-
Άλλαξα μπαταρία το πρωί σε ένα Α4 (2003) μετά από 5ετία χρήσης και τώρα μένει αναμμένο το κίτρινο λαμπάκι που υποδηλώνει βλάβη esp.
Πιστεύετε ότι μπορεί να συνδέονται τα συμβάντα ή όχι? -
Άλλαξα μπαταρία το πρωί σε ένα Α4 (2003) μετά από 5ετία χρήσης και τώρα μένει αναμμένο το κίτρινο λαμπάκι που υποδηλώνει βλάβη esp.
Πιστεύετε ότι μπορεί να συνδέονται τα συμβάντα ή όχι? -
Άλλαξα μπαταρία το πρωί σε ένα Α4 (2003) μετά από 5ετία χρήσης και τώρα μένει αναμμένο το κίτρινο λαμπάκι που υποδηλώνει βλάβη esp.
Πιστεύετε ότι μπορεί να συνδέονται τα συμβάντα ή όχι? -
Μου συμβαίνει αυτό που λες με το ABS της W202, μετά από μακρόχρονη αφαίρεση μπαταρίας(πάνω από μήνα).
Στην περίπτωσή μου το γλομπάκι σβύνει και το ABS αποκαθίσταται μετά από συγκεκριμένους χειρισμούς, απαραίτητους
για το σετάρισμα των αισθητήρων (τιμόνι full δεξιά και μετά full αριστερά, σε στάση, συν μερικά φρεναρίσματα με χαμηλή ταχύτητα).
Το user manual του αυτοκινήτου δεν έγραφε τίποτα σχετικά. Στο πρώτο συνεργείο που ρώτησα μου είπαν 1500 Ευρώ για αντικατάσταση του ABS!!
Στο δεύτερο συνεργείο μου έδωσαν την παραπάνω λύση....
Κοίτα στο user manual του Α4 ή ρώτησε στο συνεργείο σου. Πιθανό όμως να αποκατασταθεί και μόνο του, μετά από μερικά χιλιόμετρα. Μέχρι τότε όμως οδηγούμε με προσοχή.. -
Ευχαριστώ, θα περιμένω 2-3 μέρες και μετά ίσως πάει για πρίζωμα σε διαγνωστικό.
-
Αν εχεις τις ασφαλειες πανω στην μπαταρια,δες μηπως δεν εσφιξες καλα τις βιδες τους...
-
Είναι γνωστό πρόβλημα αυτό στα vag όταν αλλάζεις μπαταρία.
Αυτό συμβαίνει γιατί όταν έβγαλες την παλιά είχες στραβό τιμόνι.
Η λύση είναι να ισιώσεις το τιμόνι σε σημείο ψυχαναγκασμού, να βγάλεις τη καινούρια μπαταρία για 1-2 λεπτά, να την ξανά βάλεις πάνω, αν είναι πάλι αναμμένο πας μια βόλτα με 30-40 χλμ για 1 λεπτό και κάποια στιγμή στο άκυρο του κάνεις μια μανούβρα.
Είσαι κομπλέ. -
Τελικά δεν πρόλαβα να ξεπαρκάρω και να κάνω 20 μέτρα και το λαμπάκι έσβησε.
Όλα οκ.
Αλλαγή μπαταρίας και ... λαμπάκι esp