-
τα δεδομενα μου
- ΝΙΒΑ 2001 ΙΧ 1.7 + FULL INJECTION 1500-2000 ΕΥΡΩ τελικη, η
- PAJERO ΦΙΧ 88 2600 ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ ΜΕ ΤΕΝΤΑ (ΚΛΕΙΣΤΟ + ΝΟΜΙΜΟ δεν βρηκα) Καιει σουπερ. 2-3000 ευρω
ΧΡΗΣΗ 10 φορες το χρονο μαξ, σε χιονια και καμμια χειμερινη εκδρομη. (οχι καθημερινο αμαξι δηλαδη)
2-3000 χλμ/χρονοσκεφτομαι το ΝΙΒΑ λογω χαμηλωτερης καταναλωσης, λιγωτερα ασφαλιστρα, λιγωτεροι ελεγχοι (τα φιχ τα κυνηγανε)
Επισης χαμηλωτερο κοστος συντηρησης. Ωραια 4κινηση κοντα καρο υδραυλικο και κλιματισμο. Πισω θεσεις νομιμες.
Τα υπερ/κατα του ΝΙΒΑ τα ξερω πανω κατω λογω του οτι θα ειναι το 6ο που περναει απο τα χερια μου. Μονιμη 4-κινησηΤο πατζερο μου αρεσε στο δρομο μεχρι 110 χλμ (πιο πολιτισμενο), αλλα καιει ενω τα ασφαλιστρα ειναι περισσοτερα. Αν ειναι να ξανα-ματα-πουληθει δεν προκειται να το παρει κανενας (ηδη θα ειμαι 4 χερι). Πισω θεσεις παρανομες.Χαρντοπ και αυτο παρανομο. Πισωκινητο.
Οι κοντες σχεσεις, τουλαχιστον, ειναι απαραιτητες για αυτη τη δουλεια (εκδρομες).
Τα 3000 ευρω ηδη ειναι πολλα για 'παιχνιδι'...οποτε κατι στα 2000 ειναι πιο 'βατο'.Σε κοστος κατοχης ισως το ΝΙΒΑ να ειναι πιο ακριβο κανα 100αρικο το χρονο (ασφαλειες+τελη), ενω εχει πιο οικονομικη συντηρηση και καταναλωση.
Τεκμηριο σαν ΙΧ το ΝΙΒΑ δεν με απασχολει διοτι θα ειναι ηδη 10-ετιας (-50%) και θα καταθετω πινακιδες 7 μηνες το χρονο.
Το Πατζερο δεν εχει τεκμηρια, λογω ΦΙΧ, και τα Τελη του ειναι 110 ευρω.Τι προτεινετε?...εσεις τι θα επιλεγατε? μεταξυ των 2 και γιατι?
Προς το παρον Βιταρα 1.6 / Τζιμνυ 1.3 / ΚΙΑ 2.0 εχουν αποκλεισθει
αυτα τσεκαρησα απο αγγελιες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4390869/ (ΝΙβα 2004)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4266892/ (Πατζερο 1988) -
τα δεδομενα μου
- ΝΙΒΑ 2001 ΙΧ 1.7 + FULL INJECTION 1500-2000 ΕΥΡΩ τελικη, η
- PAJERO ΦΙΧ 88 2600 ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ ΜΕ ΤΕΝΤΑ (ΚΛΕΙΣΤΟ + ΝΟΜΙΜΟ δεν βρηκα) Καιει σουπερ. 2-3000 ευρω
ΧΡΗΣΗ 10 φορες το χρονο μαξ, σε χιονια και καμμια χειμερινη εκδρομη. (οχι καθημερινο αμαξι δηλαδη)
2-3000 χλμ/χρονοσκεφτομαι το ΝΙΒΑ λογω χαμηλωτερης καταναλωσης, λιγωτερα ασφαλιστρα, λιγωτεροι ελεγχοι (τα φιχ τα κυνηγανε)
Επισης χαμηλωτερο κοστος συντηρησης. Ωραια 4κινηση κοντα καρο υδραυλικο και κλιματισμο. Πισω θεσεις νομιμες.
Τα υπερ/κατα του ΝΙΒΑ τα ξερω πανω κατω λογω του οτι θα ειναι το 6ο που περναει απο τα χερια μου. Μονιμη 4-κινησηΤο πατζερο μου αρεσε στο δρομο μεχρι 110 χλμ (πιο πολιτισμενο), αλλα καιει ενω τα ασφαλιστρα ειναι περισσοτερα. Αν ειναι να ξανα-ματα-πουληθει δεν προκειται να το παρει κανενας (ηδη θα ειμαι 4 χερι). Πισω θεσεις παρανομες.Χαρντοπ και αυτο παρανομο. Πισωκινητο.
Οι κοντες σχεσεις, τουλαχιστον, ειναι απαραιτητες για αυτη τη δουλεια (εκδρομες).
Τα 3000 ευρω ηδη ειναι πολλα για 'παιχνιδι'...οποτε κατι στα 2000 ειναι πιο 'βατο'.Σε κοστος κατοχης ισως το ΝΙΒΑ να ειναι πιο ακριβο κανα 100αρικο το χρονο (ασφαλειες+τελη), ενω εχει πιο οικονομικη συντηρηση και καταναλωση.
Τεκμηριο σαν ΙΧ το ΝΙΒΑ δεν με απασχολει διοτι θα ειναι ηδη 10-ετιας (-50%) και θα καταθετω πινακιδες 7 μηνες το χρονο.
Το Πατζερο δεν εχει τεκμηρια, λογω ΦΙΧ, και τα Τελη του ειναι 110 ευρω.Τι προτεινετε?...εσεις τι θα επιλεγατε? μεταξυ των 2 και γιατι?
Προς το παρον Βιταρα 1.6 / Τζιμνυ 1.3 / ΚΙΑ 2.0 εχουν αποκλεισθει
αυτα τσεκαρησα απο αγγελιες
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4390869/ (ΝΙβα 2004)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4266892/ (Πατζερο 1988) -
καλησπερα.τα NIVA τα δουλευω 20 χρονια.Το αυτοκινητο ειναι καθαρα για ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.Δεν θα σε προδωσει ποτε.Σου κανει ολα τα χατηρια.Εχει φτηνα ανταλλακτικα σε σχεση με το PAJERO.Tωρα αναλογοσ για τι το θελεις.παντως το μονο σιγουρο ειναι εκει που θα πας με το NIVA με το PAJERO δεν θα πας.Για οποιοδηποτε πληροφορία εδω ειμαι.
-
εσυ είσαι εδω, ο τάσος λείπει για μερικές μέρες,λόγω μπάνιου
-
Ο χρήστης kiriakos service έγραψε:
καλησπερα.τα NIVA τα δουλευω 20 χρονια.Το αυτοκινητο ειναι καθαρα για ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.Δεν θα σε προδωσει ποτε.Σου κανει ολα τα χατηρια.Εχει φτηνα ανταλλακτικα σε σχεση με το PAJERO.**Tωρα αναλογοσ για τι το θελεις.**παντως το μονο σιγουρο ειναι εκει που θα πας με το NIVA με το PAJERO δεν θα πας.Για οποιοδηποτε πληροφορία εδω ειμαι.Αυτο ειναι αντιφαση με τα αλλα που λες...
και νομιζω οτι υπερβαλεις.... λιγο....
αν το Νιβα ειναι 'καθαρα εκτος δρομου' το σαμουραϊ πχ τι ειναι.... λιμουζινα??? ( δεν εμπλεκω ραγκλερ κ.λ.π. γιατι μιλαμε για αλλη κλαση και το καταλαβαινω..)
οπου παει το νιβα θα παει το πατζερο οπου παει το πατζερο θα παει νιβα, απλά το καθενα με τον τροπο του. και μιλαω ΠΑΝΤΑ για νορμαλ μορφη...
Γιατι αν θες 'το παραπανω' το πατζερο εχει πολυ περισσότερο 'υλικό' ειτε επωνυμο ειτε χειροποιητο, ενω το νιβα σχεδον αποκλειστικά χειροποιητο.
-
οσο και παραπανω να εχει το pajero για extreme καταστασεις το niva ειναι το αναλογο.χωρις να θελω να ακυρωσω το pajero που ειναι ενα καλο αυτοκινητο αλλα για το δρομο που το niva δεν ειναι.Αν εχεισ αμφιβολιες οδηγησετα και τα δυο εκτος να καταλαβεις τη διαφορα.δεν σου λεω οτι το niva ειναι αυτοκινηταρα αλλα οταν παταει χωμα το αυτοκινητο αλλαζει συμπεριφορα.Για αυτο εγραψα και παραπανω αναλογος γιατι το θελεις.
PAJERO Ή NIVA