-
Καλησπέρα στο Forum. Είμαι κάτοχος ενός s13 περιφερειακά σε καλή κατάσταση (ιμάντες, τουρμπίνες, φρένα, κλπ) όλα εργοστασιακά και επισκευασμένα. Το αμάξι έχει κοντά 220.000χλμ και δυστυχώς μετά από επιβεβαίωση 1-2 συνεργείων η μπιέλα έχει πρόβλημα. Το αμάξι θα ανοιχτεί πιθανότατα σε ένα μήνα από τώρα. Επειδή στα θέματα βελτίωσης κινητήρα δεν έχω αρκετές γνώσεις, βλέπω αρκετέ ποστ που υποστηρίζουν ότι τα σφυρήλατα μοτέρ καίνε αρκετά λάδια έχοντας ως θετικό τις αυξημένες αντοχές αλλά μικρότερο χρόνο ζωής(πράγμα αυτονόητο). Όταν λέμε μικρότερο χρόνο ζωής για τι νούμερα μιλάμε; Το κόστος μιας τέτοιας διαδικασίας μπορεί να εκτιμηθεί; Για το αμάξι έχω σκοπό να κάνω ένα ΦΠΕ όποτε δε θα υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επιβάρυνση πέρα από 30-40 άλογα. Ευχαριστώ από τώρα το φόρουμ!
-
Καλησπέρα στο Forum. Είμαι κάτοχος ενός s13 περιφερειακά σε καλή κατάσταση (ιμάντες, τουρμπίνες, φρένα, κλπ) όλα εργοστασιακά και επισκευασμένα. Το αμάξι έχει κοντά 220.000χλμ και δυστυχώς μετά από επιβεβαίωση 1-2 συνεργείων η μπιέλα έχει πρόβλημα. Το αμάξι θα ανοιχτεί πιθανότατα σε ένα μήνα από τώρα. Επειδή στα θέματα βελτίωσης κινητήρα δεν έχω αρκετές γνώσεις, βλέπω αρκετέ ποστ που υποστηρίζουν ότι τα σφυρήλατα μοτέρ καίνε αρκετά λάδια έχοντας ως θετικό τις αυξημένες αντοχές αλλά μικρότερο χρόνο ζωής(πράγμα αυτονόητο). Όταν λέμε μικρότερο χρόνο ζωής για τι νούμερα μιλάμε; Το κόστος μιας τέτοιας διαδικασίας μπορεί να εκτιμηθεί; Για το αμάξι έχω σκοπό να κάνω ένα ΦΠΕ όποτε δε θα υπάρχει κάποια ιδιαίτερη επιβάρυνση πέρα από 30-40 άλογα. Ευχαριστώ από τώρα το φόρουμ!
Άνοιγμα Μηχανής Nissan 200SX