Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φλάντζα ή καπάκι μετά από αλλαγή θερμοστάτη?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φλάντζα ή καπάκι μετά από αλλαγή θερμοστάτη?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    414
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coeus last edited by

      Καλησπέρα συμφορουμίτες!

      Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ

      Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.

      Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.

      Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
      Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...

      Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
      Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
      Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
      Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;

      Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        coeus last edited by

        Καλησπέρα συμφορουμίτες!

        Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ

        Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.

        Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.

        Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
        Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...

        Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
        Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
        Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
        Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;

        Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coeus last edited by

          Καλησπέρα συμφορουμίτες!

          Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ, έχω βρεί απαντήσεις βέβαια πάρα πολλές φορές από googlη για διάφορα θέματά μου εδώ

          Οδηγάω ένα renault clio 2 (1999) στα 148.000. Από το περασμένο καλοκαίρι περιπου παρατηρούσα μια διαρροή στα υγρά του ψυγείου (κάθε δύο- τρείς βδομάδες ήθελε και από τουλάχιστον μισό μπουκαλάκι)... Η διαρροή ήταν στο σημείο του θερμοστάτη, φαινόντουσαν δηλαδή τα νερά που τρέχανε από κάτω. Δεν βαριέσαι, από το να το πήγαινα συνεργείο, συμπλήρωνα αραιά και πού.

          Όλα εντάξει, φεύγω εγώ για σπουδές, το παίρνει η μάνα μου πριν 2 βδομάδες, και το πήγε στο συνεργείο (αντιπροσωπεία) για να το φτιάξει. Του αλλάξαν θερμοστάτη, αλλάξαν κάποιο κολλάρο και της είπανε όλα οκ.

          Από την προηγούμενη βδομάδα λοιπόν, το αμάξι κάνει σαν τρακτέρ στο ρελαντί. Κάποια στιγμή ανοίγω το καπώ και τα νερά ΑΔΕΙΑ. Συμπληρώνω 2 λίτρα σχεδόν, πάω μέχρι το κέντρο, ξαναγυρνάω, πάλι άδεια! Όπως ερχόμουνα μάλιστα έκανε κάτι περίεργα ο κινητήρας... Σαν να μην τράβαγε για μισό δευτερόλεπτο κάθε φορά, στις ταχύτητες 70+...
          Τσεκάρω τα λάδια του και τα βλέπω σαν νερωμένη μαγιονέζα (όχι στο χρώμα φυσικά :ρ) με την στάθμη μάλιστα στο διπλάσιο...

          Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
          Είναι δυνατών να μην παρατήρησε η αντιπροσωπεία τέτοιο σοβαρό πρόβλημα; Το οποίο είμαι 100% σίγουρος οτι δεν υπήρχε πριν και ξεκίνησε μετά την αλλαγή του θερμοστάτη;
          Παίζει να βάλανε το χεράκι τους να αποτελειώσουν τελείως την κατάσταση, ωστε να πάω να πληρώσω φλάντζα και αν ναι πως θα το καταλάβω; Έχω μια εντύπωση οτι το εν λόγω συνεργείο δεν είναι και το πιο τίμιο, και δεν θα ξαναπήγαινα αν δεν είχε την εγγύση πάνω στον θερμοστάτη που αλλάξανε (και την μάνα μου να επιμένει να το πάω εκεί)...
          Και το σημαντικότερο: Πώς θα καταλάβω αν είναι φλάντζα μόνο ή καπάκι;;;

          Συγχωρέστε με για το πολύ γράψιμο αλλά κάπου έπρεπε να τα βγάλω

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dog80 last edited by

            Τα συγκεκριμένα Clio έχουν ένα θεματάκι με τις φλάτζες. Το οτι είχε πρόβλημα τόσους μήνες με τα νερά και δέν το έφτιαξες απλά επιδείνωσε την κατάσταση.

            Το οτι δημιουργήθηκε πρόβλημα μετά την αλλαγή του θερμοστάτη μπορεί να ήταν και τυχαίο

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • F
              fokion_sportage last edited by

              ή απλά επειδη εξελειψε η διαρροή ανεβασε πλεον πιεση το κυκλωμα.

              το οτι εχεις καψει φτατζα ειναι 99% δεδομενο.
              Αν ομως δεν εχεις εμπιστοσυνη στο συνεργειο πως θα το πας????
              οτι και να κανουν θα σου φαινεται υποπτο ( σωστο ή λαθος ) και τελικά θα χαλαστεις περισσότερο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                coeus last edited by

                Καλησπέρα!

                Ο μόνος λόγος που το πήγα από το συνεργείο ήταν για να δώ τι θα μου πούν, μιας και 'επισκευάσανε' το κύκλωμα του ψυγείου... Τελικά όντως είπανε φλάντζα, και όντως πρέπει να λυθεί η μηχανή για να δούμε αν είναι ΟΚ το καπάκι...

                Όσο για την τιμή της αντιπροσωπείας, αστο...

                Το πήγα σε γνωστό γνωστού τελικά, με 330... Για να δούμε τι θα δούμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  driver01 last edited by

                  αν τα 330 περιλαμβάνουν πλάνισμα στο καπάκι και αλλαγή φλάντζας (ανταλλακτικό + τοποθέτηση) ακούγεται λογική τιμή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    coeus last edited by

                    Πιστεύω πως ναι, μου είπε όλα μαζί (αν δεν έχει σπάσει κανα καπάκι ελπίζουμε )

                    Θα περάσω ξανά αύριο μια βόλτα να ρωτήσω και αναλυτικά τι πρόκειται να αλλάξουμε και τι θα κοστίσει το καθενα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr