-
Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.
VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?
Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?
Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?
Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?
-
Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.
VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?
Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?
Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?
Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?
-
Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.
VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?
Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?
Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?
Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?
-
O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην HyundaiΠου ειναι και το πιο λογικο.
Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai
Που ειναι και το πιο λογικο.
Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.Φιλικα,
'el-em'
το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?
-
Συνολικά νομιζω μοιάζει καλύτερη επιλογή
Sent from my Nexus 4 using 3
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai
Που ειναι και το πιο λογικο.
Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.Φιλικα,
'el-em'
το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?
Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
Γκεγκε ???Φιλικα,
'el-em'
-
Ναι αλλά στη Hyundai του χρόνου κατά πάσα πιθανότητα θα τρώει μεγάλες πίκρες από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας (δε νομίζω να συγκρίνεται σε αυτό με άλλες άμεσα ανταγωνιστικές πρωτοεμφανιζόμενες όπως VW ή Citroen παλιότερα) ενώ στην M-Sport μπορεί να πάρει και καμιά νίκη.
Να το θέσω διαφορετικά: θυμάται κανείς, χωρίς να ανατρέξει σε πηγές, ποιοί ήταν οδηγοί της Suzuki το 2007 (?) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι αλλά στη Hyundai του χρόνου κατά πάσα πιθανότητα θα τρώει μεγάλες πίκρες από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας (δε νομίζω να συγκρίνεται σε αυτό με άλλες άμεσα ανταγωνιστικές πρωτοεμφανιζόμενες όπως VW ή Citroen παλιότερα) ενώ στην M-Sport μπορεί να πάρει και καμιά νίκη.Να το θέσω διαφορετικά: θυμάται κανείς, χωρίς να ανατρέξει σε πηγές, ποιοί ήταν οδηγοί της Suzuki το 2007 (?) ?
Εχεις δικιο Νασο, αλλα ο S.Ogier προκειμενου να εχει ενα καλυτερο μελλον, δεν πηγε στον τσιγκουνη το 2012 αλλα ετρεξε μια ολοκληρη χρονια με S-2000 και οχι δηλωμενο στο αντιστοιχο Πρωταθλημα, βλεποντας την επομενη ημερα.
Ετσι κανουν οι επαγγελματιες.
Στην ερωτηση σου τωρα, αν θυμαμαι καλα οι Gardeimeister και P.G.Anderson.Φιλικα,
'el-em'
-
Αυτό θέλω να πω el-em, έτρεξαν με 'εργοστάσιο' κτλ. κτλ. αλλά μετά από αυτό εξαφανίστηκαν από το προσκήνιο...
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?
Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
Γκεγκε ???Φιλικα,
'el-em'
δεν ειναι θεμα πνευματος αντιλογιας,αλλα αγνη ερωτηση.
Θεμα χρηματων δεν το συζηταμε,αμεσα και εξασφαλισμενο για 3 ετη.
Παμε στο αγωνιστικο τωρα.Την πρωτη χρονια νεο αυτοκινητο,νεα ομαδα,λογικο να εχει προβληματα αξιοπιστιας-νεοτητας-ταχυτητας.Το κατα ποσο θα βελτιωθει αποτελει ερωτηματικο,μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.Ειναι ικανη αυτη η νεα ομαδα να εξελισει ταυτοχρονα δυο σασι? δεν ειναι ευκολο παντως.
Μην τους μπερδευουμε με την vw,αυτοι δουλεψαν την ομαδα με το σ2000 ολη τη χρονια σε ολους τους αγωνες.Δεδομενα ειχαν,χρονους απο ολους τους αγωνες ειχαν για ολους τους αντιπαλους.Δοκιμες εκαναν απειρες,χρονο υπεραρκετο ειχαν.
Στη Χιουνται ολα αυτα δεν τα εχουν.Ουτε καν την πολυτελεια του χρονου δεν εχουν.Μπαινει Νοεμβρης και ο Νεβιλ (αν παει) δεν εχει οδηγησει ακομα.Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε τουλαχιστον καποια δυναμικη σε καποιους αγωνες.Απο την αλλη,μπορει αυτη την στιγμη ο Νεβιλ να κραταει ολη την τραπουλα στα χερια του(και δικαιολογημενα) αλλα μεχρι τωρα δεν εχουμε δει να παιρνει αγωνα στα ισια απο τον Οζιε.οχι απλα δεν εχει παρει αγωνα,αλλα οποτε χρειαστηκε να πυροβολησει,φανηκε λιγος.
Επισης στους 2 τελευταιους αγωνες εχει φανει και πολυ τυχερος.''Κανονικα'' στον προηγουμενο επρεπε να εχει λιωσει με εξοδο με τοσα χλμ και τοσα μετρα εκτος δρομου,και στον τελευταιο παλι τυχερος με το κρασπεδο που απλα ξεφουσκωσε σιγα-σιγα χωρις να τον πιασει αμεσα λαστιχο,η να στραβωσει καποιο ψαλιδι.
Δεν μας εχει δειξει ακομα οτι ειναι ικανος να παιζει στα δευτερα και ταυτοχρονα να μην κανει λαθη.Εκτος απο τις 2 φασεις που περιεγραψα στους 2 τελευταιους αγωνες,ειχε και αλλες πολλες στιγμες και hot moments σε αυτους τους αγωνες.Δειχνει να πηγαινει λιγο παραπανω απο οσο μπορει.
Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε λιγο να δουμε και σταθεροτητα.Και ο Λατβαλα ειχε δειξει σε 2-3 αγωνες σερι, ταχυτητα αλλα αμεσως μετα ειχαμε εξοδους συνεχομενες,ψυχολογια κατεβασμενη λογω εξοδων κλπ.Στην φορντ θα ειχε ευκαιρια για το 2014 να δειξει πραγματικα τι αξιζει,ποσο θα βελτιωθει κλπ μιας και το φιεστα ειναι αποδεδειγμενα πλεον ταχυ και αξιοπιστο.Θα μπορουσε να παρει και νικες στο πρωτο στραβοπατημα του Οζιε τουλαχιστον.
Βεβαια εαν κατσει το 2014 στη Φορντ πιθανως να βρει τις θεσεις κλεισμενες το 2015 στην Χιουνται,αλλα κλεισμενες απο ποιους?.....Μηπως θα μπορουσε και να ειναι και στη Φορντ το 14 διεκδικωντας νικες,και στη Χιουνται το 15, πολυ πιο εμπειρος και με διαφορετικο κασε σε περιπτωση νικων το 2014?Ενω κραταει την τραπουλα στα χερια του,δεν υπαρχει η ευκολη λυση.Ολες οι ομαδες εχουν τα συν και τα πλην τους.
Εντυπωση μου εκανε παντως που απεριψε την Σιτροεν απο την αρχη.Βελγος μανατζερ,ταχυ και αξιοπιστο αυτοκινητο,ομαδα με 99% σωστες επιλογες σε ελαστικα,γνωριμο το δσ3 μιας και το εχει οδηγησει.Βεβαια τα χρηματα κατα 90% δεν θα ειχαν σχεση με της Χιουνται,αλλα δεν ειναι μονο αυτα που θα βαρυνουν μια επιλογη.θαααα δειξει....Μακαρι να παει καλα το Βελγακι,μηπως δουμε τιποτα,γιατι αν αληθευουν κατι συνεντευξεις του Ματτον,απο την Σιτροεν δεν θα υπαρχει συναγωνισμος με τις επιλογες οδηγων και την στρατηγικη που θελουν να ακολουθησουν.Εαν και Νεβιλ στη Χιουνται τοτε τι θα σταματησει τον Οζιε απο γρηγορες βολτες?
Για να δουμε.
-
Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?
Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
Γκεγκε ???Φιλικα,
'el-em'
δεν ειναι θεμα πνευματος αντιλογιας,αλλα αγνη ερωτηση.
Θεμα χρηματων δεν το συζηταμε,αμεσα και εξασφαλισμενο για 3 ετη.
Παμε στο αγωνιστικο τωρα.Την πρωτη χρονια νεο αυτοκινητο,νεα ομαδα,λογικο να εχει προβληματα αξιοπιστιας-νεοτητας-ταχυτητας.Το κατα ποσο θα βελτιωθει αποτελει ερωτηματικο,μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.Ειναι ικανη αυτη η νεα ομαδα να εξελισει ταυτοχρονα δυο σασι? δεν ειναι ευκολο παντως.
Μην τους μπερδευουμε με την vw,αυτοι δουλεψαν την ομαδα με το σ2000 ολη τη χρονια σε ολους τους αγωνες.Δεδομενα ειχαν,χρονους απο ολους τους αγωνες ειχαν για ολους τους αντιπαλους.Δοκιμες εκαναν απειρες,χρονο υπεραρκετο ειχαν.
Στη Χιουνται ολα αυτα δεν τα εχουν.Ουτε καν την πολυτελεια του χρονου δεν εχουν.Μπαινει Νοεμβρης και ο Νεβιλ (αν παει) δεν εχει οδηγησει ακομα.Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε τουλαχιστον καποια δυναμικη σε καποιους αγωνες.Απο την αλλη,μπορει αυτη την στιγμη ο Νεβιλ να κραταει ολη την τραπουλα στα χερια του(και δικαιολογημενα) αλλα μεχρι τωρα δεν εχουμε δει να παιρνει αγωνα στα ισια απο τον Οζιε.οχι απλα δεν εχει παρει αγωνα,αλλα οποτε χρειαστηκε να πυροβολησει,φανηκε λιγος.
Επισης στους 2 τελευταιους αγωνες εχει φανει και πολυ τυχερος.''Κανονικα'' στον προηγουμενο επρεπε να εχει λιωσει με εξοδο με τοσα χλμ και τοσα μετρα εκτος δρομου,και στον τελευταιο παλι τυχερος με το κρασπεδο που απλα ξεφουσκωσε σιγα-σιγα χωρις να τον πιασει αμεσα λαστιχο,η να στραβωσει καποιο ψαλιδι.
Δεν μας εχει δειξει ακομα οτι ειναι ικανος να παιζει στα δευτερα και ταυτοχρονα να μην κανει λαθη.Εκτος απο τις 2 φασεις που περιεγραψα στους 2 τελευταιους αγωνες,ειχε και αλλες πολλες στιγμες και hot moments σε αυτους τους αγωνες.Δειχνει να πηγαινει λιγο παραπανω απο οσο μπορει.
Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε λιγο να δουμε και σταθεροτητα.Και ο Λατβαλα ειχε δειξει σε 2-3 αγωνες σερι, ταχυτητα αλλα αμεσως μετα ειχαμε εξοδους συνεχομενες,ψυχολογια κατεβασμενη λογω εξοδων κλπ.Στην φορντ θα ειχε ευκαιρια για το 2014 να δειξει πραγματικα τι αξιζει,ποσο θα βελτιωθει κλπ μιας και το φιεστα ειναι αποδεδειγμενα πλεον ταχυ και αξιοπιστο.Θα μπορουσε να παρει και νικες στο πρωτο στραβοπατημα του Οζιε τουλαχιστον.
Βεβαια εαν κατσει το 2014 στη Φορντ πιθανως να βρει τις θεσεις κλεισμενες το 2015 στην Χιουνται,αλλα κλεισμενες απο ποιους?.....Μηπως θα μπορουσε και να ειναι και στη Φορντ το 14 διεκδικωντας νικες,και στη Χιουνται το 15, πολυ πιο εμπειρος και με διαφορετικο κασε σε περιπτωση νικων το 2014?Ενω κραταει την τραπουλα στα χερια του,δεν υπαρχει η ευκολη λυση.Ολες οι ομαδες εχουν τα συν και τα πλην τους.
Εντυπωση μου εκανε παντως που απεριψε την Σιτροεν απο την αρχη.Βελγος μανατζερ,ταχυ και αξιοπιστο αυτοκινητο,ομαδα με 99% σωστες επιλογες σε ελαστικα,γνωριμο το δσ3 μιας και το εχει οδηγησει.Βεβαια τα χρηματα κατα 90% δεν θα ειχαν σχεση με της Χιουνται,αλλα δεν ειναι μονο αυτα που θα βαρυνουν μια επιλογη.θαααα δειξει....Μακαρι να παει καλα το Βελγακι,μηπως δουμε τιποτα,γιατι αν αληθευουν κατι συνεντευξεις του Ματτον,απο την Σιτροεν δεν θα υπαρχει συναγωνισμος με τις επιλογες οδηγων και την στρατηγικη που θελουν να ακολουθησουν.Εαν και Νεβιλ στη Χιουνται τοτε τι θα σταματησει τον Οζιε απο γρηγορες βολτες?
Για να δουμε.
Ωραια τα λες, αλλα ο χρονος πιεζει και κανεις δεν μπορει να του πει αν το 14 θα υπαερχει καν η M-Sport.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ωραια τα λες, αλλα ο χρονος πιεζει και κανεις δεν μπορει να του πει αν το 14 θα υπαερχει καν η M-Sport.
Φιλικα,
'el-em'
αφου εχει κανει προσφορα για το 2014 η Μσπορτ.
-
Για τον Σολμπεργκ έχει ακουστεί τίποτα?
Θα ήταν καλή επιλογή να πήγαινε σαν 2ος οδηγός-εξελιγκτής στην Hyundai για 2 χρόνια, ώστε να ετοιμάσει και το αυτοκίνητο του '15. -
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?Μιλάμε όμως για μια εποχή που υπήρχαν πολύ ικανότεροι οδηγοί, σήμερα ο Neuville, που, όπως σωστά λέει ο dim8, είναι σαφώς (προς το παρόν, μακάρι να βελτιωθεί) μια κλάση κάτω από τον Ogier, είναι φάση μονόφθαλμου στους τυφλούς.
Η προφανής επιλογή είναι να πάει στη μεγάλη ομάδα, σιγουριά, χρήμα κτλ.
Αλλά νομίζω στην ηλικία που βρίσκεται, δεδομένου ότι είναι και πολύ νέος για να είναι και καλός εξελικτής, νομίζω είναι καλύτερα να πάει σε όποια ομάδα θα του δώσει ανταγωνιστικότερο πακέτο, και ας πάρει λιγότερα χρήματα. Ωστε να αποκτήσει εμπειρίες (και όχι να μένει στην 3η ειδική σε κάθε αγώνα για 6 μήνες) και να διεκδικήσει νίκες (που μάλλον ακόμα δεν είναι σε θέση η Hyundai, μην ξεχνάμε ότι η VW 'ξύρισε' όλες τις άλλες ομάδες από τεχνικούς), οι νίκες είναι που θα του ανεβάσουν του παραχρόνου το κασέ στα (παράδειγμα) 5 μύρια ενώ φέτος θα έπαιρνε (πάλι παράδειγμα) 500 χιλιάρικα από τον τσιφούτη και 2 εκατομμύρια από τη Hyundai.
Από την άλλη πάλι, αν σκάσει η M-Sport, μένει με το πουλί στο χέρι (και, θα πρόσθετα, αν φύγει ο Neuville ίσως ζοριστεί η M-Sport να βρει σπόνσορες, με ποιόν, το Mads και τον Evgeny ?)
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.Γιατί ?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Για τον Σολμπεργκ έχει ακουστεί τίποτα?
Θα ήταν καλή επιλογή να πήγαινε σαν 2ος οδηγός-εξελιγκτής στην Hyundai για 2 χρόνια, ώστε να ετοιμάσει και το αυτοκίνητο του '15.συνεχιζει στα ραλλυκρος για το 2014.Λειπει απο το wrc παντως.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.
Γιατί ?
γιατι θα ππαρουσιαστει το νεο i20
WRC 2014: Ομάδες και οδηγοί