-
Καλησπερα.
Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
Χιλιομετρα:232.345
Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.
Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.. -
Καλησπερα.
Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
Χιλιομετρα:232.345
Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.
Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.. -
Καλησπερα.
Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
Χιλιομετρα:232.345
Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.
Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.. -
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Καλησπερα.
Συγχωρήστε τη μεγάλη εισαγωγή αλλά θέλω να είμαι όσο πιο σαφής γίνεται.Το αμάξι:Fiat Bravo 2001(188A5000)
Χιλιομετρα:232.345
Έχει αλλαχθεί ιμάντας χρονισμού,τρόμπα νερού, θερμοστάτης,βαλβιδα θερμοστάτη και φλάντζα κεφαλής (πριν το αγοράσω η φλάντζα).Το αυτοκίνητο χθες έκανε περί τα 100 χιλιόμετρα αβασανιστα,σβήνω και πίνω καφέ με φίλο.
Φεύγοντας στα πρώτα 2 χιλιόμετρα η θερμοκρασία έχει φτάσει στο προτελευταίο κόκκινο.
2 χιλιόμετρα πριν φτάσω στο προορισμό μου η θερμοκρασία πέφτει στη μέση,και έξω από το σπίτι μου η θερμοκρασία πάλι στα κόκκινα.
Σβήνω το αφήνω κρυώνει.
Μετά από ένα 2 Ώρο κάνω μια αρκετά γρήγορη και βίαια βόλτα με το δείκτη να μενει καρφωμένος στη μέση.Σήμερα ξεκινάω το πρωί για συνεργείο,μετά από λίγο η θερμοκρασία πάλι τέρμα θεού αρχή Αλλάχ,ξαναπέφτει 500 μέτρα από το συνεργείο και εκτινάσσεται με το που φτάνω.
Ο μάστορας μετράει τη θερμοκρασία με ψηφιακό θερμόμετρο με λέιζερ (θερμοκρασία 57-60 βαθμούς).
Ο δείκτης θερμοκρασίας με το αμάξι απλά αναμμένο (όχι ρελαντί,απλά τα ηλεκτρονικά να είναι τέρμα επάνω).
Το συνδέουμε στον υπολογιστή με πρόγραμμα και βγάζει θερμοκρασία 103 βαθμούς.Το αμάξι το πιάνεις όμως και είναι μεν ζεστό αλλά σίγουρα όχι 100+ βαθμούς.
Μ είπε ότι μπορεί να είναι θέμα εγκεφάλου.Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο?
Κάποια πρόταση ή συμβουλή?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..Αρχικά αλλάζεις αισθητήρα μιας και πρέπει να είναι φθηνος. Αν έχει δύο αισθητηρες εναν για εγκέφαλο εναν για κατραν και διαβαζει σωστα εγω θα βαζα ενα aftermarket οργανο δεν θα αλλαζα εγκεφαλο.
Τσεκαρε και τα καλωδια και την φυσα -
Αυτό μ προτάθηκε και από το συνεργείο δηλαδή aftermarket όργανο.Οταν λες αισθητήρα εννοείς θερμοστάτη?Καλωδίωση κοίταξε ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου κ είπε ότι είναι εντάξει.
Θερμοστάτη αλλαξα τη προηγούμενη βδομάδα -
Έχουμε βάλει το αφτερμαρκετ και περιμένουμε να δούμε αν θα ανοίξει το βεντιλατερ...θερμοκρασια 81 στο αφτερμαρκετ στη μέση στο καντράν.άντε μεχρι και live μετάδοση κάνω
-
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Αυτό μ προτάθηκε και από το συνεργείο δηλαδή aftermarket όργανο.Οταν λες αισθητήρα εννοείς θερμοστάτη?Καλωδίωση κοίταξε ο ηλεκτρολόγος του συνεργείου κ είπε ότι είναι εντάξει.
Θερμοστάτη αλλαξα τη προηγούμενη βδομάδαΑισθητηρα θερμοκρασίας ψυκτικου.
-
Ρώτησα για αυτό αλλά Μ είπε ότι δεν έχει.
Μ είπε ότι αυτό το ελέγχει η βαλβίδα θερμοκρασίας.
Προς το παρών η θερμοκρασία έχει μείνει σταθερή 97c στο aftermarket θερμόμετρο και στη μέση στο καντράν.
Το βιντιλατερ άναψε.
Μ είπε τέλος της βδομάδας να πλύνουμε ψυγείο και να καθαρίσουμε το ψυγείο του καλοριφέρ -
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Ρώτησα για αυτό αλλά Μ είπε ότι δεν έχει.
Μ είπε ότι αυτό το ελέγχει η βαλβίδα θερμοκρασίας.
Προς το παρών η θερμοκρασία έχει μείνει σταθερή 97c στο aftermarket θερμόμετρο και στη μέση στο καντράν.
Το βιντιλατερ άναψε.
Μ είπε τέλος της βδομάδας να πλύνουμε ψυγείο και να καθαρίσουμε το ψυγείο του καλοριφέρΠου μετράει το aftermarket? 97 είναι υψηλή. Μέχρι να βγαλετε ακρη βαλτε το βεντιλατερ να δουλεύει συνέχεια.
-
Βασικά στους 97 ανάβει το βιντιλατερ....Το που μετράει δε ξέρω μιας και έφυγα αλλά θα το κοιτάξω.
Οπότε το βιντιλατερ μπορώ να το ρυθμίσω εγώ κάπως να δουλεύει συνέχεια? -
Ο χρήστης Marios93 έγραψε:
Βασικά στους 97 ανάβει το βιντιλατερ....Το που μετράει δε ξέρω μιας και έφυγα αλλά θα το κοιτάξω.
Οπότε το βιντιλατερ μπορώ να το ρυθμίσω εγώ κάπως να δουλεύει συνέχεια?Αν το αφτερμαρκετ μετράει νερό, σωστη θεση και η θερμοκρασία ήταν εκεί που πρέπει το αφήνεις το βεντιλατερ. Αν κ το αφτερμαρκετ ξεφευγε τότε απλο βραχυκυκλωμα στη φυσα του αισθητηρα για την εντολή αρκεί μέχρι να το δείτε γτ αυξάνει θερμοκρασία
-
Μετά από μια ιαπωνική τεχνική που ακολούθησα (μπουνιά στο καντράν) την ώρα που ήταν στα κόκκινα ,ενώ το οργανακι ήταν στους 80 βαθμούς παρατήρησα τη βελόνα να επανέρχεται στα ίσα της.
Οπότε προφανώς υπάρχει καποιο θέμα στο καντράν και τη βελόνα του.
Ευχαριστώ το φίλο που προσπάθησε να βοηθήσει
Ανεβοκατεβαίνει η θερμοκρασία