-
Καλησπέρα σε ολους, έχω ενα daewoo matiz 800cc του 2002 ,απ το οποίο είμαι παρα Πόλυ ευχαριστημένη ,έχει 80.000 χλμ και δε μου έχει βγάλει ποτε κανένα προβλημα . Τον τελευταιο καιρο λόγω απόστασης της δουλειάς μου ( οδηγώ απο τη μια άκρη της Θεσσαλονικής στην αλλη) ,σκέφτομαι να πάρω κάτι λίγο πιο δυνατό σε κυβικά και με αεροσακους. παντα μου άρεσε το micra και ένας συνεργάτης μου πουλάει το δικο του μοντελο του 2003 , με 150000 χλμ 1200cc σε πολύ καλη τιμή . Με προβληματίζουν όμως τα χιλιομετρα ,θεωρώ οτι είναι αρκετά για αυτοκίνητο πολης, εξωτερικά είναι σε καλη κατασταση ,εσωτερικά στο Σάλονι μέτρια κατασταση (σε σχέση με το ματιζακι που το έχω σαν καινούργιο)
Θέλω να μου πείτε αν αξίζει να κάνω την αλλαγή και αν κάνω Κάλα που φοβάμαι τα χλμ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. -
Καλησπέρα σε ολους, έχω ενα daewoo matiz 800cc του 2002 ,απ το οποίο είμαι παρα Πόλυ ευχαριστημένη ,έχει 80.000 χλμ και δε μου έχει βγάλει ποτε κανένα προβλημα . Τον τελευταιο καιρο λόγω απόστασης της δουλειάς μου ( οδηγώ απο τη μια άκρη της Θεσσαλονικής στην αλλη) ,σκέφτομαι να πάρω κάτι λίγο πιο δυνατό σε κυβικά και με αεροσακους. παντα μου άρεσε το micra και ένας συνεργάτης μου πουλάει το δικο του μοντελο του 2003 , με 150000 χλμ 1200cc σε πολύ καλη τιμή . Με προβληματίζουν όμως τα χιλιομετρα ,θεωρώ οτι είναι αρκετά για αυτοκίνητο πολης, εξωτερικά είναι σε καλη κατασταση ,εσωτερικά στο Σάλονι μέτρια κατασταση (σε σχέση με το ματιζακι που το έχω σαν καινούργιο)
Θέλω να μου πείτε αν αξίζει να κάνω την αλλαγή και αν κάνω Κάλα που φοβάμαι τα χλμ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. -
Καλησπέρα σε ολους, έχω ενα daewoo matiz 800cc του 2002 ,απ το οποίο είμαι παρα Πόλυ ευχαριστημένη ,έχει 80.000 χλμ και δε μου έχει βγάλει ποτε κανένα προβλημα . Τον τελευταιο καιρο λόγω απόστασης της δουλειάς μου ( οδηγώ απο τη μια άκρη της Θεσσαλονικής στην αλλη) ,σκέφτομαι να πάρω κάτι λίγο πιο δυνατό σε κυβικά και με αεροσακους. παντα μου άρεσε το micra και ένας συνεργάτης μου πουλάει το δικο του μοντελο του 2003 , με 150000 χλμ 1200cc σε πολύ καλη τιμή . Με προβληματίζουν όμως τα χιλιομετρα ,θεωρώ οτι είναι αρκετά για αυτοκίνητο πολης, εξωτερικά είναι σε καλη κατασταση ,εσωτερικά στο Σάλονι μέτρια κατασταση (σε σχέση με το ματιζακι που το έχω σαν καινούργιο)
Θέλω να μου πείτε αν αξίζει να κάνω την αλλαγή και αν κάνω Κάλα που φοβάμαι τα χλμ.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. -
Πολλούς τριγμούς θα έχει, τα 75 άλογα δεν τα λες και πολλά και αν δεν κάνω λάθος είχε θεόμακρο κιβώτιο. Σιγουρα καλύτερο από το Ματιζ. Αν στο δινει κανα 2500άρι € το πολύ πολύ το λες και ευκαιρία.
-
Τόσο μου το δίνει . δηλαδή το θεωρεις καλη επιλογή με αυτά τα δεδομένα ;
-
Είναι πολλά τα χιλιόμετρα του αλλά γενικά είναι αξιόπιστο στα μηχανικά του. Δεν νομίζω να σε προβληματίσει για αρκετά πάνω απο τα 200.000 χλμ Θα το σκεφτόμουν αναλογιζόμενος τα ετήσια χλμ μου αν ήταν λίγα.
Από την άλλη το Ματιζ το έχεις σε καλύ κατάσταση και με λίγα χλμ. Ισως αν το κράταγες και να κοίταζες αργότερα για κάτι καλύτερο και ακόμα πιο σύγχρονο. -
Nα ηταν το επομενο μοντελο ναι, αλλα αυτο οχι δεν θα το λεγα αναβαθμιση τρομερη σε σχεση με το matiz. Στο δινει και ακριβα.
Ψαξε για κατι αλλο σ αυτα τα λεφτα ή βαλε κατι παραπανω για αλλο ανωτερο αμαξι
Εσυ θα πουλησεις ταυτοχρονα το Μatiz, θα το κανεις ανταλλαγη ή θα χεις και τα 2? -
Το 75άρι αξίζει και δεν αξίζει ...
Οι δε αερόσακοι 11 χρόνια μετά ... -
Με 2.500 € τι καλυτερο θα μπορουσα να πάρω δηλαδή ; Δε νομιζω να έχω και πολλές επιλογές .
Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη . -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολλούς τριγμούς θα έχει, τα 75 άλογα δεν τα λες και πολλά και αν δεν κάνω λάθος είχε θεόμακρο κιβώτιο. Σιγουρα καλύτερο από το Ματιζ. Αν στο δινει κανα 2500άρι € το πολύ πολύ το λες και ευκαιρία.Καλό θα είναι να μη τη μπερδεύουμε τη κοπέλα-κυρία. Αφου λέει μοντελο 2003 μιλάει για το Κ12. Στα 1.200 κυβικά είχε 80 άλογα, κιβώτιο με φοβερή κλιμάκωση καρπός αρχικής συνεργασίας με τη ρενο, κοντό και καμία σχέση με τα θεόμακρα των προήγουμενων μοντέλων. Μικρός διαβολάκος με σβέλτες επιταχύνσεις μιας και 80 άλογα σε 900 κιλά αμάξι δεν είναι και λίγα. Πολύ άνετο και ευκολόδηγητο μεσα στη πόλη, γκαζιάρικο και σπιρτόζικο ακόμα και στην εθνική. Είχα κάνει πολλα χιλιόμετρα μαζι του σαν εταιρικό και είχα ταξιδεψει ακόμα και Αθήνα-Χαλκιδική. Το αμάξι αυτό με είχε εντυπωσιάσει.
Το μοναδικό του μειονέκτημα που σίγουρα σε αφορά κοπελιά-κυρία είναι η κάπως τσιμπημένη κατανάλωση.
Οτι άλλο θες ρώτα με.
-
Το να δώσεις το αυτοκινητό σου, που το ξέρεις και δεν σου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα, για να πάρεις ένα λίγο μεγαλύτερο ίδιας χρονολογίας με τα διπλά χιλιόμετρα και χρήση που δεν την γνωρίζεις, εγω προσωπικά δεν την βρίσκω καλή κίνηση. Το να πηγαίνεις ας πούμε απο την Καλαμαριά στο Καλοχώρι πόσο πιο άνετα θα πας με το micra δηλαδή, επειδή μιλάμε για αστικές-περιαστικές μετακινήσεις.
-
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, θεωρεις τα 150.000 χλμ πόλλα για τέτοιας κατηγοριας αυτοκίνητο;
Το ματιζ μου καταναλώνει 20 ευρώ τη βδομάδα Καλαμαριά - Σταυρούπολη- Καλαμαριά (25χλμ ) 6 στις 7 μέρες της εβδομάδας. Είμαι ικανοποιημένη . ποσο παραπανω να καεί ;
Και γενικά με αυτά τα δεδομένα τι θα με συμβουλευατε ; είναι η όχι ευκαιρία να πουλησω το ματιζακι κ να το πάρω;
Η αλήθεια είναι οτι παραπανω απο 2,5 θα ζοριστω πολύ να δώσω . -
Το πρόβλημα είναι και οι αερόσακοι και οτι θέλω να βγω περιφερειακό κ αμα μου τύχει μια νταλίκα δε μπορω να κάνω προσπέραση με το ματιζακι . Δυσκολευομαι.800 με 1200 έχει μια διάφορα. Ακόμη και στο a/c ,το ανοίγω στο ματιζακι και δακρύζει απο το ζόρι.
-
Ο αερόσακος μετά την δεκαετία θέλει έλεγχο. Τα 150000 χλμ δεν τα λές πολλά αλλά ούτε και λίγα. Τα πάντα έχουν σχέση με την συντήρηση του αυτοκινήτου που έκανε ο κάτοχός του. Επειδή τον γνωρίζεις προσωπικά μπορεί να σου απαντήσει. Το τι θα χρειαστεί άμεσα υπάρχουν πράγματα που φαίνονται π.χ. λάστιχα και άλλα που δεν φαίνονται π.χ. ιμάντας. Αν κάνεις πάντως 150 χλμ την εβδομάδα με 20 ευρώ μου φαίνεται ανεβασμένη η κατανάλωση για 800 κυβικά αν και δεν το έχω οδηγήσει για να ξέρω.
-
Τρέχω λίγο , αναβω και ac.
-
Ο χρήστης sofiaskg έγραψε:
Τρέχω λίγο , αναβω και ac.To micra θα σου φανει πύραυλος μπροστά στο matiz, πρόσεχε όμως τη καταναλωση, επαναλαμβάνω.
-
Εξήγησε μου ποσο διαφορά κατανάλωσης έννοιες αν μπορείς
-
Πως να το εξηγήσω. Εμπειρικά πάει αυτό, έβλεπα οτι εντάξει τράβαγε, ήταν ευχάριστο αλλά είχε και το τιμημα του. Βέβαια, εδώ παίζουν πολλά ρόλο, όπως έγραψα παραπάνω είχε κοντές σχέσεις στο κιβώτιο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του, αυτό το έκανε να ανεβάζει εύκολα στροφές με άμεση συνέπεια την αύξηση της κατανάλωσης.
Το λέω επειδή είπες οτι σου αρέσει να τρέχεις. Είναι πράγματα που πρέπει να προσέξεις.http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8755
Αν δεις στο link και η άποψη του συντάκτη ίδια είναι.
-
Ευχαριστώ Πόλυ για τις απαντήσεις.
Σε μια ωρα έχω ραντεβού σε ενα συνεργειο γνωστού να το δει κ λίγο απο κάτω . είμαι πραγματικα σε αδιέξοδο ,γιατί το ματιζακι ηταν το πρωτο μου αυτοκίνητο κ δεν έχω ξαναμπεί σε διαδικασία αγοράς μεταχειρισμενου.
Φοβάμαι μη το μετανιωσω ,μου βγάλει προβλήματα και κλαίω με μαυρο δάκρυ. -
Οτι λεει και ο cosneo.
Κρατα το Matiz που το ξερεις και σε ξερει, συμβιβασου λιγακι με τα προσπερασματα, άνοιγε και κανα παράθυρο να δροσιζεσαι να μην κλαιει τοσο πολυ με το air condition και σιγα σιγα μαζεψε κανα φραγκο στην ακρη για να μπορεσεις να πας σε κατι καλυτερο. Καλο και αγιο το Μικρα, αλλα 150Κ χλμ οπως και να το κανεις ειναι μπολικα, διπλασια απο οσα εχεις.
αγορά μεταχειρισμενου micra