όχι σαν τον στρόφαλο του K4J υπάρχει ορατό σημάδι φθοράς και η καινούργια η τσιμούχα δεν έκανε τίποτα, οπότε ζω με το πρόβλημα. Οι τσιμούχες των στροφάλων έχουν φορά και πρέπει να μπει τσιμούχα με τη σωστή φορά περιστροφής του κινητήρα, υπάρχουν σημάδια επάνω στην τσιμούχα αν είναι δεξιόστροφη ή αριστερόστροφη..

            Πρέπει να σου πει ένα συνεργείο τι ακριβώς συμβαίνει.

            Σε ευχαριστώ για την επεξήγηση του προβλήματος.
            Αν ξαναγεμίσει λάδι εκείνο το σημείο αν βγει ο αισθητήρας και καθαριστεί με WD40 σώζεται η θέλει πάλι αλλαγή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 2
              21-quadra last edited by

              Αν υπάρχδει διαρροή από τσιμούχα δεν σώζεται με τον καθαρισμό, χρειάζεται πιο δραστική προσέγγιση, όπως είναι η αλλαγή της, όταν βγεί η παλιά θα φανεί αν σώζεται που μάλλον θα σώζεται, κατ΄αρχήν θα φανεί πια από τις δύο τσιμούχδες έχει τη διαρροή, του στροφάλου ή του σαζμάν, εννοείται ότι πρέπει να βγεί το σαζμάν.

              Σαν πρώτη κίνηση καθάρισε το σημείο και τον αισθητήρα και παρακολούθησε το, μπορεί να είχαν πέσει λάδια από κάποια εξωτερική αιτία και να είναι όλα ΟΚ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nolimit14 @21-quadra last edited by

                Αν υπάρχδει διαρροή από τσιμούχα δεν σώζεται με τον καθαρισμό, χρειάζεται πιο δραστική προσέγγιση, όπως είναι η αλλαγή της, όταν βγεί η παλιά θα φανεί αν σώζεται που μάλλον θα σώζεται, κατ΄αρχήν θα φανεί πια από τις δύο τσιμούχδες έχει τη διαρροή, του στροφάλου ή του σαζμάν, εννοείται ότι πρέπει να βγεί το σαζμάν.

                Σαν πρώτη κίνηση καθάρισε το σημείο και τον αισθητήρα και παρακολούθησε το, μπορεί να είχαν πέσει λάδια από κάποια εξωτερική αιτία και να είναι όλα ΟΚ.

                Άλλο εννοούσα...έστω ότι ξαναγεμίζει με λάδι ο αισθητήρας και χαλάει...αν βγάλουμε τον αισθητήρα και τον καθαρίσουμε με WD40 και τον ξανακουμπώσουμε θα γίνει τίποτα ή πάμε για αλλαγή;
                Όσο για την διαρροή θέλει ψάξιμο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο αισθητήρας αν δεν έχει βραχυκυκλώσει εσωτερικά, το μόνο που χρειάζεται είναι καθάρισμα γιατί στο εσωτερικό του υπάρχει ένα πηνίο που είναι ηλεκτρομαγνήτης και μαζεύει διάφορα ρινίσματα από τον δρόμο και την ατμόσφαιρα με αποτέλεσμα να μπερδεύευται ή να χάνεται το σήμα του, οπότε ένα καλό καθάρισμα και ένα ψέκασμα με σπραίυ επαφών στη φύσα του είναι η η συνήθης λύση, αν και τότε δεν λειτουργήσει τον αλλάζεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr