Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βεντιλατερ a class w169 1500cc
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βεντιλατερ a class w169 1500cc
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      serraialex last edited by

      παιδιά καλησπέρα διαβασα προσκτικα αυτα που γράφετε και θέλω να σας πω ότι έχω και εγω ένα παρομοιο πρόβλημα. έχω a class a150 . το αμάξι δεν έχει θεμα κανένα αλλο αλλα όταν πιάνουν οι δυνατές οι ζέστες με το που το βάλω μπροστά παιρνει και το βεντιλατερ. δλδ σε σκιά 34 βαθμούς το βεντιλατερ θα πάρει αμέσως. ο μάστορας μου είπε οτι δεν έχει θέμα οτι αυτά έτσι δουλευουν αλλα επειδή λεώ φύλαγε τα ρούχα να έχεις τα μισα νομιζω ότι είναι Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λεω να κοιτάξω πρώτα αυτόν και μετα αν παλι συνεχίσει να το κάνει να δωτον θερμοστάτη, το θέμα είναι όμως ότι το αμάξι δε ρετάρει και η θερμοκρασία θα ανέβει ελαφρά αν ανάψω αι κοντισιον δλδ αν τα φυσιολογικά του είναι 90 βαθμούς αυτό θα ανεβάσει με το αιρ κοντισιον 95 . δεν έχω προβλημα στην εκκίνηση .απλα τρωω τρελό σκάλωμα με το βεντιλατερ. υποψιν το αμάξι το έφερε απο γερμανία κυκολφόρησε εκεί 3 μήνες το έιχε ο θείος μου το πήρε καινούργιο και μετα το αγόρασα εγω. και λέω μήπως είναι προδιαγραφές γερμανιας . μπας και παίζει κάτι αυτό και δε χρειάζεται να κάνουμε τπτ αλλο. θα ήθελα τα σχόλια σας και την γνώμη σας, υποψιν δεν έχει ανεβάσει θερμοκράσία ακόμη και στις πιο τρελες ανηφόρες με κλιμαστιμό μέσα και 5 άτομα είναι σκυλι μαύρο . το αμάξι είναι το a 150 μοντέλο του 08. 15αρι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        serraialex last edited by

        παιδιά καλησπέρα διαβασα προσκτικα αυτα που γράφετε και θέλω να σας πω ότι έχω και εγω ένα παρομοιο πρόβλημα. έχω a class a150 . το αμάξι δεν έχει θεμα κανένα αλλο αλλα όταν πιάνουν οι δυνατές οι ζέστες με το που το βάλω μπροστά παιρνει και το βεντιλατερ. δλδ σε σκιά 34 βαθμούς το βεντιλατερ θα πάρει αμέσως. ο μάστορας μου είπε οτι δεν έχει θέμα οτι αυτά έτσι δουλευουν αλλα επειδή λεώ φύλαγε τα ρούχα να έχεις τα μισα νομιζω ότι είναι Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λεω να κοιτάξω πρώτα αυτόν και μετα αν παλι συνεχίσει να το κάνει να δωτον θερμοστάτη, το θέμα είναι όμως ότι το αμάξι δε ρετάρει και η θερμοκρασία θα ανέβει ελαφρά αν ανάψω αι κοντισιον δλδ αν τα φυσιολογικά του είναι 90 βαθμούς αυτό θα ανεβάσει με το αιρ κοντισιον 95 . δεν έχω προβλημα στην εκκίνηση .απλα τρωω τρελό σκάλωμα με το βεντιλατερ. υποψιν το αμάξι το έφερε απο γερμανία κυκολφόρησε εκεί 3 μήνες το έιχε ο θείος μου το πήρε καινούργιο και μετα το αγόρασα εγω. και λέω μήπως είναι προδιαγραφές γερμανιας . μπας και παίζει κάτι αυτό και δε χρειάζεται να κάνουμε τπτ αλλο. θα ήθελα τα σχόλια σας και την γνώμη σας, υποψιν δεν έχει ανεβάσει θερμοκράσία ακόμη και στις πιο τρελες ανηφόρες με κλιμαστιμό μέσα και 5 άτομα είναι σκυλι μαύρο . το αμάξι είναι το a 150 μοντέλο του 08. 15αρι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          serraialex last edited by

          παιδιά καλησπέρα διαβασα προσκτικα αυτα που γράφετε και θέλω να σας πω ότι έχω και εγω ένα παρομοιο πρόβλημα. έχω a class a150 . το αμάξι δεν έχει θεμα κανένα αλλο αλλα όταν πιάνουν οι δυνατές οι ζέστες με το που το βάλω μπροστά παιρνει και το βεντιλατερ. δλδ σε σκιά 34 βαθμούς το βεντιλατερ θα πάρει αμέσως. ο μάστορας μου είπε οτι δεν έχει θέμα οτι αυτά έτσι δουλευουν αλλα επειδή λεώ φύλαγε τα ρούχα να έχεις τα μισα νομιζω ότι είναι Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λεω να κοιτάξω πρώτα αυτόν και μετα αν παλι συνεχίσει να το κάνει να δωτον θερμοστάτη, το θέμα είναι όμως ότι το αμάξι δε ρετάρει και η θερμοκρασία θα ανέβει ελαφρά αν ανάψω αι κοντισιον δλδ αν τα φυσιολογικά του είναι 90 βαθμούς αυτό θα ανεβάσει με το αιρ κοντισιον 95 . δεν έχω προβλημα στην εκκίνηση .απλα τρωω τρελό σκάλωμα με το βεντιλατερ. υποψιν το αμάξι το έφερε απο γερμανία κυκολφόρησε εκεί 3 μήνες το έιχε ο θείος μου το πήρε καινούργιο και μετα το αγόρασα εγω. και λέω μήπως είναι προδιαγραφές γερμανιας . μπας και παίζει κάτι αυτό και δε χρειάζεται να κάνουμε τπτ αλλο. θα ήθελα τα σχόλια σας και την γνώμη σας, υποψιν δεν έχει ανεβάσει θερμοκράσία ακόμη και στις πιο τρελες ανηφόρες με κλιμαστιμό μέσα και 5 άτομα είναι σκυλι μαύρο . το αμάξι είναι το a 150 μοντέλο του 08. 15αρι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kospapad last edited by

            Μην αγχώνεσαι και σε δικά μου έτσι κάνει
            Ο εγκέφαλος πολλές φόρες αν διαβάζει μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία η διαπιστώσει συχνή επανεκκίνηση άρα μποτιλιάρισμα ανάβει τα βεντιλατερ
            Συχνά τα κρατά ανάμενα και αφού το αμάξι σβήσει
            Επίσης τώρα τα βεντιλατερ δουλεύουν με μεταβαλλόμενες στροφες ανάλογα την εντολή από τον εγκέφαλο
            Γενικά δεν δουλεουουν όπως παλιά απλοϊκά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr