-
Χθες με έπιασε η προκοπή κ είπα να χαιδολογήσω την ιστορική μου Citroen (GSA του 1984) κ να της φτιάξω κανά προβληματάκι, από αυτά τα μικρά που απλά σου σπάνε τα νεύρα.
Βέβαια, ανοίγοντας κ λύνοντας όλο κ βρίσκεις....
Μιας κ είχα λύσει τα όργανα του ταμπλω, λέω δεν λύνω και τον αεραγωγό οδηγού (οι πλευρικοί φέρνουν μόνο εξωτερικό αέρα - old school design), να τον καθαρίσω και να γίνει κ η απαράιτητη επιθεώρηση. Λύνοντας ανακάλυψα ότι το αφρώδες υλικό που υπάρχει στο τέλος του αγωγού, εκεί που συναντά την αντίστοιχη τρύπα αέρα στο σασί (κ στεγανώνει αέρα κ νερό) απλά δεν υπάρχει. Η μάλλον ότι υπήρχε, ήταν λίγο πριν την σήψη....
Ιδού:
Επίσης στο κλαπέ (ανοιχτός/κλειστός αεραγωγός), η αφρώδης επένδυση που έχει από την εσωτερική πλευρά για να κλείνει στεγανά δεν υπάρχει πια, έχει μείνει μόνο η κόλλα (κ γι αυτό άλλωστε δεν στεγάνωνε ο αεραγωγός).
Να το κλαπέ λυμμένο από τον αεραγωγό (πίσω από τις περσίδες):
Ακριβώς τα ίδια και ο αεραγωγός συνοδηγού.
Ερώτηση: Ψάχνω 2 πράγματα:
α) Τα “σφουγγάρια” που στεγανώνουν τον αεραγωγό στην ένωση του με το αμάξωμα. Προφανώς ψάχνω για customια, να βρω κατάλληλου είδους “σφουγγάρι” και να το κόψω στα μέτρα μου. Τι είδους υλικό να ψάξω να βρω? Κετσές σκέφτομαι θα υγραινεται κ δεν θα στεγνώνει. Ιδέες?
β) Πρέπει να υπάρχει κάποιο αφρώδες υλικό για επένδυση κλαπέ που το κολλάς είτε με κόλλα, είτε με κολλητική ταινία που αφαιρείς. Το πρόβλημα είναι πολύ κοινό σε αυτοκίνητα κάποιας ηλικίας (20+ έτη), όπου κ για αυτό δεν στεγανώνουν τα κλαπέ, με αποτέλεσμα στην θέση 'κλειστό' του κλαπέ, να περνάει άερας στην καμπίνα.Δείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα επισκευή (πολύ πιο πολύπλοκή κ σε βάθος βέβαια) που μοιάζει σε κάποια σημεία της μόνο με τη περίπτωσή μου (βλ. σελ 22, 23, 24 τα κλαπέ, 25, 26 τα σφουγγάρια)
http://www.alfa-restoration.co.uk/manua ... orator.pdfΞέρετε σε τι κατάστημα θα βρω τέτοια υλικά. Αυτοκινήτων, συσκευσίας? Αναλογες εμπειρίες? Προτάσεις?
Ευχαριστώ
-
Χθες με έπιασε η προκοπή κ είπα να χαιδολογήσω την ιστορική μου Citroen (GSA του 1984) κ να της φτιάξω κανά προβληματάκι, από αυτά τα μικρά που απλά σου σπάνε τα νεύρα.
Βέβαια, ανοίγοντας κ λύνοντας όλο κ βρίσκεις....
Μιας κ είχα λύσει τα όργανα του ταμπλω, λέω δεν λύνω και τον αεραγωγό οδηγού (οι πλευρικοί φέρνουν μόνο εξωτερικό αέρα - old school design), να τον καθαρίσω και να γίνει κ η απαράιτητη επιθεώρηση. Λύνοντας ανακάλυψα ότι το αφρώδες υλικό που υπάρχει στο τέλος του αγωγού, εκεί που συναντά την αντίστοιχη τρύπα αέρα στο σασί (κ στεγανώνει αέρα κ νερό) απλά δεν υπάρχει. Η μάλλον ότι υπήρχε, ήταν λίγο πριν την σήψη....
Ιδού:
Επίσης στο κλαπέ (ανοιχτός/κλειστός αεραγωγός), η αφρώδης επένδυση που έχει από την εσωτερική πλευρά για να κλείνει στεγανά δεν υπάρχει πια, έχει μείνει μόνο η κόλλα (κ γι αυτό άλλωστε δεν στεγάνωνε ο αεραγωγός).
Να το κλαπέ λυμμένο από τον αεραγωγό (πίσω από τις περσίδες):
Ακριβώς τα ίδια και ο αεραγωγός συνοδηγού.
Ερώτηση: Ψάχνω 2 πράγματα:
α) Τα “σφουγγάρια” που στεγανώνουν τον αεραγωγό στην ένωση του με το αμάξωμα. Προφανώς ψάχνω για customια, να βρω κατάλληλου είδους “σφουγγάρι” και να το κόψω στα μέτρα μου. Τι είδους υλικό να ψάξω να βρω? Κετσές σκέφτομαι θα υγραινεται κ δεν θα στεγνώνει. Ιδέες?
β) Πρέπει να υπάρχει κάποιο αφρώδες υλικό για επένδυση κλαπέ που το κολλάς είτε με κόλλα, είτε με κολλητική ταινία που αφαιρείς. Το πρόβλημα είναι πολύ κοινό σε αυτοκίνητα κάποιας ηλικίας (20+ έτη), όπου κ για αυτό δεν στεγανώνουν τα κλαπέ, με αποτέλεσμα στην θέση 'κλειστό' του κλαπέ, να περνάει άερας στην καμπίνα.Δείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα επισκευή (πολύ πιο πολύπλοκή κ σε βάθος βέβαια) που μοιάζει σε κάποια σημεία της μόνο με τη περίπτωσή μου (βλ. σελ 22, 23, 24 τα κλαπέ, 25, 26 τα σφουγγάρια)
http://www.alfa-restoration.co.uk/manua ... orator.pdfΞέρετε σε τι κατάστημα θα βρω τέτοια υλικά. Αυτοκινήτων, συσκευσίας? Αναλογες εμπειρίες? Προτάσεις?
Ευχαριστώ
-
Χθες με έπιασε η προκοπή κ είπα να χαιδολογήσω την ιστορική μου Citroen (GSA του 1984) κ να της φτιάξω κανά προβληματάκι, από αυτά τα μικρά που απλά σου σπάνε τα νεύρα.
Βέβαια, ανοίγοντας κ λύνοντας όλο κ βρίσκεις....
Μιας κ είχα λύσει τα όργανα του ταμπλω, λέω δεν λύνω και τον αεραγωγό οδηγού (οι πλευρικοί φέρνουν μόνο εξωτερικό αέρα - old school design), να τον καθαρίσω και να γίνει κ η απαράιτητη επιθεώρηση. Λύνοντας ανακάλυψα ότι το αφρώδες υλικό που υπάρχει στο τέλος του αγωγού, εκεί που συναντά την αντίστοιχη τρύπα αέρα στο σασί (κ στεγανώνει αέρα κ νερό) απλά δεν υπάρχει. Η μάλλον ότι υπήρχε, ήταν λίγο πριν την σήψη....
Ιδού:
Επίσης στο κλαπέ (ανοιχτός/κλειστός αεραγωγός), η αφρώδης επένδυση που έχει από την εσωτερική πλευρά για να κλείνει στεγανά δεν υπάρχει πια, έχει μείνει μόνο η κόλλα (κ γι αυτό άλλωστε δεν στεγάνωνε ο αεραγωγός).
Να το κλαπέ λυμμένο από τον αεραγωγό (πίσω από τις περσίδες):
Ακριβώς τα ίδια και ο αεραγωγός συνοδηγού.
Ερώτηση: Ψάχνω 2 πράγματα:
α) Τα “σφουγγάρια” που στεγανώνουν τον αεραγωγό στην ένωση του με το αμάξωμα. Προφανώς ψάχνω για customια, να βρω κατάλληλου είδους “σφουγγάρι” και να το κόψω στα μέτρα μου. Τι είδους υλικό να ψάξω να βρω? Κετσές σκέφτομαι θα υγραινεται κ δεν θα στεγνώνει. Ιδέες?
β) Πρέπει να υπάρχει κάποιο αφρώδες υλικό για επένδυση κλαπέ που το κολλάς είτε με κόλλα, είτε με κολλητική ταινία που αφαιρείς. Το πρόβλημα είναι πολύ κοινό σε αυτοκίνητα κάποιας ηλικίας (20+ έτη), όπου κ για αυτό δεν στεγανώνουν τα κλαπέ, με αποτέλεσμα στην θέση 'κλειστό' του κλαπέ, να περνάει άερας στην καμπίνα.Δείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα επισκευή (πολύ πιο πολύπλοκή κ σε βάθος βέβαια) που μοιάζει σε κάποια σημεία της μόνο με τη περίπτωσή μου (βλ. σελ 22, 23, 24 τα κλαπέ, 25, 26 τα σφουγγάρια)
http://www.alfa-restoration.co.uk/manua ... orator.pdfΞέρετε σε τι κατάστημα θα βρω τέτοια υλικά. Αυτοκινήτων, συσκευσίας? Αναλογες εμπειρίες? Προτάσεις?
Ευχαριστώ
-
Αεραγωγοί καμπίνας / Κλαπέ - Στεγανοποίηση - Sealing foams