-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα
Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.
Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.
Ερωτησεις.
-Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
-Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?
ευχαριστω
-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα
Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.
Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.
Ερωτησεις.
-Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
-Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?
ευχαριστω
-
Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα
Πριν περιπου εναμιση μηνα παρατηρησα οτι το golfaki μου ειχε αυξημενη καταναλωση και καποια στιγμη αναψε η ενδειξη check στο κοντερ. Με μια βολτα στο συνεργειο το διαγνωστικο μας εβγαλε οτι τα εφτησε ο αισθητηρας λαμδα (μπροστινος). Τον αλλαζουμε και το προβλημα φανηκε να διορθωθηκε επισης ελενξαμε μηπως υπηρχαν και τυχον διαρροες αλλα ευτηχως τιποτα.
Τωρα προσφατα παρουσιαστηκε και ενα ακομα θεμα, κατα τα πρωινα και μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι κανει ενα τσιριχτο ηχο απο μπροστα στην μερια του ιμαντα παμε παλι πισω στο συνεργειο και ο μηχανικος διεγνωσε οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος ιμαντας και μπορει καποιο ρουλεμαν αλλα ειπε να το αφησουμε λιγο για να βεβαιωθουμε καθως ο θορυβος δεν ειναι αρκετα εντονος. Με τις μερες ο ηχος γινεται ολοενα και πιο σπαστικος και παρατηνεται οποτε μαλλον δε θα τη γλυτωσω,,, αλλα σαν να μην εφτανε αυτο τωρα πριν 3 μερες περιπου το αμαξι αρχισε να ξανακαιει τον πατο του αλλα δεν εχει βγει καποια ενδειξη στο κοντερ. Κανω γελιες αποστασεις και η διαφορα στο δικτη φαινεται εντονα.
Ερωτησεις.
-Σε τι ακριβως χρισιμευει ο εξωτερικος ιμαντας? αν κοπει ειναι το ιδιο σοβαρο με το οταν κοβεται ο εσωτερικος?
-Εχει καμια σχεση ο εξωτερικος ιμαντας με την αυξημενη καταναλωση?Σημειωνω πως ο εσωτερικος ιμαντας εχει αλαχτει πριν καμια 8000 χλμ. και πως λογο γιορτων ειναι δυσκολο να βρω τον μηχανικο και δυστηχως τα ωραρια μου στη δουλεια δε βοηθανε επισης αναγκαστηκα το αμαξι το κινω αρκετα λογο τρεχαματων τι να κανω?
ευχαριστω
-
Ο ιμάντας δεν πρόκειται να κοπεί άμεσα επειδή απλώς σφυρίζει. Μπορεί να θέλει λίγο τέντωμα. Δε νομίζω να έχει σχέση με την κατανάλωση.
-
Καταφερνοντας να βρω λιγο χρονό πηγα για εναν ελεγκχο στο συνεργειο
Ελενγξαμε διαρροες, εγκεφαλο και καυσαερια τιποτα ολα καθαρα και ουτε ενας κωδικοςβλαβης. Ο μηχανικος υποστιριζει οτι προκειτε για νοθεια στα καυσημα. Για δοκιμη αλαξα βενζιναδικο εβαλα μια λογικη ποσοτητα και εκανα μια καπως μεγαλη αποσταση η αληθεια ειναι οτι παρατηρησα μια βελτιωση στη καταναλωση περιπου 6 λιτρα σε 85χιλιομετρα μαλον λογικη καταναλωση για το οχημα μου εναντι 5 λιτρα για 40 χλμ που εκανα προχθες και φρικαρα. Ακομα εχω βεβαια αμφιβολιες εκτος και αν οντως μιλαμε για νοθεια που αυτο θα φανει με τις μερες. Οσο για το θορυβο του ιμαντα ο μηχανικος λεει οτι θελει αλαγμα ο εξωτερικος και 2 ρουλεμαν αλλα δεν υπαρχει αμεσος κυνδηνος -
Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)
Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
-λαδια φιλτρο
-Φιλτρο βενζινης
-Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
-Μπουζι
-φιλτρο καμπινας
(τακακια δεν ηθελε)
Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε. -
Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
-λαδια φιλτρο
-Φιλτρο βενζινης
-Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
-Μπουζι
-φιλτρο καμπινας
(τακακια δεν ηθελε)
Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.σε αυτο το μπουζι που ειναι μαυρο επικεντρωσου, 1η πιθανοτητα να σου καιει λαδι σε αυτο τον κυλινδρο αλλα θα ρεταριζε σε ηχο ο κινητηρας, 2η πιθανοτητα να χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ με αποτελεσμα αυτο να ψεκαζει περισσοτερη ποσοτητα απο τα αλλα κα να βγαινει μαυρο μπουζι και να εχεις μια αυξηση της καταναλωσης καυσιμου
-
ή μετρα μια συμπιεση καλου κακου....
Αν και το πιθανοτερο ειναι καποιος οδηγος βαλβιδας αυτου του κιλινδρου να αρχιζει να την ακουει.... -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
-λαδια φιλτρο
-Φιλτρο βενζινης
-Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
-Μπουζι
-φιλτρο καμπινας
(τακακια δεν ηθελε)
Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.Εφόσον το φίλτρο ήταν τόσο βρώμικο γιατί δεν το άλλαξες; Το κόστος είναι κάπου στα 10€ αν δεν κάνω λάθος. Επίσης δεν θα ήταν άσχημα και να καθάριζες την ανακυκλοφορία καυσαερίων μιας και μπήκες στον κόπο. Επίσης προτείνω να κάνεις αλλαγές στα λάδια πιο συχνά, πχ κάθε 8000 χλμ
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)
Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
-λαδια φιλτρο
-Φιλτρο βενζινης
-Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
-Μπουζι
-φιλτρο καμπινας
(τακακια δεν ηθελε)
Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.σε αυτο το μπουζι που ειναι μαυρο επικεντρωσου, 1η πιθανοτητα να σου καιει λαδι σε αυτο τον κυλινδρο αλλα θα ρεταριζε σε ηχο ο κινητηρας, 2η πιθανοτητα να χρειαζονται καθαρισμα τα μπεκ με αποτελεσμα αυτο να ψεκαζει περισσοτερη ποσοτητα απο τα αλλα κα να βγαινει μαυρο μπουζι και να εχεις μια αυξηση της καταναλωσης καυσιμου
πιθανο σεναριο παντως ρεταρισματα δε παρουσιαζε ποτε ο κινητηρας και επισης σχεδον ποτε δεν ειχα θεματα με το μοτερ να κεει λαδια. η σταθμη ηταν παντα πολυ καλη με εξαιρεση κανα 2 φορες σε κατι πολυωρα και μεγαλα ταξιδια πριν καιρο σε υψωματα που ειχα συμπληρωσει κατι ψιλα θυμαμαι (περιπου 50ml. λαδι και αν) το μπουζι εμοιαζε περιπου με αυτο εδω http://www.tosynergeio.gr/index.php?opt ... Itemid=101
που ειναι στη κατηγορια ''αναποθεση αιθαλης'' το δευτερο απο αριστερα με τι μονη διαφορα οτι το λευκο περιβλημα της μυτης και της ακιδας γειωσης ηταν λιγο μαυρο η μαλλον γκριζομαυρο συγκριτικα με τα υπολοιπα 3. Ο μηχανικος το προσεξε αλλα δεν τον ανησυχησε ιδιαιτερα. Παντως ευχαριστω -
Ο χρήστης caret έγραψε:
Προβλημα λυθηκε (ελπιζω)
Αλαξαμε ρουλεμαν και εξωτερικο ιμαντα και καναμε ενα μικρο σερβις
-λαδια φιλτρο
-Φιλτρο βενζινης
-Καθαρισμος φιλτρου αερα και πεταλουδας
-Μπουζι
-φιλτρο καμπινας
(τακακια δεν ηθελε)
Το φιλτρο βενζινης ηταν καραμπουκομενο στο φιλτρο αερα βρεθηκε ντιγκα χωμα και αμμος η πεταλουδα ειχε ψιλοπαχνη τα μπουζι ηταν σε αρκετα καλη κατασταση με εξερεση το ενα που ηταν λιγο μαυρο. Το αποτελεσμα ο κινητηρας ακουγεται καλυτερα ο ηχος του ιμαντα εξαλιφθηκε τωρα οσο για την καταναλωση μεχρι στιγμης παμε καλα παρακατω βλεπουμε.Εφόσον το φίλτρο ήταν τόσο βρώμικο γιατί δεν το άλλαξες; Το κόστος είναι κάπου στα 10€ αν δεν κάνω λάθος. Επίσης δεν θα ήταν άσχημα και να καθάριζες την ανακυκλοφορία καυσαερίων μιας και μπήκες στον κόπο. Επίσης προτείνω να κάνεις αλλαγές στα λάδια πιο συχνά, πχ κάθε 8000 χλμ
τα λαδια τα αλλαζω παντα πολυ πιο πριν απο τα 8000 αντε και το φιλτρο βενζινης (π.χ. τωρα τα λαδια ειχαν μολις 6000 χλμ.) μονο το σερβις συνηθως αφηνω για την ωρα του. το φιλτρο δεν αλλαζεται φοραω φιλτροκουτο simota απλα καθαρισαμε το φιλτρο μαζι με το κουτι και τον σωληνα. Αυτο με την ανακυκλοφορια καυσαεριων πρωτη φορα το ακουω τη συντηρηση ειναι αυτη γιατι και πως γινεται και τι κοστος εχει?
-
Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;
-
Ο χρήστης caret έγραψε:
Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;
golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?
Το ίδιο ακριβώς έχουμε. Μόνο για το συγκεκριμένο δεν ξέρω. Για αλλαγή λαδιών, όλων των φίλτρων και καθάρισμα πεταλούδας/ανακυκλοφορίας μου πήρε 30€ εργατικά αλλά γνωστός μου μηχανικός. Δεν είναι κάτι που έχει πολύ φασαρία σαν δουλειά. Πιο πολύ χρόνο θες για την πεταλούδα που λύνεις όλη την εισαγωγή.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!
εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.
Οπως τα λες,εσυ το πηγες για σερβις αλλα μαλλον το πηρες πισω...........οπως το πηγες ξαλαφρωμενος μερικα €........
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Κάνουμε και κανένα σέρβις καμιά φορά!!!
εκανα πριν 9.500 χλμ. περιπου το τελευταιο. συνηθως τα κανω καθε 15.000 και λαδια μια φορα το χρονο.
Οπως τα λες,εσυ το πηγες για σερβις αλλα μαλλον το πηρες πισω...........οπως το πηγες ξαλαφρωμενος μερικα €........
οι εργασιες συνηθως γινονται μπροστα μου το ιδιο και το τορινο σερβις. τον μηχανικο τον ξερω ειναι οκ ανθρωπος ποτε δε με παροτρινει σε ασκοπες εργασιες οπως αλλοι για να περνει λεφτα οπως π.χ. ''πρεπει να φτιαξουμε αυτο,αυτο και αυτο και τελικα δε χρειαζεται να φτιαχτει τιποτα''
-
Ο χρήστης caret έγραψε:
Νόμιζα είχες τον εργοστασιακό παπά και φίλτρο του golf. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι ουσιαστικά. Σε ένα service που καθάρισα πεταλούδα ο μηχανικός μου είπε να καθαρίσει και αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερη φασαρία. Να σημειώσω πως μετά από αυτό το service είδα διαφορά στην κατανάλωση. Ποιο golf έχεις;
golf 4 2002 το 1400 με τα 75 αλογα. ποσο σου κοστισε να καθαρισεις μονο αυτο το εξαρτημα?
Το ίδιο ακριβώς έχουμε. Μόνο για το συγκεκριμένο δεν ξέρω. Για αλλαγή λαδιών, όλων των φίλτρων και καθάρισμα πεταλούδας/ανακυκλοφορίας μου πήρε 30€ εργατικά αλλά γνωστός μου μηχανικός. Δεν είναι κάτι που έχει πολύ φασαρία σαν δουλειά. Πιο πολύ χρόνο θες για την πεταλούδα που λύνεις όλη την εισαγωγή.
30 ευρω εργατικα και τα ανταλακτικα?
-
λάδια 32€
φίλτρα: λαδιού, εισαγωγής, καμπίνας, βενζίνης 25-30€ (δεν θυμάμαι)
εργασία για αλλαγές των παραπάνω και καθαρισμό πεταλούδας-ανακυκλοφορίας καυσ. 30€
σύνολο: περίπου 90€
2πλο προβλημα με golf ΒΟΗΘΕΙΑ!