-
Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?*Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.
-
Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?*Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.
-
Αφορμή για το θέμα είναι οι φήμες ότι τελευταία οι εταιρείες για τα ρεκόρ στο Nurburgring χρησιμοποιούν λίγο 'γαργαλημένα' αυτοκίνητα. Όχι τόσο σε θέμα κινητήρα και ιπποδύναμης αλλά σε θέμα περιφερειακών και στησίματος.
Έχει ειπωθεί για το ρεκόρ του NISMO GTR*, το ρεκόρ στα προσθιοκίνητα του LEON και νομίζω και για το πρόσφατο νέο ρεκόρ του Megane. Ξέρουμε για τί μετατροπές πρόκειται?*Η Νissan δεσμεύτηκε να πουλήσει τα αυτοκίνητα όμοια με αυτό του Nurburgring σε όποιον αγοραστή το επιθυμεί.
-
και ..............;
-
Για παράδειγμα σύμφωνα με αυτό η Nissan χρησιμοποίησε πιο μαλακά αμορτισέρ από τα στοκ για το ρεκόρ στο Ρινγκ.
-
και πάλι ...............
Τι ακριβώς γράφουμε εδώ;Κόλπα των εταιριών για καλύτερους χρόνους σε μία πίστα που δεν έχουν καταλήξει καλά καλά που είναι η αφετηρία και το τέρμα ή τι μπορούμε να κάνουμε στο δικό μας αμάξι για να μπει σε πίστα; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
και πάλι ...............
Τι ακριβώς γράφουμε εδώ;Κόλπα των εταιριών για καλύτερους χρόνους σε μία πίστα που δεν έχουν καταλήξει καλά καλά που είναι η αφετηρία και το τέρμα ή τι μπορούμε να κάνουμε στο δικό μας αμάξι για να μπει σε πίστα;Κόλπα που ίσως να μπορούμε να κάνουμε και στο δικό μας αμάξι.
Ποιος θα φανταζόταν ότι η Νισσάν για το ρεκόρ έβαλε μαλακότερα αμορτισέρ. Νομίζω μπορούμε να μάθουμε πολλά από τις επιλογές των εταιρειών.
-
To θέμα δεν είναι τι χρησιμοποιούν σε ένα κοινό τους εμπορικό μοντέλο για να κάνουν κάποιο ρεκόρ στο Ring, αλλά αν το πουλάνε έτσι μετά.
Πχ η Renault χρησιμοποίησε στην ανάρτηση αμορτισέρ της Ohlins και διαφορετικά φρένα της Brembo όπως και λάστιχα της Michelin, αλλά το πουλάει έτσι με όλες τις αλλαγές, στη σελίδα της Renault sport είναι γραμμένες όλες οι μετατροπές που αφορούν το Megane του ρεκόρ, αλλά έτσι πουλιούνται από την 1η του ΜάΙ, 1 και πλέον μήνα πρίν την πραγματοποίηση και την ανακοίνωση του ρεκόρ ( νομίζω ότι εξαντλήθηκαν ήδη ) και τα 250 αριθμημένα αυτοκίνητα ίδια με αυτό του ρεκόρ, σε αντίθεση με τη Seat που είχε μεγαλύτερα από το παραγωγής, ειδικά λάστιχα μόνο για το ρεκόρ, και ήταν όλο καλυμμένο χωρίς άλλες αναφορές στο εσωτερικό του.Εδώ είναι ο γύρος του Megane
Youtube VideoΚαι εδώ τα στοιχεία της διαδρομής με τηλεμετρία μέσα από το RS Monitor
http://www.renaultsport.com/rsreplay/#/runs/824Εδώ ο γύρος του Seat
https://www.youtube.com/watch?v=ZzjWPo6 ... e=youtu.be
Μικρές βελτιώσεις για να το βάλεις πίστα