-
Καλησπέρα,
Σήμερα το πρωί με βροχερή θερμοκρασία κιόλας ενώ λειτουργούσε το καλοριφέρ (clima) στο φουλ παρατήρησα μια έντονη ζέστη να έρχεται προς την καμπίνα (δηλαδή κατάλαβα μεγάλη αλλαγή στην θερμότητα που έβγαζε το καλοριφέρ χωρίς να πειράξω θερμοστάτη κτλ ) κοιτάζοντας την θερμοκρασία κινητήρα την έβλεπα να ανεβαίνει σταδιακά προς το κόκκινο.
Κάνω στην άκρη σβήνω την μηχανή ανοίγω το κάπο και βλέπω ότι η στάθμη του νερού είναι φυσιολογική στο ΜΑΧ.
Ξανά ξεκινάω τον κινητήρα και βλέπω ότι αμέσως πέφτει η θερμοκρασία στην θέση που είναι πάντα.
Πηγαίνει το αυτοκίνητο στον συνεργείο για έλεγχο δεν βλέπουνε κάτι (και όντως έχει κάνει άλλα 15 χιλιόμετρα χωρίς να παρουσίασή πάλι το πρόβλημα) μου είπανε ότι εάν ήταν η αντλία νερού χαλάει μπαμ και κάτω ...
Δυστυχώς το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας κινητήρα δεν έχει ακριβής θερμοκρασία.
Μήπως έχει αντιμετώπιση κανείς τέτοιο πρόβλημα;
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Σήμερα το πρωί με βροχερή θερμοκρασία κιόλας ενώ λειτουργούσε το καλοριφέρ (clima) στο φουλ παρατήρησα μια έντονη ζέστη να έρχεται προς την καμπίνα (δηλαδή κατάλαβα μεγάλη αλλαγή στην θερμότητα που έβγαζε το καλοριφέρ χωρίς να πειράξω θερμοστάτη κτλ ) κοιτάζοντας την θερμοκρασία κινητήρα την έβλεπα να ανεβαίνει σταδιακά προς το κόκκινο.
Κάνω στην άκρη σβήνω την μηχανή ανοίγω το κάπο και βλέπω ότι η στάθμη του νερού είναι φυσιολογική στο ΜΑΧ.
Ξανά ξεκινάω τον κινητήρα και βλέπω ότι αμέσως πέφτει η θερμοκρασία στην θέση που είναι πάντα.
Πηγαίνει το αυτοκίνητο στον συνεργείο για έλεγχο δεν βλέπουνε κάτι (και όντως έχει κάνει άλλα 15 χιλιόμετρα χωρίς να παρουσίασή πάλι το πρόβλημα) μου είπανε ότι εάν ήταν η αντλία νερού χαλάει μπαμ και κάτω ...
Δυστυχώς το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας κινητήρα δεν έχει ακριβής θερμοκρασία.
Μήπως έχει αντιμετώπιση κανείς τέτοιο πρόβλημα;
Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα,
Σήμερα το πρωί με βροχερή θερμοκρασία κιόλας ενώ λειτουργούσε το καλοριφέρ (clima) στο φουλ παρατήρησα μια έντονη ζέστη να έρχεται προς την καμπίνα (δηλαδή κατάλαβα μεγάλη αλλαγή στην θερμότητα που έβγαζε το καλοριφέρ χωρίς να πειράξω θερμοστάτη κτλ ) κοιτάζοντας την θερμοκρασία κινητήρα την έβλεπα να ανεβαίνει σταδιακά προς το κόκκινο.
Κάνω στην άκρη σβήνω την μηχανή ανοίγω το κάπο και βλέπω ότι η στάθμη του νερού είναι φυσιολογική στο ΜΑΧ.
Ξανά ξεκινάω τον κινητήρα και βλέπω ότι αμέσως πέφτει η θερμοκρασία στην θέση που είναι πάντα.
Πηγαίνει το αυτοκίνητο στον συνεργείο για έλεγχο δεν βλέπουνε κάτι (και όντως έχει κάνει άλλα 15 χιλιόμετρα χωρίς να παρουσίασή πάλι το πρόβλημα) μου είπανε ότι εάν ήταν η αντλία νερού χαλάει μπαμ και κάτω ...
Δυστυχώς το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας κινητήρα δεν έχει ακριβής θερμοκρασία.
Μήπως έχει αντιμετώπιση κανείς τέτοιο πρόβλημα;
Ευχαριστώ.
-
έλεγχος και καλύτερα αλλαγή θερμοστάτη
Μάλλον κόλλησε , για λίγο ευτυχώς, κλειστός -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
έλεγχος και καλύτερα αλλαγή θερμοστάτη
Μάλλον κόλλησε , για λίγο ευτυχώς, κλειστόςΌταν λες θερμοστάτη εννοείς τον θερμοστάτη ανοίγματος 88 C ή τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού;
Γιατί μόλις τους είπα για αλλαγή θερμοστάτη προληπτικά μου μίλησαν για αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού...
-
Αυτοί σου πρότειναν αισθητήρα θερμοκρασίας γιατί θεωρούν λάθος την ένδειξη σε ηλεκτρολογικό επίπεδο
Μπορεί να ισχύει αν είναι αυτός που ανάβει το βεντιλατέρ και δεν άναψε στιγμιαία.
Η στιγμιαία συμπεριφορά ταιριάζει περισσότερο με ηλεκτρολογικά προβλήματα παρά με μηχανικά -
Δούλευε το καλοριφέρ και ακουγόταν η λειτουργία του ανεμιστήρα σε μεγάλη ταχύτητα γιαυτό μου φάνηκε περίεργο όταν μου είπαν για αισθητήρα.
-
Πάλι καλά που έχω το Christine φτιάχνει μόνο του από διαρροές μέχρι και κολλημένο θερμοστάτη από άλατα
-
Ο χρήστης Klausx έγραψε:
Πάλι καλά που έχω το Christine φτιάχνει μόνο του από διαρροές μέχρι και κολλημένο θερμοστάτη από άλαταΣτη θέση σου θα τον άλλαζα τον θερμοστάτη προληπτικά. Το κάνω ούτως η άλλως και χωρίς να έχω επεισόδια...
Υψηλή θερμοκρασία αυτοκινήτου