Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta (Σασμαν - Χαλια Βενζινη - Η κατι αλλο ?)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Fiesta (Σασμαν - Χαλια Βενζινη - Η κατι αλλο ?)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnny_pt last edited by

      Καλησπερα σας , ειμαι ασχετος απο αμαξια και θα ηθελα μονο εμπειρες γνωμες αλλα και αντικειμενικες χωρις να με κρινετε για τις γνωσεις μου.

      Ειμαι κατοχος ενος Ford Fiesta 2006 1400 κυβικων το οποιο ειναι 11 χρονων και εβγαλε θεμα στο δισκο πλατο οπως μου ειπα στο συνεργειο ειναι λογω χρονων και φθορας ( 170.000 χιλιομετρα) και αλλαγη στο Σασμαν που εβγαλε θεμα .

      Τωρα οι επισκευες εγιναν τον Νοεμβριο σε μεγαλο συνεργειο ονομα δεν θα πω οχι αντιπροσωπεια!
      Ολα καλα το αμαξι σαν καινουργιο....μεχρι που ξεκινησε να χανει βαλβολινη και αφηνε σημαδεια σε παρκινγκ και τετοια , το πηγα πισω για επιδιορθωση (Χωρις λεφτα φυσικα) και μου ειπαν οτι ηταν ελλατωματικο το ανταλλακτικο και ειχε ραγισει και μου το ξανααλλαζουν.

      Καταληγω λοιπον να εχω τον ιδιο θορυβο στις χαμηλες στροφες 1700-2000 στροφες ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ, οχι σε επιταχινση σε νορμαλ ταχυτητα , στις αλλαγες ταχυτητων (1-2 , 2-3 κτλ κτλ εκτος 4-5) δηλαδη το αμαξι ειναι σαν να επανηλθε το αρχικο θεμα με το σασμαν ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ.....και να προσθεσω οτι εχω βαλει 2 φορες βενζινη απο ενα διαφορετικο βενζιναδικο μη εμπιστευσιμο λογω 'κινησης' αλλα ηταν στον δρομο μου....

      Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε απο που μπορει να προερχεται ο θορυβος , αν ειναι χαλια η βενζινη και τα κανει ολα αυτη και αν με δουλεψαν και μου εβαλαν ξανα χαλια σασμαν η θελω καθαρισμο τον μπεκ η φιλτρο βενζινης κοστοι κτλ κτλ κτλ ....περα απο τα δυο αυτα το αμαξι ειναι πολυ καλοδιατηρημενο και σε σχεδον τελεια κατασταση με ολα του τα service

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnny_pt last edited by

        Καλησπερα σας , ειμαι ασχετος απο αμαξια και θα ηθελα μονο εμπειρες γνωμες αλλα και αντικειμενικες χωρις να με κρινετε για τις γνωσεις μου.

        Ειμαι κατοχος ενος Ford Fiesta 2006 1400 κυβικων το οποιο ειναι 11 χρονων και εβγαλε θεμα στο δισκο πλατο οπως μου ειπα στο συνεργειο ειναι λογω χρονων και φθορας ( 170.000 χιλιομετρα) και αλλαγη στο Σασμαν που εβγαλε θεμα .

        Τωρα οι επισκευες εγιναν τον Νοεμβριο σε μεγαλο συνεργειο ονομα δεν θα πω οχι αντιπροσωπεια!
        Ολα καλα το αμαξι σαν καινουργιο....μεχρι που ξεκινησε να χανει βαλβολινη και αφηνε σημαδεια σε παρκινγκ και τετοια , το πηγα πισω για επιδιορθωση (Χωρις λεφτα φυσικα) και μου ειπαν οτι ηταν ελλατωματικο το ανταλλακτικο και ειχε ραγισει και μου το ξανααλλαζουν.

        Καταληγω λοιπον να εχω τον ιδιο θορυβο στις χαμηλες στροφες 1700-2000 στροφες ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ, οχι σε επιταχινση σε νορμαλ ταχυτητα , στις αλλαγες ταχυτητων (1-2 , 2-3 κτλ κτλ εκτος 4-5) δηλαδη το αμαξι ειναι σαν να επανηλθε το αρχικο θεμα με το σασμαν ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ.....και να προσθεσω οτι εχω βαλει 2 φορες βενζινη απο ενα διαφορετικο βενζιναδικο μη εμπιστευσιμο λογω 'κινησης' αλλα ηταν στον δρομο μου....

        Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε απο που μπορει να προερχεται ο θορυβος , αν ειναι χαλια η βενζινη και τα κανει ολα αυτη και αν με δουλεψαν και μου εβαλαν ξανα χαλια σασμαν η θελω καθαρισμο τον μπεκ η φιλτρο βενζινης κοστοι κτλ κτλ κτλ ....περα απο τα δυο αυτα το αμαξι ειναι πολυ καλοδιατηρημενο και σε σχεδον τελεια κατασταση με ολα του τα service

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnny_pt last edited by

          Καλησπερα σας , ειμαι ασχετος απο αμαξια και θα ηθελα μονο εμπειρες γνωμες αλλα και αντικειμενικες χωρις να με κρινετε για τις γνωσεις μου.

          Ειμαι κατοχος ενος Ford Fiesta 2006 1400 κυβικων το οποιο ειναι 11 χρονων και εβγαλε θεμα στο δισκο πλατο οπως μου ειπα στο συνεργειο ειναι λογω χρονων και φθορας ( 170.000 χιλιομετρα) και αλλαγη στο Σασμαν που εβγαλε θεμα .

          Τωρα οι επισκευες εγιναν τον Νοεμβριο σε μεγαλο συνεργειο ονομα δεν θα πω οχι αντιπροσωπεια!
          Ολα καλα το αμαξι σαν καινουργιο....μεχρι που ξεκινησε να χανει βαλβολινη και αφηνε σημαδεια σε παρκινγκ και τετοια , το πηγα πισω για επιδιορθωση (Χωρις λεφτα φυσικα) και μου ειπαν οτι ηταν ελλατωματικο το ανταλλακτικο και ειχε ραγισει και μου το ξανααλλαζουν.

          Καταληγω λοιπον να εχω τον ιδιο θορυβο στις χαμηλες στροφες 1700-2000 στροφες ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ, οχι σε επιταχινση σε νορμαλ ταχυτητα , στις αλλαγες ταχυτητων (1-2 , 2-3 κτλ κτλ εκτος 4-5) δηλαδη το αμαξι ειναι σαν να επανηλθε το αρχικο θεμα με το σασμαν ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ.....και να προσθεσω οτι εχω βαλει 2 φορες βενζινη απο ενα διαφορετικο βενζιναδικο μη εμπιστευσιμο λογω 'κινησης' αλλα ηταν στον δρομο μου....

          Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε απο που μπορει να προερχεται ο θορυβος , αν ειναι χαλια η βενζινη και τα κανει ολα αυτη και αν με δουλεψαν και μου εβαλαν ξανα χαλια σασμαν η θελω καθαρισμο τον μπεκ η φιλτρο βενζινης κοστοι κτλ κτλ κτλ ....περα απο τα δυο αυτα το αμαξι ειναι πολυ καλοδιατηρημενο και σε σχεδον τελεια κατασταση με ολα του τα service

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Πρέπει πρώτα να διαπιστώσεις αν ο ήχος είναι από τον κινητήρα ή το σασμάν. Από την βενζίνη πάντως αποκλείεται... Καλύτερα να πας σε άλλο συνεργείο αν δεν εμπιστεύεσαι το δικό σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr