-
Καλησπέρα παιδιά, σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου χαμηλού κυβισμού. Έχω ψαχτεί γενικά και βάση των αναγκών μου και τις τσέπης μου πιστεύω ενα τελευταίας γενιάς Suzuki Ignis 4X4 θα μου ταίριαζε γάντι. Μπορεί κανείς να με ενημερώσει για προβλήματα,κατανάλωση και γενικότερα αν αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο μοντέλο;
Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο πιο αξιόπιστό; Στα άμεσα σχέδια μου είναι ότι αυτοκίνητο και να αγοράσω να το μετατρέψω και σε υγραέριο αξίζει τον κόπο;
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Καλησπέρα παιδιά, σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου χαμηλού κυβισμού. Έχω ψαχτεί γενικά και βάση των αναγκών μου και τις τσέπης μου πιστεύω ενα τελευταίας γενιάς Suzuki Ignis 4X4 θα μου ταίριαζε γάντι. Μπορεί κανείς να με ενημερώσει για προβλήματα,κατανάλωση και γενικότερα αν αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο μοντέλο;
Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο πιο αξιόπιστό; Στα άμεσα σχέδια μου είναι ότι αυτοκίνητο και να αγοράσω να το μετατρέψω και σε υγραέριο αξίζει τον κόπο;
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Καλησπέρα παιδιά, σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου χαμηλού κυβισμού. Έχω ψαχτεί γενικά και βάση των αναγκών μου και τις τσέπης μου πιστεύω ενα τελευταίας γενιάς Suzuki Ignis 4X4 θα μου ταίριαζε γάντι. Μπορεί κανείς να με ενημερώσει για προβλήματα,κατανάλωση και γενικότερα αν αξίζει τον κόπο το συγκεκριμένο μοντέλο;
Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο πιο αξιόπιστό; Στα άμεσα σχέδια μου είναι ότι αυτοκίνητο και να αγοράσω να το μετατρέψω και σε υγραέριο αξίζει τον κόπο;
Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Εχει ο πατέρας μου ignis όχι το 4χ4, από το 2003. Από ζημιές δεν του έχει βγάλει τίποτα. Η κατανάλωσή του είναι νομίζω σχετικά υψηλή σε σχέση πχ με yaris της εποχής. Για υγραεριο, δεν ξέρω, έχει όμως πολύ μικρό χώρο αποσκευών.
Τα πιο καινούργια μοντέλα μετά το facelift έχουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, όμως δεν είναι made in japan όπως τα πρώτα -νομίζω κατασκευάζονταν στην ισπανία-, οπότε δεν ξέρω από αξιοπιστία τι παίζει. -
Οταν λες υψηλη καταναλωση εννοεις 9lt/100km η 11lt/100km ας πουμε;
Εχει νευρο σαν 1300αρι; -
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=328&article=9350
και
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=337&article=9771Στη μία δοκιμή που είναι μόνο του λέει 10,7lt/100km και στη συγκριτική με το panda λέει 8,2. Κάτι ενδιάμεσο πιστεύω να είναι ρεαλιστικό.
-
Στη μία δοκιμή που είναι μόνο του λέει 10,7lt/100km και στη συγκριτική με το panda λέει 8,2. Κάτι ενδιάμεσο πιστεύω να είναι ρεαλιστικό.[/quote]
Τόσο πολυ καίνε τα 1300αρια;;;; ΄Φανταζομαι και το swift να εχει αντίστοιχες καταναλώσεις ε; Μηπως να επιλέξω μια πετρελαιοκίνητη έκδοση;; Συμφέρει καλύτερα;
-
Είχα για εννέα χρόνια το 2wd.Το ειχα κάνει 178000κμ.Απροβληματιστο πραγματικά, μόνο μια φορά ένα μπιλιοφορο είχα αλλάξει ( βρήκα δύσκολα το ανταλλακτικο). Είχε καλή επιτάχυνση και μικρή τελική. Με ρεζερβουάρ 41λιτρα έβγαζε 500km σε ταξίδι. Στην πόλη 370-400κμ.Εκαιγε λίγο αν και είχα βάλει πιο φαρδιά λάστιχα. Το 4χ4 να ξέρεις θα καίει περισσότερο λόγω μόνιμης τετρακίνησης.Γενικα με είχε ικανοποιήσει οτι βγήκε αξιόπιστο σε τόσα χιλιόμετρα.
-
Για την πετρελαιοκίνητη έκδοση έχει κάποιος εμπειρία να μας πεί; Νομίζω φοράει μηχανή της Fiat....
Πληροφορίες για Suzuki Ignis 4X4 μεταχειρισμένο.