-
Το peugeot 207 μου έχει συμπληρώσει 60.000+ χιλιόμετρα και είναι ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει τα μαμά, Pirelli P4, 185/65/15.
Όντας τελείως άσχετος με το θέμα ελαστικά έκανα σήμερα μια βόλτα από 5-6 λαστιχάδικα.
Το κεντρικό νόημα που έπιασα είναι ότι στις διαστάσεις που κοιτάω (185/65/15) δεν έχει νόημα να κοιτάξω για μάρκες τύπου Kleber/Barum/και λοιπές θυγατρικές. Αυτό διότι οι διαφορές στις τιμές από τις επώνυμες μάρκες είναι μικρές (40-50 ευρώ max).
Επίσης το δεύτερο που έπιασα είναι ότι καλύτερα να επιλέξω πιο μαλακά ελαστικά για τους ελληνικούς δρόμους.Βέβαια ο καθένας προσπαθεί να 'σμπρώξει' τα δικά του, οπότε κρατάω και μια πισινή σε όλα αυτά.
Π.χ. ένας μου πρότεινε gislavet στα 240, αλλά όταν ρώτησα τον επόμενο για αυτά μου είπε ότι πολύ καλά για χειμώνα αλλά για καλοκαίρι δε λένε και πολλά.
Άλλος μου πρότεινε Bridgestone, αλλά μετά ήρθε άλλος και μου πε ότι τα Bridgestone είναι αρκετά σκληρά και καλύτερα να τα αποφύγω.Με βλέπω να καταλήγω σε τίποτα michelin/continental που παίζουν στα 260-270. Για πείτε καμιά γνώμη ; Το 80% των μετακινήσεων μου είναι εντός πόλης και από άποψη ταχύτητας κυμαίνομαι σε φυσιολογικά πλαίσια.
-
Το peugeot 207 μου έχει συμπληρώσει 60.000+ χιλιόμετρα και είναι ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει τα μαμά, Pirelli P4, 185/65/15.
Όντας τελείως άσχετος με το θέμα ελαστικά έκανα σήμερα μια βόλτα από 5-6 λαστιχάδικα.
Το κεντρικό νόημα που έπιασα είναι ότι στις διαστάσεις που κοιτάω (185/65/15) δεν έχει νόημα να κοιτάξω για μάρκες τύπου Kleber/Barum/και λοιπές θυγατρικές. Αυτό διότι οι διαφορές στις τιμές από τις επώνυμες μάρκες είναι μικρές (40-50 ευρώ max).
Επίσης το δεύτερο που έπιασα είναι ότι καλύτερα να επιλέξω πιο μαλακά ελαστικά για τους ελληνικούς δρόμους.Βέβαια ο καθένας προσπαθεί να 'σμπρώξει' τα δικά του, οπότε κρατάω και μια πισινή σε όλα αυτά.
Π.χ. ένας μου πρότεινε gislavet στα 240, αλλά όταν ρώτησα τον επόμενο για αυτά μου είπε ότι πολύ καλά για χειμώνα αλλά για καλοκαίρι δε λένε και πολλά.
Άλλος μου πρότεινε Bridgestone, αλλά μετά ήρθε άλλος και μου πε ότι τα Bridgestone είναι αρκετά σκληρά και καλύτερα να τα αποφύγω.Με βλέπω να καταλήγω σε τίποτα michelin/continental που παίζουν στα 260-270. Για πείτε καμιά γνώμη ; Το 80% των μετακινήσεων μου είναι εντός πόλης και από άποψη ταχύτητας κυμαίνομαι σε φυσιολογικά πλαίσια.
-
Το peugeot 207 μου έχει συμπληρώσει 60.000+ χιλιόμετρα και είναι ώρα για αλλαγή ελαστικών. Φοράει τα μαμά, Pirelli P4, 185/65/15.
Όντας τελείως άσχετος με το θέμα ελαστικά έκανα σήμερα μια βόλτα από 5-6 λαστιχάδικα.
Το κεντρικό νόημα που έπιασα είναι ότι στις διαστάσεις που κοιτάω (185/65/15) δεν έχει νόημα να κοιτάξω για μάρκες τύπου Kleber/Barum/και λοιπές θυγατρικές. Αυτό διότι οι διαφορές στις τιμές από τις επώνυμες μάρκες είναι μικρές (40-50 ευρώ max).
Επίσης το δεύτερο που έπιασα είναι ότι καλύτερα να επιλέξω πιο μαλακά ελαστικά για τους ελληνικούς δρόμους.Βέβαια ο καθένας προσπαθεί να 'σμπρώξει' τα δικά του, οπότε κρατάω και μια πισινή σε όλα αυτά.
Π.χ. ένας μου πρότεινε gislavet στα 240, αλλά όταν ρώτησα τον επόμενο για αυτά μου είπε ότι πολύ καλά για χειμώνα αλλά για καλοκαίρι δε λένε και πολλά.
Άλλος μου πρότεινε Bridgestone, αλλά μετά ήρθε άλλος και μου πε ότι τα Bridgestone είναι αρκετά σκληρά και καλύτερα να τα αποφύγω.Με βλέπω να καταλήγω σε τίποτα michelin/continental που παίζουν στα 260-270. Για πείτε καμιά γνώμη ; Το 80% των μετακινήσεων μου είναι εντός πόλης και από άποψη ταχύτητας κυμαίνομαι σε φυσιολογικά πλαίσια.
-
60 και;!;!...που κυκλοφορείς να ξέρουμε....
Όποιο επώνυμο και να βάλεις σ'αυτή τη διάσταση,πάνω-κάτω θα είναι το ίδιο!!Εγώ θα έβαζα το P1 verde στο 207!! -
Εγώ έχω καταλήξει στην bridgestone.
Είχα continental. Τίποτα το σπουδαίο, ούτε σε κράτημα, ούτε σε αντοχή.
Είχα πιρέλι. Κάποια στιγμή, εντός τριών εβδομάδων μου έσκασαν τρία λάστιχα (!!!) από τρυπούλα που άνοιξε μόνη της στο όριο πέλματος και πλαινού.Είχα μισλέν πρίμασι. Πολύ καλό λάστιχο με καλό κράτημα και αντοχή σε χρόνο και χιλιόμετρα αλλά ακριβό.
Τα απλά τα μισλέν είναι καλά στην αρχή αλλά μετά τις 40000 δεν κρατάνε καθόλου και θέλουν πέταμα.Οπότε bridgestone. Αρκετά καλό κράτημα, σταθερό στη διάρκεια ζωής τους, χωρίς παρατράγουδα τύπου πιρέλι και μεγάλη αντοχή σε νορμάλ χρήση.
Αν είσαι ραλίστα ξέχασε ότι είπα. Δεν με ξέρεις δεν σε ξέρω υποφέρεις και υποφέρω!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Εγώ έχω καταλήξει στην bridgestone.Είχα continental. Τίποτα το σπουδαίο, ούτε σε κράτημα, ούτε σε αντοχή.
Είχα πιρέλι. Κάποια στιγμή, εντός τριών εβδομάδων μου έσκασαν τρία λάστιχα (!!!) από τρυπούλα που άνοιξε μόνη της στο όριο πέλματος και πλαινού.Είχα μισλέν πρίμασι. Πολύ καλό λάστιχο με καλό κράτημα και αντοχή σε χρόνο και χιλιόμετρα αλλά ακριβό.
Τα απλά τα μισλέν είναι καλά στην αρχή αλλά μετά τις 40000 δεν κρατάνε καθόλου και θέλουν πέταμα.Οπότε bridgestone. Αρκετά καλό κράτημα, σταθερό στη διάρκεια ζωής τους, χωρίς παρατράγουδα τύπου πιρέλι και μεγάλη αντοχή σε νορμάλ χρήση.
Αν είσαι ραλίστα ξέχασε ότι είπα. Δεν με ξέρεις δεν σε ξέρω υποφέρεις και υποφέρω!
Ρέ 'Ηλία του 16ου' .....για ποιά μοντέλα συγκεκριμένα μιλάς;
-
Τα πήρε η σκούπα όλα ....
Πλέον βάζω κάτι σε bridgestone και δεν ασχολούμαι άλλο!
-
60.000 πόσα χρόνια τα φοράς;;;;;
-
Για τοσα χιλιομετρα michelin energy saver+ και η συζητηση τελειωνει
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Για τοσα χιλιομετρα michelin energy saver+ και η συζητηση τελειωνειε ναι...η μισελεν η πιρελλι p1 η p4
-
Εν τέλει έβαλα τα Pirelli P1 (185/65/15). Στα 250 μου βγήκαν, με ένα χρόνο εγγύηση αλλαγής άμα μου σκάσει κανα λάστιχο. Ήμουν ανάμεσα σε αυτά, τα michelin energy saver (270) και continental premium contact (270).
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
-
καλοτάξιδα! σε τι αυτοκίνητο τα έβαλες ?
αφου κάνεις και κάποια χιλιόμετρα , πες μας εντυπώσεις απ τα Pirelli P1 -
Σε ευχαριστώ.
Σε peugeot 207 τα έβαλα.
-
Ο χρήστης Gianniz έγραψε:
Εν τέλει έβαλα τα Pirelli P1 (185/65/15). Στα 250 μου βγήκαν, με ένα χρόνο εγγύηση αλλαγής άμα μου σκάσει κανα λάστιχο. Ήμουν ανάμεσα σε αυτά, τα michelin energy saver (270) και continental premium contact (270).Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Θα τα ευχαριστηθείς αρχηγέ.......
-
Φόραγες Pirelli ξανάβαλες Pirelli ...........τι μας ρωτάς λοιπόν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Αλλαγή ελαστικών