Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σασμάν micra k11
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σασμάν micra k11
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    26
    1443
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babisjet last edited by

      Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babisjet last edited by

        Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babisjet last edited by

          Παίδες καλημέρα. Έχω ένα nissan micra k11. οι ταχύτητες είναι πάντα σκληρές. μήπως ξέρει κάποιος τον λόγο? Έχω αλλάξει δίσκο πλατό πριν από τρεις μέρες αλλά δεν υπήρξε διαφορά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              babisjet last edited by

              Το ίδιο είναι και όταν είναι αναμένο λίγο πιο μαλακές. Δεν υπάρχει τρόπος ε? Ευχαριστώ πολύ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                manolis67 last edited by

                εγω φιλε εχω το κ11 1000cc , με 180.000 χλμ περιπου - δεν εχω το παραμικρο πρόβλημα με το σασμαν κ μαλακο ειναι κ κουμπωνουν ευκολα ολες οι ταχύτητες , χρησιμοποιω μόνο την συνθετικη βαλβολινη της elf 75w/90 GL-4 κ παιρνει 2.8 litra - μια φορα ειχα βαλει την βαλβολινη της Toyota κ απογοητευτικα κ από τοτε μόνο elf για το κιβωτιο, δισκο πλατω γιατι αλλαξες ειχες πατινάρισμα δηλαδή παταγες το γκαζι κ το αμαξι δεν εφευγε η ετσι σου ειπε ο μαστορας γα να τα τσεπωσει κ τι μαρκα εβαλες ?? εγω πιστευω ότι θελει ρυθμισμα ή ο συμπλέκτης ή δεν πατας μεχρι τερμα το πενταλ του συμπλεκτη για να βαλεις την ταχυτητα ή δεν εxoυν βαλει την σωστη ποσοτητα (2.8 litra ) κ καλή βαλβολινη. πηγαινε σε συνεργειο της Nissan να στο κανουν βολτα κ να σου πουν τι ακριβως φταιει . μην αγχωνεσαι φιλε θα βρεθει η λυση συντομα , κρατα μας ενημερους ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                  δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.

                  Ενα γρασσάρισμα στο μοχλικό-ντίζες κλπ δεν θα χρειαζόταν μετά απο τόσα χρόνια;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    δοκιμασε να αλλαξεις ταχυτητες με σβηστο κινητηρα (δεν χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ) αν εχουν την ιδια σκληροτητα κατα το κουμπωμα τους και οταν δουλευει το αυτοκινητο τοτε μην ψαχτεις με τιποτα αυτη ειναι η λειτουργια του.

                    Ενα γρασσάρισμα στο μοχλικό-ντίζες κλπ δεν θα χρειαζόταν μετά απο τόσα χρόνια;

                    αν και τιποτα δεν ειναι απιθανο ετσι οπως ειναι η ντιζα των ταχυτητων σε αυτο το αυτοκινητο ειναι δυσκολο να εχει ζορι στο κουμπωμα ταχυτητας απο εκει λογο λιπανσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babisjet last edited by

                      Όντως χρειαζόταν δίσκο πλατό. manolis67 θα του πω να μου βάλει αυτή την βαλβόλινη γιατί και εγώ ακριβώς το ίδιο με τα ίδια χμ έχω. Άρα, μαζί με τις βαλβολίνες τι άλλο να του πω να μου κάνει σχετικά με τις ντίζες που αναφέρατε γιατί δεν κατάλαβα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manolis67 last edited by

                        υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manolis67 last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                            Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.

                            από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gakost last edited by

                              Ο χρήστης manolis67 έγραψε:

                              Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.

                              από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης

                              Δεν είσαι λίγο άδικος; Ήσουνα μπροστά στην συναλλαγή; Πλέον δεν παίζει φράγκο ούτε για λάστιχο καθαριστήρα. Ξέρεις τι παζάρι και τι συμφωνία έκανε ο καθένας; Μέχρι πριν από λίγα χρόνια αλλάζανε μόνο δίσκο όλα τα άλλα μένανε ίδια ήταν το σύνηθες. Δεν λέω πολλοί είναι ότι να ναι αλλά μην τσουβαλιάζουμε έτσι όλους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                το θεμα ειναι οτι το παλληκαρι κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει ζημια (χωρις να εχω δει το αυτοκινητο αλλα απο την απαντηση που μου εδωσε, μην ξεχναμε το σκληρες αλλαγες ειναι σχετικο, ενας απειρος οδηγος αν ειχε πριν ενα αυτοκινητο με βελουδινο σαζμαν οι αλλαγες σε αυτο θα του φαινονται σκληρες και το αντιθετο αν το πρωην αυτοκινητο του ειχε σκληρο σαζμαν) και βγηκαν καποια ατομα να κατηγορισουν τον μηχανικο του χωρις να ξερουν τι και πως, Ελλαδα αθανατη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  babisjet last edited by

                                  Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον μάστορα. Βαβλολίνες μου έχει αλλάξει σίγουρα όπως και να μου κάνει μαλακία και να μου πει μαλακίες ότι άλλαξε πράγματα. Δεν είπα ότι φταίει σε κάτι ο μάστορας. ίσα ισα είναι μαστοράτζα! μάρκα του δίσκου δεν ξέρω. 80 ευρώ είναι η τιμή του δίσκου 100 ευρώ εργασία μαζί με αλλαγη μπιλιοφόρου και 25 ευρώ βαλβολίνες. ο μαστορας μου είπε πως πως ΄'εχω κοντές ταχύτητες ή κάτι τέτοιο τέλος παντων δεν θυμάμαι ακριβώς.σχετικα με το γρασάρισμα τι ακριβως νβα πω στον μαστοορα να μου κανει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ο χρήστης babisjet έγραψε:
                                    Δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον μάστορα. Βαβλολίνες μου έχει αλλάξει σίγουρα όπως και να μου κάνει μαλακία και να μου πει μαλακίες ότι άλλαξε πράγματα. Δεν είπα ότι φταίει σε κάτι ο μάστορας. ίσα ισα είναι μαστοράτζα! μάρκα του δίσκου δεν ξέρω. 80 ευρώ είναι η τιμή του δίσκου 100 ευρώ εργασία μαζί με αλλαγη μπιλιοφόρου και 25 ευρώ βαλβολίνες. ο μαστορας μου είπε πως πως ΄'εχω κοντές ταχύτητες ή κάτι τέτοιο τέλος παντων δεν θυμάμαι ακριβώς.σχετικα με το γρασάρισμα τι ακριβως νβα πω στον μαστοορα να μου κανει?

                                    δεν τα εγραψα για εσενα φιλε, για την ντιζα του λεβιε να καθαρισει και να λιπανει την αρθρωση του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      manolis67 last edited by

                                      Ο χρήστης gakost έγραψε:

                                      Στη σκληρότητα στις αλλαγές παίζει ρόλο πόσο χοντρή ή ψιλή είναι η βαλβολίνη. Η 80w μπορεί να είναι πολύ χοντρή. Προτίμησε την 75w ή δες κανένα μάνιουαλ και βάλε ότι λέει.

                                      από το manual του micra k11 τα αντεγραψα , API GL - 4 75W /90 η 80W/90 , απορω με τον μαστορα του αλλαξε δισκο-πλατο κ δεν εβαλε μεσα καινούργιες βαλβολίνες ?? καλά ετσι κ δεν του εβαλε κ νέο ρουλεμάν είναι για κλωτσιες ..... ο μαστορης

                                      Δεν είσαι λίγο άδικος; Ήσουνα μπροστά στην συναλλαγή; Πλέον δεν παίζει φράγκο ούτε για λάστιχο καθαριστήρα. Ξέρεις τι παζάρι και τι συμφωνία έκανε ο καθένας; Μέχρι πριν από λίγα χρόνια αλλάζανε μόνο δίσκο όλα τα άλλα μένανε ίδια ήταν το σύνηθες. Δεν λέω πολλοί είναι ότι να ναι αλλά μην τσουβαλιάζουμε έτσι όλους.

                                      φιλε dagkost ,μιλαμε για την περιπτωση που εχεις πληρωσει ολο το set κανονικα , κ ο μάστορης δεν σου βαζει το ρουλεμάν το καινουργιο αλλά σου αφηνει μεσα το παλιο για να στα τσεπωσει λιγο αργοτερα με το ανεβοκατέβασμα παλι του δισκο πλατο , νομιζω κ παιδακια του νηπιαγωγείου το καταλαβαινουν αυτό ... δεν το εχεις ποτέ ακουσει εσυ αυτό ?? η που ξαναβαζουν μεσα τις παλιες βαλβολινες κ σου τις χρεωνουν σαν συνθετικες πανακριβες καινουργιες ?? ουτε αυτό το εχεις ακουσει τοτε ζεις σε περιοχη που εχει μαστόρια αγγελούδια .... για καλό κ για κακό όταν πας το αμαξι σου για service να εισαι μπροστα για να βλέπεις με τα ματακια σου αν στα αλλαξαν αυτά που πληρωνεις κ μαλιστα μην πληρωνεις ιμιτασιόν για καινουργια ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        manolis67 last edited by

                                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                        το θεμα ειναι οτι το παλληκαρι κατα πασα πιθανοτητα δεν εχει ζημια (χωρις να εχω δει το αυτοκινητο αλλα απο την απαντηση που μου εδωσε, μην ξεχναμε το σκληρες αλλαγες ειναι σχετικο, ενας απειρος οδηγος αν ειχε πριν ενα αυτοκινητο με βελουδινο σαζμαν οι αλλαγες σε αυτο θα του φαινονται σκληρες και το αντιθετο αν το πρωην αυτοκινητο του ειχε σκληρο σαζμαν) και βγηκαν καποια ατομα να κατηγορισουν τον μηχανικο του χωρις να ξερουν τι και πως, Ελλαδα αθανατη.

                                        ρε φιλε μηπως εισαι μάστορης κ σε θιξαμε ???? κατηγορισε καποιος τον μηχανικο του ευθεως ?? μαθε να διαβαζεις πρωτα κ μετα γραψε την γνωμη σου - εσυ προσωπικα ΔΕΝ ξερεις τι γινεται στον χωρο των συνεργειων ?? μιλαμε για τις κομπίνες , προσεξε μόνο την άλλη φορά όταν πας για service μην σου βγαλουν καποιο ανταλακτικο από το δικο σου αμαξι π.χ. εγκεφαλο η κολονα τιμονιου η κρεμαγιερα κλπ κλπ κ μετα γραφεις εδω μεσα τι επαθες ... στο επιστρεφω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
                                          υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σου

                                          που να τον κατηγοραγες κιολας δηλαδη, και αδερφε μηχανικος ειμαι και εχω βαρεθει τοσα χρονια τις εξυπναδες των πονηρων, να ξερεις οτι αν θελει ο μηχανικος να σε φαει, θα σε φαι και θα πεις και ευχαριστω απο πανω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                            υποθετω ότι σου εβαλε κ νέο ρουλεμάν όταν σου αλλαξε δισκο - πλατο ?? σε ρωτησα τι μαρκα σου εβαλε ( δισκο - πλατο ) δεν απαντησες ..... για να γλυτώσεις αρκετα χρηματα αλλα κ για να ξερεις τι θα σου βαλει μεσα , να πας να αγορασεις μόνος σου τις βαλβολινες , θα αγορασεις 3 μονολιτρα , το ξαναγραφω με προδιαγραφες μόνο API / GL-4 75W90 η 80w/90 , εγω βαζω συνθετικες elf κ είμαι πολύ ευχαριστημένος , μεσα παιρνει 2.8 litra .να εισαι μπροστα όταν σου αλλαξει τις βαλβολινες για να δεις ότι κ τις αλλαξε αλλά κ εβαλε αυτές που του πηγες .προσοχη μην σου βαλει δικες του, ειδικα από βαρελακι γιατι θα είναι κ της πλακας κ πανάκριβες .... προσοχη θελει όταν τελειωσει να συδεσει τον ατερμονα (μαλλον ετσι τον λενε ) του κοντερ στην εισοδο της ταπας της βαλβολινης αλλιως δεν θα δουλευει το κοντερ , στο τελος να του πεις να σου ρυθμισει την ντιζα του συμπλεκτη για να απομονωνει σωστα ,απαντησε αν σου αλλαξε κ ρουλεμάν με την αλλαγη δισκο - πλατο αλλιως σου εκανε μιση δουλεια , γιατι θα χαλασει σε λιγο το ρουλεμάν κ θα θελει παλι κατεβασμα για να σου βαλει νέο ρουλεμάν δηλαδή νεα εξοδα , τι μαρκα δισκο - πλατο εβαλες κ ποσα χρηματα σου πηρε ο μαστορας ? κ το τονιζω να εισαι ΜΠΡΟΣΤΑ οταν σου αλλαξει τις βαλβολινες κ να του πας δικες σου

                                            που να τον κατηγοραγες κιολας δηλαδη, που να τος ελεγες και κλεφτη, και αδερφε μηχανικος ειμαι και εχω βαρεθει τοσα χρονια τις εξυπναδες των πονηρων και να ξερεις οτι αν θελει ο μηχανικος να σε φαει, θα σε φαει και θα πεις και ευχαριστω απο πανω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr