Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ERC 2014
    1. Home
    2. WRC
    3. ERC 2014
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    WRC
    12
    48
    453
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      ΠΑΓΟΣ

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nafpaktos last edited by

        ΠΑΓΟΣ

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nafpaktos last edited by

          Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • F
            fun last edited by

            Circuit Of Ireland Rally

            Youtube Video

            Youtube Video

            Youtube Video

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • D
              dim8 last edited by

              Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
              Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.

              to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
              Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • E
                el-em last edited by

                Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.

                to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
                Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208.

                Του Abring το αυτοκινητο, αντιμετωπισε ακριβως το ιδιο προβλημα με το Ακροπολις (συστημα ψηξης) ενω του Breen 'ξεραθηκε' απο ηλεκτρικο προβλημα στο 3ο χλμ της πρωτης ε.δ. της δευτερης ημερας και μεχρι την Δευτερα που μιλησα, δεν ηξεραν ακομη τον λογο.

                Φιλικα,

                'el-em'

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • D
                  dim8 last edited by

                  Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
                  Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                    Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
                    Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω.

                    Το διαβασα και εγω αυτο που αναφερεις, αλλα μιλησα με τον συνοδηγο του και αυτο που εγραψα μου ειπε, ακριβως.
                    Μπορει, (υποψιασμενοι απο την εγκαταλειψη του Abring) το πρωτο πραγμα που εκαναν, να συμπληρωσουν νερο στο συστημα ψυξης.

                    Φιλικα,

                    'el-em'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • G
                      giannis-tsaknis last edited by

                      Παντως η επισημη ανακοινωση της Peugeot ελεγε για βλαβη σε αισθητηρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • A
                        astrakitcar last edited by

                        αυτα τα peugeot μια θα εχουν θεμα με ηλεκτρικα (βλεπε μπουζι στο ντεμπουτο 206 wrc στο μοντε),μια με ψυξη μια με ..το εξω απο εδω δεν παω-δεν στριβω 307 wrc..

                        δεν βλεπουν οτι τα citroen ειναι ενα αιωνα μπροστα σε αξιοπιστια ?

                        τα εργοσταικα αγωνιστικα τμηματα peugeot-citroen κε λωρη ή οποιος αλλος ξερει,δεν εχουν προγραμμα ανταλλαγης δεδομενων,σε τετοιο υψηλο αγωνιστικο επιπεδο,οπου ενας αισθητηρας ή μια βαλβιδα καταστρεφει εναν αγωνα και το κοστος της συμμετοχης στον αγωνα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • N
                          nass last edited by

                          Ισως το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες των 208T16 να είναι βαθύτερο με την έννοια ότι λόγω κατηγορίας (R5) είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν εξαρτήματα παραγωγής του κατασκευαστή (έστω και από άλλα μοντέλα) οπότε μπορεί να διάλεξαν κύκλωμα ψύξης (αντλία, ψυγείο κτλ.) που είναι ανεπαρκές για αγωνιστική χρήση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • N
                            nafpaktos last edited by

                            Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια.

                            Quote απο nass
                            Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)

                            (ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)

                            Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
                            Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • I
                              il-divo last edited by

                              Xαμός στο ERC.
                              Αbbring παλεύει με τον Sousa..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • F
                                fun last edited by

                                Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια.

                                Quote απο nass
                                Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)

                                (ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)

                                Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
                                Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες;

                                Για να λυθουν καποιες αποριες , διαβαστε παρακατω τι 'παιζεται' σχετικα με τα RRC και τα R5.

                                Τευχος 60, σελιδα 72.
                                http://digital.motorsportmonday.com//la ... 976cf63f68

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  σε λιγο μπαινουν στην τελευταια ειδικη με -5,1 πισω τον Αμπρινγκ απο τον Σοουζα.
                                  εκτος απροοπτου ο Αμπρινγκ θα νικησει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • F
                                    fun last edited by

                                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                    σε λιγο μπαινουν στην τελευταια ειδικη με -5,1 πισω τον Αμπρινγκ απο τον Σοουζα.
                                    εκτος απροοπτου ο Αμπρινγκ θα νικησει.

                                    Τελευταια ειδικη LIVE:

                                    http://www.stream2watch.me/live-tv/euro ... ive-stream

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • D
                                      dim8 last edited by

                                      δεν τα καταφερε τελικα ο πολλα υποσχομενος Ολλανδος.Thanks για το λινκ FUN

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • F
                                        fun last edited by

                                        SATA RALLYE AZORES 2014.
                                        Μεχρι την 6η ειδικη.
                                        https://www.youtube.com/watch?v=DqEEylG ... a-mWJz043Q

                                        ... και η 10η.
                                        https://www.youtube.com/watch?v=8Gy38Ga ... a-mWJz043Q

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • F
                                          fun last edited by

                                          SATA RALLYE AZORES 2014.

                                          2η ημερα Ε.Δ. 13.

                                          https://www.youtube.com/watch?v=0CJ8rJ7 ... a-mWJz043Q

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • F
                                            fun last edited by

                                            2η ημερα Ε.Δ. 17.

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr