-
ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο? -
ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο? -
ενδιαφέρεται φίλος να ζωντανέψει λίγο το εν λόγω μοτέρ.
έχει κανείς κάποια πρόταση για πρόγραμμα?
τι γνώμη έχετε για παράλληλο εγκέφαλο? -
αφού έχει γκρούπ VW,γιατί δεν πάει στα κεντρικά;;;αυτοί σίγουρα ''ξέρουν''......
-
καλό!
αν και το δικό του είναι euro 6 και δεν ήταν μέσα στα official πειραγμένα. -
παίρνεις Euro6 diesel, άρα, είναι πολύ καινούριο .... και αμέσως ψάχνεσαι για πρόγραμμα ? μάλλον δεν έκανες 'καλή' αγορά.
ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.
-
στο δικό μου πχ 1.5dci .... απλά βουλώνοντας την EGR, θα δω μεγάλη διαφορά ......
και στην απόδοση και μείωση κατανάλωσης .... ΔΕΝ θα είναι βέβαια πλέον euro5 ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
παίρνεις Euro6 diesel, άρα, είναι πολύ καινούριο .... και αμέσως ψάχνεσαι για πρόγραμμα ? μάλλον δεν έκανες 'καλή' αγορά.ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
Leasing ειναι...
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.
Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.
-
+remap
... ζουν ανάμεσα μας .....
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.
Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.
Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.
Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.
Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.
Χωρις remap? Δεν νομιζω. Εγω μιλαω αποκλειστικα για αφαιρεση dpf και ακυρωση του απο την ecu. Κανενα αλλο πειραγμα. Φυσικα του ειπαν με καποιο ποσο να του ανεβασουν καμια 15 αλογα αλλα δεν δεκτηκε.
Επισης με βγαλμενο dpf και remap ο μαυρος καπνος γινεται πλεον ορατος στα πατηματα.
Σε εργοστασιακη κατασταση εγκεφαλου και βγαλμενο dpf δεν φαινεται κανενας καπνος και σε μια μετρηση που εκανε καυσαεριων ειναι εντος οριων. -
Η μέτρηση καυσαερίων στα diesel στο ΚΤΕΟ.
http://1epal-n-filad.att.sch.gr/files/d ... aerion.pdf
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
...ότι και πρόγραμμα να βάλει βέβαια, να ξέρει ότι σίγουρα δεν θα περνά τα στανταρντ εκπομπών ρύπων και ίσως να βγάλει πολύ πιο γρήγορα off τα συστήματα μείωσης των εκπομπών.....
Σωστός. Αυτά (δύο συνήθως) είναι που στραγγαλίζουν και τη δύναμη του κινητήρα.
Φιλος που εχει αφαιρεσει το βουλωμενο dpf απο το euro 5 corsa του δεν ειδε καμια αυξηση στη δυναμη.
Στον 2.2 της Toyota η αύξηση από τα 150 πάει στα 172 άλογα περίπου.
Χωρις remap? Δεν νομιζω. Εγω μιλαω αποκλειστικα για αφαιρεση dpf και ακυρωση του απο την ecu. Κανενα αλλο πειραγμα. Φυσικα του ειπαν με καποιο ποσο να του ανεβασουν καμια 15 αλογα αλλα δεν δεκτηκε.
Λόγου του ότι το έχει κάνει ο αδερφός μου διότι κάθε τόσο το καντράν γινόταν χριστουγεννιάτικο δέντρο, έμπαινε ο κινητήρας -ακόμη και το σασμάν- σε safe mode και η εδώ αντιπροσωπεία το μόνο που έκανε ήταν να το επαναφέρει, μου είπε ότι μετά είδε αισθητή διαφορά και γενικά το αμάξι πάει σαν το διάολο. Τότε που το έκανε είχα διαβάσει για την ιπποδύναμη σε σάιτ. Η μοναδική ακουστική διαφορά είναι ότι πλέον ακούγεται ένα σφύριγμα στην εξάτμιση και στις αλλαγές ταχυτήτων ακούγεται λες και υπάρχει σκάστρα, που δεν υπάρχει. Εκτός αυτού έπεσε η κατανάλωση μισό λίτρο.
Eπισης με βγαλμενο dpf και remap ο μαυρος καπνος γινεται πλεον ορατος στα πατηματα.
Σε εργοστασιακη κατασταση εγκεφαλου και βγαλμενο dpf δεν φαινεται κανενας καπνος και σε μια μετρηση που εκανε καυσαεριων ειναι εντος οριων.Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
-
Σκορπιστε καρκινο ελευθερα!!!!!!!
Χαλαλι........15 αλογα ειναι αυτα -
Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.Τα λεω σε αυτους που βγαζουν τα φιλτρα πριν καταστραφουν........για να μη καταστραφουν και σπερνουν καρκινο,αντι να ψαξουν για πρατηριο με καθαρα καυσιμα!!!!!!!!
Τα λεω στους κοντοφθαλμους και πρωτοπορους ελληναρες...... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Να τα λες σε αυτούς που νοθεύουν τα καύσιμα με αποτέλεσμα τα φίλτρα να καταστρέφονται σε χρόνο μηδέν.
Τα λεω σε αυτους που βγαζουν τα φιλτρα πριν καταστραφουν........για να μη καταστραφουν και σπερνουν καρκινο,αντι να ψαξουν για πρατηριο με καθαρα καυσιμα!!!!!!!! ...
Αν θέλεις να ξέρεις στα Χανιά τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα, όλες οι εταιρείες από Αθήνα έριχναν σε κοινή δεξαμενή όπου και από εκεί αντλούσαν τα βυτία.
Η ευαισθησία στα συγκεκριμένα φίλτρα είναι η παρουσία θείου.
Βλέπεις όμως είναι πολύ δαπανηρή κατεργασία για τις εταιρείες και έτσι ¨αφήνουν¨ να περάσει λιγάκι παραπάνω.Τα λεω στους κοντοφθαλμους και πρωτοπορους ελληναρες......
Αν αναφέρεσαι προσωπικά σε εμένα σου λέω ότι τουλάχιστον του αδερφού μου όχι μόνο δεν παράγει καρκίνο διότι ΔΕΝ χρησιμοποιεί καύσιμο του εμπορίου αλλά 100% οργανικό. Στο ΚΤΕΟ για να καταλάβεις λόγου των χαμηλών ρύπων που είδαν, έψαχναν να δουν εάν υπάρχει έκχυση υγραερίου (απαγορεύεται προς το παρόν στην Ελλαδάρα μας) στην εισαγωγή του κινητήρα μια που είναι ένας απλός τρόπος για να γίνει ο κινητήρας καθαρός.
Αν θέλεις λεπτομέρειες για το παραπάνω καύσιμο ευχαρίστως με π.μ.
-
Μαλλον στα Χανια ειστε πολυ πιο μπροστα απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες,που φορτωνουν τα αυτοκινητα με περιττο βαρος(dpf)........τι να πω!!!!
βελτίωση Α3 1,6 tdi 105 2013