Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασία
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    11
    8098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marios93 last edited by

      Καλησπερα.
      Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.

      Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
      Χιλιομετρα:232.345
      Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).

      Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
      Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
      2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
      Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
      Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.

      Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.

      Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
      Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
      Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
      Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.

      Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
      Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        marios93 last edited by

        Καλησπερα.
        Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.

        Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
        Χιλιομετρα:232.345
        Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).

        Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
        Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
        2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
        Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
        Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.

        Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.

        Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
        Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
        Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
        Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.

        Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
        Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
        Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          marios93 last edited by

          Καλησπερα.
          Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.

          Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
          Χιλιομετρα:232.345
          Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).

          Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
          Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
          2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
          Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
          Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.

          Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.

          Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
          Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
          Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
          Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.

          Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
          Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
          Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
            Καλησπερα.
            Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.

            Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
            Χιλιομετρα:232.345
            Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).

            Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
            Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
            2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
            Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
            Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.

            Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.

            Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
            Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
            Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
            Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.

            Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
            Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
            Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..

            Αρχικά αλλάζεις αισθητήρα μιας και πρέπει να είναι φθηνος. Αν έχει δύο αισθητηρες εναν για εγκέφαλο εναν για κατραν και διαβαζει σωστα εγω θα βαζα ενα aftermarket οργανο δεν θα αλλαζα εγκεφαλο.
            Τσεκαρε και τα καλωδια και την φυσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              marios93 last edited by

              Αυτό μ προτάθηκε και από το συνεργείο δηλαδή aftermarket όργανο.Οταν λες αισθητήρα εννοείς θερμοστάτη?Καλωδίωση κοίταξε ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου κ είπε ότι είναι εντάξει.
              Θερμοστάτη αλλαξα τη προηγούμενη βδομάδα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                marios93 last edited by

                Έχουμε βάλει το αφτερμαρκετ και περιμένουμε να δούμε αν θα ανοίξει το βεντιλατερ...θερμοκρασια 81 στο αφτερμαρκετ στη μέση στο καντράν.άντε μεχρι και live μετάδοση κάνω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
                  Αυτό μ προτάθηκε και από το συνεργείο δηλαδή aftermarket όργανο.Οταν λες αισθητήρα εννοείς θερμοστάτη?Καλωδίωση κοίταξε ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου κ είπε ότι είναι εντάξει.
                  Θερμοστάτη αλλαξα τη προηγούμενη βδομάδα

                  Αισθητηρα θερμοκρασίας ψυκτικου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    marios93 last edited by

                    Ρώτησα για αυτό αλλά Μ είπε ότι δεν έχει.
                    Μ είπε ότι αυτό το ελέγχει η βαλβίδα θερμοκρασίας.
                    Προς το παρών η θερμοκρασία έχει μείνει σταθερή 97c στο aftermarket θερμόμετρο και στη μέση στο καντράν.
                    Το βιντιλατερ άναψε.
                    Μ είπε τέλος της βδομάδας να πλύνουμε ψυγείο και να καθαρίσουμε το ψυγείο του καλοριφέρ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
                      Ρώτησα για αυτό αλλά Μ είπε ότι δεν έχει.
                      Μ είπε ότι αυτό το ελέγχει η βαλβίδα θερμοκρασίας.
                      Προς το παρών η θερμοκρασία έχει μείνει σταθερή 97c στο aftermarket θερμόμετρο και στη μέση στο καντράν.
                      Το βιντιλατερ άναψε.
                      Μ είπε τέλος της βδομάδας να πλύνουμε ψυγείο και να καθαρίσουμε το ψυγείο του καλοριφέρ

                      Που μετράει το aftermarket? 97 είναι υψηλή. Μέχρι να βγαλετε ακρη βαλτε το βεντιλατερ να δουλεύει συνέχεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        marios93 last edited by

                        Βασικά στους 97 ανάβει το βιντιλατερ....Το που μετράει δε ξέρω μιας και έφυγα αλλά θα το κοιτάξω.
                        Οπότε το βιντιλατερ μπορώ να το ρυθμίσω εγώ κάπως να δουλεύει συνέχεια?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
                          Βασικά στους 97 ανάβει το βιντιλατερ....Το που μετράει δε ξέρω μιας και έφυγα αλλά θα το κοιτάξω.
                          Οπότε το βιντιλατερ μπορώ να το ρυθμίσω εγώ κάπως να δουλεύει συνέχεια?

                          Αν το αφτερμαρκετ μετράει νερό, σωστη θεση και η θερμοκρασία ήταν εκεί που πρέπει το αφήνεις το βεντιλατερ. Αν κ το αφτερμαρκετ ξεφευγε τότε απλο βραχυκυκλωμα στη φυσα του αισθητηρα για την εντολή αρκεί μέχρι να το δείτε γτ αυξάνει θερμοκρασία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            marios93 last edited by

                            Μετά από μια ιαπωνική τεχνική που ακολούθησα (μπουνιά στο καντράν) την ώρα που ήταν στα κόκκινα ,ενώ το οργανακι ήταν στους 80 βαθμούς παρατήρησα τη βελόνα να επανέρχεται στα ίσα της.
                            Οπότε προφανώς υπάρχει καποιο θέμα στο καντράν και τη βελόνα του.
                            Ευχαριστώ το φίλο που προσπάθησε να βοηθήσει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr