Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Navara III Euro-Spec
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Nissan Navara III Euro-Spec
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    1
    2
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eviaforever last edited by

      Επίσημο: Nissan NP300 Navara:

      Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
      Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.

      Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.

      Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.




      Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eviaforever last edited by

        Επίσημο: Nissan NP300 Navara:

        Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
        Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.

        Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.

        Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.




        Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eviaforever last edited by

          Επίσημο: Nissan NP300 Navara:

          Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
          Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.

          Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.

          Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.




          Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr