Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρές βελτιώσεις για να το βάλεις πίστα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μικρές βελτιώσεις για να το βάλεις πίστα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
      Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?

      *Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nickolas last edited by

        Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
        Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?

        *Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
          Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?

          *Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            και ..............;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Για παράδειγμα σύμφωνα με αυτό η Nissan χρησιμοποίησε πιο μαλακά αμορτισέρ από τα στοκ για το ρεκόρ στο Ρινγκ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                και πάλι ...............
                Τι ακριβώς γράφουμε εδώ;Κόλπα των εταιριών για καλύτερους χρόνους σε μία πίστα που δεν έχουν καταλήξει καλά καλά που είναι η αφετηρία και το τέρμα ή τι μπορούμε να κάνουμε στο δικό μας αμάξι για να μπει σε πίστα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  και πάλι ...............
                  Τι ακριβώς γράφουμε εδώ;Κόλπα των εταιριών για καλύτερους χρόνους σε μία πίστα που δεν έχουν καταλήξει καλά καλά που είναι η αφετηρία και το τέρμα ή τι μπορούμε να κάνουμε στο δικό μας αμάξι για να μπει σε πίστα;

                  Κόλπα που ίσως να μπορούμε να κάνουμε και στο δικό μας αμάξι.

                  Ποιος θα φανταζόταν ότι η Νισσάν για το ρεκόρ έβαλε μαλακότερα αμορτισέρ. Νομίζω μπορούμε να μάθουμε πολλά από τις επιλογές των εταιρειών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    To θέμα δεν είναι τι χρησιμοποιούν σε ένα κοινό τους εμπορικό μοντέλο για να κάνουν κάποιο ρεκόρ στο Ring, αλλά αν το πουλάνε έτσι μετά.
                    Πχ η Renault χρησιμοποίησε στην ανάρτηση αμορτισέρ της Ohlins και διαφορετικά φρένα της Brembo όπως και λάστιχα της Michelin, αλλά το πουλάει έτσι με όλες τις αλλαγές, στη σελίδα της Renault sport είναι γραμμένες όλες οι μετατροπές που αφορούν το Megane του ρεκόρ, αλλά έτσι πουλιούνται από την 1η του ΜάΙ, 1 και πλέον μήνα πρίν την πραγματοποίηση και την ανακοίνωση του ρεκόρ ( νομίζω ότι εξαντλήθηκαν ήδη ) και τα 250 αριθμημένα αυτοκίνητα ίδια με αυτό του ρεκόρ, σε αντίθεση με τη Seat που είχε μεγαλύτερα από το παραγωγής, ειδικά λάστιχα μόνο για το ρεκόρ, και ήταν όλο καλυμμένο χωρίς άλλες αναφορές στο εσωτερικό του.

                    Εδώ είναι ο γύρος του Megane
                    Youtube Video

                    Και εδώ τα στοιχεία της διαδρομής με τηλεμετρία μέσα από το RS Monitor
                    http://www.renaultsport.com/rsreplay/#/runs/824

                    Εδώ ο γύρος του Seat
                    https://www.youtube.com/watch?v=ZzjWPo6 ... e=youtu.be

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr