-
Καλησπέρα συμφορουμίτες!
Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ
Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.
Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.
Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω
-
Καλησπέρα συμφορουμίτες!
Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ
Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.
Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.
Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω
-
Καλησπέρα συμφορουμίτες!
Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ
Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.
Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.
Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω
-
Τα συγκεκριμένα Clio έχουν ένα θεματάκι με τις φλάτζες. Το οτι είχε πρόβλημα τόσους μήνες με τα νερά και δέν το έφτιαξες απλά επιδείνωσε την κατάσταση.
Το οτι δημιουργήθηκε πρόβλημα μετά την αλλαγή του θερμοστάτη μπορεί να ήταν και τυχαίο
-
ή απλά επειδη εξελειψε η διαρροή ανεβασε πλεον πιεση το κυκλωμα.
το οτι εχεις καψει φτατζα ειναι 99% δεδομενο.
Αν ομως δεν εχεις εμπιστοσυνη στο συνεργειο πως θα το πας????
οτι και να κανουν θα σου φαινεται υποπτο ( σωστο ή λαθος ) και τελικά θα χαλαστεις περισσότερο... -
Καλησπέρα!
Ο μόνος λόγος που το πήγα από το συνεργείο ήταν για να δώ τι θα μου πούν, μιας και 'επισκευάσανε' το κύκλωμα του ψυγείου... Τελικά όντως είπανε φλάντζα, και όντως πρέπει να λυθεί η μηχανή για να δούμε αν είναι ΟΚ το καπάκι...
Όσο για την τιμή της αντιπροσωπείας, αστο...
Το πήγα σε γνωστό γνωστού τελικά, με 330... Για να δούμε τι θα δούμε
-
αν τα 330 περιλαμβάνουν πλάνισμα στο καπάκι και αλλαγή φλάντζας (ανταλλακτικό + τοποθέτηση) ακούγεται λογική τιμή
-
Πιστεύω πως ναι, μου είπε όλα μαζί (αν δεν έχει σπάσει κανα καπάκι ελπίζουμε )
Θα περάσω ξανά αύριο μια βόλτα να ρωτήσω και αναλυτικά τι πρόκειται να αλλάξουμε και τι θα κοστίσει το καθενα.
Φλάντζα ή καπάκι μετά από αλλαγή θερμοστάτη?