-
Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα έγινα αγοραστής ενός atos 2001 1000κιβ.
Ατυχώς εν γνώση μου το πήρα ενώ χρειαζόταν 'μερικά' μαζεματάκια. Μεταξύ άλλων και έπειτα απο βιολογικό καθαρισμό και πλύσιμο κινητήρα μου 'εβγαλε' το εξής πρόβλημα.
Κατα τη διάρκεια της πορείας μου έκανε 'διακοπές' αλλά παράλληλα τα έπαιζαν και οι στροφές!!! Κυρίως δεν έπεφταν πχ. με 1η πήγαινε μέχρι και μόνο του με καμμια 10χλμ, στα φανάρια γκάζωνε τρελά σε σημείο που νόμιζαν πως ήθελα να τους κοντράρω και το αποκορύφωμα ήταν με την όπισθεν. Όποτε έβαζα δεν ξαναέπεφταν μέχρι που έπρεπε να το σβήσω για να συνέλθει. Σας τα παρουσιάζω λίγο τραγικά αλλα έτσι τα έζησα... Τες πα.
Να επισημάνω πως το λαμπάκι της μηχανής αναβόσβηνε για 15-20 δευτερα(όταν κορυφωνόταν το πρόβλημα) και μετα έσβηνε.
Στο συνεργείο της γειτονιάς που ξεκίνησα να το πηγαίνω λόγω κυρίως απόστασης και οικονομίας, αφου μου είπε για μπουζί, μπουζοκαλώδια κλπ(δε μου τα άλλαξε-τα πρώτα που θα έλεγχε) φθάσαμε στο σημείο να το πάει σε κάποιο άλλο που είχε διαγνωστικό hyundai και μου είπε πως θέλει αλλαγη το ποτενσιόμετρο του γκαζιού ή αλλιώς ρυθμιστής...
Απο hyundai μου είπε πως κοστίζει 80 ευρώ και κάνει και 15 μέρες να έρθει. Για μεταχειρισμένο ή όχι γνήσιο ΟΣΟ και να έψαξε, ΔΕΝ κατάφερε να βρεί, το ίδιο κι εγώ...
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; Δεν τον εμπιστεύομαι και με κλειστά μάτια αλλα σε αναζήτηση απο ίντερνετ όντως δεν μπορώ να βρώ το ανταλλακτικό... Τι με συμβουλεύεται να κάνω; Πλέον το λαμπάκι είναι μονιμα αναμένο. Υπάρχει περίπτωση να πάθω και κάποια μεγαλύτερη ζημιά σε κινητήρα γιατι πρεπει υποχρεωτικά να κάνω με αυτό 15χλμ τη μέρα, ευτυχώς οχι μεσα στην πόλη... please, help !!!!!
Ξέχασα να αναφέρω πως το συγκεκριμμένο πρόβλημα γιγαντώθηκε, αμέσως ΜΕΤΑ το πλύσιμο της μηχανής και μέρα με τη μέρα ΟΛΟ και χειρότερα! Πρίν σχεδόν δεν υπήρχε. Λέω σχεδόν γιατί κάτι είχα καταλάβει στο ελάχιστο γιατι ίσα-ισα φαινόταν, αλλα το αυτοκίνητο το είχα μόλις 10 μέρες... -
Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα έγινα αγοραστής ενός atos 2001 1000κιβ.
Ατυχώς εν γνώση μου το πήρα ενώ χρειαζόταν 'μερικά' μαζεματάκια. Μεταξύ άλλων και έπειτα απο βιολογικό καθαρισμό και πλύσιμο κινητήρα μου 'εβγαλε' το εξής πρόβλημα.
Κατα τη διάρκεια της πορείας μου έκανε 'διακοπές' αλλά παράλληλα τα έπαιζαν και οι στροφές!!! Κυρίως δεν έπεφταν πχ. με 1η πήγαινε μέχρι και μόνο του με καμμια 10χλμ, στα φανάρια γκάζωνε τρελά σε σημείο που νόμιζαν πως ήθελα να τους κοντράρω και το αποκορύφωμα ήταν με την όπισθεν. Όποτε έβαζα δεν ξαναέπεφταν μέχρι που έπρεπε να το σβήσω για να συνέλθει. Σας τα παρουσιάζω λίγο τραγικά αλλα έτσι τα έζησα... Τες πα.
Να επισημάνω πως το λαμπάκι της μηχανής αναβόσβηνε για 15-20 δευτερα(όταν κορυφωνόταν το πρόβλημα) και μετα έσβηνε.
Στο συνεργείο της γειτονιάς που ξεκίνησα να το πηγαίνω λόγω κυρίως απόστασης και οικονομίας, αφου μου είπε για μπουζί, μπουζοκαλώδια κλπ(δε μου τα άλλαξε-τα πρώτα που θα έλεγχε) φθάσαμε στο σημείο να το πάει σε κάποιο άλλο που είχε διαγνωστικό hyundai και μου είπε πως θέλει αλλαγη το ποτενσιόμετρο του γκαζιού ή αλλιώς ρυθμιστής...
Απο hyundai μου είπε πως κοστίζει 80 ευρώ και κάνει και 15 μέρες να έρθει. Για μεταχειρισμένο ή όχι γνήσιο ΟΣΟ και να έψαξε, ΔΕΝ κατάφερε να βρεί, το ίδιο κι εγώ...
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; Δεν τον εμπιστεύομαι και με κλειστά μάτια αλλα σε αναζήτηση απο ίντερνετ όντως δεν μπορώ να βρώ το ανταλλακτικό... Τι με συμβουλεύεται να κάνω; Πλέον το λαμπάκι είναι μονιμα αναμένο. Υπάρχει περίπτωση να πάθω και κάποια μεγαλύτερη ζημιά σε κινητήρα γιατι πρεπει υποχρεωτικά να κάνω με αυτό 15χλμ τη μέρα, ευτυχώς οχι μεσα στην πόλη... please, help !!!!!
Ξέχασα να αναφέρω πως το συγκεκριμμένο πρόβλημα γιγαντώθηκε, αμέσως ΜΕΤΑ το πλύσιμο της μηχανής και μέρα με τη μέρα ΟΛΟ και χειρότερα! Πρίν σχεδόν δεν υπήρχε. Λέω σχεδόν γιατί κάτι είχα καταλάβει στο ελάχιστο γιατι ίσα-ισα φαινόταν, αλλα το αυτοκίνητο το είχα μόλις 10 μέρες... -
Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα έγινα αγοραστής ενός atos 2001 1000κιβ.
Ατυχώς εν γνώση μου το πήρα ενώ χρειαζόταν 'μερικά' μαζεματάκια. Μεταξύ άλλων και έπειτα απο βιολογικό καθαρισμό και πλύσιμο κινητήρα μου 'εβγαλε' το εξής πρόβλημα.
Κατα τη διάρκεια της πορείας μου έκανε 'διακοπές' αλλά παράλληλα τα έπαιζαν και οι στροφές!!! Κυρίως δεν έπεφταν πχ. με 1η πήγαινε μέχρι και μόνο του με καμμια 10χλμ, στα φανάρια γκάζωνε τρελά σε σημείο που νόμιζαν πως ήθελα να τους κοντράρω και το αποκορύφωμα ήταν με την όπισθεν. Όποτε έβαζα δεν ξαναέπεφταν μέχρι που έπρεπε να το σβήσω για να συνέλθει. Σας τα παρουσιάζω λίγο τραγικά αλλα έτσι τα έζησα... Τες πα.
Να επισημάνω πως το λαμπάκι της μηχανής αναβόσβηνε για 15-20 δευτερα(όταν κορυφωνόταν το πρόβλημα) και μετα έσβηνε.
Στο συνεργείο της γειτονιάς που ξεκίνησα να το πηγαίνω λόγω κυρίως απόστασης και οικονομίας, αφου μου είπε για μπουζί, μπουζοκαλώδια κλπ(δε μου τα άλλαξε-τα πρώτα που θα έλεγχε) φθάσαμε στο σημείο να το πάει σε κάποιο άλλο που είχε διαγνωστικό hyundai και μου είπε πως θέλει αλλαγη το ποτενσιόμετρο του γκαζιού ή αλλιώς ρυθμιστής...
Απο hyundai μου είπε πως κοστίζει 80 ευρώ και κάνει και 15 μέρες να έρθει. Για μεταχειρισμένο ή όχι γνήσιο ΟΣΟ και να έψαξε, ΔΕΝ κατάφερε να βρεί, το ίδιο κι εγώ...
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; Δεν τον εμπιστεύομαι και με κλειστά μάτια αλλα σε αναζήτηση απο ίντερνετ όντως δεν μπορώ να βρώ το ανταλλακτικό... Τι με συμβουλεύεται να κάνω; Πλέον το λαμπάκι είναι μονιμα αναμένο. Υπάρχει περίπτωση να πάθω και κάποια μεγαλύτερη ζημιά σε κινητήρα γιατι πρεπει υποχρεωτικά να κάνω με αυτό 15χλμ τη μέρα, ευτυχώς οχι μεσα στην πόλη... please, help !!!!!
Ξέχασα να αναφέρω πως το συγκεκριμμένο πρόβλημα γιγαντώθηκε, αμέσως ΜΕΤΑ το πλύσιμο της μηχανής και μέρα με τη μέρα ΟΛΟ και χειρότερα! Πρίν σχεδόν δεν υπήρχε. Λέω σχεδόν γιατί κάτι είχα καταλάβει στο ελάχιστο γιατι ίσα-ισα φαινόταν, αλλα το αυτοκίνητο το είχα μόλις 10 μέρες... -
Μήπως κολλάει η ντίζα του γκαζιού;
-
Δεν γνωρίζω αλλά ήταν το πρώτο πράγμα που ειδα και το πλάκωσα σε σπρέι, αλλα τα ίδια. Άν ήταν η ντίζα θα άναβε το λαμπάκι check engine??? Μάλλον απο το πλύσιμο του πλυντηρίου το πλάκωσαν στα νερα και ετσι τωρα... τρέχω!
-
ελεγξε τις φυσες και τη καλωδιωση που εχει στη πεταλουδα.
-
Agelos το λαμπάκι check πρέπει να αναβόσβηνε όταν έκανε διακοπές και όχι όταν τα έπαιζαν οι στροφές έτσι;
Αν κολλάει η ντίζα το λαμπάκι check δεν ανάβει. Αν αναβοσβήνει δείχνει αφλογιστία σε κάποιον κύλινδρο, δηλαδή οι διακοπές που σου έκανε.Στο διαγνωστικό στη Hyundai τι κωδικούς βλάβης έβγαλε, είδες;
Αφού συνεχίζεις και το οδηγείς κοίτα πάλι σε διαγνωστικό ποιο κωδικό βλάβης έχει κρατήσει τώρα για να ξέρεις που υπάρχει πρόβλημα.
Για αρχή θα σου έλεγα να ελέγξεις στις φύσες των μπεκ και των πολλαπλασιαστών, στα μπουζοκαλώδια και στα μπουζί.Το ανταλλακτικό που δεν βρίσκεις τι κωδικό έχει;
Με αναζήτηση Ελλάδα υπάρχει διαθέσιμο το 35102-02000
Πριν αλλάξεις κάποιον αισθητήρα καλό είναι να τον ελέγξεις πρώτα γιατί θα φτάσεις στο σημείο να αλλάζεις πράγματα τυχαία μέχρι να το βρεις και νομίζω ότι οι διακοπές έχουν διαφορετική αιτία από το κόλλημα των στροφών. -
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
ελεγξε τις φυσες και τη καλωδιωση που εχει στη πεταλουδα.Φιλαράκι panos, δυστυχώς εκτός απο τα βασικά και το τι κάνει το κάθε τι στο περίπου, δεν έχω ασχοληθεί και δεν γμωρίζω πολύ απο τέτοιου είδους μαστορέματα, οπότε δεν με παίρνει να βάλω και πολυ χέρι... Σ' ευχαριστώ πάντως!
Agelos το λαμπάκι check πρέπει να αναβόσβηνε όταν έκανε διακοπές και όχι όταν τα έπαιζαν οι στροφές έτσι;
Αν κολλάει η ντίζα το λαμπάκι check δεν ανάβει. Αν αναβοσβήνει δείχνει αφλογιστία σε κάποιον κύλινδρο, δηλαδή οι διακοπές που σου έκανε.Στο διαγνωστικό στη Hyundai τι κωδικούς βλάβης έβγαλε, είδες;
Αφού συνεχίζεις και το οδηγείς κοίτα πάλι σε διαγνωστικό ποιο κωδικό βλάβης έχει κρατήσει τώρα για να ξέρεις που υπάρχει πρόβλημα.
Για αρχή θα σου έλεγα να ελέγξεις στις φύσες των μπεκ και των πολλαπλασιαστών, στα μπουζοκαλώδια και στα μπουζί.Το ανταλλακτικό που δεν βρίσκεις τι κωδικό έχει;
Με αναζήτηση Ελλάδα υπάρχει διαθέσιμο το 35102-02000
Πριν αλλάξεις κάποιον αισθητήρα καλό είναι να τον ελέγξεις πρώτα γιατί θα φτάσεις στο σημείο να αλλάζεις πράγματα τυχαία μέχρι να το βρεις και νομίζω ότι οι διακοπές έχουν διαφορετική αιτία από το κόλλημα των στροφών.Φίλε plokami τα πράγματα είναι όπως τα λές.
Όταν κόλλαγαν οι στροφές δεν είχα ένδειξη check, ενω αντίθετα αναβόσβηνε την ώρα που είχα τις 'διακοπές', σαν να 'κλότσαγε' στο περίπου...
Αυτό που με συμβουλεύεις είναι αλήθεια πως φοβάμαι(άλλαξε το ένα και το άλλο μέχρι που... ) αλλα δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να το πάω εγώ στο συνεργείο λόγω έλλειψης χρόνου! Δε με αφήνουν απο τη δουλειά ούτε για κατούρημα, που λένε... Να φανταστείς έρχονται να το πάρουν! Το ξέρω πως ακούγεται υπερβολικό και σαν να τα θέλω όλα δικά μου αλλά... Πάντως πλέον μιας και είναι μόνιμα αναμμένο έχεις δίκιο για τον επανέλεγχο. Το περίρεγο που μου συνέβη σήμερα είναι πως ενω ήταν μόνιμα αναμμένο, όταν πάλι άρχισε τα τρελά 'κλοτσίδια' άρχισε πάλι να αναβοσβήνει το check και στη συνέχεια έμεινε πάλι μόνιμα αναμμένο! Λές να έχω πάνω απο 1 πρόβλημα; Λές να πάθω καμμία μεγαλύτερη ζημιά; Μήπως πρέπει καλύτερα να το ακινητοποιήσω;
Επίσης να σε ευχαριστήσω και για το link γιατί απο hyundai θέλουν 80 ευρώ και 15 μέρες! -
Μπορεί κάπου να έχει μείνει υγρασία από το πλύσιμο.. αφού ξεκίνησε μετά από αυτό.
Αν δεν βάλεις χέρι εσύ ή ο μάστορας δύσκολο να φτιάξει μόνο του.
Πρώτα θα κοίταγα τι κωδικούς σφάλματος βγάζει για να ξέρω προς τα πού να κατευθυνθώ.
Μετά θα προσπαθούσα να βρω γιατί κάνει διακοπές;
Οι διακοπές κρατάνε λίγα δευτερόλεπτα ή όχι και άρα θέλει άμεσα επισκευή πριν χαλάσει κάτι άλλο π.χ. καταλύτης από άκαυστη βενζίνη.
Όταν το έκανε θα έβγαζα ένα ένα τα μπουζοκαλώδια, να δω σε ποιον κύλινδρο υπάρχει το πρόβλημα. Θέλει προσοχή πως θα τα πιάσεις για να μην φας τίναγμα μερικών KVοlts. Εδώ χρειάζεται ο μάστορας να κάνει μερικούς ελέγχους, διαρροή σπινθήρα, μπεκ που δεν λειτουργεί κτλ.)Για τις στροφές που κολλάνε ψηλά,
κάποια hyundai παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα (χωρίς να βγάζουν κωδικό βλάβης) μόνο όταν παίρνουν εμπρός ενώ είναι κρύα (σβηστό όλο το βράδυ έξω) και όταν ανεβάσουν θερμοκρασία, οι στροφές στο ρελαντί επανέρχονται στο κανονικό. Με ταχύτητες 1η - όπισθεν δεν χειροτερεύει ούτε βελτιώνεται.
Μήπως στο κάνει και εσένα μόνο όταν είναι κρύο και με την όπισθεν που χειροτερεύει είναι επειδή πατάς συνέχεια συμπλέκτη ενώ με 1η χωρίς συμπλέκτη το φορτίο ρίχνει λίγο τις στροφές της μηχανής; Αν ναι μάλλον ο αισθητήρας θέσης πεταλούδας δεν θέλει αλλαγή και πρέπει να ψάξεις αλλού την αιτία. -
Εεε, καλά εννοείται πως θα πάει σε συνεργείο αλλά απλά είπα πως δεν τον εμπιστεύομαι 100% .
Σκέφτομαι μήπως τελικά είναι προτιμότερο να παω απο hyundai έτσι όπως μου τα λες.
Δευτέρα μάλλον θα βάλω πάνω απο ένα άλλο δοκιμαστικά να δώ αν φτιάξει ή οχι.
Άν θεωρητικά είχε πρόβλημα ο ρυθμιστής, θα μου παρουσίαζε τέτοιο πρόβλημα;
Σε ρωτάω γιατι φαίνεται πως έχεις καταλάβει το πρόβλημα... -
Για τις διακοπές (και το λαμπάκι κατά πάσα πιθανότητα) πρέπει να φταίει το πλύσιμο. Πήγαινε να σου φυσήξουν τα μπουζοκαλώδια, μπουζί, διανομεά για να φύγουν τα νερά. Καλό θα ήταν να φυσήξουν και όλες τις ηλεκτρικές φίσες στο χώρο του κινητήρα.
Μετά βλέπεις.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Για τις διακοπές (και το λαμπάκι κατά πάσα πιθανότητα) πρέπει να φταίει το πλύσιμο. Πήγαινε να σου φυσήξουν τα μπουζοκαλώδια, μπουζί, διανομεά για να φύγουν τα νερά. Καλό θα ήταν να φυσήξουν και όλες τις ηλεκτρικές φίσες στο χώρο του κινητήρα.Μετά βλέπεις.
Αυτό ήταν το πρώτο που έκανα αλλα προοδευτικά κάθε μέρα που περνά γινεται και εντονότερο το πρόβλημα.
-
Για τις διακοπές δεν νομίζω ότι ευθύνεται ο αισθητήρας θέσης πεταλούδας. Αν μπορείς να βάλεις δοκιμαστικά από άλλο atos είναι η καλύτερη λύση.
Δεν μου είπες όμως το κόλλημα των στροφών το κάνει μόνο όταν είναι κρύο;
-
Στην αρχή έτσι είχα παρατηρήσει κι εγώ, αλλα πλέον μπορώ να σου πώ πως οχι είναι ανεξάρτητα απο τη θερμοκρασία. Απλά όταν είναι κρύος ο κινητήρας και έχει περισσότερες στροφές είναι σίγουρο το πρόβλημα. Το περίεργο είναι πως αν πχ ανεξάρτητα θερμοκρασίας μου αρχίσει τα κουλά με τις στροφές και σβήσω τον κινητήρα, πολλές φορές ξεκολάει...
-
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε...
1- Αλλαγή του ρυθμιστή πεταλούδας γκαζιού απο hyundai (κόλλημα στροφών) και
2- Αλλαγή όλων των μπουζί και μπουζοκαλώδιων για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου(αρυθμίες-διακοπές).
Πλέον όλα δείχνουν να δουλεύουν σωστά... -
Να και ένας που γράφει μετά τη λύση του προβλήματός του!
Καλά χιλιόμετρα!
-
Σ' ευχαριστώ φίλε alexeft, επίσης ευχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Πιστεύω πως καλό είναι να απαντάμε και στη ΛΥΣΗ του προβλήματος για να βοηθάμε ενδεχομένως και κάποια φιλαράκια
που μπορεί να έχουν παρόμοιες ενδείξεις για να κατευθυνθούν σωστά.
Atos 2001 πρόβλημα με ποτενσιόμετρο γκαζιού ???