Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    τα αυτοκινητα "πολης" ΔΕΝ ειναι ασφαλη...ερευνα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. τα αυτοκινητα "πολης" ΔΕΝ ειναι ασφαλη...ερευνα
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      http://auto.in.gr/news/world/article/?a ... ewsroombox

      Ανεπαρκής η προστασία που προσφέρουν τα αυτοκίνητα πόλης σύμφωνα με τον IIHS

      Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών πρόσκρουσης του αμερικανικού Ινστιτούτου για την Οδικη Ασφάλεια στους Αυτοκινητοδρόμους.

      Το 'Insurance Institute for Highway Safety' έβαλε στο στόχαστρο μία ιδιαίτερα δημοφιλή, στην ευρωπαϊκή αγορά, κατηγορία αυτοκινήτων.

      Έντεκα αυτοκίνητα πόλης συμμετείχαν στη δοκιμασία της μετωπικής σύγκρουσης σε περιορισμένης έκτασης επιφάνεια, εκ των οποίων μόλις ένα κατάφερε να προσφέρει την απαιτούμενη ασφάλεια.

      Η εν λόγω δοκιμασία προβλέπει τη σύγκρουση του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου σε σταθερό εμπόδιο μικρής επιφάνειας με ταχύτητα 40 μιλίων ανά ώρα (64,4 χλμ./ώρα).

      Σε αυτή τη διαδικασία, λοιπόν, τα Mazda 2, KIA Rio, Toyota Yaris, Ford Fiesta Sedan, Mitsubishi Mirage (Spacestar), Nissan Versa, Toyota Prius c, Hyundai Accent, Fiat 500 και Honda Fit (Jazz), απέτυχαν και μάλιστα παταγωδώς να διαφυλάξουν τη σωματική ακεραιότητα του οδηγού.

      Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτέλεσε το Chevrolet Spark, η επίδοση του οποίου χαρακτηριστικέ ως αποδεκτή.

      Οι χειρότερες επιδόσεις στην ομάδα των έντεκα αυτοκινήτων πόλης, ανήκουν στα Fiat 500 και Honda Fit, καθώς και στις δύο περιπτώσεις ο ζωτικός χώρος του οδηγού περιορίστηκε σημαντικά και η κολώνα του τιμονιού μετατοπίστηκε.

      Μάλιστα, στην περίπτωση του Honda Fit το κεφάλι του οδηγού μετά βίας ήρθε σε επαφή με τον αερόσακο, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στη συνέχεια σε επιφάνειες του ταμπλό.

      Αντιστοίχως, το γεγονός ότι μετά τη σύγκρουση η πόρτα του Fiat 500 άνοιξε, αύξησε σημαντικά τον κίνδυνο εκτίναξης του οδηγού έξω από τον θάλαμο επιβατών.

      Αν και ο ρόλος του πλευρικού αερόσακου είναι καθοριστικός στον συγκεκριμένο τύπο συγκρούσεων, η παρουσία του δεν κατάφερε να αλλάξει την απογοητευτική εικόνα των αυτοκινήτων της δοκιμασίας.

      'Τα μικρά, ελαφριά αυτοκίνητα έχουν εν γένει μειονεκτήματα. Γι’ αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό να αναδείξουμε αυτό που προσφέρει τη μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες. Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα δεν αποδίδουν το ίδιο καλά όπως και οι υπόλοιπες κατηγορίες αυτοκινήτων στη συγκεκριμένη δοκιμασία μετωπικής σύγκρουσης', δήλωσε ο Joe Nolan, αντιπρόεδρος του IIHS.

      ισχυει ή εχουμε νεα περιπτωση ADAC για να την πεσουν στα μικρα που ετσι και αλλιως δεν παραγουν οι ΗΠΑ;;
      αφου στην Ευρωπη τα περισσοτερα εχουν παρει 5 αστερια;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        http://auto.in.gr/news/world/article/?a ... ewsroombox

        Ανεπαρκής η προστασία που προσφέρουν τα αυτοκίνητα πόλης σύμφωνα με τον IIHS

        Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών πρόσκρουσης του αμερικανικού Ινστιτούτου για την Οδικη Ασφάλεια στους Αυτοκινητοδρόμους.

        Το 'Insurance Institute for Highway Safety' έβαλε στο στόχαστρο μία ιδιαίτερα δημοφιλή, στην ευρωπαϊκή αγορά, κατηγορία αυτοκινήτων.

        Έντεκα αυτοκίνητα πόλης συμμετείχαν στη δοκιμασία της μετωπικής σύγκρουσης σε περιορισμένης έκτασης επιφάνεια, εκ των οποίων μόλις ένα κατάφερε να προσφέρει την απαιτούμενη ασφάλεια.

        Η εν λόγω δοκιμασία προβλέπει τη σύγκρουση του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου σε σταθερό εμπόδιο μικρής επιφάνειας με ταχύτητα 40 μιλίων ανά ώρα (64,4 χλμ./ώρα).

        Σε αυτή τη διαδικασία, λοιπόν, τα Mazda 2, KIA Rio, Toyota Yaris, Ford Fiesta Sedan, Mitsubishi Mirage (Spacestar), Nissan Versa, Toyota Prius c, Hyundai Accent, Fiat 500 και Honda Fit (Jazz), απέτυχαν και μάλιστα παταγωδώς να διαφυλάξουν τη σωματική ακεραιότητα του οδηγού.

        Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτέλεσε το Chevrolet Spark, η επίδοση του οποίου χαρακτηριστικέ ως αποδεκτή.

        Οι χειρότερες επιδόσεις στην ομάδα των έντεκα αυτοκινήτων πόλης, ανήκουν στα Fiat 500 και Honda Fit, καθώς και στις δύο περιπτώσεις ο ζωτικός χώρος του οδηγού περιορίστηκε σημαντικά και η κολώνα του τιμονιού μετατοπίστηκε.

        Μάλιστα, στην περίπτωση του Honda Fit το κεφάλι του οδηγού μετά βίας ήρθε σε επαφή με τον αερόσακο, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στη συνέχεια σε επιφάνειες του ταμπλό.

        Αντιστοίχως, το γεγονός ότι μετά τη σύγκρουση η πόρτα του Fiat 500 άνοιξε, αύξησε σημαντικά τον κίνδυνο εκτίναξης του οδηγού έξω από τον θάλαμο επιβατών.

        Αν και ο ρόλος του πλευρικού αερόσακου είναι καθοριστικός στον συγκεκριμένο τύπο συγκρούσεων, η παρουσία του δεν κατάφερε να αλλάξει την απογοητευτική εικόνα των αυτοκινήτων της δοκιμασίας.

        'Τα μικρά, ελαφριά αυτοκίνητα έχουν εν γένει μειονεκτήματα. Γι’ αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό να αναδείξουμε αυτό που προσφέρει τη μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες. Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα δεν αποδίδουν το ίδιο καλά όπως και οι υπόλοιπες κατηγορίες αυτοκινήτων στη συγκεκριμένη δοκιμασία μετωπικής σύγκρουσης', δήλωσε ο Joe Nolan, αντιπρόεδρος του IIHS.

        ισχυει ή εχουμε νεα περιπτωση ADAC για να την πεσουν στα μικρα που ετσι και αλλιως δεν παραγουν οι ΗΠΑ;;
        αφου στην Ευρωπη τα περισσοτερα εχουν παρει 5 αστερια;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr