-
Καλησπέρα σε όλους!
Λοιπόν, είμαι (προφανώς) νέο μέλος και σ'αυτή την φάση ψάχνω αυτοκίνητο. Να αναφέρω πρωτίστως πως δεν έχω τεράστια εμπειρία με αυτοκίνητα και, παρόλο που έχω χρόνια το δίπλωμα, έχω καμιά δεκαετία περίπου να πιάσω τιμόνι, οδηγώ αποκλειστικά μηχανή μέχρι τώρα, αλλά ήρθε η ώρα γι'αμάξι για πολλούς και διάφορους λόγους, μεταξύ αυτών και η οικονομία (οδηγώ χιλιάρα μηχανή και δεν είναι και ότι πιο συμφέρον...).
Τώρα τα κριτήρια. Θα'θελα κάτι ει δυνατόν οικονομικότερο της μηχανής μου. Κοινώς, αν η κατανάλωση φτάνει σε 8-9l/100km τότε μάλλον δεν με συμφέρει ιδιαίτερα. Από χώρους θα το'θελα σχετικά άνετο, τείνω προς τετράθυρα/πεντάθυρα αλλά δεν είναι dealbreaker και κάποιο τρίθυρο. Από 'γκάζια' και κυβικά δεν τρελαίνομαι ούτε πρόκειται να το χρησιμοποιώ για... ράλλυ(!), αλλά δεν θα με χαλούσε κάτι αξιοπρεπές, και σε κυβικά προσανατολίζομαι από 1.200 έως 1.400, πολύ max 1.600, το τελευταίο όμως με κάποια επιφύλαξη λόγω εξόδων, τελών, κατανάλωση κτλ.
Δεν είμαι τεράστιος γνώστης περί αυτοκινήτων και δεν έχω τεράστια μηχανολογική εμπειρία με 'νέα' αμάξια. Έμαθα να οδηγώ σε ascona του '78 (αυτοκινητάρα!) και μετέπειτα σε corolla του '90, το οποίο μια χαρά μεν αλλά υπερβολικά βαρύ και κουραστικό τιμόνι, πράγμα που θα ήθελα ν'αποφύγω στη δική μου επιλογή (θα ήθελα οπωσδήποτε υδραυλικό τιμόνι). Πέρασα σύντομα ένα διάστημα προ πενταετίας και μερικές ώρες οδήγησης σε Yaris 1.3, το οποίο μου φάνηκε καλό μεν, αποδείχτηκε και αξιόπιστο αλλά το βρήκα άσχημο και... βαρετό (ας με συγχωρήσουν οι κάτοχοι).
Κι επειδή είμαστε κι εν μέρει επιφανειακά και ρηχά όντα ( ) θα'θελα κάτι που να μ'αρέσει και οπτικά, και κάτι saxo, starlet, micra και ορισμένα άλλα δεν μου αρέσουν καθόλου. Έχω μια προτίμηση στα Ευρωπαϊκά αλλά υπάρχουν φήμες, από παλιούς και νέους, πως τα βγάζουν τα προβληματάκια τους, οπότε είμαι λίγο επιφυλακτικός να κινηθώ σε κάποια Alfa ή κάποιο Audi, παρόλο που μ'αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ. Επίσης, τρέφω μεγάλη αγάπη προς τα 'τζιπ' και θα το εκμεταλλευόμουν σίγουρα σε ανάλογους δρόμους αν το είχα.
Το αμάξι θα κινείται κυρίως εντός Χαλκίδας, οπότε δε μιλάμε για τρελά μποτιλιαρίσματα και ώρες στην κίνηση. Κατά τ'άλλα, προβλέπονται φυσικά και ταξιδάκια, μικρά και μεγάλα, καθώς και βόλτες όποτε... ευκαιρούμε!
Πάμε λοιπόν στον κύριο παράγοντα, ο οποίος δεν είναι άλλος απ'το budget. Δυστυχώς, σκοπεύω να χρηματοδοτήσω την αγορά από την πώληση της μηχανής μου, και τα λεφτά αυτά είναι γύρω στα 2.500€. Από τα οποία θα'θελα να ξοδέψω για την αγορά του όποιου αυτοκινήτου μόνο τα 2.000 ώστε να έχω καβάτζα για μεταβίβαση, ασφάλεια και τυχόν χρωστούμενα τέλη, καθώς και κάποιο μικροσέρβις/μερεμέτι που πιθανότατα ένα αμάξι τόσο χαμηλού budget και άνω της δεκαετίας απ'ότι βλέπω θα χρειαστεί.
Όποια πρόταση δεκτή!
Και να με συγχωρήσετε για το 'σεντόνι' αλλά ήθελα να χωρέσω όσες περισσότερες πληροφορίες ήταν δυνατόν ώστε να σας κατατοπίσω καλύτερα. Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Λοιπόν, είμαι (προφανώς) νέο μέλος και σ'αυτή την φάση ψάχνω αυτοκίνητο. Να αναφέρω πρωτίστως πως δεν έχω τεράστια εμπειρία με αυτοκίνητα και, παρόλο που έχω χρόνια το δίπλωμα, έχω καμιά δεκαετία περίπου να πιάσω τιμόνι, οδηγώ αποκλειστικά μηχανή μέχρι τώρα, αλλά ήρθε η ώρα γι'αμάξι για πολλούς και διάφορους λόγους, μεταξύ αυτών και η οικονομία (οδηγώ χιλιάρα μηχανή και δεν είναι και ότι πιο συμφέρον...).
Τώρα τα κριτήρια. Θα'θελα κάτι ει δυνατόν οικονομικότερο της μηχανής μου. Κοινώς, αν η κατανάλωση φτάνει σε 8-9l/100km τότε μάλλον δεν με συμφέρει ιδιαίτερα. Από χώρους θα το'θελα σχετικά άνετο, τείνω προς τετράθυρα/πεντάθυρα αλλά δεν είναι dealbreaker και κάποιο τρίθυρο. Από 'γκάζια' και κυβικά δεν τρελαίνομαι ούτε πρόκειται να το χρησιμοποιώ για... ράλλυ(!), αλλά δεν θα με χαλούσε κάτι αξιοπρεπές, και σε κυβικά προσανατολίζομαι από 1.200 έως 1.400, πολύ max 1.600, το τελευταίο όμως με κάποια επιφύλαξη λόγω εξόδων, τελών, κατανάλωση κτλ.
Δεν είμαι τεράστιος γνώστης περί αυτοκινήτων και δεν έχω τεράστια μηχανολογική εμπειρία με 'νέα' αμάξια. Έμαθα να οδηγώ σε ascona του '78 (αυτοκινητάρα!) και μετέπειτα σε corolla του '90, το οποίο μια χαρά μεν αλλά υπερβολικά βαρύ και κουραστικό τιμόνι, πράγμα που θα ήθελα ν'αποφύγω στη δική μου επιλογή (θα ήθελα οπωσδήποτε υδραυλικό τιμόνι). Πέρασα σύντομα ένα διάστημα προ πενταετίας και μερικές ώρες οδήγησης σε Yaris 1.3, το οποίο μου φάνηκε καλό μεν, αποδείχτηκε και αξιόπιστο αλλά το βρήκα άσχημο και... βαρετό (ας με συγχωρήσουν οι κάτοχοι).
Κι επειδή είμαστε κι εν μέρει επιφανειακά και ρηχά όντα ( ) θα'θελα κάτι που να μ'αρέσει και οπτικά, και κάτι saxo, starlet, micra και ορισμένα άλλα δεν μου αρέσουν καθόλου. Έχω μια προτίμηση στα Ευρωπαϊκά αλλά υπάρχουν φήμες, από παλιούς και νέους, πως τα βγάζουν τα προβληματάκια τους, οπότε είμαι λίγο επιφυλακτικός να κινηθώ σε κάποια Alfa ή κάποιο Audi, παρόλο που μ'αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ. Επίσης, τρέφω μεγάλη αγάπη προς τα 'τζιπ' και θα το εκμεταλλευόμουν σίγουρα σε ανάλογους δρόμους αν το είχα.
Το αμάξι θα κινείται κυρίως εντός Χαλκίδας, οπότε δε μιλάμε για τρελά μποτιλιαρίσματα και ώρες στην κίνηση. Κατά τ'άλλα, προβλέπονται φυσικά και ταξιδάκια, μικρά και μεγάλα, καθώς και βόλτες όποτε... ευκαιρούμε!
Πάμε λοιπόν στον κύριο παράγοντα, ο οποίος δεν είναι άλλος απ'το budget. Δυστυχώς, σκοπεύω να χρηματοδοτήσω την αγορά από την πώληση της μηχανής μου, και τα λεφτά αυτά είναι γύρω στα 2.500€. Από τα οποία θα'θελα να ξοδέψω για την αγορά του όποιου αυτοκινήτου μόνο τα 2.000 ώστε να έχω καβάτζα για μεταβίβαση, ασφάλεια και τυχόν χρωστούμενα τέλη, καθώς και κάποιο μικροσέρβις/μερεμέτι που πιθανότατα ένα αμάξι τόσο χαμηλού budget και άνω της δεκαετίας απ'ότι βλέπω θα χρειαστεί.
Όποια πρόταση δεκτή!
Και να με συγχωρήσετε για το 'σεντόνι' αλλά ήθελα να χωρέσω όσες περισσότερες πληροφορίες ήταν δυνατόν ώστε να σας κατατοπίσω καλύτερα. Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Λοιπόν, είμαι (προφανώς) νέο μέλος και σ'αυτή την φάση ψάχνω αυτοκίνητο. Να αναφέρω πρωτίστως πως δεν έχω τεράστια εμπειρία με αυτοκίνητα και, παρόλο που έχω χρόνια το δίπλωμα, έχω καμιά δεκαετία περίπου να πιάσω τιμόνι, οδηγώ αποκλειστικά μηχανή μέχρι τώρα, αλλά ήρθε η ώρα γι'αμάξι για πολλούς και διάφορους λόγους, μεταξύ αυτών και η οικονομία (οδηγώ χιλιάρα μηχανή και δεν είναι και ότι πιο συμφέρον...).
Τώρα τα κριτήρια. Θα'θελα κάτι ει δυνατόν οικονομικότερο της μηχανής μου. Κοινώς, αν η κατανάλωση φτάνει σε 8-9l/100km τότε μάλλον δεν με συμφέρει ιδιαίτερα. Από χώρους θα το'θελα σχετικά άνετο, τείνω προς τετράθυρα/πεντάθυρα αλλά δεν είναι dealbreaker και κάποιο τρίθυρο. Από 'γκάζια' και κυβικά δεν τρελαίνομαι ούτε πρόκειται να το χρησιμοποιώ για... ράλλυ(!), αλλά δεν θα με χαλούσε κάτι αξιοπρεπές, και σε κυβικά προσανατολίζομαι από 1.200 έως 1.400, πολύ max 1.600, το τελευταίο όμως με κάποια επιφύλαξη λόγω εξόδων, τελών, κατανάλωση κτλ.
Δεν είμαι τεράστιος γνώστης περί αυτοκινήτων και δεν έχω τεράστια μηχανολογική εμπειρία με 'νέα' αμάξια. Έμαθα να οδηγώ σε ascona του '78 (αυτοκινητάρα!) και μετέπειτα σε corolla του '90, το οποίο μια χαρά μεν αλλά υπερβολικά βαρύ και κουραστικό τιμόνι, πράγμα που θα ήθελα ν'αποφύγω στη δική μου επιλογή (θα ήθελα οπωσδήποτε υδραυλικό τιμόνι). Πέρασα σύντομα ένα διάστημα προ πενταετίας και μερικές ώρες οδήγησης σε Yaris 1.3, το οποίο μου φάνηκε καλό μεν, αποδείχτηκε και αξιόπιστο αλλά το βρήκα άσχημο και... βαρετό (ας με συγχωρήσουν οι κάτοχοι).
Κι επειδή είμαστε κι εν μέρει επιφανειακά και ρηχά όντα ( ) θα'θελα κάτι που να μ'αρέσει και οπτικά, και κάτι saxo, starlet, micra και ορισμένα άλλα δεν μου αρέσουν καθόλου. Έχω μια προτίμηση στα Ευρωπαϊκά αλλά υπάρχουν φήμες, από παλιούς και νέους, πως τα βγάζουν τα προβληματάκια τους, οπότε είμαι λίγο επιφυλακτικός να κινηθώ σε κάποια Alfa ή κάποιο Audi, παρόλο που μ'αρέσουν ΠΑΡΑ πολύ. Επίσης, τρέφω μεγάλη αγάπη προς τα 'τζιπ' και θα το εκμεταλλευόμουν σίγουρα σε ανάλογους δρόμους αν το είχα.
Το αμάξι θα κινείται κυρίως εντός Χαλκίδας, οπότε δε μιλάμε για τρελά μποτιλιαρίσματα και ώρες στην κίνηση. Κατά τ'άλλα, προβλέπονται φυσικά και ταξιδάκια, μικρά και μεγάλα, καθώς και βόλτες όποτε... ευκαιρούμε!
Πάμε λοιπόν στον κύριο παράγοντα, ο οποίος δεν είναι άλλος απ'το budget. Δυστυχώς, σκοπεύω να χρηματοδοτήσω την αγορά από την πώληση της μηχανής μου, και τα λεφτά αυτά είναι γύρω στα 2.500€. Από τα οποία θα'θελα να ξοδέψω για την αγορά του όποιου αυτοκινήτου μόνο τα 2.000 ώστε να έχω καβάτζα για μεταβίβαση, ασφάλεια και τυχόν χρωστούμενα τέλη, καθώς και κάποιο μικροσέρβις/μερεμέτι που πιθανότατα ένα αμάξι τόσο χαμηλού budget και άνω της δεκαετίας απ'ότι βλέπω θα χρειαστεί.
Όποια πρόταση δεκτή!
Και να με συγχωρήσετε για το 'σεντόνι' αλλά ήθελα να χωρέσω όσες περισσότερες πληροφορίες ήταν δυνατόν ώστε να σας κατατοπίσω καλύτερα. Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα!
-
κατι τετοιο σου αρεσει??
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
κατι τετοιο σου αρεσει??Έχω υπάρξει συνεπιβάτης σ'ένα getz και το είχα δοκιμάσει για πολύ λίγο αλλά μου φάνηκε αρκετά στριμωγμένο και δεν θα'θελα κάτι τόσο μικρό, δεν τα εμπιστεύομαι και τρελά σε φάσεις ταξιδίου-εθνικής. Χώρια που είναι και πολύ πάνω απ'τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω το συγκεκριμένο.
-
Xαλκίδα, 29 ετών, χιλιάρα μηχανή την οποία ελπίζεις να πουλήσεις 2500 ευρώ... Αντώνη εσύ είσαι?
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Xαλκίδα, 29 ετών, χιλιάρα μηχανή την οποία ελπίζεις να πουλήσεις 2500 ευρώ... Αντώνη εσύ είσαι?Αντώνης ναί. Που με ξέρεις;
-
Γεια σου Αντωνη.
-
Πάντως εντός πόλης ένα 1200-1400ρι γύρω στα 8/100 θα καίει και παραπάνω το καλοκαίρι με a/c, μην
νομίζεις ότι θα γλιτώσεις κάτι σε σχέση με την μηχανή. Τι μηχανή έχεις τώρα και πόσο σου καίει εντός πόλης? -
Γειά σου Τάκη!
bihlas87 μια βαραντέρο χιλιάρα έχω και καίει αρκετά. Θα καίνε και τ'αμάξια τόσο πολύ λες; Ήλπιζα να το γλυτώσω!!!! Με τίποτα ε;; Η μηχανή έχει όμως και λάστιχα αλυσίδες γρανάζια πράματα πιστεύω αυτά θα τα γλυτώσω τουλάχιστο, απ'όσο ξέρω τ'αμάξια δεν έχουν τόσο συχνά και τόσο ακριβά σέρβις.
-
Δεν είναι δυνατόν... ο 29χρονος Αντώνης απο τη Χαλκίδα που νόμιζα ότι είσαι Varadero έχει
και την πουλάει 2500 ευρώ Μη μου πεις ότι είναι και πορτοκαλί...Η διαφορά κατανάλωσης εντός και εκτός πόλης στα αυτοκίνητα είναι μεγαλύτερη απ ότι στις
μοτοσυκλέτες. Με το αυτοκίνητο αν έχει κίνηση σταματάς και ξεκινάς συνεχώς, καταναλώνεις
καύσιμο χωρίς να κινείσαι, ενώ με την μοτοσυκλέτα αν έχεις χώρο χώνεσαι ανάμεσα στα
αυτοκίνητα και ξεκινάς από στάση πολύ πιο εύκολα λόγω χαμηλού βάρους. Για παράδειγμα
εγώ με Peugeot 206 1.4 καίω εντός επαρχιακής πόλης περίπου 8λ/100χμ αλλά με 130 χαω
στο κοντέρ σε αυτοκινητόδρομο 6λ/100χμ. Με Suzuki SV650 καίω εντός πόλης 6λ/100χμ ενώ
σε αυτοκινητόδρομο με 130 χαω πάλι 6λ/100χμ. Με ένα Lancia Y 1.2 '98 που είχα παλιότερα
έκαιγα κοντά στα 9 εντός πόλης. -
Έλα ντάξει πες σ'έβαλε να με τζαρτζαρίσεις ο τσόγλανος, ε;;;; Μικρός κόσμος ρε!!!!
Φρίκη αυτά που μου λες πάντως για καταναλώσεις, βλέπω κάτι δαιφημίσεις με 3.6 και κάτι τέτοια κουλά και λέω θα πετύχω κι εγώ τίποτα τέτοιο να ησυχάσω αλλά δεν τελικά! Τεσπα, υπάρχει τουλάχιστον καμιά καλή επιλογή στα λεφτά μου λέτε;
Και μη σας πρίζω, κοιτάω σε Ibiza ή Astra και σκέφτομαι μήπως αξίζει να πάρω vitara 1600 του 90κάτι μ'αυτά τα λεφτά.
-
Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, απλά του έστειλα πμ στο mybike.gr αφού διάβασα αυτό το θέμα
και μου είπε ότι μάλλον σε ξέρει.3.6 ίσως πετυχαίνουν κάποια υπερσύχρονα μικρά diesel κινούμενα με
-
Ακόμα κι αν το αυτοκίνητο καίει λιγότερο θα θέλει περισσότερη ώρα για να πάει οπουδήποτε=επιπλέον κατανάλωση, και επιπλέον χώρο και χρόνο για να παρκάρει=επιπλέον έξοδα.
Αν θες οικονομία μην πάρεις αυτοκίνητο, πάρε σκουτεράκι.... -
Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
ι μήπως αξίζει να πάρω vitara 1600 του 90κάτι μ'αυτά τα λεφτά.αυτο θα καιει 1.5- 2 φορες η varadero
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
3.6 ίσως πετυχαίνουν κάποια υπερσύχρονα μικρά diesel κινούμενα με
Ναι, σε μεγάλη κατηφόρα...
Τέτοια νούμερα (σοβαρά τώρα) μόνο στα καινούρια ντήζελ, που προφανέστατα είναι way off budget. Στα αμάξια που θα βρεις με αυτά τα λεφτά, μην περιμένεις κατανάλωση χαμηλότερη από το μηχανάκι σου (ίσως μόνο σε πολύ χαλαρό ταξίδι και πάλι με την καμία 3,6...)
-
Ο χρήστης NeonKnight έγραψε:
βλέπω κάτι διαφημίσεις με 3.6 και κάτι τέτοια κουλά και λέω θα πετύχω κι εγώ τίποτα τέτοιο να ησυχάσω αλλά δεν τελικά!Τέτοια νούμερα κατανάλωσης σε αυτοκίνητο ΔΕΝ τα πετυχαίνεις, εκτός κι αν είναι κάποιο πολύ σύγχρονο diesel όπως είπαν οι προηγούμενοι Ή αν είναι κάποιο πολύ ακριβότερο υβριδικό.
Το yaris που είχες οδηγήσει και όντως δεν είναι και το ποιο αμάξι που μπορούσες να πετύχεις είχε μια καλή κατανάλωση γύρω στα 6.5L
Στα χρήματα που δίνεις όμως all arounder αυτοκίνητο με τέτοιες καταναλώσεις λίγο δύσκολο να βρεις. Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό και πληρεί όσο γίνεται περισσότερα απ αυτά που ζητάς είναι κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5258109/ -
Με το οποίο HRV φυσικά ξεχνάς τα 6,5 κατανάλωση...
Και τα υβριδικά δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνουν από άποψη κατανάλωσης... Ποιος έγραφε εδώ παλαιότερα για civic IMA με κατανάλωση (μέση) κάπου στα 6, ενώ και σε test drive που έκανα σε Prius 3ης γενιάς (το μισό πηγαίνοντας και το άλλο μισό αγγελικά, γιατί διαπίστωσα ξαφνικά ότι μου είχε μείνει βενζίνη για 27χλμ... ) είχε κάπου 6,5...
Αλλά και αυτά είναι σίγουρα πολύ πιο πάνω από 2,5 χιλιάρικα... Με αυτά τα λεφτά μιλάμε για κανένα μίνι - σούπερ μίνι που θα καίει τουλάχιστον 6, πιθανότατα κάπου στα 7 (με φυσιολογική οδήγηση, πολύ περισσότερα όμως αν θυμάται τα γκάζια της μηχανής του και πατάει το γκάζι - όσο έχει )
-
Με λίγα λόγια , μείνεις την μηχανή η πάρε μια χαμηλότερου κυβισμού !
-
Κατάλαβα. Αρα ξεχνάμε τις έμορφες καταναλώσεις κάτω του 8 με το αμαξάκι δηλαδή όπως το βλέπω. Χρειάζεται όμως, έτσι άμα ανέβει το ρευστό στα 2.5 παίρνουμε τίποτα καλούτσικο ή μπα; Κι ας καίει, απλά να μην κατεβάζει δεκάρια. Για γκάζια δεν υπάρχει να το πηγαίνω τάπας λες κι είμαι στο βαραντέρο, ελπίζω να μη διαολιστώ και το ρουκετιάζω παντού και τ'αμάξι!
Ευχαριστώ και που ασχολείστε κιόλας μάστορες ε! Κι ας είμαι λίγο άσχετος!
Επιλογή αυτοκινήτου