Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2014: Ομάδες και οδηγοί
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2014: Ομάδες και οδηγοί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    WRC
    21
    87
    414
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.

      VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?

      Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?

      Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?

      Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 13
      • N
        nass last edited by

        Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.

        VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?

        Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?

        Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?

        Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ας ανοίξουμε (καθυστερημένα) και ένα θέμα για το 2014.

          VW, Citroen, M-Sport (?), Hyundai και ίσως κάποια στιγμή εμφανιστεί με μερικό πρόγραμμα εν όψει 2015 και καμιά Toyota ?

          Σε ποιά ομάδα λέτε θα καταλήξει ο Neuville ? Σε ποιά θα πηγαίνατε αν ήσασταν Neuville, στη γνωστή ποσότητα M-Sport, ας πούμε 'καλή αλλά λίγη' ή στην άγνωστη μεν, κατασκευαστή και €€€ δε Hyundai ?

          Οδηγοί Citroen: Hirvonen ? Sordo ? Kubica ?

          Ε καλά να λέμε ότι Ogier/VW είναι το σούπερ φαβορί είναι περιττό ε ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 13
          • M
            mirage last edited by

            O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • E
              el-em last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai

              Που ειναι και το πιο λογικο.
              Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.

              Φιλικα,

              'el-em'

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • D
                dim8 last edited by

                Ο χρήστης el-em έγραψε:

                O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai

                Που ειναι και το πιο λογικο.
                Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.

                Φιλικα,

                'el-em'

                το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • M
                  mirage last edited by

                  Συνολικά νομιζω μοιάζει καλύτερη επιλογή

                  Sent from my Nexus 4 using 3

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • E
                    el-em last edited by

                    Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                    O Νeuville φαίνεται να πηγαίνει στην Hyundai

                    Που ειναι και το πιο λογικο.
                    Εκει ειναι το μελλον του εξασφαλισμενο.

                    Φιλικα,

                    'el-em'

                    το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?

                    Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
                    Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
                    Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
                    Γκεγκε ???

                    Φιλικα,

                    'el-em'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • N
                      nass last edited by

                      Ναι αλλά στη Hyundai του χρόνου κατά πάσα πιθανότητα θα τρώει μεγάλες πίκρες από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας (δε νομίζω να συγκρίνεται σε αυτό με άλλες άμεσα ανταγωνιστικές πρωτοεμφανιζόμενες όπως VW ή Citroen παλιότερα) ενώ στην M-Sport μπορεί να πάρει και καμιά νίκη.

                      Να το θέσω διαφορετικά: θυμάται κανείς, χωρίς να ανατρέξει σε πηγές, ποιοί ήταν οδηγοί της Suzuki το 2007 (?) ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • E
                        el-em last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Ναι αλλά στη Hyundai του χρόνου κατά πάσα πιθανότητα θα τρώει μεγάλες πίκρες από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας (δε νομίζω να συγκρίνεται σε αυτό με άλλες άμεσα ανταγωνιστικές πρωτοεμφανιζόμενες όπως VW ή Citroen παλιότερα) ενώ στην M-Sport μπορεί να πάρει και καμιά νίκη.

                        Να το θέσω διαφορετικά: θυμάται κανείς, χωρίς να ανατρέξει σε πηγές, ποιοί ήταν οδηγοί της Suzuki το 2007 (?) ?

                        Εχεις δικιο Νασο, αλλα ο S.Ogier προκειμενου να εχει ενα καλυτερο μελλον, δεν πηγε στον τσιγκουνη το 2012 αλλα ετρεξε μια ολοκληρη χρονια με S-2000 και οχι δηλωμενο στο αντιστοιχο Πρωταθλημα, βλεποντας την επομενη ημερα.
                        Ετσι κανουν οι επαγγελματιες.
                        Στην ερωτηση σου τωρα, αν θυμαμαι καλα οι Gardeimeister και P.G.Anderson.

                        Φιλικα,

                        'el-em'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • N
                          nass last edited by

                          Αυτό θέλω να πω el-em, έτρεξαν με 'εργοστάσιο' κτλ. κτλ. αλλά μετά από αυτό εξαφανίστηκαν από το προσκήνιο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης el-em έγραψε:

                            το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?

                            Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
                            Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
                            Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
                            Γκεγκε ???

                            Φιλικα,

                            'el-em'

                            δεν ειναι θεμα πνευματος αντιλογιας,αλλα αγνη ερωτηση.
                            Θεμα χρηματων δεν το συζηταμε,αμεσα και εξασφαλισμενο για 3 ετη.
                            Παμε στο αγωνιστικο τωρα.Την πρωτη χρονια νεο αυτοκινητο,νεα ομαδα,λογικο να εχει προβληματα αξιοπιστιας-νεοτητας-ταχυτητας.Το κατα ποσο θα βελτιωθει αποτελει ερωτηματικο,μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.Ειναι ικανη αυτη η νεα ομαδα να εξελισει ταυτοχρονα δυο σασι? δεν ειναι ευκολο παντως.
                            Μην τους μπερδευουμε με την vw,αυτοι δουλεψαν την ομαδα με το σ2000 ολη τη χρονια σε ολους τους αγωνες.Δεδομενα ειχαν,χρονους απο ολους τους αγωνες ειχαν για ολους τους αντιπαλους.Δοκιμες εκαναν απειρες,χρονο υπεραρκετο ειχαν.
                            Στη Χιουνται ολα αυτα δεν τα εχουν.Ουτε καν την πολυτελεια του χρονου δεν εχουν.Μπαινει Νοεμβρης και ο Νεβιλ (αν παει) δεν εχει οδηγησει ακομα.Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε τουλαχιστον καποια δυναμικη σε καποιους αγωνες.

                            Απο την αλλη,μπορει αυτη την στιγμη ο Νεβιλ να κραταει ολη την τραπουλα στα χερια του(και δικαιολογημενα) αλλα μεχρι τωρα δεν εχουμε δει να παιρνει αγωνα στα ισια απο τον Οζιε.οχι απλα δεν εχει παρει αγωνα,αλλα οποτε χρειαστηκε να πυροβολησει,φανηκε λιγος.
                            Επισης στους 2 τελευταιους αγωνες εχει φανει και πολυ τυχερος.''Κανονικα'' στον προηγουμενο επρεπε να εχει λιωσει με εξοδο με τοσα χλμ και τοσα μετρα εκτος δρομου,και στον τελευταιο παλι τυχερος με το κρασπεδο που απλα ξεφουσκωσε σιγα-σιγα χωρις να τον πιασει αμεσα λαστιχο,η να στραβωσει καποιο ψαλιδι.
                            Δεν μας εχει δειξει ακομα οτι ειναι ικανος να παιζει στα δευτερα και ταυτοχρονα να μην κανει λαθη.Εκτος απο τις 2 φασεις που περιεγραψα στους 2 τελευταιους αγωνες,ειχε και αλλες πολλες στιγμες και hot moments σε αυτους τους αγωνες.Δειχνει να πηγαινει λιγο παραπανω απο οσο μπορει.
                            Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε λιγο να δουμε και σταθεροτητα.Και ο Λατβαλα ειχε δειξει σε 2-3 αγωνες σερι, ταχυτητα αλλα αμεσως μετα ειχαμε εξοδους συνεχομενες,ψυχολογια κατεβασμενη λογω εξοδων κλπ.

                            Στην φορντ θα ειχε ευκαιρια για το 2014 να δειξει πραγματικα τι αξιζει,ποσο θα βελτιωθει κλπ μιας και το φιεστα ειναι αποδεδειγμενα πλεον ταχυ και αξιοπιστο.Θα μπορουσε να παρει και νικες στο πρωτο στραβοπατημα του Οζιε τουλαχιστον.
                            Βεβαια εαν κατσει το 2014 στη Φορντ πιθανως να βρει τις θεσεις κλεισμενες το 2015 στην Χιουνται,αλλα κλεισμενες απο ποιους?.....Μηπως θα μπορουσε και να ειναι και στη Φορντ το 14 διεκδικωντας νικες,και στη Χιουνται το 15, πολυ πιο εμπειρος και με διαφορετικο κασε σε περιπτωση νικων το 2014?

                            Ενω κραταει την τραπουλα στα χερια του,δεν υπαρχει η ευκολη λυση.Ολες οι ομαδες εχουν τα συν και τα πλην τους.
                            Εντυπωση μου εκανε παντως που απεριψε την Σιτροεν απο την αρχη.Βελγος μανατζερ,ταχυ και αξιοπιστο αυτοκινητο,ομαδα με 99% σωστες επιλογες σε ελαστικα,γνωριμο το δσ3 μιας και το εχει οδηγησει.Βεβαια τα χρηματα κατα 90% δεν θα ειχαν σχεση με της Χιουνται,αλλα δεν ειναι μονο αυτα που θα βαρυνουν μια επιλογη.

                            θαααα δειξει....Μακαρι να παει καλα το Βελγακι,μηπως δουμε τιποτα,γιατι αν αληθευουν κατι συνεντευξεις του Ματτον,απο την Σιτροεν δεν θα υπαρχει συναγωνισμος με τις επιλογες οδηγων και την στρατηγικη που θελουν να ακολουθησουν.Εαν και Νεβιλ στη Χιουνται τοτε τι θα σταματησει τον Οζιε απο γρηγορες βολτες?

                            Για να δουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                el-em last edited by

                                Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                το οικονομικο μελλον,ή το οδηγικο?

                                Και τα δυο ,βρε πνευμα αντιλογιας.
                                Το Οικονομικο σιγουρα και αμεσα, σε συγκριση με τον τσιγκουνη Εγγλεζο που σιγουρα δεν του δινει ουτε cent τωρα.
                                Το Οδηγικο, διοτι τωρα ειναι φορτηγο το 'Αtos' αλλα φτιαξε φτιαξε, συντομα θα γινει αυτοκινητο. Απο την αλλη κανεις δεν του εξασφαλιζει οτι η M-Sport θα υπαρχει και του χρονου.
                                Γκεγκε ???

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                δεν ειναι θεμα πνευματος αντιλογιας,αλλα αγνη ερωτηση.
                                Θεμα χρηματων δεν το συζηταμε,αμεσα και εξασφαλισμενο για 3 ετη.
                                Παμε στο αγωνιστικο τωρα.Την πρωτη χρονια νεο αυτοκινητο,νεα ομαδα,λογικο να εχει προβληματα αξιοπιστιας-νεοτητας-ταχυτητας.Το κατα ποσο θα βελτιωθει αποτελει ερωτηματικο,μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.Ειναι ικανη αυτη η νεα ομαδα να εξελισει ταυτοχρονα δυο σασι? δεν ειναι ευκολο παντως.
                                Μην τους μπερδευουμε με την vw,αυτοι δουλεψαν την ομαδα με το σ2000 ολη τη χρονια σε ολους τους αγωνες.Δεδομενα ειχαν,χρονους απο ολους τους αγωνες ειχαν για ολους τους αντιπαλους.Δοκιμες εκαναν απειρες,χρονο υπεραρκετο ειχαν.
                                Στη Χιουνται ολα αυτα δεν τα εχουν.Ουτε καν την πολυτελεια του χρονου δεν εχουν.Μπαινει Νοεμβρης και ο Νεβιλ (αν παει) δεν εχει οδηγησει ακομα.Καλο ειναι να ειμαστε επιφυλακτικοι μεχρι να δουμε τουλαχιστον καποια δυναμικη σε καποιους αγωνες.

                                Απο την αλλη,μπορει αυτη την στιγμη ο Νεβιλ να κραταει ολη την τραπουλα στα χερια του(και δικαιολογημενα) αλλα μεχρι τωρα δεν εχουμε δει να παιρνει αγωνα στα ισια απο τον Οζιε.οχι απλα δεν εχει παρει αγωνα,αλλα οποτε χρειαστηκε να πυροβολησει,φανηκε λιγος.
                                Επισης στους 2 τελευταιους αγωνες εχει φανει και πολυ τυχερος.''Κανονικα'' στον προηγουμενο επρεπε να εχει λιωσει με εξοδο με τοσα χλμ και τοσα μετρα εκτος δρομου,και στον τελευταιο παλι τυχερος με το κρασπεδο που απλα ξεφουσκωσε σιγα-σιγα χωρις να τον πιασει αμεσα λαστιχο,η να στραβωσει καποιο ψαλιδι.
                                Δεν μας εχει δειξει ακομα οτι ειναι ικανος να παιζει στα δευτερα και ταυτοχρονα να μην κανει λαθη.Εκτος απο τις 2 φασεις που περιεγραψα στους 2 τελευταιους αγωνες,ειχε και αλλες πολλες στιγμες και hot moments σε αυτους τους αγωνες.Δειχνει να πηγαινει λιγο παραπανω απο οσο μπορει.
                                Οποτε καλο ειναι να περιμενουμε λιγο να δουμε και σταθεροτητα.Και ο Λατβαλα ειχε δειξει σε 2-3 αγωνες σερι, ταχυτητα αλλα αμεσως μετα ειχαμε εξοδους συνεχομενες,ψυχολογια κατεβασμενη λογω εξοδων κλπ.

                                Στην φορντ θα ειχε ευκαιρια για το 2014 να δειξει πραγματικα τι αξιζει,ποσο θα βελτιωθει κλπ μιας και το φιεστα ειναι αποδεδειγμενα πλεον ταχυ και αξιοπιστο.Θα μπορουσε να παρει και νικες στο πρωτο στραβοπατημα του Οζιε τουλαχιστον.
                                Βεβαια εαν κατσει το 2014 στη Φορντ πιθανως να βρει τις θεσεις κλεισμενες το 2015 στην Χιουνται,αλλα κλεισμενες απο ποιους?.....Μηπως θα μπορουσε και να ειναι και στη Φορντ το 14 διεκδικωντας νικες,και στη Χιουνται το 15, πολυ πιο εμπειρος και με διαφορετικο κασε σε περιπτωση νικων το 2014?

                                Ενω κραταει την τραπουλα στα χερια του,δεν υπαρχει η ευκολη λυση.Ολες οι ομαδες εχουν τα συν και τα πλην τους.
                                Εντυπωση μου εκανε παντως που απεριψε την Σιτροεν απο την αρχη.Βελγος μανατζερ,ταχυ και αξιοπιστο αυτοκινητο,ομαδα με 99% σωστες επιλογες σε ελαστικα,γνωριμο το δσ3 μιας και το εχει οδηγησει.Βεβαια τα χρηματα κατα 90% δεν θα ειχαν σχεση με της Χιουνται,αλλα δεν ειναι μονο αυτα που θα βαρυνουν μια επιλογη.

                                θαααα δειξει....Μακαρι να παει καλα το Βελγακι,μηπως δουμε τιποτα,γιατι αν αληθευουν κατι συνεντευξεις του Ματτον,απο την Σιτροεν δεν θα υπαρχει συναγωνισμος με τις επιλογες οδηγων και την στρατηγικη που θελουν να ακολουθησουν.Εαν και Νεβιλ στη Χιουνται τοτε τι θα σταματησει τον Οζιε απο γρηγορες βολτες?

                                Για να δουμε.

                                Ωραια τα λες, αλλα ο χρονος πιεζει και κανεις δεν μπορει να του πει αν το 14 θα υπαερχει καν η M-Sport.

                                Φιλικα,

                                'el-em'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                  Ωραια τα λες, αλλα ο χρονος πιεζει και κανεις δεν μπορει να του πει αν το 14 θα υπαερχει καν η M-Sport.

                                  Φιλικα,

                                  'el-em'

                                  αφου εχει κανει προσφορα για το 2014 η Μσπορτ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                  • S
                                    s3 last edited by

                                    Για τον Σολμπεργκ έχει ακουστεί τίποτα?
                                    Θα ήταν καλή επιλογή να πήγαινε σαν 2ος οδηγός-εξελιγκτής στην Hyundai για 2 χρόνια, ώστε να ετοιμάσει και το αυτοκίνητο του '15.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης Christos M έγραψε:
                                      Γιατι ρε Νασο, χωρουσανε σε καποια ομαδα ? Υπηρχαν θεσεις και προτιμησαν αλλους πχ ?

                                      Μιλάμε όμως για μια εποχή που υπήρχαν πολύ ικανότεροι οδηγοί, σήμερα ο Neuville, που, όπως σωστά λέει ο dim8, είναι σαφώς (προς το παρόν, μακάρι να βελτιωθεί) μια κλάση κάτω από τον Ogier, είναι φάση μονόφθαλμου στους τυφλούς.

                                      Η προφανής επιλογή είναι να πάει στη μεγάλη ομάδα, σιγουριά, χρήμα κτλ.

                                      Αλλά νομίζω στην ηλικία που βρίσκεται, δεδομένου ότι είναι και πολύ νέος για να είναι και καλός εξελικτής, νομίζω είναι καλύτερα να πάει σε όποια ομάδα θα του δώσει ανταγωνιστικότερο πακέτο, και ας πάρει λιγότερα χρήματα. Ωστε να αποκτήσει εμπειρίες (και όχι να μένει στην 3η ειδική σε κάθε αγώνα για 6 μήνες) και να διεκδικήσει νίκες (που μάλλον ακόμα δεν είναι σε θέση η Hyundai, μην ξεχνάμε ότι η VW 'ξύρισε' όλες τις άλλες ομάδες από τεχνικούς), οι νίκες είναι που θα του ανεβάσουν του παραχρόνου το κασέ στα (παράδειγμα) 5 μύρια ενώ φέτος θα έπαιρνε (πάλι παράδειγμα) 500 χιλιάρικα από τον τσιφούτη και 2 εκατομμύρια από τη Hyundai.

                                      Από την άλλη πάλι, αν σκάσει η M-Sport, μένει με το πουλί στο χέρι (και, θα πρόσθετα, αν φύγει ο Neuville ίσως ζοριστεί η M-Sport να βρει σπόνσορες, με ποιόν, το Mads και τον Evgeny ?)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                        μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.

                                        Γιατί ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • D
                                          dim8 last edited by

                                          Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                          Για τον Σολμπεργκ έχει ακουστεί τίποτα?
                                          Θα ήταν καλή επιλογή να πήγαινε σαν 2ος οδηγός-εξελιγκτής στην Hyundai για 2 χρόνια, ώστε να ετοιμάσει και το αυτοκίνητο του '15.

                                          συνεχιζει στα ραλλυκρος για το 2014.Λειπει απο το wrc παντως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                                            μιας και απο τις αρχες-μεσα του 2014 θα πρεπει να εξελισουν/σεταρουν το μοντελο του 2015 σε διαφορετικη καροτσα.

                                            Γιατί ?

                                            γιατι θα ππαρουσιαστει το νεο i20

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr