-
Χαιρετώ το φόρουμ.
Ζητώ την εμπειρία και τις γνώσεις σας μιας και πήρα για πρώτη φορά Audi A3 (μεταχειρισμένο 1.6 του έτους 2000 8βάλβιδο).
Έχω γυρίσει μέχρι στιγμής σε 4 συνεργεία και δεν βρίσκουν τι έχει, μόνο εικασίες.
Ξαφνικά άρχισε να μου κάνει διακοπές και όταν είναι κρύο παίρνει μπρος (πιο δύσκολα) και όταν ζεσταθεί δεν παίρνει μπρος. Αν το σπρώξω, παίρνει. Αλλά οι διακοπές (και μερικά σκασίματα) που κάνει στην πορεία είναι συνεχείς και πολλές.
Τα 2-3 διαγνωστικά που έχουν μπει στα συνεργεία δείχνουν πρόβλημα στους αισθητήρες, σαν να μην υπάρχουν, ή μόνιμη βλάβη.Αυτά που έχουν γίνει στα συνεργεία είναι τα εξής μέχρι στιγμής:
- Αλλαγή μπουζί.
- Αλλαγή πεταλούδας (και μιας βαλβίδας) που όταν διαπιστώθηκε οτι δεν έφταιγε αυτή, ξαναμπήκε η δικιά του.
- Δοκιμή με νέο πολλαπλασιαστή (δεν άλλαξε κάτι)
- Αλλαγή 3 φορές (2 μεταχειρισμένοι και τέλος ένας καινούργιος) αισθητήρα στροφών (του εμπορίου).
- Αλλαγή αισθητήρα στροφάλου - εκκεντροφόρου (αν το λέω σωστά) που είναι επάνω, για να βγει πρέπει να ανοιχτεί το όλο σύστημα στο λουρί κλπ.
Έχουν καταλήξει οτι μπορεί να φταίει η καλωδίωση (πλεξούδα) μηχανής και κάπου να μην γίνεται σωστή τροφοδοσία ρεύματος - πιθανόν να μην φέρνει υψηλή τάση (άκουσα απο τον ηλεκτρολόγο), ή αλλιώς ο εγκέφαλος...
Επειδή τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα, ελπίζω για το καλύτερο, διότι έχω πληρώσει ήδη χρήματα αρκετά για όλα αυτά.
Είχα διαβάσει κάπου μερικές απόψεις (για γειώσεις, τρόμπα, αισθητήρας Λ, κλπ), αλλά απευθύνομαι στους ειδικούς...
Εάν έχει τύχει και σε κάποιον άλλον και μπορεί να με διαφωτίσει, θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα. -
Χαιρετώ το φόρουμ.
Ζητώ την εμπειρία και τις γνώσεις σας μιας και πήρα για πρώτη φορά Audi A3 (μεταχειρισμένο 1.6 του έτους 2000 8βάλβιδο).
Έχω γυρίσει μέχρι στιγμής σε 4 συνεργεία και δεν βρίσκουν τι έχει, μόνο εικασίες.
Ξαφνικά άρχισε να μου κάνει διακοπές και όταν είναι κρύο παίρνει μπρος (πιο δύσκολα) και όταν ζεσταθεί δεν παίρνει μπρος. Αν το σπρώξω, παίρνει. Αλλά οι διακοπές (και μερικά σκασίματα) που κάνει στην πορεία είναι συνεχείς και πολλές.
Τα 2-3 διαγνωστικά που έχουν μπει στα συνεργεία δείχνουν πρόβλημα στους αισθητήρες, σαν να μην υπάρχουν, ή μόνιμη βλάβη.Αυτά που έχουν γίνει στα συνεργεία είναι τα εξής μέχρι στιγμής:
- Αλλαγή μπουζί.
- Αλλαγή πεταλούδας (και μιας βαλβίδας) που όταν διαπιστώθηκε οτι δεν έφταιγε αυτή, ξαναμπήκε η δικιά του.
- Δοκιμή με νέο πολλαπλασιαστή (δεν άλλαξε κάτι)
- Αλλαγή 3 φορές (2 μεταχειρισμένοι και τέλος ένας καινούργιος) αισθητήρα στροφών (του εμπορίου).
- Αλλαγή αισθητήρα στροφάλου - εκκεντροφόρου (αν το λέω σωστά) που είναι επάνω, για να βγει πρέπει να ανοιχτεί το όλο σύστημα στο λουρί κλπ.
Έχουν καταλήξει οτι μπορεί να φταίει η καλωδίωση (πλεξούδα) μηχανής και κάπου να μην γίνεται σωστή τροφοδοσία ρεύματος - πιθανόν να μην φέρνει υψηλή τάση (άκουσα απο τον ηλεκτρολόγο), ή αλλιώς ο εγκέφαλος...
Επειδή τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα, ελπίζω για το καλύτερο, διότι έχω πληρώσει ήδη χρήματα αρκετά για όλα αυτά.
Είχα διαβάσει κάπου μερικές απόψεις (για γειώσεις, τρόμπα, αισθητήρας Λ, κλπ), αλλά απευθύνομαι στους ειδικούς...
Εάν έχει τύχει και σε κάποιον άλλον και μπορεί να με διαφωτίσει, θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα. -
Χαιρετώ το φόρουμ.
Ζητώ την εμπειρία και τις γνώσεις σας μιας και πήρα για πρώτη φορά Audi A3 (μεταχειρισμένο 1.6 του έτους 2000 8βάλβιδο).
Έχω γυρίσει μέχρι στιγμής σε 4 συνεργεία και δεν βρίσκουν τι έχει, μόνο εικασίες.
Ξαφνικά άρχισε να μου κάνει διακοπές και όταν είναι κρύο παίρνει μπρος (πιο δύσκολα) και όταν ζεσταθεί δεν παίρνει μπρος. Αν το σπρώξω, παίρνει. Αλλά οι διακοπές (και μερικά σκασίματα) που κάνει στην πορεία είναι συνεχείς και πολλές.
Τα 2-3 διαγνωστικά που έχουν μπει στα συνεργεία δείχνουν πρόβλημα στους αισθητήρες, σαν να μην υπάρχουν, ή μόνιμη βλάβη.Αυτά που έχουν γίνει στα συνεργεία είναι τα εξής μέχρι στιγμής:
- Αλλαγή μπουζί.
- Αλλαγή πεταλούδας (και μιας βαλβίδας) που όταν διαπιστώθηκε οτι δεν έφταιγε αυτή, ξαναμπήκε η δικιά του.
- Δοκιμή με νέο πολλαπλασιαστή (δεν άλλαξε κάτι)
- Αλλαγή 3 φορές (2 μεταχειρισμένοι και τέλος ένας καινούργιος) αισθητήρα στροφών (του εμπορίου).
- Αλλαγή αισθητήρα στροφάλου - εκκεντροφόρου (αν το λέω σωστά) που είναι επάνω, για να βγει πρέπει να ανοιχτεί το όλο σύστημα στο λουρί κλπ.
Έχουν καταλήξει οτι μπορεί να φταίει η καλωδίωση (πλεξούδα) μηχανής και κάπου να μην γίνεται σωστή τροφοδοσία ρεύματος - πιθανόν να μην φέρνει υψηλή τάση (άκουσα απο τον ηλεκτρολόγο), ή αλλιώς ο εγκέφαλος...
Επειδή τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα, ελπίζω για το καλύτερο, διότι έχω πληρώσει ήδη χρήματα αρκετά για όλα αυτά.
Είχα διαβάσει κάπου μερικές απόψεις (για γειώσεις, τρόμπα, αισθητήρας Λ, κλπ), αλλά απευθύνομαι στους ειδικούς...
Εάν έχει τύχει και σε κάποιον άλλον και μπορεί να με διαφωτίσει, θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα. -
Για αντλια βενζινης μου κανει
-
Ίσως και MAP sensor
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Την αντλία βενζίνης την έχω πει σε όλα τα συνεργεία, αρνούνται κατηγορηματικά, αλλά δεν την έχουν τσεκάρει βέβαια...Το ΜΑΡ sensor δεν ξέρω τι είναι, θα το ψάξω (πάντως μια βαλβίδα που έχει σχέση με την πεταλούδα την άλλαξαν με καινούργια αν είναι αυτό)
-
To MAP είναι το manifold absolute pressure sensor (αισθητήρας απόλυτης πίεσης) που προσαρμόζεται στην πολλαπλή. Συχνό θέμα στα VAG μεν, μικρό το κόστος δε (30-40€).
Αν ήταν η αντλία στα τελευταία της, πιθανόν να άκουγες ένα βουητό κάτω από τα πίσω καθίσματα, όπου και είναι τοποθετημένη.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ θα το κοιτάξω το ΜΑΡ, η αντλία κάνει τον κλασικό θόρυβο με το που ανοίγω κλειδί και μετά απο λίγο σταματάει, δεν ακούγεται. Θεωρώ οτι δουλεύει φυσιολογικά πιστεύω
-
Την αντλία την τεστάρεις με απλό μανόμετρο. Πήγαινε σε ένα μπαρμπαμήτσο να βάλετε μανόμετρο με ένα ταυ, να δείτε τιμές. Δεν ξέρω πόσο πρέπει να είναι για το δικό σου αλλά θα το βρεις ψάχνοντας. Λογικα 3-4 bar.
-
Η Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης έχει ελεγχθεί;
-
Θα το ξαναπώ για την αντλία, αλλά όλοι υποστηρίζουν οτι δεν δίνει ρεύμα υψηλής τάσης, και είναι είτε η πλεξούδα μηχανής είτε ο εγκέφαλος. Απλά επειδή κρύο παίρνει και ζεστό δεν παίρνει έχω την υποψία μήπως είναι κάτι άλλο, πριν αρχίσουν να ξηλώνουν την καλωδίωση της μηχανής κλπ.
Η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης αλλάχτηκε με καινούργια...
Εν τω μεταξύ σήμερα για πρώτη φορά μου έβγαλε στη μεσαία οθόνη στο καντράν κίτρινη ένδειξη με κυματάκια στην αρχή και δίπλα SENSORS. Δεν ήταν σαν την ένδειξη θερμοκρασίας, ήταν άλλη, για πρώτη φορά την είδα εδώ και 20 ημέρες που έχω το πρόβλημα και γυρνάω απο συνεργείο σε συνεργείο.
Επίσης, σήμερα είχε διαφορετική συμπεριφορά (άλλη μια φορά μου το έκανε στις 20 ημέρες) όπου είχε συνεχώς ανεβασμένες στροφές (σαν να μην δουλεύει σωστά η πεταλούδα) και δεν έκανε τις κλασικές διακοπές πατώντας γκάζι στην πορεία. Δλδ δίνοντας γκάζι πήγαινε σφαίρα κανονικά. Μου έσβησε όμως δύο φορές στο δρόμο διότι στο ξεκίνημα (στο φανάρι) ήθελε ψηλές στροφές για να ξεκινήσει αλλιώς μπέρδευε και έσβηνε. Για να πάρει μπροστά και τις δύο φορές έπρεπε να περιμένω 5 λεπτά να κρυώσει λίγο και έπαιρνε (με δυσκολία). -
μηπως εχει λαθος χρονισμο και ξεφυγε ενα η περισσοτερα δοντια;
-
Έχει τσεκαριστεί είναι σωστά χρονισμένο
Πρόβλημα με διακοπές και εκκίνηση σε Audi A3 1.6 8v '00