Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      ddl449 last edited by

      **tl:tr **Για να είναι οι ρόδες στην ευθεία το τιμόνι μία είναι ευθεία, μία λίγο στραβό.

      long story:
      Άλλαξα (στο ibiza) metatronic (άλλη ιστορία δεν θα την αναλύσω εδώ) οπότε φαντάζομαι κατέβασαν DSG κτλπ κτλπ.
      Από τότε που το πήρα από το συνεργείο το αυτοκίνητο 'ψαρεύει'. Παρ' όλα αυτά δεν είναι πρόβλημα ευθυγράμμισης γιατί το πήγα χτες (όχι εκεί που μου αλλάξανε εγγέφαλο, σε λαστιχά).

      Συγκεκριμένα:
      Προχωράω ήρεμος ήρεμος με καμια 100αρα kmh ευθεία. Το τιμόνι ευθεία, το αμάξι πάει ευθεία, δεν έχω πιει τσίπουρα. Όλα καλά. Μετά από λίγο **ή **αν υπάρξει μία αλλαγή δύναμης π.χ. ανωμαλία στον δρόμο, στρίψω λίγο για διόρθωση πορείας, νιώθω το τιμόνι να με 'τραβάει' προς τα αριστερά. Οπότε για να συνεχίσω ευθεία το τιμόνι είναι πλέον στραβό (σαν να κοιταει στις 11 στο ρολόι). Εκεί πάλι που συνεχίζω στραβά με ξανατραβάει προς το νορμάλ και πάλι ξανά τα ίδια.

      Bonus:
      Μέχρι χτες που δεν είχε βροχή είχα παρατηρήσει τριγμούς όταν έστριβα το τιμόνι ακινητοποιημένος ή όταν το αμάξι επιτάχυνε/επιβράδυνε/ήταν κάτω από 20 kmh. Χτες που μπήκα σε κανα 2 λακούβε νερό σταμάτησε το κάνει. Στον λαστιχά που κάναμε την ευθυγράμμιση μου λέει πιθανότατα σκόνη σε ρουλεμάν. Γενικά δεν είδε κάτι περίεργο από κάτω (θέμα δύσκολο με τόση ποδιά). Κάμπερ ήταν οκ.

      Το θέμα λύνεται προσωρινά με την κατανάλωση αλκοόλ (αντιστρεπτικά 8άρια) αλλά δεν θεωρείται βέλτιστη λύση.

      Έχουμε καμια ιδέα τι σκ@τά συμβαίνει γιατί θα αρχίζω να κινηγάω με κάκτους τους έλληνες μηχανικούς;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        ddl449 last edited by

        **tl:tr **Για να είναι οι ρόδες στην ευθεία το τιμόνι μία είναι ευθεία, μία λίγο στραβό.

        long story:
        Άλλαξα (στο ibiza) metatronic (άλλη ιστορία δεν θα την αναλύσω εδώ) οπότε φαντάζομαι κατέβασαν DSG κτλπ κτλπ.
        Από τότε που το πήρα από το συνεργείο το αυτοκίνητο 'ψαρεύει'. Παρ' όλα αυτά δεν είναι πρόβλημα ευθυγράμμισης γιατί το πήγα χτες (όχι εκεί που μου αλλάξανε εγγέφαλο, σε λαστιχά).

        Συγκεκριμένα:
        Προχωράω ήρεμος ήρεμος με καμια 100αρα kmh ευθεία. Το τιμόνι ευθεία, το αμάξι πάει ευθεία, δεν έχω πιει τσίπουρα. Όλα καλά. Μετά από λίγο **ή **αν υπάρξει μία αλλαγή δύναμης π.χ. ανωμαλία στον δρόμο, στρίψω λίγο για διόρθωση πορείας, νιώθω το τιμόνι να με 'τραβάει' προς τα αριστερά. Οπότε για να συνεχίσω ευθεία το τιμόνι είναι πλέον στραβό (σαν να κοιταει στις 11 στο ρολόι). Εκεί πάλι που συνεχίζω στραβά με ξανατραβάει προς το νορμάλ και πάλι ξανά τα ίδια.

        Bonus:
        Μέχρι χτες που δεν είχε βροχή είχα παρατηρήσει τριγμούς όταν έστριβα το τιμόνι ακινητοποιημένος ή όταν το αμάξι επιτάχυνε/επιβράδυνε/ήταν κάτω από 20 kmh. Χτες που μπήκα σε κανα 2 λακούβε νερό σταμάτησε το κάνει. Στον λαστιχά που κάναμε την ευθυγράμμιση μου λέει πιθανότατα σκόνη σε ρουλεμάν. Γενικά δεν είδε κάτι περίεργο από κάτω (θέμα δύσκολο με τόση ποδιά). Κάμπερ ήταν οκ.

        Το θέμα λύνεται προσωρινά με την κατανάλωση αλκοόλ (αντιστρεπτικά 8άρια) αλλά δεν θεωρείται βέλτιστη λύση.

        Έχουμε καμια ιδέα τι σκ@τά συμβαίνει γιατί θα αρχίζω να κινηγάω με κάκτους τους έλληνες μηχανικούς;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr