-
Διαθετω saxo 1.4vts 75 αλογα και θα ηθελα να το αναβαθμισω σε περισσοτερα αλογα ώστε να αισθανομαι καλυτερα το γκαζι στην οδηγηση αλλά και να επιταχυνει γρηγορα .. τι μου προτείνεται να αλλάξω και μέχρι ποσά αλογα να το φτασω (μαχ 120 πιστευω ) διατηρωντας πάντα το ίδιο μοτερ πάνω.στις απαντήσεις σας θα ήθελα να μου λέτε ποσά άλογα προτεινετε και τι επιπτωσεις μπορει να έχω σε θεματα διαρκειας κινητήρα κτλπ.. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Διαθετω saxo 1.4vts 75 αλογα και θα ηθελα να το αναβαθμισω σε περισσοτερα αλογα ώστε να αισθανομαι καλυτερα το γκαζι στην οδηγηση αλλά και να επιταχυνει γρηγορα .. τι μου προτείνεται να αλλάξω και μέχρι ποσά αλογα να το φτασω (μαχ 120 πιστευω ) διατηρωντας πάντα το ίδιο μοτερ πάνω.στις απαντήσεις σας θα ήθελα να μου λέτε ποσά άλογα προτεινετε και τι επιπτωσεις μπορει να έχω σε θεματα διαρκειας κινητήρα κτλπ.. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Διαθετω saxo 1.4vts 75 αλογα και θα ηθελα να το αναβαθμισω σε περισσοτερα αλογα ώστε να αισθανομαι καλυτερα το γκαζι στην οδηγηση αλλά και να επιταχυνει γρηγορα .. τι μου προτείνεται να αλλάξω και μέχρι ποσά αλογα να το φτασω (μαχ 120 πιστευω ) διατηρωντας πάντα το ίδιο μοτερ πάνω.στις απαντήσεις σας θα ήθελα να μου λέτε ποσά άλογα προτεινετε και τι επιπτωσεις μπορει να έχω σε θεματα διαρκειας κινητήρα κτλπ.. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
η πιο φτηνη και αξιοπιστη λυση ειναι να βαλεις το 1.6 πανω
-
όταν ήμουν νεώτερος το έκανα και εγώ και κατέληξα ότι είναι χάσιμο χρήμα(μέτριο αποτέλεσμα και καμία μεταπώληση) και χρόνος σε συνεργεία .Πούλα το και πάρε ένα άλλο έτοιμο εργοστασιακό και τέλος
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
όταν ήμουν νεώτερος το έκανα και εγώ και κατέληξα ότι είναι χάσιμο χρήμα(μέτριο αποτέλεσμα και καμία μεταπώληση) και χρόνος σε συνεργεία .Πούλα το και πάρε ένα άλλο έτοιμο εργοστασιακό και τέλος+1
-
Το συγκεκριμένο μοτέρ λόγω του προσανατολισμού του για απόδοση στις χαμηλομεσαίες (μικρές βαλβίδες,στενοί αυλοί, μικρή πεταλούδα) ότι και να το κάνεις δεν θα δείς κάτι απο πλευράς απόδοσης. Εννοείται 120 άλογα δεν πρόκειται να δείς σε καμμία περίπτωση, ότι και να κάνεις.
Απο εκεί και πέρα θα πάς σε αλλαγή μοτέρ είτε απο Peugeot Rallye 1.6 8v είτε σε 16ν.
Εκτός απο την αγορά κινητήρα υπολόγισε και ένα σεβαστό ποσό για το ψιλομαζέψεις (π.χ. ιμάντες),μην ξεχνάς ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και κατά συνέπεια και τα μηχανικά μέρη που θα βρείς, θα έχουν πάνω-κάτω 15 χρόνια στην πλάτη τους, ενώ υπολόγισε αλλαγή πίσω άξονα, φρένα, ανάρτηση, ημιαξόνια και ότι άλλο χρειαστεί μαζί με την αμοιβή του συνεργείου. Οπότε την ξεχνάμε και αυτή την λύση αφού μπορείς να βρείς ένα έτοιμο με τόσα χρήματα.
Άποψη μου μείνε όπως είσαι, αν θέλεις πάντως να αναβαθμιστείς βρές κάποιο έτοιμο rallye ή vts, τα πάγια των οποίων δεν έχουν και μεγάλη διαφορά με αυτό που έχεις τώρα.
Και μην ξεχνάς ότι η βενζίνη μπορεί να ξαναφτάσει στα 1.7 ευρώ το λίτρο.
saxo 1.4 βελτιωση