-
Καλησπέρα,θα ήθελα τις συμβουλές σας και τις γνώμες σας γι αυτό το θέμα...είμαι φοιτητής έχω βγάλει κάποια χρήματα και με τη βοήθεια των γονιών μου θέλω να πάρω ένα αυτοκίνητο diesel έτσι ώστε να μπορώ να κάνω τις δουλείες μου και να μην καίω πολύ,αλλά μέχρι κάνα 7000 άντε 8000 το πολύ...έχετε να μου προτείνετε κάτι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! -
Καλησπέρα,θα ήθελα τις συμβουλές σας και τις γνώμες σας γι αυτό το θέμα...είμαι φοιτητής έχω βγάλει κάποια χρήματα και με τη βοήθεια των γονιών μου θέλω να πάρω ένα αυτοκίνητο diesel έτσι ώστε να μπορώ να κάνω τις δουλείες μου και να μην καίω πολύ,αλλά μέχρι κάνα 7000 άντε 8000 το πολύ...έχετε να μου προτείνετε κάτι;
Panda
end of discussion.
-
Μεταχειρισμένο ντιζελ με πραγματικά χλμ δεν πρόκειται να βρεις ουτε με μέσο στην ελλαδα. Βάλε 2 χιλιαρικα ακόμα και αγόρασε καινουργιο βενζίνη.
-
Έψαχνε πρόσφατα φίλος με περίπου το ίδιο budget με το δικό σου, τα μεταχειρισμένα πετρέλαια πριν του '12 που σου αγοράζουν τα λεφτά σου να ξέρεις ότι θα έχουν κάνει κατά μέσο όρο ~150000χλμ στους δρόμους τις βόρειας ευρώπης πριν έρθουν στα χέρια σου και θα σου πουληθούν για ελαφρώς μεταχειρισμένα των 60000χλμ.
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε: