Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    renault megane 1,4 (check ingection)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. renault megane 1,4 (check ingection)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    4
    746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manthosmeru last edited by

      Εχω ενα renault megane 1,4 και απο κατα το τελος καλοκαιριου μου παρουσιασε το σφαλμα check ingection.
      Το σφαλμα αυτο συνοδευοταν με μπλοκαρισμα του γκαζιου στις 2.000 -2.500 στροφες .Επισεις κατα την εκινηση δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε.Μετα απο μερικες προσπαθειες πατωντας το γκαζι επερνε κανονικα.
      Στο αμαξι εχω βαλει εδω και 1,5 χρονο υγραεριο.
      Το προβλημα το εκανε και δουλευοντας το και μονο με βενζινη.
      Πηγα σε συνεργειο (οχι για το αεριο),το εβαλε στον εγκεφαλο και διαπιστωσε προβλημα στην πεταλουδα ,η οποια και αλλαχθηκε δυο φορες με μεταχειρισμενες ελαφρως,αλλα το προβλημα συνεχιστηκε .
      Το ξαναπηγα μου εσβησαν τα αλαρμ και μου καθαρησε ελεγξε τα καλωδια και τις φισες.
      Το αλαρμ check ingection δεν το ξαναεκανε αλλα συνεχησε το προβλημα κατα την εκινηση να μην κραταει ρελαντι και να σβηνει' και αυτο μονο οταν κινουσα το αμαξι για λιγη ωρα οπου και ζεστενονταν ο κινητηρας.
      Για να κρατησει το ρεναλτι θα επρεπε να γκαζωσω μερικες φορες και να ξεκινησω.
      Κατα την πορεια μεσα στην κινηση ,συπλεχτη ,ξεκινα χωρις κανενα προβλημα με το ρελαντι.
      Το πηγα σε αλλο συνεργειο οπου και εκεινο δεν διαπιστωσε κανενα αλαρμ στον εγκεφαλο
      και το προλημα παρεμεινε.
      Αν ξερει η αντιμετοποιιζει το ιδιο ας μου γραψει,
      Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manthosmeru last edited by

        Εχω ενα renault megane 1,4 και απο κατα το τελος καλοκαιριου μου παρουσιασε το σφαλμα check ingection.
        Το σφαλμα αυτο συνοδευοταν με μπλοκαρισμα του γκαζιου στις 2.000 -2.500 στροφες .Επισεις κατα την εκινηση δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε.Μετα απο μερικες προσπαθειες πατωντας το γκαζι επερνε κανονικα.
        Στο αμαξι εχω βαλει εδω και 1,5 χρονο υγραεριο.
        Το προβλημα το εκανε και δουλευοντας το και μονο με βενζινη.
        Πηγα σε συνεργειο (οχι για το αεριο),το εβαλε στον εγκεφαλο και διαπιστωσε προβλημα στην πεταλουδα ,η οποια και αλλαχθηκε δυο φορες με μεταχειρισμενες ελαφρως,αλλα το προβλημα συνεχιστηκε .
        Το ξαναπηγα μου εσβησαν τα αλαρμ και μου καθαρησε ελεγξε τα καλωδια και τις φισες.
        Το αλαρμ check ingection δεν το ξαναεκανε αλλα συνεχησε το προβλημα κατα την εκινηση να μην κραταει ρελαντι και να σβηνει' και αυτο μονο οταν κινουσα το αμαξι για λιγη ωρα οπου και ζεστενονταν ο κινητηρας.
        Για να κρατησει το ρεναλτι θα επρεπε να γκαζωσω μερικες φορες και να ξεκινησω.
        Κατα την πορεια μεσα στην κινηση ,συπλεχτη ,ξεκινα χωρις κανενα προβλημα με το ρελαντι.
        Το πηγα σε αλλο συνεργειο οπου και εκεινο δεν διαπιστωσε κανενα αλαρμ στον εγκεφαλο
        και το προλημα παρεμεινε.
        Αν ξερει η αντιμετοποιιζει το ιδιο ας μου γραψει,
        Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manthosmeru last edited by

          Εχω ενα renault megane 1,4 και απο κατα το τελος καλοκαιριου μου παρουσιασε το σφαλμα check ingection.
          Το σφαλμα αυτο συνοδευοταν με μπλοκαρισμα του γκαζιου στις 2.000 -2.500 στροφες .Επισεις κατα την εκινηση δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε.Μετα απο μερικες προσπαθειες πατωντας το γκαζι επερνε κανονικα.
          Στο αμαξι εχω βαλει εδω και 1,5 χρονο υγραεριο.
          Το προβλημα το εκανε και δουλευοντας το και μονο με βενζινη.
          Πηγα σε συνεργειο (οχι για το αεριο),το εβαλε στον εγκεφαλο και διαπιστωσε προβλημα στην πεταλουδα ,η οποια και αλλαχθηκε δυο φορες με μεταχειρισμενες ελαφρως,αλλα το προβλημα συνεχιστηκε .
          Το ξαναπηγα μου εσβησαν τα αλαρμ και μου καθαρησε ελεγξε τα καλωδια και τις φισες.
          Το αλαρμ check ingection δεν το ξαναεκανε αλλα συνεχησε το προβλημα κατα την εκινηση να μην κραταει ρελαντι και να σβηνει' και αυτο μονο οταν κινουσα το αμαξι για λιγη ωρα οπου και ζεστενονταν ο κινητηρας.
          Για να κρατησει το ρεναλτι θα επρεπε να γκαζωσω μερικες φορες και να ξεκινησω.
          Κατα την πορεια μεσα στην κινηση ,συπλεχτη ,ξεκινα χωρις κανενα προβλημα με το ρελαντι.
          Το πηγα σε αλλο συνεργειο οπου και εκεινο δεν διαπιστωσε κανενα αλαρμ στον εγκεφαλο
          και το προλημα παρεμεινε.
          Αν ξερει η αντιμετοποιιζει το ιδιο ας μου γραψει,
          Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Έλεγξε την φύσα και την καλωδίωση στο πεντάλ του γκαζιού, άλλοι αλλάζουν φύσα και άλλοι κολλάνε τα pin απευθείας, το πρόβλημα προέρχεται από εκεί και από την καλωδίωση πεντάλ / πεταλούδας που είναι χωρίς θωράκιση, βάλε καινούργια καλώδια με μπλεντάζ και φιάξε τη φύσα και δεν θα ξαναέχεις πρόβλημα, οι πεταλούδες τζάμπα αλλάζονται, αν την ανοίξεις μπορείς να καθαρίσεις τις πίστες της με καθαρή βενζίνη και θα είναι ΟΚ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              APOSTOLIS 0 last edited by

              This post is deleted!
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr