-
Εχω το** 307cc **του **2006 **και επειδη ειναι σχεδον 10ετιας πλεον και δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης
θελω να βελτιωσω την ανυπαρκτη ηχομονωση του..
Μπαινω σε καινουρια αμαξια, πολυ φθηνα και δεν ακουγεται τιποτα..
στο δικο μου κυριως ηχος απο τον δρομο, τις **λακουβες **και τις ροδες!
σκεφτηκα να κανω μονωση με **dynamat **αλλα ειναι γελοια ακριβο...
οποτε σκεφτηκα αυτοκολλητες ταινιες πισσοχαρτου 3Μ και κετσε..
Καθαρα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εργασια!!
να ξεβιδωσω τους **θολους **και να τους μονωσω με 3Μ απο την μεσα μερια,
πορτ μπαγκαζ,
πατωμα αμαξιου με 3Μ και απο πανω ΚΕΤΣΕ
και να την ιδια διαδικασια και στις πορτες.. ( 2 εχει ετσι κι αλλιως.. )
ενα θεμα μου ειναι στα πλαϊνα των πισω καθισματων δε ξερω πως θα βγαλω τα πλαστικα...
+θα βαλω κατι εξτρα στο καπο αν και εχει ηδη ενα περιεργο ψευτικο χαρτοσφουγγαρο!
Εχετε να προτεινετε κατι;;
( εχω ακουσει φημες για το μετα, οτι και καλα θα τριζουν τα πλαστικα που θα ξεκουμπωσω αλλα ετσι κι αλλιως εχουν βγει τα πλαστικα απο τις πορτες για να μπουν τα φημε, και οτι αλλο βγει δε νομιζω να επηρεαστει.. ) -
Εχω το** 307cc **του **2006 **και επειδη ειναι σχεδον 10ετιας πλεον και δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης
θελω να βελτιωσω την ανυπαρκτη ηχομονωση του..
Μπαινω σε καινουρια αμαξια, πολυ φθηνα και δεν ακουγεται τιποτα..
στο δικο μου κυριως ηχος απο τον δρομο, τις **λακουβες **και τις ροδες!
σκεφτηκα να κανω μονωση με **dynamat **αλλα ειναι γελοια ακριβο...
οποτε σκεφτηκα αυτοκολλητες ταινιες πισσοχαρτου 3Μ και κετσε..
Καθαρα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εργασια!!
να ξεβιδωσω τους **θολους **και να τους μονωσω με 3Μ απο την μεσα μερια,
πορτ μπαγκαζ,
πατωμα αμαξιου με 3Μ και απο πανω ΚΕΤΣΕ
και να την ιδια διαδικασια και στις πορτες.. ( 2 εχει ετσι κι αλλιως.. )
ενα θεμα μου ειναι στα πλαϊνα των πισω καθισματων δε ξερω πως θα βγαλω τα πλαστικα...
+θα βαλω κατι εξτρα στο καπο αν και εχει ηδη ενα περιεργο ψευτικο χαρτοσφουγγαρο!
Εχετε να προτεινετε κατι;;
( εχω ακουσει φημες για το μετα, οτι και καλα θα τριζουν τα πλαστικα που θα ξεκουμπωσω αλλα ετσι κι αλλιως εχουν βγει τα πλαστικα απο τις πορτες για να μπουν τα φημε, και οτι αλλο βγει δε νομιζω να επηρεαστει.. ) -
Εχω το** 307cc **του **2006 **και επειδη ειναι σχεδον 10ετιας πλεον και δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης
θελω να βελτιωσω την ανυπαρκτη ηχομονωση του..
Μπαινω σε καινουρια αμαξια, πολυ φθηνα και δεν ακουγεται τιποτα..
στο δικο μου κυριως ηχος απο τον δρομο, τις **λακουβες **και τις ροδες!
σκεφτηκα να κανω μονωση με **dynamat **αλλα ειναι γελοια ακριβο...
οποτε σκεφτηκα αυτοκολλητες ταινιες πισσοχαρτου 3Μ και κετσε..
Καθαρα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εργασια!!
να ξεβιδωσω τους **θολους **και να τους μονωσω με 3Μ απο την μεσα μερια,
πορτ μπαγκαζ,
πατωμα αμαξιου με 3Μ και απο πανω ΚΕΤΣΕ
και να την ιδια διαδικασια και στις πορτες.. ( 2 εχει ετσι κι αλλιως.. )
ενα θεμα μου ειναι στα πλαϊνα των πισω καθισματων δε ξερω πως θα βγαλω τα πλαστικα...
+θα βαλω κατι εξτρα στο καπο αν και εχει ηδη ενα περιεργο ψευτικο χαρτοσφουγγαρο!
Εχετε να προτεινετε κατι;;
( εχω ακουσει φημες για το μετα, οτι και καλα θα τριζουν τα πλαστικα που θα ξεκουμπωσω αλλα ετσι κι αλλιως εχουν βγει τα πλαστικα απο τις πορτες για να μπουν τα φημε, και οτι αλλο βγει δε νομιζω να επηρεαστει.. ) -
Δεν ξέρω αν έχεις πάρει ήδη πισσόχαρτο 3M αλλά θα σου πρότεινα να μην πάρεις.
Είχα πάρει 10 κομμάτια (50cm x 50cm) και τελικά τα πέταξα.
Με τη ζέστη ξεραίνεται η σκληρή επιφάνειά τους και σπάει σε κομμάτια, η πίσσα λειώνει και γίνονται όλα χάλια.Αναζήτησε άλλους τύπους ηχομονωτικών.
π.χ. http://monotika-online.gr/index.php?dis ... uct_id=437
-
δεν εχω αγορασει, σκεφτομαι να βρω μια σωστη λυση..
εδω και μερες διαβαζω σε ελληνικα και ξενα forum..
Ευχαριστω για την πληροφορια,
και μου εδωσες ιδεα να ψαξω να δω test dB αναλογα με το πισσοχαρτο! -
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
δεν εχω αγορασει, σκεφτομαι να βρω μια σωστη λυση..
εδω και μερες διαβαζω σε ελληνικα και ξενα forum..
Ευχαριστω για την πληροφορια,
και μου εδωσες ιδεα να ψαξω να δω test dB αναλογα με το πισσοχαρτο!Παλαιότερα το είχα κάνει σε αυτοκίνητο μου που συντόνιζε το πόρτ-μπαγκάζ, είχα πάρει μια αντίστοιχη με αυτή που σου δείχνω, την είχα απλώσει στο πάτωμα, αλλά έβαλε και στις πόρτες, μετά έβαλα επάνω όπως ήταν φρέσκια κετσέ που πήρα από μαγαζί με υλικά ταπετσαρίας αυτοκινήτου και πέρασα και τον κετσέ από πάνω πάλι με το πινέλο και το υλικό αυτό που είναι σαν αρμόκολλα, εξαφανίστηκαν όλοι οι συντονισμοί και μειώθηκε πολύ και ο θόρυβος κύλισηςμ το αμάξι αυτό το έχω ακόμα αν και δεν το κυκλοφορώ εδώ και 5 χρόνια, συνολικά είναι πάνω από 10 χρόνια που τα έβαλα και δεν έχουν πάθει τίποτα.
http://www.johnart.gr/Catalogue/index.p ... ts_id=3341
-
Και εδώ κάποιες καλές προτάσεις: http://www.lazarakis-constructions.gr/p ... hp?cid=382
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Εχω το** 307cc **του **2006 **και επειδη ειναι σχεδον 10ετιας πλεον και δεν υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης
θελω να βελτιωσω την ανυπαρκτη ηχομονωση του..
Μπαινω σε καινουρια αμαξια, πολυ φθηνα και δεν ακουγεται τιποτα..
στο δικο μου κυριως ηχος απο τον δρομο, τις **λακουβες **και τις ροδες!
σκεφτηκα να κανω μονωση με **dynamat **αλλα ειναι γελοια ακριβο...
οποτε σκεφτηκα αυτοκολλητες ταινιες πισσοχαρτου 3Μ και κετσε..
Καθαρα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εργασια!!
να ξεβιδωσω τους **θολους **και να τους μονωσω με 3Μ απο την μεσα μερια,
πορτ μπαγκαζ,
πατωμα αμαξιου με 3Μ και απο πανω ΚΕΤΣΕ
και να την ιδια διαδικασια και στις πορτες.. ( 2 εχει ετσι κι αλλιως.. )
ενα θεμα μου ειναι στα πλαϊνα των πισω καθισματων δε ξερω πως θα βγαλω τα πλαστικα...
+θα βαλω κατι εξτρα στο καπο αν και εχει ηδη ενα περιεργο ψευτικο χαρτοσφουγγαρο!
Εχετε να προτεινετε κατι;;
( εχω ακουσει φημες για το μετα, οτι και καλα θα τριζουν τα πλαστικα που θα ξεκουμπωσω αλλα ετσι κι αλλιως εχουν βγει τα πλαστικα απο τις πορτες για να μπουν τα φημε, και οτι αλλο βγει δε νομιζω να επηρεαστει.. )Καλή η ηχομόνωση αλλά οι θόρυβοι στο αμάξι είναι διαφορετικών πηγών προέλευσης, με διαφορετικές συχνότητες ήχου.
Αυτό σημαίνει ηχομόνωση που να τοποθετείται κατάλληλα σε διάφορα σημεία
και ηχομόνωση που να φιλτράρει εύρος συχνοτήτων ήχου.Πχ ο θόρυβος της μηχανής θέλει την ανάλογη ηχομόνωση ξεκινώντας από τα καίρια σημεία μέσα πρώτα στο μηχανοστάσιο (νεροχύτη, καθρέφτη εκατέρωθεν κλπ),
αλλά θέλει και μεγάλη προσοχή λόγω του κινδύνου ανάφλεξης των υλικών.
Προσοχή στα κινούμενα μέρη που πιθανώς βρίσκουν λόγω κατεστραμμένων συνδέσμων και στις βάσεις μηχανής.
Αντίστοιχα ο θόρυβος των τροχών θέλει ηχομόνωση (πχ στους θόλους ή στο πάτωμα)
αλλά μεγάλη συμβολή στην εξάλειψή του έχει και η αλλαγή σε νέα silent block, ελαστικά κλπ.
Σημαντική στην ηχομόνωση η παρουσία των εργοστασιακών πλαστικών καλυμμάτων στις προβλεπόμενες θέσεις (λχ θόλοι εσωτερικά, δάπεδο-πλαινά μηχανοστασίου κλπ).
Επίσης οι τριγμοί από συναρμογή των πλαστικών καμπίνας θέλουν σχετικές παρεμβάσεις με σπρέυ σιλικόνης, κομμάτια τσόχας και ελαστικά παρεμβύσματα σε κατάλληλα σημεία.
Σφίξιμο σε βίδες εννοείται, αν έχουν οπουδήποτε χαλαρώσει.Τέλος μια παρατήρηση:
Πολύ πιθανόν ο κατασκευαστής να διαθέτει τα κατάλληλα ηχομονωτικά φτιαγμένα ειδικά για κάθε σημείο του αυτοκινήτου.
Και πολύ πιθανόν μέρος από τα εργοστασιακά ηχομονωτικά να απουσιάζουν από συγκεκριμένες εξοπλιστικές εκδόσεις.
Αρκετά πιθανό τέλος αρκετά από τα εργοστασιακά ηχομονωτικά να διατίθενται σε προσιτές τιμές. -
Συμφωνω απολυτα με οσα εγραψες παραπανω!
Πολλα απο αυτα ηθελα να τα γραψω και εγω στο αρχικο post αλλα ηθελα να το κανω ελαφρυ στο διαβασμα.
Αυτο που αναφερεις για τα εργοστασιακα ηχομονωτικα μου το ανεφερε και ο πατερας μου αλλα
πριν το ψαξω προδικαζω οτι θα ειναι υπερπανακριβα!
Εχω την υπερφουλ εκδοση
( μονο θερμαινομενα καθισματα δεν εχει και δερμα στο ταμπλο και ο λογος που δεν το πηρα ετσι ειναι γιατι λογω ηλιου 'σκανε' ολα.. )
οποτε θα εχει και την 'φουλ' μονωμενη εκδοση!
Αυτο με το ευρος συχνοτητων ειναι πολυ σωστο, δε το ειχα σκεφτει αλλα φανταζομαι τα μονωτικα για αμαξια
πιανουν ενα πλατυ ευρος συχνοτητων που παραγονται απο ηχους αμαξιων..- Το μονωτικο για το καπο θα στριμωχτει μεταξυ του ηδη υπαρχοντος και της λαμαρινας!
- Το **μονωτικο στους θολους **θα συνδιαστει με αλλαγη **ελαστικων **και **αμορτισερ **( ε μετα απο 130.000χλμ ηρθε η ωρα τους ) και ελεγχο συνεμπλοκ! ( η συζητηση για τα σινεμπλοκ με εβαλε σε ολη τη διαδικασια της ηχομονωσης )
- Σηκωσα τη μοκετα του πορτ μπαγκαζ και η μονωση ειναι κατι ψιλα κομματια σε μερικα σημεια...για γελια!
( θα ανεβασω φωτο μεσα στο ΣΚ που θα εχω χρονο.. )
κατω απο τα καθισματα των επιβατων, ουτε καν, σκετη λαμαρινα!
( σε ενα αμαξι που κοστισε ~30.000€ )
4.Στο πατωμα θα βαλω πολυ πραμα γιατι παρατηρω οτι εχει αρκετο 'αερα' μεταξυ μοκετας και λαμαρινας!
( δεν το εχω σηκωσει ακομα γιατι εδω που μενω δεν εχω τον καταλληλο χωρο να αρχισω να ξηλωνω )
τριξιματα σε πλαστικα δεν εχω, μονο λογω του οτι ειναι καμπριο τριζουν τα παραθυρα στα λαστιχα της οροφης!
Αυτο εχω δοκιμασει να το λυσω με σπρεϋ σιλικονης και βαζελινη αλλα τιποτα........
( αν εχει κανεις καμια αλλη ιδεα ας προτεινει! ) - Με ευκαιρια που θα ανοιξω τις πορτες θελω να δω τους σιδηροδρομους των παραθυρων γιατι εχω την εντυπωση
( κατα 90% ) οτι εχουν χαλαρωσει και χτυπανε στις λακουβες!..
( παλι αν εχετε καμια συμβουλη δεκτη )
-
Δεν είναι απαραίτητο μια πλούσια έκδοση να είναι φουλ στην ηχομόνωση.
Μπορεί ο Έλληνας εισαγωγέας να 'έκοψε' αξεσουάρ (κι η ηχομόνωση μπορεί να λογιστεί ως τέτοιο),
μπορεί το τάδε model year να έπαψε να έρχεται εξοπλισμένο με φουλ ηχομόνωση,
μπορεί-μπορεί...Επίσης τα ηχομονωτικά αυτοκινήτου αν δεν είναι τυποποιημένα για συγκεκριμένα εύρη συχνοτήτων
δε λένε απαραίτητα πολλά,
γιατί πχ άλλη η χρήση της ηχομόνωσης για τον καθρέφτη, άλλη για το πάτωμα,
άλλη για το θόρυβο της μηχανής, άλλη για το θόρυβο κύλισης.Ακόμη ηχομόνωση σημαίνει όχι μόνο τα αφρώδη αλλά και συμπαγή διαχωριστικά
στις προβλεπόμενες εργοστασιακές θέσεις πχ θόλοι, δάπεδο μηχανής κλπ.
Τα ακριβά αυτοκίνητα έχουν 'διπλό καθρέφτη' για αποτελεσματικότερη ηχομόνωση
κάτι που σαν ιδιοκατασκευή είναι δύσκολο και επικίνδυνο να φτιαχτεί.
Υπόψιν πως ο κινητήρας έχει ελευθερία κινήσεων πάνω στις βάσεις κατά τη λειτουργία του.Silent block είναι σημαντικά για κοπανήματα και κύλιση,
και συμβαίνει τα εργοστασιακά να είναι πολλών ειδών
και συχνά αποτελεσματικότερα από after market.
Ενημερώνεσαι σχετικά για το μοντέλο σου.Στον καθρέφτη θέλεις και θερμομόνωση (με προσοχή στα σωληνάκια των φρένων).
Ενδεικτικά σημεία για ηχομόνωση (στο Golf)
-
Το πισωχαρτο βοηθαει αλλα δεν ειναι ηχομονοτικο,ο κετσες κανει ολη τη δουλεια.
Σκεψου ποσο περιπου θα αυξηθει το βαρος και κατα συνεπεια η καταναλωση. -
Να σου πω και εγω την αποψη μου!
Ο πατερας μου δουλευε στο μονταζ της bmw ταμπλο-μονωσεις-κτλ.
Ως εργαζόμενος εκει μπορουσε να αγορασει bmw με εκπτωση αρα θα πουλουσε χωρις χασουρα μετα.Πηρε ένα ε3 μ πακ.
Μεσα στο μονταζ μια γρατσουνιά,ενα ξεφτισμα να εχει κατι δεν τοποθετειται στην παραγωγη αλλα το πουλανε ουσιαστικα στους εργαζομενους σχεδόν τζαμπα....
Ειχε παρατηρησει ότι στα ε36 βαζουν τσιγαρόχαρτα για μονωσεις στον καθρεφτη ενώ στα 6κυλινδρα ηταν πολυυ χοντρες.....Ηθελε να παρει ειτε την απλη ειτε του εξακυλινδρου....οι μαεστροι του ειπαν ότι δεν υπαρχει περιπτωση να καταφερει να την βιδωσει.....Τελικα πουλησε το bmw και πηρε το w202.
Εχω και εγω το μικροβιο της ηχομόνωσης από όταν μπηκα σε Ε-class (η w203 ιδια ηχομονωση με την 202 εχουν).
Τι εκανα και εχω μειωσει τον θορυβο στο πισω μερος τουλάχιστον κατά ένα 80% ενώ μπροστα στο μισο.
ΠΙΣΩ:
1ον κατω από το καθισμα και την πλατη του εχει κετσε παχους 1 εκατοστου + πισωχαρτα(ειχε εβαλα αλλα δυο).....Εβαλα έναν ακομα
2ον Στην πλατη του πισω καθίσματος εβαλα κιτρινο αφρολέξ(ότι βρηκα κανει δουλεια)στα ακρα της πλατης του καθίσματος προς τις πορτες......
ΠΡΟΣΟΧΗ το πισω καθισμα για 1 μηνα μεχρι να κατσουν τα μονωτικα δεν μπορουσα να το κανω να κουμπωσει για να καταλάβεις ότι είναι όλα οριακα.Στην εταζιερα(εγω εχω σταθερη με μεταλλο από ακρη σε ακρη)εβαλα και εκει κετσε μπολικο)
3ον στα πισω φτερα οπου πιανουν και οι ζωνες ειχε πισοχαρτα και το αφησα αφου και το πλαστικο που εφαρμοζει εκει εχει μονωση σφουγγαρι.
4ον ο χωρος των επιβατων επικοινωνει με το πορτ μπακαζ με ένα χωροδικτυωμα κατω-μπροστα από την εταζιερα,το στουπωσα απιστευτη ποσοτητα από κιτρινο αφρολέξ.
5ον στο πορτ παγκαζ Διπλη μοκετα....αυτό το μαυρο που περιβαλλει τα παντα εκει πισω.....θελει κοπο θα ιδρωσεις να το βαλεις αλλα κανει εκπληκτη δουλεια....Και δεν ξαναασχολησε....ουτε κολλες ουτε μονωτικα κομματια οπου να ναι.
Αυτά πισω......και εκαναν εκπληκτη δουλεια!!!Ααα +μονωτικο πισω καπο....εμενα δεν ειχε...
ΜΠΡΟΣΤΑ:
1ον Από γερμανια αγορα από τα εξτρα της μερκ το καπο εχει ένα μονωτικο που καλυπτει με πιαστρακα κατά μηκος του ολο το καπο!Επειδη συγγενης εχει ιδιο αυτοκινητο χωρις μονωτικο η διαφορα είναι ΚΑΜΙΑ εκτος του ότι εμενα το καπο είναι παντα ψυχρο ενώ το άλλο σου καιει το χερι.
2ον Ελεγξε αν στον χωρο του κινητηρα τα λάστιχα που διαχωριζουν τον χωρο του κινητηρα με την καμπινα εφαπτονται στο καπο κατά το κλεισιμο τους.
Ινερτια :εγω εχω διπλο καθρεφτη????το πρωτο κομματι πρεπει να τελειωνει γυρω στους 60 ποντους από την κορυφη που αρχιζει και το δευτερο είναι κανονικος καθρεφτης.
3ονΣτον συνοδηγο τραβηξα την μοκετα και βλέπεις ένα μεταλλικο....πατακι-βαση που σιγκρατει τα ποδια.Εκοψα ένα κομματι χοντρο κετσε το εβαλε σφηνωτα κυριως προς τα πανω στο ταμπλο και εγινε φιξ!
4ονΣτον οδηγοστα πανταλ +την διαδρομή τους όπως και γυρω γυρω του καπακιού πανω από τα ποδια σου θα βαλει μονωτικο ή σε ολο το πλαστικο από μεσα...εμενα ειχε.
5ον κωλονακια στην μεση χαμηλα που ενωνεται με την μοκετα θα βαλεις.
Μονωση πατωματος από μεσα...δηλαδή την μοκετα δεν νομιζω να μπορει να προσθεσεις κατι αφου σε καποια σημεια φθανει και σε παχους τους 5-6 ποντους αρα είναι αδυνατον κατι τετοιο.
6ον στην εγκοπή ταμπλο-παμπριζ εβαλε ότι χωρουσε πολύ σφηνωτο και δεν φαινεται...Αν βγαλεις πλαστικα και είναι ξεραμενα-τα σπασεις φυσικα δεν θα πατησουν οπως πρεπει.(10 χρονον αμαξι όμως δυσκολα να ξεραθηκαν)Μην αρχιζεις ότι βλέπεις να το τραβας....να θυμασαι ότι όπως μπηκε ετσι βγαινει κιολας .....θελει σκεψη και μην προσπαθεις να βγαλεις με το ζορι πλαστικο που βλέπεις ότι πρωτα πρεπει να βγει κατι άλλο...
Α ξεχασα στις πορτες τις ταπετσαριες δες αν εφαρμοζουν αψογα χωρις κενα με την πορτα.
-
Κατι ρηματα διχως νοημα σε τριτο ενικο προσωπο είναι λογω πληκτρολογειου
-
Δεν είμαι πρόχειρος τώρα
αλλά τα πολλά τελευταία χρόνια που θυμάμαι
τα μικρομεσαία σεντάν της ΜΒ έχουν αυτό στο οποίο αναφέρομαι με τον όρο διπλός καθρέφτης.Επί του θέματος
μεγάλη σημασία θα έχει να λέμε μερικά μαγαζιά με φτηνές τιμές
ή εξεζητημένα υλικά ή ακόμα και εργοστασιακά εξαρτήματα που πιστεύουμε ότι μπορεί να κάνουν all around δουλειά. -
Υπερευχαριστω για τις πληροφοριες παιδια...
Κλεινω προς το αυτοκολλητο πισσοχαρτο με αλουμινενια την μια πλευρα- απο πανω κετσε ή τα μονωτικα που προτεινε ο storm! Θελω να το σκεφτω κι αλλο!
Για το βαρος που ρωτησε ενας φιλος πανω υπολογισα οτι θα ειναι εξτρα ~25 κιλα!
( ισοσταθμιζει με τα κιλα που μου λειπουν μιας και ειμαι ~72kg )Οπως βλεπετε στην φωτο η μονωση του πορτμπαγκαζ ειναι αυτη η λίγη..
Κατω απο την ρεζερβα δεν εχει τιποτα, οπως και στα πλαϊνα..σκετη λαμαρινα!
Ποιο ειναι το κολπο να βγουν αυτες οι μαυρες ταπες χωρις να σπασουν;;;
Οταν λεμε καθρεφτης εννοειτε αυτον ετσι;;
Γιατι μου κανει πολυ εντυπωση...Δεν ακουγονται οι δικοι μου ή δεν το εχω καταλαβει!
Αναμεσα σε μηχανη και καμπινα δε μπορω να βαλω χερι με τιποτα νομιζω!
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Ποιο ειναι το κολπο να βγουν αυτες οι μαυρες ταπες χωρις να σπασουν;;;
Κατσαβιδάκι ίσιο φαρδύ και σπρώχνεις προς τα έξω την κεφαλή τους.
Αν είναι ενιαίο κλιπάκι χωρίς κεφαλή πάλι το ίδιο κάνεις -
Η πιο σπανια αν εχουν στην κεφαλη τους εγκοπή σταυροκατσαβιδου σημαινει ότι πρεπει να το στρεψεις 1/4 της στροφης και πετιεται μονο του εξω.Τα μαστορια επι αυτου......μαυρα μεσάνυχτα λες και δεν το εχουν ξαναδει
-
Ειχα βρει ένα υλικο σε σπρει ή με πινελο το οποιο το αλοιφεις αρκετες φορες στην επιφανεια που θες και αυτό μετα από αρκετες ωρες φουσκωνε ελαφρως και λειτουργουσε ως ηχομονωτικο...τσιμπουσ όμως η τιμη του.
-
Πρέπει να έχω ένα τέτοιο σπρέυ κάπου μέσα στην αποθήκη μου... Όπως το πήρα δεν το χρησιμοποίησα ποτέ.
Από ότι μου είχαν πει, ψεκάζει μαύρο μονωτικό που μετά φουσκώνει και γίνεται σαν καουτσούκ...Το είχα πάρει και εγώ για το Peugeot το 206, που είχε ηχομόνωση του κ@λου...
-
Αυτό που λεω δεν είναι σπρευ πισσας ηταν γκρι-λευκο σαν χειλος!
Ηχομονωση peugeot 307cc ( οχι dynamat ) UPDATED with picture