Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2πλο προβλημα με golf ΒΟΗΘΕΙΑ!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 2πλο προβλημα με golf ΒΟΗΘΕΙΑ!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    27
    268
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα

      Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.

      Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.

      Ερωτησεις.

      -Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
      -Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?

      Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?

      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα

        Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.

        Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.

        Ερωτησεις.

        -Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
        -Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?

        Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?

        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα

          Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.

          Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.

          Ερωτησεις.

          -Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
          -Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?

          Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?

          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο ιμάντας δεν πρόκειται να κοπεί άμεσα επειδή απλώς σφυρίζει. Μπορεί να θέλει λίγο τέντωμα. Δε νομίζω να έχει σχέση με την κατανάλωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dj-mitsos last edited by

              Καταφερνοντας να βρω λιγο χρονό πηγα για εναν ελεγκχο στο συνεργειο
              Ελενγξαμε διαρροες, εγκεφαλο και καυσαερια τιποτα ολα καθαρα και ουτε ενας κωδικοςβλαβης. Ο μηχανικος υποστιριζει οτι προκειτε για νοθεια στα καυσημα. Για δοκιμη αλαξα βενζιναδικο εβαλα μια λογικη ποσοτητα και εκανα μια καπως μεγαλη αποσταση η αληθεια ειναι οτι παρατηρησα μια βελτιωση στη καταναλωση περιπου 6 λιτρα σε 85χιλιομετρα μαλον λογικη καταναλωση για το οχημα μου εναντι 5 λιτρα για 40 χλμ που εκανα προχθες και φρικαρα. Ακομα εχω βεβαια αμφιβολιες εκτος και αν οντως μιλαμε για νοθεια που αυτο θα φανει με τις μερες. Οσο για το θορυβο του ιμαντα ο μηχανικος λεει οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος και 2 ρουλεμαν αλλα δεν υπαρχει αμεσος κυνδηνος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dj-mitsos last edited by

                Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)

                Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
                -λαδια φιλτρο
                -Φιλτρο βενζινης
                -Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
                -Μπουζι
                -φιλτρο καμπινας
                (τακακια δεν ηθελε)
                Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dj-mitsos last edited by

                    Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                    Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!

                    εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      r200 last edited by

                      Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                      Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)

                      Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
                      -λαδια φιλτρο
                      -Φιλτρο βενζινης
                      -Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
                      -Μπουζι
                      -φιλτρο καμπινας
                      (τακακια δεν ηθελε)
                      Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.

                      σε αυτο το μπουζι που ειναι μαυρο επικεντρωσου, 1η πιθανοτητα να σου καιει λαδι σε αυτο τον κυλινδρο αλλα θα ρεταριζε σε ηχο ο κινητηρας, 2η πιθανοτητα να χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ με αποτελεσμα αυτο να ψεκαζει περισσοτερη ποσοτητα απο τα αλλα κα να βγαινει μαυρο μπουζι και να εχεις μια αυξηση της καταναλωσης καυσιμου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        ή μετρα μια συμπιεση καλου κακου....
                        Αν και το πιθανοτερο ειναι καποιος οδηγος βαλβιδας αυτου του κιλινδρου να αρχιζει να την ακουει....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          caret last edited by

                          Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                          Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)

                          Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
                          -λαδια φιλτρο
                          -Φιλτρο βενζινης
                          -Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
                          -Μπουζι
                          -φιλτρο καμπινας
                          (τακακια δεν ηθελε)
                          Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.

                          Εφόσον το φίλτρο ήταν τόσο βρώμικο γιατί δεν το άλλαξες; Το κόστος είναι κάπου στα 10€ αν δεν κάνω λάθος. Επίσης δεν θα ήταν άσχημα και να καθάριζες την ανακυκλοφορία καυσαερίων μιας και μπήκες στον κόπο. Επίσης προτείνω να κάνεις αλλαγές στα λάδια πιο συχνά, πχ κάθε 8000 χλμ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dj-mitsos last edited by

                            Ο χρήστης r200 έγραψε:

                            Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)

                            Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
                            -λαδια φιλτρο
                            -Φιλτρο βενζινης
                            -Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
                            -Μπουζι
                            -φιλτρο καμπινας
                            (τακακια δεν ηθελε)
                            Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.

                            σε αυτο το μπουζι που ειναι μαυρο επικεντρωσου, 1η πιθανοτητα να σου καιει λαδι σε αυτο τον κυλινδρο αλλα θα ρεταριζε σε ηχο ο κινητηρας, 2η πιθανοτητα να χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ με αποτελεσμα αυτο να ψεκαζει περισσοτερη ποσοτητα απο τα αλλα κα να βγαινει μαυρο μπουζι και να εχεις μια αυξηση της καταναλωσης καυσιμου

                            πιθανο σεναριο παντως ρεταρισματα δε παρουσιαζε ποτε ο κινητηρας και επισης σχεδον ποτε δεν ειχα θεματα με το μοτερ να κεει λαδια. η σταθμη ηταν παντα πολυ καλη με εξαιρεση κανα 2 φορες σε κατι πολυωρα και μεγαλα ταξιδια πριν καιρο σε υψωματα που ειχα συμπληρωσει κατι ψιλα θυμαμαι (περιπου 50ml. λαδι και αν) το μπουζι εμοιαζε περιπου με αυτο εδω http://www.tosynergeio.gr/index.php?opt ... Itemid=101
                            που ειναι στη κατηγορια ''αναποθεση αιθαλης'' το δευτερο απο αριστερα με τι μονη διαφορα οτι το λευκο περιβλημα της μυτης και της ακιδας γειωσης ηταν λιγο μαυρο η μαλλον γκριζομαυρο συγκριτικα με τα υπολοιπα 3. Ο μηχανικος το προσεξε αλλα δεν τον ανησυχησε ιδιαιτερα. Παντως ευχαριστω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              Ο χρήστης caret έγραψε:

                              Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)

                              Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
                              -λαδια φιλτρο
                              -Φιλτρο βενζινης
                              -Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
                              -Μπουζι
                              -φιλτρο καμπινας
                              (τακακια δεν ηθελε)
                              Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.

                              Εφόσον το φίλτρο ήταν τόσο βρώμικο γιατί δεν το άλλαξες; Το κόστος είναι κάπου στα 10€ αν δεν κάνω λάθος. Επίσης δεν θα ήταν άσχημα και να καθάριζες την ανακυκλοφορία καυσαερίων μιας και μπήκες στον κόπο. Επίσης προτείνω να κάνεις αλλαγές στα λάδια πιο συχνά, πχ κάθε 8000 χλμ

                              τα λαδια τα αλλαζω παντα πολυ πιο πριν απο τα 8000 αντε και το φιλτρο βενζινης (π.χ. τωρα τα λαδια ειχαν μολις 6000 χλμ.) μονο το σερβις συνηθως αφηνω για την ωρα του. το φιλτρο δεν αλλαζεται φοραω φιλτροκουτο simota απλα καθαρισαμε το φιλτρο μαζι με το κουτι και τον σωληνα. Αυτο με την ανακυκλοφορια καυσαεριων πρωτη φορα το ακουω τη συντηρηση ειναι αυτη γιατι και πως γινεται και τι κοστος εχει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                caret last edited by

                                Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dj-mitsos last edited by

                                  Ο χρήστης caret έγραψε:
                                  Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;

                                  golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    caret last edited by

                                    Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                    Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;

                                    golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?

                                    Το ίδιο ακριβώς έχουμε. Μόνο για το συγκεκριμένο δεν ξέρω. Για αλλαγή λαδιών, όλων των φίλτρων και καθάρισμα πεταλούδας/ανακυκλοφορίας μου πήρε 30€ εργατικά αλλά γνωστός μου μηχανικός. Δεν είναι κάτι που έχει πολύ φασαρία σαν δουλειά. Πιο πολύ χρόνο θες για την πεταλούδα που λύνεις όλη την εισαγωγή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                      Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!

                                      εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.

                                      Οπως τα λες,εσυ το πηγες για σερβις αλλα μαλλον το πηρες πισω...........οπως το πηγες ξαλαφρωμενος μερικα €........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dj-mitsos last edited by

                                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                        Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!

                                        εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.

                                        Οπως τα λες,εσυ το πηγες για σερβις αλλα μαλλον το πηρες πισω...........οπως το πηγες ξαλαφρωμενος μερικα €........

                                        οι εργασιες συνηθως γινονται μπροστα μου το ιδιο και το τορινο σερβις. τον μηχανικο τον ξερω ειναι οκ ανθρωπος ποτε δε με παροτρινει σε ασκοπες εργασιες οπως αλλοι για να περνει λεφτα οπως π.χ. ''πρεπει να φτιαξουμε αυτο,αυτο και αυτο και τελικα δε χρειαζεται να φτιαχτει τιποτα''

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dj-mitsos last edited by

                                          Ο χρήστης caret έγραψε:

                                          Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;

                                          golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?

                                          Το ίδιο ακριβώς έχουμε. Μόνο για το συγκεκριμένο δεν ξέρω. Για αλλαγή λαδιών, όλων των φίλτρων και καθάρισμα πεταλούδας/ανακυκλοφορίας μου πήρε 30€ εργατικά αλλά γνωστός μου μηχανικός. Δεν είναι κάτι που έχει πολύ φασαρία σαν δουλειά. Πιο πολύ χρόνο θες για την πεταλούδα που λύνεις όλη την εισαγωγή.

                                          30 ευρω εργατικα και τα ανταλακτικα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            caret last edited by

                                            λάδια 32€
                                            φίλτρα: λαδιού, εισαγωγής, καμπίνας, βενζίνης 25-30€ (δεν θυμάμαι)
                                            εργασία για αλλαγές των παραπάνω και καθαρισμό πεταλούδας-ανακυκλοφορίας καυσ. 30€
                                            σύνολο: περίπου 90€

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr