-
Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.
-
Το ίδιο είναι και όταν είναι αναμένο λίγο πιο μαλακές. Δεν υπάρχει τρόπος ε? Ευχαριστώ πολύ!
-
εγω φιλε εχω το κ11 1000cc , με 180.000 χλμ περιπου - δεν εχω το παραμικρο πρόβλημα με το σασμαν κ μαλακο ειναι κ κουμπωνουν ευκολα ολες οι ταχύτητες , χρησιμοποιω μόνο την συνθετικη βαλβολινη της elf 75w/90 GL-4 κ παιρνει 2.8 litra - μια φορα ειχα βαλει την βαλβολινη της Toyota κ απογοητευτικα κ από τοτε μόνο elf για το κιβωτιο, δισκο πλατω γιατι αλλαξες ειχες πατινάρισμα δηλαδή παταγες το γκαζι κ το αμαξι δεν εφευγε η ετσι σου ειπε ο μαστορας γα να τα τσεπωσει κ τι μαρκα εβαλες ?? εγω πιστευω ότι θελει ρυθμισμα ή ο συμπλέκτης ή δεν πατας μεχρι τερμα το πενταλ του συμπλεκτη για να βαλεις την ταχυτητα ή δεν εxoυν βαλει την σωστη ποσοτητα (2.8 litra ) κ καλή βαλβολινη. πηγαινε σε συνεργειο της Nissan να στο κανουν βολτα κ να σου πουν τι ακριβως φταιει . μην αγχωνεσαι φιλε θα βρεθει η λυση συντομα , κρατα μας ενημερους ....
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.Ενα γρασσάρισμα στο μοχλικό-ντίζες κλπ δεν θα χρειαζόταν μετά απο τόσα χρόνια;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.
Ενα γρασσάρισμα στο μοχλικό-ντίζες κλπ δεν θα χρειαζόταν μετά απο τόσα χρόνια;
αν και τιποτα δεν ειναι απιθανο ετσι οπως ειναι η ντιζα των ταχυτητων σε αυτο το αυτοκινητο ειναι δυσκολο να εχει ζορι στο κουμπωμα ταχυτητας απο εκει λογο λιπανσης.
-
Όντως χρειαζόταν δίσκο πλατό. manolis67 θα του πω να μου βάλει αυτή την βαλβόλινη γιατί και εγώ ακριβώς το ίδιο με τα ίδια χμ έχω. Άρα, μαζί με τις βαλβολίνες τι άλλο να του πω να μου κάνει σχετικά με τις ντίζες που αναφέρατε γιατί δεν κατάλαβα..
-
υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σου
-
Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.
από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης
Δεν είσαι λίγο άδικος; Ήσουνα μπροστά στην συναλλαγή; Πλέον δεν παίζει φράγκο ούτε για λάστιχο καθαριστήρα. Ξέρεις τι παζάρι και τι συμφωνία έκανε ο καθένας; Μέχρι πριν από λίγα χρόνια αλλάζανε μόνο δίσκο όλα τα άλλα μένανε ίδια ήταν το σύνηθες. Δεν λέω πολλοί είναι ότι να ναι αλλά μην τσουβαλιάζουμε έτσι όλους.
-
το θεμα ειναι οτι το παλληκαρι κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει ζημια (χωρις να εχω δει το αυτοκινητο αλλα απο την απαντηση που μου εδωσε, μην ξεχναμε το σκληρες αλλαγες ειναι σχετικο, ενας απειρος οδηγος αν ειχε πριν ενα αυτοκινητο με βελουδινο σαζμαν οι αλλαγες σε αυτο θα του φαινονται σκληρες και το αντιθετο αν το πρωην αυτοκινητο του ειχε σκληρο σαζμαν) και βγηκαν καποια ατομα να κατηγορισουν τον μηχανικο του χωρις να ξερουν τι και πως, Ελλαδα αθανατη.
-
Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον μάστορα. Βαβλολίνες μου έχει αλλάξει σίγουρα όπως και να μου κάνει μαλακία και να μου πει μαλακίες ότι άλλαξε πράγματα. Δεν είπα ότι φταίει σε κάτι ο μάστορας. ίσα ισα είναι μαστοράτζα! μάρκα του δίσκου δεν ξέρω. 80 ευρώ είναι η τιμή του δίσκου 100 ευρώ εργασία μαζί με αλλαγη μπιλιοφόρου και 25 ευρώ βαλβολίνες. ο μαστορας μου είπε πως πως ΄'εχω κοντές ταχύτητες ή κάτι τέτοιο τέλος παντων δεν θυμάμαι ακριβώς.σχετικα με το γρασάρισμα τι ακριβως νβα πω στον μαστοορα να μου κανει?
-
Ο χρήστης babisjet έγραψε:
Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον μάστορα. Βαβλολίνες μου έχει αλλάξει σίγουρα όπως και να μου κάνει μαλακία και να μου πει μαλακίες ότι άλλαξε πράγματα. Δεν είπα ότι φταίει σε κάτι ο μάστορας. ίσα ισα είναι μαστοράτζα! μάρκα του δίσκου δεν ξέρω. 80 ευρώ είναι η τιμή του δίσκου 100 ευρώ εργασία μαζί με αλλαγη μπιλιοφόρου και 25 ευρώ βαλβολίνες. ο μαστορας μου είπε πως πως ΄'εχω κοντές ταχύτητες ή κάτι τέτοιο τέλος παντων δεν θυμάμαι ακριβώς.σχετικα με το γρασάρισμα τι ακριβως νβα πω στον μαστοορα να μου κανει?δεν τα εγραψα για εσενα φιλε, για την ντιζα του λεβιε να καθαρισει και να λιπανει την αρθρωση του.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.
από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης
Δεν είσαι λίγο άδικος; Ήσουνα μπροστά στην συναλλαγή; Πλέον δεν παίζει φράγκο ούτε για λάστιχο καθαριστήρα. Ξέρεις τι παζάρι και τι συμφωνία έκανε ο καθένας; Μέχρι πριν από λίγα χρόνια αλλάζανε μόνο δίσκο όλα τα άλλα μένανε ίδια ήταν το σύνηθες. Δεν λέω πολλοί είναι ότι να ναι αλλά μην τσουβαλιάζουμε έτσι όλους.
φιλε dagkost ,μιλαμε για την περιπτωση που εχεις πληρωσει ολο το set κανονικα , κ ο μάστορης δεν σου βαζει το ρουλεμάν το καινουργιο αλλά σου αφηνει μεσα το παλιο για να στα τσεπωσει λιγο αργοτερα με το ανεβοκατέβασμα παλι του δισκο πλατο , νομιζω κ παιδακια του νηπιαγωγείου το καταλαβαινουν αυτό ... δεν το εχεις ποτέ ακουσει εσυ αυτό ?? η που ξαναβαζουν μεσα τις παλιες βαλβολινες κ σου τις χρεωνουν σαν συνθετικες πανακριβες καινουργιες ?? ουτε αυτό το εχεις ακουσει τοτε ζεις σε περιοχη που εχει μαστόρια αγγελούδια .... για καλό κ για κακό όταν πας το αμαξι σου για service να εισαι μπροστα για να βλέπεις με τα ματακια σου αν στα αλλαξαν αυτά που πληρωνεις κ μαλιστα μην πληρωνεις ιμιτασιόν για καινουργια ....
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
το θεμα ειναι οτι το παλληκαρι κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει ζημια (χωρις να εχω δει το αυτοκινητο αλλα απο την απαντηση που μου εδωσε, μην ξεχναμε το σκληρες αλλαγες ειναι σχετικο, ενας απειρος οδηγος αν ειχε πριν ενα αυτοκινητο με βελουδινο σαζμαν οι αλλαγες σε αυτο θα του φαινονται σκληρες και το αντιθετο αν το πρωην αυτοκινητο του ειχε σκληρο σαζμαν) και βγηκαν καποια ατομα να κατηγορισουν τον μηχανικο του χωρις να ξερουν τι και πως, Ελλαδα αθανατη.ρε φιλε μηπως εισαι μάστορης κ σε θιξαμε ???? κατηγορισε καποιος τον μηχανικο του ευθεως ?? μαθε να διαβαζεις πρωτα κ μετα γραψε την γνωμη σου - εσυ προσωπικα ΔΕΝ ξερεις τι γινεται στον χωρο των συνεργειων ?? μιλαμε για τις κομπίνες , προσεξε μόνο την άλλη φορά όταν πας για service μην σου βγαλουν καποιο ανταλακτικο από το δικο σου αμαξι π.χ. εγκεφαλο η κολονα τιμονιου η κρεμαγιερα κλπ κλπ κ μετα γραφεις εδω μεσα τι επαθες ... στο επιστρεφω
-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σουπου να τον κατηγοραγες κιολας δηλαδη, και αδερφε μηχανικος ειμαι και εχω βαρεθει τοσα χρονια τις εξυπναδες των πονηρων, να ξερεις οτι αν θελει ο μηχανικος να σε φαει, θα σε φαι και θα πεις και ευχαριστω απο πανω.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σου
που να τον κατηγοραγες κιολας δηλαδη, που να τος ελεγες και κλεφτη, και αδερφε μηχανικος ειμαι και εχω βαρεθει τοσα χρονια τις εξυπναδες των πονηρων και να ξερεις οτι αν θελει ο μηχανικος να σε φαει, θα σε φαει και θα πεις και ευχαριστω απο πανω.
Πρόβλημα σασμάν micra k11