-
Επίσημο: Nissan NP300 Navara:
Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.
Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.
Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014. -
Επίσημο: Nissan NP300 Navara:
Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.
Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.
Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014. -
Επίσημο: Nissan NP300 Navara:
Ο χρήστης Το autoblog.gr έγραψε:
Η Nissan παρουσίασε το νέο NP300 Navara πριν το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Navara “θέτει νέα standards στην κατηγορία των pickups ενός τόνου” βελτιώνοντας την άνεση, την ποιότητα και το στυλ ενώ ταυτόχρονα, διατηρεί τις εκτός δρόμου ικανότητες, την αντοχή και τις δυνατότητες φόρτωσης του μοντέλου. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς. Το εσωτερικό από την άλλη, έχει βελτιστοποιηθεί. Το ταμπλό για παράδειγμα, είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ενώ χάρη σε στοχευμένες αλλαγές, έχουν βελτιωθεί οι εσωτερικοί χώροι και η εργονομία.Όσον αφορά στα μηχανικά, το νέο Navara προσφέρεται με έναν καινούριο 2.3 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρα που όπως αναφέρεται, είναι έως και 24% πιο αποδοτικός από τον κινητήρα που αντικαθιστά. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, μία με 160 ίππους και μία με 190. Ωστόσο οι κινητήρες δεν είναι ίδιοι. Στην ισχυρότερη έκδοση, ο 2.3 λίτρων dCi είναι twin-turbo – τεχνολογία που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Φυσικά, το Navara θα είναι διαθέσιμο είτε ως δικίνητο, είτε ως τετρακίνητο ενώ από πλευράς κιβωτίων, διαθέσιμο θα είναι ένα 6-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο.
Η Nissan παραδέχεται ότι “ο τομέας των pickup, παραδοσιακά αργεί να υιοθετήσει τις τελευταίες εξελίξεις” και με το NP300 Navara στοχεύει στο να το αλλάξει. Τόσο το Around View Monitor όσο και το Forward Emergency Braking είναι συστήματα που προσφέρονται για πρώτη φορά στην κατηγορία ενώ η εταιρία εμπλουτίζει τον εξοπλισμό του Navara με συστήματα όπως το Cruise Control, το Hill Descent Control και το Hill Start Assist. Τέλος, εξαιτίας του επαγγελματικού χαρακτήρα του οχήματος, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το NP300 Navara μπορεί να “σηκώσει” φορτίο με βάρος μεγαλύτερο του 1 τόνου και μπορεί να “σύρει” έως και 3.500 κιλά.
Το ονόμασα Euro-Spec, επειδή το ασιάτικο, κυκλοφορεί από το 2014.
Nissan Navara III Euro-Spec