-
Καλημερα παιδια. Νιωθω οτι το αμαξι μου με αποχαιρεταει, αλλα θα σας γραψω το προβλημα να παρω και μια γνωμη απο εσας. Μιλαμε για ενα opel corsa του '95 με 140000 χλμ. Το αμαξι εγω το πηρα πριν απο 20000 χλμ, ειχε απο πριν καποια θεματα εχανε λιγο υγρο απ το ψυγειο αλλα συμπληρωνα..Πριν τα χριστουγεννα, μου ανεβασε θερμοκρασια, πηρε 1.5 λιτρο υγρο το ψυγειο αλλα δεν εδωσα και τοση σημασια μετα δουλευε κανονικα, Το σαββατο που μας περασε ξανασυμπληρωσα παλι αλλο ενα λιτρο, χωρις να εχει ανεβασει παλι θερμοκρασια ομως, προληπτικα. Χθες λοιπον που πηρα το αμαξι καθως γυρνουσα σπιτι βλεπω να εχει αναψει το λαμπακι του κινητηρα. Μετα απο 2 λεπτα παρατηρω την θερμοκρασια εχει περασει τους 100 βαθμους εχει περασει το κοκκινο και η βελονα εχει τερματισει. Σταματαω αμεσως στην ακρη ανοιγω καπω, εβγαζε λιγο καπνο απ την αριστερη μερια του κινητηρα κατω απο τους ιμαντες. Ανοιξα το ψυγειο, καθολου πιεση και αδειο τελειως, Γεμισα με νερο(μονο αυτο βρηκα κοντα) και ξεκινησα, στα 600 μετρα που εφτασα σπιτι, ημουν παλι στο κοκκινο. Πηγα σημερα να γεμισω το ψυγειο υγρο και παρατηρησα οτι σταζει παρα πολυ. Αυτο φαινεται να σταζει απο ενα σημειο που ενονωνται δυο μεταλλικα κομματια του κινητηρα, κατω απο το μεγαλο γραναζι με τον ιμαντα. Επιπλεον, το πιο ανησυχητικο ειναι οτι τσεκαρα τα λαδια, και εκτος του οτι βγαζουν στο πανι ενα καφετι χρωμα σα σκουρα, η σταθμη εχει διπλασιαστει. Πολλα περνανε απ το μυαλο μου αλλα δεν ξερω τι να σκεφτω, ποσο μαλλον αν αξιζει να φτιαξω ενα αμαξι που κοστιζει 1500 ευρω αν η ζημια ειναι μεγαλη. Τα φωτα σας!
-
Καλημερα παιδια. Νιωθω οτι το αμαξι μου με αποχαιρεταει, αλλα θα σας γραψω το προβλημα να παρω και μια γνωμη απο εσας. Μιλαμε για ενα opel corsa του '95 με 140000 χλμ. Το αμαξι εγω το πηρα πριν απο 20000 χλμ, ειχε απο πριν καποια θεματα εχανε λιγο υγρο απ το ψυγειο αλλα συμπληρωνα..Πριν τα χριστουγεννα, μου ανεβασε θερμοκρασια, πηρε 1.5 λιτρο υγρο το ψυγειο αλλα δεν εδωσα και τοση σημασια μετα δουλευε κανονικα, Το σαββατο που μας περασε ξανασυμπληρωσα παλι αλλο ενα λιτρο, χωρις να εχει ανεβασει παλι θερμοκρασια ομως, προληπτικα. Χθες λοιπον που πηρα το αμαξι καθως γυρνουσα σπιτι βλεπω να εχει αναψει το λαμπακι του κινητηρα. Μετα απο 2 λεπτα παρατηρω την θερμοκρασια εχει περασει τους 100 βαθμους εχει περασει το κοκκινο και η βελονα εχει τερματισει. Σταματαω αμεσως στην ακρη ανοιγω καπω, εβγαζε λιγο καπνο απ την αριστερη μερια του κινητηρα κατω απο τους ιμαντες. Ανοιξα το ψυγειο, καθολου πιεση και αδειο τελειως, Γεμισα με νερο(μονο αυτο βρηκα κοντα) και ξεκινησα, στα 600 μετρα που εφτασα σπιτι, ημουν παλι στο κοκκινο. Πηγα σημερα να γεμισω το ψυγειο υγρο και παρατηρησα οτι σταζει παρα πολυ. Αυτο φαινεται να σταζει απο ενα σημειο που ενονωνται δυο μεταλλικα κομματια του κινητηρα, κατω απο το μεγαλο γραναζι με τον ιμαντα. Επιπλεον, το πιο ανησυχητικο ειναι οτι τσεκαρα τα λαδια, και εκτος του οτι βγαζουν στο πανι ενα καφετι χρωμα σα σκουρα, η σταθμη εχει διπλασιαστει. Πολλα περνανε απ το μυαλο μου αλλα δεν ξερω τι να σκεφτω, ποσο μαλλον αν αξιζει να φτιαξω ενα αμαξι που κοστιζει 1500 ευρω αν η ζημια ειναι μεγαλη. Τα φωτα σας!
Προβλημα σε Κινητηρα/Ψυγειο