-
Γεια χαρά σε όλους.
Σκεφτόμουν μετά από 10 χρόνια και 148000 χιλιόμετρα σε opel vectra c 1.8 να καθαρίσω τη βαλβίδα EGR. Πριν 2 χρόνια περίπου είχε ξεκινήσει να μου κάνει κάποια νερά πατώντας το γκάζι. Ενώ το πατούσα δεν 'έδινε' στο αυτοκίνητο και πήγαινε κάπως flat. Αναζητώντας σε φόρουμ κατέληξα ότι, παρ'ότι δεν άναβε λαμπάκι κινητήρα πλην μίας φοράς, ο κινητήρας έμπαινε σε safe mode. Υπέθετα ότι όλο αυτό γινόταν λόγω κάποια κακής βενζίνης, αλλά στην πορεία διάβασα για και τις επικαθίσεις στη βαλβίδα EGR. Πλέον το κάνει πολύ σπάνια, αλλά κάποιες φορές το κάνει. Έχω ρίξει και κάποια πρόσθετα στο ρεζερβουάρ μετά από γεμίσματα, 3-4 φορές, το ξεμπουκώνω λίγο, αλλά σε μερικά γεμίσματα το πρόβλημα επιμένει. Χωρίς να λέω ότι είναι σίγουρα αυτό, θεωρώ ότι μετά από τόσα χιλιόμετρα καλό είναι να καθαριστεί. Οι γνωρίζοντες ή παθόντες μπορούν να δώσουν τα φώτα τους (π.χ. για το κόστος, αν αξίζει να καθαριστεί ή να αλλαχτεί με καινούρια).
Όσον αφορά το λαμπάκι ψυκτικού υγρού, αυτό παραμένει αναμμένο εδώ και 7-8 μήνες. Το πήγα και στην όπελ, μου είπαν ότι τα υγρά είναι εντάξει, αλλά έχει χαλάσει ο αισθητήρας κι ότι δεν έχω πρόβλημα. Αλλαγή όλο το τμήμα και κάνα 80άρι ευρώπουλα. Προχθές που μιλούσα με κάποιον που πουλάει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μου είπε πολύ απλά ότι πιθανόν να μην έχει τίποτα ο αισθητήρας κι ότι θέλει αλλαγή το ψυκτικό υγρό, ακόμα κι αν είναι πλήρες, γιατί προφανώς έχει παλιώσει, έχει 'πιάσει γλίτσα' μέσα και βγάζει πρόβλημα ο αισθητήρας. Κοινώς το ψυκτικό υγρό δεν κάνει τη δουλειά του. Τα φώτα σας παρακαλώ.
Σκεφτόμουν να κάνω και στα δύο καθαρισμό και...βλέπουμε. -
Γεια χαρά σε όλους.
Σκεφτόμουν μετά από 10 χρόνια και 148000 χιλιόμετρα σε opel vectra c 1.8 να καθαρίσω τη βαλβίδα EGR. Πριν 2 χρόνια περίπου είχε ξεκινήσει να μου κάνει κάποια νερά πατώντας το γκάζι. Ενώ το πατούσα δεν 'έδινε' στο αυτοκίνητο και πήγαινε κάπως flat. Αναζητώντας σε φόρουμ κατέληξα ότι, παρ'ότι δεν άναβε λαμπάκι κινητήρα πλην μίας φοράς, ο κινητήρας έμπαινε σε safe mode. Υπέθετα ότι όλο αυτό γινόταν λόγω κάποια κακής βενζίνης, αλλά στην πορεία διάβασα για και τις επικαθίσεις στη βαλβίδα EGR. Πλέον το κάνει πολύ σπάνια, αλλά κάποιες φορές το κάνει. Έχω ρίξει και κάποια πρόσθετα στο ρεζερβουάρ μετά από γεμίσματα, 3-4 φορές, το ξεμπουκώνω λίγο, αλλά σε μερικά γεμίσματα το πρόβλημα επιμένει. Χωρίς να λέω ότι είναι σίγουρα αυτό, θεωρώ ότι μετά από τόσα χιλιόμετρα καλό είναι να καθαριστεί. Οι γνωρίζοντες ή παθόντες μπορούν να δώσουν τα φώτα τους (π.χ. για το κόστος, αν αξίζει να καθαριστεί ή να αλλαχτεί με καινούρια).
Όσον αφορά το λαμπάκι ψυκτικού υγρού, αυτό παραμένει αναμμένο εδώ και 7-8 μήνες. Το πήγα και στην όπελ, μου είπαν ότι τα υγρά είναι εντάξει, αλλά έχει χαλάσει ο αισθητήρας κι ότι δεν έχω πρόβλημα. Αλλαγή όλο το τμήμα και κάνα 80άρι ευρώπουλα. Προχθές που μιλούσα με κάποιον που πουλάει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μου είπε πολύ απλά ότι πιθανόν να μην έχει τίποτα ο αισθητήρας κι ότι θέλει αλλαγή το ψυκτικό υγρό, ακόμα κι αν είναι πλήρες, γιατί προφανώς έχει παλιώσει, έχει 'πιάσει γλίτσα' μέσα και βγάζει πρόβλημα ο αισθητήρας. Κοινώς το ψυκτικό υγρό δεν κάνει τη δουλειά του. Τα φώτα σας παρακαλώ.
Σκεφτόμουν να κάνω και στα δύο καθαρισμό και...βλέπουμε. -
Γεια χαρά σε όλους.
Σκεφτόμουν μετά από 10 χρόνια και 148000 χιλιόμετρα σε opel vectra c 1.8 να καθαρίσω τη βαλβίδα EGR. Πριν 2 χρόνια περίπου είχε ξεκινήσει να μου κάνει κάποια νερά πατώντας το γκάζι. Ενώ το πατούσα δεν 'έδινε' στο αυτοκίνητο και πήγαινε κάπως flat. Αναζητώντας σε φόρουμ κατέληξα ότι, παρ'ότι δεν άναβε λαμπάκι κινητήρα πλην μίας φοράς, ο κινητήρας έμπαινε σε safe mode. Υπέθετα ότι όλο αυτό γινόταν λόγω κάποια κακής βενζίνης, αλλά στην πορεία διάβασα για και τις επικαθίσεις στη βαλβίδα EGR. Πλέον το κάνει πολύ σπάνια, αλλά κάποιες φορές το κάνει. Έχω ρίξει και κάποια πρόσθετα στο ρεζερβουάρ μετά από γεμίσματα, 3-4 φορές, το ξεμπουκώνω λίγο, αλλά σε μερικά γεμίσματα το πρόβλημα επιμένει. Χωρίς να λέω ότι είναι σίγουρα αυτό, θεωρώ ότι μετά από τόσα χιλιόμετρα καλό είναι να καθαριστεί. Οι γνωρίζοντες ή παθόντες μπορούν να δώσουν τα φώτα τους (π.χ. για το κόστος, αν αξίζει να καθαριστεί ή να αλλαχτεί με καινούρια).
Όσον αφορά το λαμπάκι ψυκτικού υγρού, αυτό παραμένει αναμμένο εδώ και 7-8 μήνες. Το πήγα και στην όπελ, μου είπαν ότι τα υγρά είναι εντάξει, αλλά έχει χαλάσει ο αισθητήρας κι ότι δεν έχω πρόβλημα. Αλλαγή όλο το τμήμα και κάνα 80άρι ευρώπουλα. Προχθές που μιλούσα με κάποιον που πουλάει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μου είπε πολύ απλά ότι πιθανόν να μην έχει τίποτα ο αισθητήρας κι ότι θέλει αλλαγή το ψυκτικό υγρό, ακόμα κι αν είναι πλήρες, γιατί προφανώς έχει παλιώσει, έχει 'πιάσει γλίτσα' μέσα και βγάζει πρόβλημα ο αισθητήρας. Κοινώς το ψυκτικό υγρό δεν κάνει τη δουλειά του. Τα φώτα σας παρακαλώ.
Σκεφτόμουν να κάνω και στα δύο καθαρισμό και...βλέπουμε. -
Ενα καθαρισμο κ στα 2 δεν ειναι κακος, για τον αισθητηρα στο παγουρι δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει αλλα το σιγουρο ειναι οτι ενας καθαρισμος στο κυκλωμα ψυξης(σε 10ετιας αυτοκινητο) ειναι καλος για να αποφυγεις χειροτερες κ ακριβοτερες ζημιες
Βαλβίδα EGR και λαμπάκι ψυκτικού υγρού