-
-
-
Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.
-
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Lappi ολες μεχρι στιγμης τις ειδικες και μαλιστα χωρις να ειναι ειδικος στην ασφαλτο.φαινεται οτι οι ιδιαιτεροτητες του αγωνα τον βοηθουν απεναντι στους πιο γρηγορους στην ασφαλτο.
to fabia φαινεται να ειναι αλλου σε κατσαρο οδοστρωμα.Απιστευτη δουλεια οι Τσεχοι σε αναρτηση.Και τα προηγουμενα χρονια στο Μπαρουμ που εχει τετοιες ειδικες(ακομα χειροτερες μπορω να πω) παλι εκαναν την διαφορα.
Η πεζω με το 208 φαινεται να εχει κανει την μαλακια του αιωνα.Για να δουμε πως θα τη σκαπουλαρουν με τις θερμοκρασιες στα 208.Του Abring το αυτοκινητο, αντιμετωπισε ακριβως το ιδιο προβλημα με το Ακροπολις (συστημα ψηξης) ενω του Breen 'ξεραθηκε' απο ηλεκτρικο προβλημα στο 3ο χλμ της πρωτης ε.δ. της δευτερης ημερας και μεχρι την Δευτερα που μιλησα, δεν ηξεραν ακομη τον λογο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λωρη αυτη ειναι η επισημη εξηγηση απο την Πεζω,αυτοπτες μαρτυρες ειδαν τον Μπριν να συμπληρωνει νερο εκει που εγκατελειψε.
Με καθε επιφυλαξη το μεταφερω.Το διαβασα και εγω αυτο που αναφερεις, αλλα μιλησα με τον συνοδηγο του και αυτο που εγραψα μου ειπε, ακριβως.
Μπορει, (υποψιασμενοι απο την εγκαταλειψη του Abring) το πρωτο πραγμα που εκαναν, να συμπληρωσουν νερο στο συστημα ψυξης.Φιλικα,
'el-em'
-
Παντως η επισημη ανακοινωση της Peugeot ελεγε για βλαβη σε αισθητηρα...
-
αυτα τα peugeot μια θα εχουν θεμα με ηλεκτρικα (βλεπε μπουζι στο ντεμπουτο 206 wrc στο μοντε),μια με ψυξη μια με ..το εξω απο εδω δεν παω-δεν στριβω 307 wrc..
δεν βλεπουν οτι τα citroen ειναι ενα αιωνα μπροστα σε αξιοπιστια ?
τα εργοσταικα αγωνιστικα τμηματα peugeot-citroen κε λωρη ή οποιος αλλος ξερει,δεν εχουν προγραμμα ανταλλαγης δεδομενων,σε τετοιο υψηλο αγωνιστικο επιπεδο,οπου ενας αισθητηρας ή μια βαλβιδα καταστρεφει εναν αγωνα και το κοστος της συμμετοχης στον αγωνα?
-
Ισως το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες των 208T16 να είναι βαθύτερο με την έννοια ότι λόγω κατηγορίας (R5) είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν εξαρτήματα παραγωγής του κατασκευαστή (έστω και από άλλα μοντέλα) οπότε μπορεί να διάλεξαν κύκλωμα ψύξης (αντλία, ψυγείο κτλ.) που είναι ανεπαρκές για αγωνιστική χρήση
-
Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια.
Quote απο nass
Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)(ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)
Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες; -
Xαμός στο ERC.
Αbbring παλεύει με τον Sousa.. -
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Δηλαδη θα μπορουσαμε να πουμε οτι οι κανονισμοι της κατηγοριας στερουν την αξιοπιστια απο τα αυτοκινητα;το φορντ δειχνει οκ,να δουμε και τα αλλλα και θα εχουμε λογικα ολοκληρωμενη αποψη.σχετικα με τα r5 nass θα επρεπε κατα τη γνωμη σου να αντικαταστησουν τα rrc?ενταξει μιλανε για μειωμενο κοστος λογω αξαρτηματων απο αυτοκινητα παραγωγης αλλα ειναι οντως τοσο μεγαλη η διαφορα στο κοστος οσο ισχυριζεται η φια και οι κατασκευαστες(θελω να πω μηπως υπερκοστολογουσαν τα wrc,s2000,rrc?και τωρα λογω των νεων κανονισμων που θελουν εξαρτηματα απο αυτοκινητα παραγωγης δεν μπορουν να κανουν αλλιως και ριχνουν τις τιμες??? γιατι οκ ποσο παραπανω μπορει να ανεβασει το κοστος η εξελιξη ενος συςτηματος ψηξης??. Και των αλλων εξαρτηματων?) θελω να πω οτι η πολλη δουλεια ειναι στο αμαξωμα αρα εκει και το κοστος και οχι στα επιμερους εξαρτηματα(που θεωρητικα μειωνουν το κοστος στα r5) αφου αντικειμενικα δεν χρησιμοποιουν ουτε τα wrc,ουτε τα s2000 ουτε τα rrc καμμια εξωγηινη τεχνολογια.Quote απο nass
Περιορισμοί σε κόστος εξαρτημάτων (πχ. κιβώτιο) και ολικό κόστος κάπου €180-200Κ (επισήμως 160 χιλιάδες λίρες)(ξέχασα να πω ότι και τα WRC έχουν, δεν είναι όπως τα παλιά WRC που κάθε χρόνο μπορούσαν να βγάζουν καινούργιες αναρτήσεις)
Στο κιβωτιο με ποιο τροπο περιοριζεται το κοστος?
Σχετικα με τους περιορισμους στις αναρτησεις,εαν ξοδευουν καθε χρονο απο ενα joker δεν μπορουν να εχουν καθε χρονια νεες;Για να λυθουν καποιες αποριες , διαβαστε παρακατω τι 'παιζεται' σχετικα με τα RRC και τα R5.
Τευχος 60, σελιδα 72.
http://digital.motorsportmonday.com//la ... 976cf63f68 -
σε λιγο μπαινουν στην τελευταια ειδικη με -5,1 πισω τον Αμπρινγκ απο τον Σοουζα.
εκτος απροοπτου ο Αμπρινγκ θα νικησει. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
σε λιγο μπαινουν στην τελευταια ειδικη με -5,1 πισω τον Αμπρινγκ απο τον Σοουζα.
εκτος απροοπτου ο Αμπρινγκ θα νικησει.Τελευταια ειδικη LIVE:
http://www.stream2watch.me/live-tv/euro ... ive-stream
-
δεν τα καταφερε τελικα ο πολλα υποσχομενος Ολλανδος.Thanks για το λινκ FUN
-
SATA RALLYE AZORES 2014.
Μεχρι την 6η ειδικη.
https://www.youtube.com/watch?v=DqEEylG ... a-mWJz043Q... και η 10η.
https://www.youtube.com/watch?v=8Gy38Ga ... a-mWJz043Q -
-
ERC 2014