-
καλός σας βρήκα πρώτο μου post στο forum
σκέφτομαι να πάρω αμάξι θέλω κάτι γρήγορο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 αμάξια.
ήμουν κάτοχος 2 106 rallye ένα δεκατριάρι και ένα δεκατριάρι με μοτέρ 1.6 16v και τώρα έχω ένα ktm smrψάχνω αμάξι γύρο στα 200-280 άλογα δεν με πολυνοιάζει η κατανάλωση
γενικά δεν με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινητου η αν είναι άνετο απλά θέλω να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ,καλή αίσθηση στο τιμόνι και καλή θέση οδήγησης.
δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάποιο από αυτά τα 2 για να σχηματίσω μια γνώμη γιαυτό σας ρωτάω να μου πείτε τις γνώμες σας όση γνωρίζετε αυτά τα μοντέλα καθώς και ποσο αξιόπιστα είναι γιατί έχω ακούσει διαφορα κύριος για το opc
-
καλός σας βρήκα πρώτο μου post στο forum
σκέφτομαι να πάρω αμάξι θέλω κάτι γρήγορο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 αμάξια.
ήμουν κάτοχος 2 106 rallye ένα δεκατριάρι και ένα δεκατριάρι με μοτέρ 1.6 16v και τώρα έχω ένα ktm smrψάχνω αμάξι γύρο στα 200-280 άλογα δεν με πολυνοιάζει η κατανάλωση
γενικά δεν με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινητου η αν είναι άνετο απλά θέλω να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ,καλή αίσθηση στο τιμόνι και καλή θέση οδήγησης.
δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάποιο από αυτά τα 2 για να σχηματίσω μια γνώμη γιαυτό σας ρωτάω να μου πείτε τις γνώμες σας όση γνωρίζετε αυτά τα μοντέλα καθώς και ποσο αξιόπιστα είναι γιατί έχω ακούσει διαφορα κύριος για το opc
-
καλός σας βρήκα πρώτο μου post στο forum
σκέφτομαι να πάρω αμάξι θέλω κάτι γρήγορο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 αμάξια.
ήμουν κάτοχος 2 106 rallye ένα δεκατριάρι και ένα δεκατριάρι με μοτέρ 1.6 16v και τώρα έχω ένα ktm smrψάχνω αμάξι γύρο στα 200-280 άλογα δεν με πολυνοιάζει η κατανάλωση
γενικά δεν με ενδιαφέρει το εσωτερικό του αυτοκινητου η αν είναι άνετο απλά θέλω να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ,καλή αίσθηση στο τιμόνι και καλή θέση οδήγησης.
δεν είχα την τύχη να οδηγήσω κάποιο από αυτά τα 2 για να σχηματίσω μια γνώμη γιαυτό σας ρωτάω να μου πείτε τις γνώμες σας όση γνωρίζετε αυτά τα μοντέλα καθώς και ποσο αξιόπιστα είναι γιατί έχω ακούσει διαφορα κύριος για το opc
-
Καλως ηρθες φιλε
Καταρχην ποσα χρηματα μπορεις να δωσεις και μεχρι ποσα κυβικα σε παιρνει ?
Αν παρόλα αυτα εισαι μονο μεταξυ opc και rc, εγω θα σου ελεγα rc
Σε οδικη συμπεριφορα, τιμονι και θεση οδηγησης ειναι καλυτερο απο το opc
Αλλά σε καμια περιπτωση δεν ειναι 106, ουτε εχει καμια σχεση με 106
Ειναι βαριά αυτοκινητα, με αρκετο γκαζι και περισσοτερο τους ταιριαζει ο ανοιχτος δρομος παρα το στροφηλικι (μιλαω και για το opc)
Επισης κανενα απο τα 2 δεν ειναι και πολυ αξιόπιστο
Και τα 2 τα βγαζουν τα προβληματακια τους
Απλα το 207 παιρνει πιο ευκολα αλογα,σε σχεση με το corsa
Επισης το 207 εχει 5αρι σασμαν σε σχεση με το Opel που εχει 6αρι -
Νομίζω ότι υπάρχει κάτι πολύ βασικό που μπορεί να αποτελεί και το λόγο αγοράς.
Αν κάποιος αναζητά να ξεχωρίζει στο δρόμο και να προκαλεί τα βλέμματα, θα πάρει το OPC.
Αν κάποιος δεν αναζητά να ξεχωρίζει στο δρόμο και δεν θέλει να προκαλεί τα βλέμματα, θα πάρει το 207RC.Απλό.
-
Μπορει να παρει το le mans με την κοκκινη λωριδα στη μεση, και με το λιονταρι στις πορτες, μια χαρα ξεχωριζει
http://onlytruecars.com/photo/im/peugeo ... efault.htm -
Αυτοκόλλητα βινυλίου δεν είναι αυτά;
-
Οδηγική απόλαυση και Opel, καλό είναι να μην μπαίνουν στην ίδια πρόταση. Πολύ γκάζι ναι, απόλαυση ούτε γι' αστείο.
-
+1000
-
-1000 = 0...
Δύο φορές έχω πάρει Γαλλικό, την 2η πρωτοτύπησα και πήρα το τουρμπίδι.
Είχα και Opel οπότε έχω εμπειρία και από τις δύο εταιρείες.Όλα καλά και ωραία, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τι στο διάολο είναι αυτή η 'οδηγική απόλαυση' που διαθέτουν τα Peugeot και δεν τη διαθέτει η Opel.
Εγώ πάντως πίσω από το τιμόνι του Opel αισθανόμουν μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερο πάτημα στο δρόμο και καλύτερη συμπεριφορά.
Για το 206 δεν θα πω κάτι. Αρκετά μου στοίχισε η περίπτωσή του.
Για το 207THP όπως έχω αναφέρει ξανά, οι αντιδράσεις του στο δρόμο και η αίσθηση του στις στροφές μόνο φόβο μου έβγαζε. Πάντα μου άφηνε μία αίσθηση ότι θα έφευγε από το δρόμο. Ότι θα γλίστραγε. Και φυσικά θα πρέπει να αναφέρουμε και τις αναπηδήσεις της πίσω ανάρτησης (ημιάκαμπτος) , που άφηνε μία αίσθηση ότι το αμάξωμα μετακινιόταν.Φυσικά δεν υποτιμώ το 207THP έναντι του OPC, αλλά θεωρώ ότι το Γαλλικό θα το έπαιρνε κάποιος που έχει μούρλα (οπαδική συμπεριφορά) με τα Γαλλικά. Όπως συνήθως συμβαίνει.
Από την άλλη το OPC παραέχει εκκεντρική σχεδίαση και μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών.
-
καλησπέρα παιδιά ευχάριστο για τις απαντήσεις σας!
θέλω να μείνω στα 1600 γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει με τα κυβικά και λοιπά. από λεφτά μέχρι 8.000-10.000 περίπου είναι το budget μου!
και τα 2 αμάξια μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά ίσος το opc λίγο περισσότερο.αλλα έχω ακούσει και για τα 2 ότι είναι πυροτέχνημα.είπα να φύγω λίγο από τα παλιά αμάξια και να πάω σε κάτι πιο καινούριο να δω και αυτά πως είναι.αν μπορούσα να πάρω 2.0 θα έπαιρνα το clio rs τα ίδια λεφτά πάει περίπου -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
-1000 = 0...Δύο φορές έχω πάρει Γαλλικό, την 2η πρωτοτύπησα και πήρα το τουρμπίδι.
Είχα και Opel οπότε έχω εμπειρία και από τις δύο εταιρείες.Όλα καλά και ωραία, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τι στο διάολο είναι αυτή η 'οδηγική απόλαυση' που διαθέτουν τα Peugeot και δεν τη διαθέτει η Opel.
Εγώ πάντως πίσω από το τιμόνι του Opel αισθανόμουν μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερο πάτημα στο δρόμο και καλύτερη συμπεριφορά.
Για το 206 δεν θα πω κάτι. Αρκετά μου στοίχισε η περίπτωσή του.
Για το 207THP όπως έχω αναφέρει ξανά, οι αντιδράσεις του στο δρόμο και η αίσθηση του στις στροφές μόνο φόβο μου έβγαζε. Πάντα μου άφηνε μία αίσθηση ότι θα έφευγε από το δρόμο. Ότι θα γλίστραγε. Και φυσικά θα πρέπει να αναφέρουμε και τις αναπηδήσεις της πίσω ανάρτησης (ημιάκαμπτος) , που άφηνε μία αίσθηση ότι το αμάξωμα μετακινιόταν.Φυσικά δεν υποτιμώ το 207THP έναντι του OPC, αλλά θεωρώ ότι το Γαλλικό θα το έπαιρνε κάποιος που έχει μούρλα (οπαδική συμπεριφορά) με τα Γαλλικά. Όπως συνήθως συμβαίνει.
Από την άλλη το OPC παραέχει εκκεντρική σχεδίαση και μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών.
το τελευταίο οπελ που προσφέρει οδηγική απόλαυση ... είναι η ascona του 75'
μην μπερδεύεις, την άνεση/ασφάλεια(ικανότητα να σου διορθώνει μλκιες) με την αίσθηση / ρυθμισιμότητα στο όριο.
οκ το 207, δεν είναι η επιτομή του θέματος .... αλλά σε σχέση με το υυυυυυυυυυποστροφικό OPC δεν συγκρίνεται.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αυτοκόλλητα βινυλίου δεν είναι αυτά;Δεν ξερω Νικο
Τα εχει απο το εργοστασιο παντως , ετσι εβγαινε η εκοδοση le mans >-1000 = 0...Δύο φορές έχω πάρει Γαλλικό, την 2η πρωτοτύπησα και πήρα το τουρμπίδι.
Είχα και Opel οπότε έχω εμπειρία και από τις δύο εταιρείες.Όλα καλά και ωραία, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα τι στο διάολο είναι αυτή η 'οδηγική απόλαυση' που διαθέτουν τα Peugeot και δεν τη διαθέτει η Opel.
Εγώ πάντως πίσω από το τιμόνι του Opel αισθανόμουν μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερο πάτημα στο δρόμο και καλύτερη συμπεριφορά.
Για το 206 δεν θα πω κάτι. Αρκετά μου στοίχισε η περίπτωσή του.
Για το 207THP όπως έχω αναφέρει ξανά, οι αντιδράσεις του στο δρόμο και η αίσθηση του στις στροφές μόνο φόβο μου έβγαζε. Πάντα μου άφηνε μία αίσθηση ότι θα έφευγε από το δρόμο. Ότι θα γλίστραγε. Και φυσικά θα πρέπει να αναφέρουμε και τις αναπηδήσεις της πίσω ανάρτησης (ημιάκαμπτος) , που άφηνε μία αίσθηση ότι το αμάξωμα μετακινιόταν.Φυσικά δεν υποτιμώ το 207THP έναντι του OPC, αλλά θεωρώ ότι το Γαλλικό θα το έπαιρνε κάποιος που έχει μούρλα (οπαδική συμπεριφορά) με τα Γαλλικά. Όπως συνήθως συμβαίνει.
Από την άλλη το OPC παραέχει εκκεντρική σχεδίαση και μάλλον απευθύνεται σε συγκεκριμένη κατηγορία αγοραστών.
Ποιο Οpel ειχες?
Οσο για το 207, διαφωνω στα περισσοτερα που αναφερειςκαλησπέρα παιδιά ευχάριστο για τις απαντήσεις σας!
θέλω να μείνω στα 1600 γιατί δεν ξέρω τι θα γίνει με τα κυβικά και λοιπά. από λεφτά μέχρι 8.000-10.000 περίπου είναι το budget μου!
και τα 2 αμάξια μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά ίσος το opc λίγο περισσότερο.αλλα έχω ακούσει και για τα 2 ότι είναι πυροτέχνημα.είπα να φύγω λίγο από τα παλιά αμάξια και να πάω σε κάτι πιο καινούριο να δω και αυτά πως είναι.αν μπορούσα να πάρω 2.0 θα έπαιρνα το clio rs τα ίδια λεφτά πάει περίπουΜεχρι τα 1600cc, ισως πρεπει να κοιταξεις και την alfa romeo mito qv
Ειναι αρκετα καλο αμαξι, και αξιόπιστο
Το αμαξι εχεις σκοπο να το 'σκαλισεις'?
Σε ρωταω γιατι το opc ειναι επίφοβο σε 'πειραγματα' , ενω το 207 με εξατμιση και προγραμμα φτανει 220 αλογα περιπου
Για την mito δεν ξερω , θα σου πω ψεμματα περι 'αναβάθμισής' της -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το τελευταίο οπελ που προσφέρει οδηγική απόλαυση ... είναι η ascona του 75'
μην μπερδεύεις, την άνεση/ασφάλεια(ικανότητα να σου διορθώνει μλκιες) με την αίσθηση / ρυθμισιμότητα στο όριο.
οκ το 207, δεν είναι η επιτομή του θέματος .... αλλά σε σχέση με το υυυυυυυυυυποστροφικό OPC δεν συγκρίνεται.
Εντάξει, εγώ είμαι 'σκράπας' με τις υποστροφές και όλα αυτά.
Ποτέ δεν είχα την 'μούρλα' του τραγουδιού: **'κι όπως θα παίρνω τις στροφές, εσύ αν θέλεις κοίταζε με...' **Που σημαίνει ότι ποτέ δεν πήγα σε ερημικά βουνά, ραχούλες και λαγκάδια για να διαπιστώσω τα όρια ενός αυτοκινήτου.
Κοιτούσα και κοιτώ άλλα πράγματα στα αυτοκίνητα που επιλέγω.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ποιο Οpel ειχες?
Οσο για το 207, διαφωνω στα περισσοτερα που αναφερειςΚαλά κάνεις και διαφωνείς και έτσι πρέπει! Για αυτό είμαστε εδώ για να λέμε τις απόψεις μας, όμορφα και ωραία.
Μια που έβαλα φωτό του Opel μου, πριν λίγο, είχα το παρακάτω:
-
το 'γαλλικό' μου , στο φυσικό του περιβάλλον !!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ποιο Οpel ειχες?
Οσο για το 207, διαφωνω στα περισσοτερα που αναφερειςΚαλά κάνεις και διαφωνείς και έτσι πρέπει! Για αυτό είμαστε εδώ για να λέμε τις απόψεις μας, όμορφα και ωραία.
Μια που έβαλα φωτό του Opel μου, πριν λίγο, είχα το παρακάτω:
Ρε μπαγασα Νικο κι αυτο κουκλι το ειχες
Επειδη εχω οδηγησει τετοιο astra πολλες φορες, δεν ειναι κακο, αλλά καμια σχεση με σπορ αισθηση
Το τιμονι του ειδικα
Τεσπα, κι εγω ειμαι υπερ του peugeot 207 rc σε σχεση με το corsa opc
Δεν ειναι ΤΟ σπορ αμαξι , αλλά με καποιους συμβιβασμους ειναι αποδεκτο
Εμενα προσωπικα το rc μου εχει δωσει αρκετα καλη εντυπωση στο δρομο
Ομως προσοχη στον φιλο που ψαχνει για αμαξι, γιατι δεν εχει καμια σχεση με τα 106
Πρεπει να τα οδηγησει πρωτα, να δει πως ειναι αυτα τα αμαξια, για να μην βρεθει προ εκπλήξεων -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το 'γαλλικό' μου , στο φυσικό του περιβάλλον !!Αυτο ηταν κουκλι απο τη μανα του
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το 'γαλλικό' μου , στο φυσικό του περιβάλλον !!!Οι στροφές που λέγαμε!...
Αυτό το λευκό στο rallye ήταν όλα τα λεφτά!...Πάντως νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουμε ότι το 106Rallye δεν έχει καμιά σχέση με το 207THP.
Εγώ όταν έκατσα συνοδηγός σε κάποια 106Rallye νόμιζα ότι βρισκόμουν σε πραγματικά rallye αυτοκίνητο.
Τέτοια αυτοκίνητα δεν θα ξαναβγούν. Όποιος διαθέτει, απλά δεν το πουλάει.Πάντως δεν κρύβω ότι ποιο κοντά στις οδηγικές μου ανησυχίες ήταν το VTS ... το οποίο ήταν ποιο 'πολιτισμένο'.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Επειδη εχω οδηγησει τετοιο astra πολλες φορες, δεν ειναι κακο, αλλά καμια σχεση με σπορ αισθηση
Το τιμονι του ειδικαΓενικά όλα τα Opel έχουν ψηλοαδιάφορο τιμόνι και ουδέτερη συμπεριφορά.
Έτσι ήταν και το ASTRA. Το οποίο φυσικά ήταν sport μόνο στον εξοπλισμό και στην εργοστασιακή χαμηλή ανάρτηση.Εγώ στο ASTRA εκτίμησα άλλα πράγματα, στα οποία νομίζω ότι τα Peugeot ακόμα χωλαίνουν.
Τώρα θα μου πεις γιατί πούλησα το ASTRA; Έλα ντε. Λάθος μεγάλο που οφειλόταν και σε άλλους ανθρώπους.
Το πούλησα στα δύο χρόνια με 24000χλμ.
Δεν έπρεπε να το πουλήσω. Θα μπορούσα να το κρατήσω και να το είχα σήμερα. Άριστο αυτοκίνητο. Απροβλημάτιστο. Φοβερή ποιότητα και κατασκευή. Δεν νομίζω να καταφέρω ξανά να πάρω τέτοιο αυτοκίνητο.
corsa opc η peugeot 207 rc ?