-
Στις 23/12/2013 δηλώθηκε ακινησία του οχήματος και κατατέθηκαν οι πινακίδες. Τα τέλη του 2013 ασφαλώς έχουν πληρωθεί κανονικά. Ο αγοραστής θα φέρει την υποχρέωση να ασχοληθεί με πινακίδες και πληρωμή τελών.
Α Δ Ι Α Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ε Υ Τ Ο Σ Ο Ρ Ο Σ.Τα service μέχρι και τη λήξη της 7ετούς εγγύησης γίνονταν κανονικά σε εξουσιοδοτημένο και κατόπιν ασχολήθηκα σχολαστικά εγώ ο ίδιος . Το αυτοκίνητο εκτός από το μπροστινό καπό και το φτερό του οδηγού είναι με το εργοστασιακό του χρώμα και εντελώς ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ. Περιφερειακά υπάρχουν κάποιες γρατζουνιές από μικροεπαφές. Σχεδόν όλες φαίνονται στις φωτογραφίες.
Μηχανικά και ηλεκτρολογικά από δεν έχει υποστεί ποτέ απολύτως καμία άλλη μετατροπή εκτός από τα εξής :
1)Μπλοκέ διαφορικό από FD2 ( Ιαπωνικό type-r)
2)Σωληνάκια υψηλής goodridge
3)Φίλτρο ΚΝ στη θέση του χάρτινου εργοστασιακού
4)Πρόγραμμα hondata K-100 με custom ρύθμιση σε δυναμόμετρο με σκοπό το αυτοκίνητο να γίνει πιο φιλικό σε άγνωστη διαδρομή και καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές της περιοχής του VTEC.
5)Ανάρτηση AGX ΚΥΒ με ρύθμιση σκληρότητας (4 σκάλες ) εξωτερικά στα εργοστασιακά ελατήρια.
Η κατανάλωση που αναφέρω είναι πολύ κοντά στις πραγματικές τιμές που έχω μετρήσει επίσης σχολαστικάΤα λάστιχά του (KUMHO ECSTA Le Sport KU39) είναι παραγωγής του 2012 και με λιγότερα από 8000 χλμ. Δε χρειάζεται απολύτως τίποτα , έχει γίνει αλλαγή λαδιού , έχει περάσει ΚΤΕΟ τον 8ο του 2013.
Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις . Η τιμή είναι αδιαπραγμάτευτη . Μη μπαίνετε στο κόπο και στα έξοδα . Αν δεν έχετε 5000 ευρώ για αγορά τέτοιου αυτοκινήτου , δεν θα έχετε και τα χρήματα να το συντηρείτε , οπότε δείτε τις σελίδες με τα 1400άρια και μην κουράζετε ούτε εμένα , ούτε τον εαυτό σας , με τα παζάρια . Η τιμή είναι πολύ λογική για αυτό που προσφέρει το αυτοκίνητο , για τα χιλιόμετρα που έχει , τη κατάσταση που είναι και κυρίως τη χρήση που έχει υποστεί μέχρι τώρα.
Δεκτός οποιοσδήποτε έλεγχος από οποιοδήποτε τεχνικό θέλετε στο χώρο που βρίσκεται το αυτοκίνητο και μόνο εκεί.
Απαντώ σε αποκρύψεις , δεν απαντώ σε sms.
Ώρες επικοινωνίας 9:30 - 13 : 30 και 17 : 30 - 22 : 00**ΤΙΜΗ 5000 ευρώ τελική μετά από σκληρά παζάρια. Τέλη 2014 και έξοδα μεταβίβασης πληρώνει ο αγοραστής. **
Το αυτοκίνητο είναι το πρώην του nass από εδώ για όσους τον ξέρουν. Η χρήση που του έκανα είναι σχεδόν αυτή που του έκανε και ο nass και ίσως αρκετά πιο ήπια...
**τηλέφωνο 6944744516
Βασίλης **υ.σ.1 το αυτοκίνητο είναι στη Σαλαμίνα παρκαρισμένο.
υ.σ. 2** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4500025/ εδώ για φωτογραφίες
**
υ.σ. 3 υπάρχει 2ο σετ εργοστασιακές ζάντες οι οποίες πωλούνται με 250 ευρώ ακόμα ( δε πωλούνται αν δε πουληθεί πρώτα το αυτοκίνητο)υ.σ. 4 δεν βγάζω το μπλοκέ για να το δώσω ξεχωριστά δεν αξίζει.
υ.σ. 5 αν θυμηθώ κάτι θα τη κάνω edit
-
Στις 23/12/2013 δηλώθηκε ακινησία του οχήματος και κατατέθηκαν οι πινακίδες. Τα τέλη του 2013 ασφαλώς έχουν πληρωθεί κανονικά. Ο αγοραστής θα φέρει την υποχρέωση να ασχοληθεί με πινακίδες και πληρωμή τελών.
Α Δ Ι Α Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ε Υ Τ Ο Σ Ο Ρ Ο Σ.Τα service μέχρι και τη λήξη της 7ετούς εγγύησης γίνονταν κανονικά σε εξουσιοδοτημένο και κατόπιν ασχολήθηκα σχολαστικά εγώ ο ίδιος . Το αυτοκίνητο εκτός από το μπροστινό καπό και το φτερό του οδηγού είναι με το εργοστασιακό του χρώμα και εντελώς ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ. Περιφερειακά υπάρχουν κάποιες γρατζουνιές από μικροεπαφές. Σχεδόν όλες φαίνονται στις φωτογραφίες.
Μηχανικά και ηλεκτρολογικά από δεν έχει υποστεί ποτέ απολύτως καμία άλλη μετατροπή εκτός από τα εξής :
1)Μπλοκέ διαφορικό από FD2 ( Ιαπωνικό type-r)
2)Σωληνάκια υψηλής goodridge
3)Φίλτρο ΚΝ στη θέση του χάρτινου εργοστασιακού
4)Πρόγραμμα hondata K-100 με custom ρύθμιση σε δυναμόμετρο με σκοπό το αυτοκίνητο να γίνει πιο φιλικό σε άγνωστη διαδρομή και καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές της περιοχής του VTEC.
5)Ανάρτηση AGX ΚΥΒ με ρύθμιση σκληρότητας (4 σκάλες ) εξωτερικά στα εργοστασιακά ελατήρια.
Η κατανάλωση που αναφέρω είναι πολύ κοντά στις πραγματικές τιμές που έχω μετρήσει επίσης σχολαστικάΤα λάστιχά του (KUMHO ECSTA Le Sport KU39) είναι παραγωγής του 2012 και με λιγότερα από 8000 χλμ. Δε χρειάζεται απολύτως τίποτα , έχει γίνει αλλαγή λαδιού , έχει περάσει ΚΤΕΟ τον 8ο του 2013.
Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις . Η τιμή είναι αδιαπραγμάτευτη . Μη μπαίνετε στο κόπο και στα έξοδα . Αν δεν έχετε 5000 ευρώ για αγορά τέτοιου αυτοκινήτου , δεν θα έχετε και τα χρήματα να το συντηρείτε , οπότε δείτε τις σελίδες με τα 1400άρια και μην κουράζετε ούτε εμένα , ούτε τον εαυτό σας , με τα παζάρια . Η τιμή είναι πολύ λογική για αυτό που προσφέρει το αυτοκίνητο , για τα χιλιόμετρα που έχει , τη κατάσταση που είναι και κυρίως τη χρήση που έχει υποστεί μέχρι τώρα.
Δεκτός οποιοσδήποτε έλεγχος από οποιοδήποτε τεχνικό θέλετε στο χώρο που βρίσκεται το αυτοκίνητο και μόνο εκεί.
Απαντώ σε αποκρύψεις , δεν απαντώ σε sms.
Ώρες επικοινωνίας 9:30 - 13 : 30 και 17 : 30 - 22 : 00**ΤΙΜΗ 5000 ευρώ τελική μετά από σκληρά παζάρια. Τέλη 2014 και έξοδα μεταβίβασης πληρώνει ο αγοραστής. **
Το αυτοκίνητο είναι το πρώην του nass από εδώ για όσους τον ξέρουν. Η χρήση που του έκανα είναι σχεδόν αυτή που του έκανε και ο nass και ίσως αρκετά πιο ήπια...
**τηλέφωνο 6944744516
Βασίλης **υ.σ.1 το αυτοκίνητο είναι στη Σαλαμίνα παρκαρισμένο.
υ.σ. 2** http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4500025/ εδώ για φωτογραφίες
**
υ.σ. 3 υπάρχει 2ο σετ εργοστασιακές ζάντες οι οποίες πωλούνται με 250 ευρώ ακόμα ( δε πωλούνται αν δε πουληθεί πρώτα το αυτοκίνητο)υ.σ. 4 δεν βγάζω το μπλοκέ για να το δώσω ξεχωριστά δεν αξίζει.
υ.σ. 5 αν θυμηθώ κάτι θα τη κάνω edit
πωλείται EP3 facelift 2004