-
Σωστοςςς αλλα τωρα που ακολουθησα την διαδρομη του σωληνα πρεπει να ναι απο την τρομπα.Ωστοσο το σωληνακι αυτο φθανει στο χωρο του εγκεφαλου και συνδεεται με ενα εξαρτημα οπου καταληγουν 5-6 ομοια(διαφορετικου χρωματος)σωληνακια.Προς το παρον ταπωσα το σωληνακι και το ψαξιμο συνεχιζεται.
-
Κι εγώ νομίζω αυτά δουλεύουν με υποπίεση και έχει ρεζερβουάρ που κρατάει υποπίεση για να λειτουργεί και το κεντρικό κλείδωμα (μάλλον αυτά είναι τα άλλα σωληνάκια και πάνε σε πόρτες). Μάλλον κάπου έχει διαρροή και δεν κρατάει υποπίεση ή καμιά ανεπίστροφη βαλβίδα χάλασε.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Γιατι τα συμπτώματα (τα φωτα πέφτουν όταν πατάς γκάζι, το σύστημα συνδέεται με την πολλαπλή) φαίνεται να έχουν σχέση με την υποπίεση. Η κάποιο σωληνάκι έχει ανοίξει και παίρνει αέρα ή κάποια ανεπίστροφη βαλβίδα έχει χαλάσει.+1
Ψάξε πρώτα για διαρροές - οι αντεπίστροφες βαλβίδες χαλάνε πιο σπάνια.Αν οι άχρηστοι στο συνεργείο δεν μπορούν να βρουν την διαρροή, μην ταπώσεις τίποτε αλλά βάλε ένα ρεζερβουάρ υποπίεσης ώστε το σύστημα να έχει υποπίεση ακόμα κι όταν πατάς γκάζι.
-
Πρεπει να χανει-σιγουρα χανει αερα στην πισω αριστερη πορτα αφου καποιες φορες δν ανεβαινει η κατεβαινει η ασφαλεια.αρα θα ελενξω και ισως μονωσω κανα σωληνακι εκει στην πορτα.Σε ενα αλλο συνεργειο που πηγα για τα βεντιλατερ και το ψιλοκοιταξε το προβλημα αυτο με τα φωτα κτλ. μου ειπε πως καπου χανει το κυκλωμα και πιθανον αυτο το καπου(εως και με μεγαλη σιγουρια)ειναι στο φιλτροκουτι του φιλτρου καμπινας ??????!!!!!!!Μου ειπε οτι μπορει να το βρει αλλα θελει ξυλωμα τα παντα που σημαινει τα παντα θα τριζουν η θα σπασουν.
-
Ε άστο έτσι τότε αφού φοβάσαι να στο λύσουν...
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Ε άστο έτσι τότε αφού φοβάσαι να στο λύσουν...Κάτσε ρε φίλε!!!Καινούργιο αμάξι,21 χρονών μόνο ,με τις ζελατίνες ακόμα και θα λύσουν το ταμπλό;
Θα τρίζει μετά!!! -
Τρίζουν τα Αστέρια;
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Πρεπει να χανει-σιγουρα χανει αερα στην πισω αριστερη πορτα αφου καποιες φορες δν ανεβαινει η κατεβαινει η ασφαλεια.αρα θα ελενξω και ισως μονωσω κανα σωληνακι εκει στην πορτα.Σε ενα αλλο συνεργειο που πηγα για τα βεντιλατερ και το ψιλοκοιταξε το προβλημα αυτο με τα φωτα κτλ. μου ειπε πως καπου χανει το κυκλωμα και πιθανον αυτο το καπου(εως και με μεγαλη σιγουρια)ειναι στο φιλτροκουτι του φιλτρου καμπινας ??????!!!!!!!Μου ειπε οτι μπορει να το βρει αλλα θελει ξυλωμα τα παντα που σημαινει τα παντα θα τριζουν η θα σπασουν.Πιθανό σημείο φθοράς στο μεντεσέ. Αλλά πρέπει να βρεις τη διαρροή, δεν είναι απαραίτητο να είναι εκεί που νομίζεις. Πιο συστηματικό είναι να πας εκεί που ξεκινάνε όλα τα σωληνάκια και να τα βουλώσεις όλα εκτός από 1 και δοκιμή κ.ο.κ. μέχρι να βρεις ποιο κύκλωμα έχει διαρροή.
Δε μπορώ να σκεφτώ γιατί να έχει υποπίεση στο φιλτροκούτι, πιθανόν να ελέγχεται κάποιο κλαπέτο με υποπίεση.... -
Τα αστερια ετσι κι αλλιως δν τριζουν!!!!!!Περα απο την πλακα το ταμπλο ειτε στα ποδια του οδηγου η του συνοδηγου κτ εξυπνα μαστορια το εχουν κατασπασει και ολο νεες βιδες τοποθετω για την στηριξη του.το ρεζερβουαρ υποπιες τι ειναι??φωτο?
-
Μερικα ενδιαφεροντα λινκς που βρηκα σχετικα με το θεμα.
http://www.benzworld.org/forums/w202-c- ... oblem.html
Απ'οτι καταλαβα, υπαρχει αντλια υποπιεσης, υπευθυνη για το κεντρικο κλειδωμα και για τα φωτα στην πισω δεξια μερια του πορτμπαγκαζ.
Σε w202 που τα φωτα ρυθμιζονται μονα τους αναλογα το βαρος που πιεζει το πισω μερος του αυ/του .. υπαρχει ηλεκτρικο σερβομοτερ.
Προβλημα με τα φωτα και πολλα αλλα.