Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με daewoo kalos 1.2 2004
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με daewoo kalos 1.2 2004
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    1604
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      helena34 last edited by

      Παιδιά καλησπέρα. Έφτασε και μένα η ώρα που σέρνω το αμάξι σε μηχανικούς και ακούω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

      Έχω εδώ και ένα χρόνο ένα μεταχειρισμένο daewoo kalos 1.200 κυβικά μοντέλο του 2004 και ενω μεχρι στιγμής τα πηγαίναμε μια χαρά, εδώ και περίπου μια βδομάδα άρχισε να μου κάνει νούμερα στο ρελαντί λες και έχει αρρυθμία. Πήγα στον μάστορα και μου είπε μην αγχώνεσαι, πεταλούδα γκαζιού είναι λεει, θέλει καθάρισμα. Την καθαρίζει, μου το αφηνει σπίτι, βαζω μπροστά και οι στροφές είναι σταθερά στις 1300 με 1500 λες και τρέχω κόντρες με saxo.

      Δε δίνω ιδιαίτερη σημασία, περνάνε 2-3 μέρες και στρώνουν από μόνες τους οι στροφές, ενώ ο μάστορας έχει επανεκκινήσει τον εγκέφαλο αποσυνδέοντας την μπαταρία. Παρόλα αυτά όμως, έχει ανάψει και έχει σβήσει το check engine 4 φορές. Πηγαίνω λοιπόν σε αλλον μηχανικο που μου το συνδέει και μου λεει οτι το σφάλμα που βγάζει είναι 'ρετάρισμα τυχαίου κυλίνδρου' και να μην ανησυχώ (κλασσικά), να το δουλέψω και να δούμε τι θα γίνει. Εντωμεταξύ πλέον δεν μπορώ να το οδηγήσω, αυτό με πάει, κάνει αυτό το σκορτσάρισμα που λένε, σαν να με τραβάει μπροστά, όποτε θέλει τρέμει, ανεβάζει στροφές μόνο του και σας ρωτάω, τι μπορεί να είναι;

      γιατί δεν γίνεται να το αφήσω να μου το δουν και να αλλάξουν αυτό που φταίει; πρέπει να πηγαίνω στο δρόμο με την ψυχή στο στόμα να ανάβει και να σβήνει το λαμπάκι όποτε θέλει; έχετε κάποια ιδέα ή κάποια παρόμοια εμπειρία;

      ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        helena34 last edited by

        Παιδιά καλησπέρα. Έφτασε και μένα η ώρα που σέρνω το αμάξι σε μηχανικούς και ακούω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

        Έχω εδώ και ένα χρόνο ένα μεταχειρισμένο daewoo kalos 1.200 κυβικά μοντέλο του 2004 και ενω μεχρι στιγμής τα πηγαίναμε μια χαρά, εδώ και περίπου μια βδομάδα άρχισε να μου κάνει νούμερα στο ρελαντί λες και έχει αρρυθμία. Πήγα στον μάστορα και μου είπε μην αγχώνεσαι, πεταλούδα γκαζιού είναι λεει, θέλει καθάρισμα. Την καθαρίζει, μου το αφηνει σπίτι, βαζω μπροστά και οι στροφές είναι σταθερά στις 1300 με 1500 λες και τρέχω κόντρες με saxo.

        Δε δίνω ιδιαίτερη σημασία, περνάνε 2-3 μέρες και στρώνουν από μόνες τους οι στροφές, ενώ ο μάστορας έχει επανεκκινήσει τον εγκέφαλο αποσυνδέοντας την μπαταρία. Παρόλα αυτά όμως, έχει ανάψει και έχει σβήσει το check engine 4 φορές. Πηγαίνω λοιπόν σε αλλον μηχανικο που μου το συνδέει και μου λεει οτι το σφάλμα που βγάζει είναι 'ρετάρισμα τυχαίου κυλίνδρου' και να μην ανησυχώ (κλασσικά), να το δουλέψω και να δούμε τι θα γίνει. Εντωμεταξύ πλέον δεν μπορώ να το οδηγήσω, αυτό με πάει, κάνει αυτό το σκορτσάρισμα που λένε, σαν να με τραβάει μπροστά, όποτε θέλει τρέμει, ανεβάζει στροφές μόνο του και σας ρωτάω, τι μπορεί να είναι;

        γιατί δεν γίνεται να το αφήσω να μου το δουν και να αλλάξουν αυτό που φταίει; πρέπει να πηγαίνω στο δρόμο με την ψυχή στο στόμα να ανάβει και να σβήνει το λαμπάκι όποτε θέλει; έχετε κάποια ιδέα ή κάποια παρόμοια εμπειρία;

        ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Πιθανες αιτιες πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδια-μπουζι και υστερα egr, αν αντεχεις οιονομικα τα αλλαζεις πακετο εκτοςτην egr για να εχεις μια σταθερη βαση διαγνωσης. Γενικα οταν το προβλημα δεν ειναι μονιμο αλλα περιοδικο πρεπει να το κανει τη στιγμη της διαγνωσης, αλλιως ή περιμενεις μεχρι να γινει μονιμο ή προχωρας σε αντικατασταση εξαρτηματων που υπαρχει πιθανοτητα να προκαλουν τη βλαβη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • H
            helena34 @ilias-a last edited by

            Πιθανες αιτιες πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδια-μπουζι και υστερα egr, αν αντεχεις οιονομικα τα αλλαζεις πακετο εκτοςτην egr για να εχεις μια σταθερη βαση διαγνωσης. Γενικα οταν το προβλημα δεν ειναι μονιμο αλλα περιοδικο πρεπει να το κανει τη στιγμη της διαγνωσης, αλλιως ή περιμενεις μεχρι να γινει μονιμο ή προχωρας σε αντικατασταση εξαρτηματων που υπαρχει πιθανοτητα να προκαλουν τη βλαβη.

            αν είναι να ησυχάσω και να μην αγχώνομαι οτι θα πάθει κάτι το αμάξι μου, δίνω και 200 και 300 ευρώ, δεν υπάρχει θέμα.

            να το κυκλοφορώ όμως; σε αυτό το θέμα κολλάω λίγο, νομίζω οτι θα με αφήσει ξαφνικά στο δρόμο

            ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση πάντως, θα ενημερώσω τι έγινε εν τέλει μόλις λυθεί το πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • G
              giannis1971 last edited by

              σε μενα παντως στο ιδιο αυτοκινητο μου το εκανε το σκορτσαρισμα οταν το επλυνε απροσεχτα ο βενζινας και μου χαλασε τον αισθητηρα στροφαλου ,  δε σου βγαζει κωδικο βλαβης στο διαγνωστικο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr