Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άνοιγμα Μηχανής Nissan 200SX
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Άνοιγμα Μηχανής Nissan 200SX
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    29
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chrichi last edited by

      Καλησπέρα στο Forum. Είμαι κάτοχος ενός s13 περιφερειακά σε καλή κατάσταση (ιμάντες, τουρμπίνες, φρένα, κλπ) όλα εργοστασιακά και επισκευασμένα. Το αμάξι έχει κοντά 220.000χλμ και δυστυχώς μετά από επιβεβαίωση 1-2 συνεργείων η μπιέλα έχει πρόβλημα. Το αμάξι θα ανοιχτεί πιθανότατα σε ένα μήνα από τώρα. Επειδή στα θέματα βελτίωσης κινητήρα δεν έχω αρκετές γνώσεις, βλέπω αρκετέ ποστ που υποστηρίζουν ότι τα σφυρήλατα μοτέρ καίνε αρκετά λάδια έχοντας ως θετικό τις αυξημένες αντοχές αλλά μικρότερο χρόνο ζωής(πράγμα αυτονόητο). Όταν λέμε μικρότερο χρόνο ζωής για τι νούμερα μιλάμε; Το κόστος μιας τέτοιας διαδικασίας μπορεί να εκτιμηθεί; Για το αμάξι έχω σκοπό να κάνω ένα ΦΠΕ όποτε δε θα υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επιβάρυνση πέρα από 30-40 άλογα. Ευχαριστώ από τώρα το φόρουμ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chrichi last edited by

        Καλησπέρα στο Forum. Είμαι κάτοχος ενός s13 περιφερειακά σε καλή κατάσταση (ιμάντες, τουρμπίνες, φρένα, κλπ) όλα εργοστασιακά και επισκευασμένα. Το αμάξι έχει κοντά 220.000χλμ και δυστυχώς μετά από επιβεβαίωση 1-2 συνεργείων η μπιέλα έχει πρόβλημα. Το αμάξι θα ανοιχτεί πιθανότατα σε ένα μήνα από τώρα. Επειδή στα θέματα βελτίωσης κινητήρα δεν έχω αρκετές γνώσεις, βλέπω αρκετέ ποστ που υποστηρίζουν ότι τα σφυρήλατα μοτέρ καίνε αρκετά λάδια έχοντας ως θετικό τις αυξημένες αντοχές αλλά μικρότερο χρόνο ζωής(πράγμα αυτονόητο). Όταν λέμε μικρότερο χρόνο ζωής για τι νούμερα μιλάμε; Το κόστος μιας τέτοιας διαδικασίας μπορεί να εκτιμηθεί; Για το αμάξι έχω σκοπό να κάνω ένα ΦΠΕ όποτε δε θα υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επιβάρυνση πέρα από 30-40 άλογα. Ευχαριστώ από τώρα το φόρουμ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr