-
Γεια σας. Έχω ένα Ρενώ 19 μάλλον του '91. Προχθές μόλις έφτασα σπίτι βλέπω καπνό από τη μηχανή να βγαίνει.
Άνοιξα το καπώ και είχε τρυπήσει το δοχείο για το παραφλού. Πέταγε το υγρό με δύναμη από τη μικρή τρύπα, σχεδόν ατμός.
Είδα και το θερμόμετρο και ήταν στο τέρμα.Σλημερα έβαλα καινούργιο δοχείο. Καλά το τοποθέησα πιστεύω. Ήταν πολύ εύκολο. Τρεις σωλήνες μόνο.
Νόμιζα ότι η τρύπα ήταν το πρόβλημα στο προηγούμενο. Όμως το πήγα μια βόλτα και πάλι μετά από 2-3 χιλιόμετρα με κμέτρια ταχήτητα και σχεδόν τερμάτισε το θερμόμετρο. Άνοιξα το καπό και έχει ιδρώσει από μέσα το δοχείο. Έβαλα και το χέρι ο βλάκας και κάηκα λίγο. Δεν το περίμενα το πλαστικό αυτό να καίει έτσι. Το παραφλού εν τω μεταξύ από πράσινο που ήταν έγινε καφέ. (5 ευρώ τετράλιτρο είναι. Μήπως είναι πολύ φτηνό και κακό;)
Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά από το ψυγείο; Λάδια έχει. Όχι καινούργια αλλά είναι εντάξει η στάθμη.Σας ευχαριστώ.
-
Γεια σας. Έχω ένα Ρενώ 19 μάλλον του '91. Προχθές μόλις έφτασα σπίτι βλέπω καπνό από τη μηχανή να βγαίνει.
Άνοιξα το καπώ και είχε τρυπήσει το δοχείο για το παραφλού. Πέταγε το υγρό με δύναμη από τη μικρή τρύπα, σχεδόν ατμός.
Είδα και το θερμόμετρο και ήταν στο τέρμα.Σλημερα έβαλα καινούργιο δοχείο. Καλά το τοποθέησα πιστεύω. Ήταν πολύ εύκολο. Τρεις σωλήνες μόνο.
Νόμιζα ότι η τρύπα ήταν το πρόβλημα στο προηγούμενο. Όμως το πήγα μια βόλτα και πάλι μετά από 2-3 χιλιόμετρα με κμέτρια ταχήτητα και σχεδόν τερμάτισε το θερμόμετρο. Άνοιξα το καπό και έχει ιδρώσει από μέσα το δοχείο. Έβαλα και το χέρι ο βλάκας και κάηκα λίγο. Δεν το περίμενα το πλαστικό αυτό να καίει έτσι. Το παραφλού εν τω μεταξύ από πράσινο που ήταν έγινε καφέ. (5 ευρώ τετράλιτρο είναι. Μήπως είναι πολύ φτηνό και κακό;)
Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά από το ψυγείο; Λάδια έχει. Όχι καινούργια αλλά είναι εντάξει η στάθμη.Σας ευχαριστώ.
-
Γεια σας. Έχω ένα Ρενώ 19 μάλλον του '91. Προχθές μόλις έφτασα σπίτι βλέπω καπνό από τη μηχανή να βγαίνει.
Άνοιξα το καπώ και είχε τρυπήσει το δοχείο για το παραφλού. Πέταγε το υγρό με δύναμη από τη μικρή τρύπα, σχεδόν ατμός.
Είδα και το θερμόμετρο και ήταν στο τέρμα.Σλημερα έβαλα καινούργιο δοχείο. Καλά το τοποθέησα πιστεύω. Ήταν πολύ εύκολο. Τρεις σωλήνες μόνο.
Νόμιζα ότι η τρύπα ήταν το πρόβλημα στο προηγούμενο. Όμως το πήγα μια βόλτα και πάλι μετά από 2-3 χιλιόμετρα με κμέτρια ταχήτητα και σχεδόν τερμάτισε το θερμόμετρο. Άνοιξα το καπό και έχει ιδρώσει από μέσα το δοχείο. Έβαλα και το χέρι ο βλάκας και κάηκα λίγο. Δεν το περίμενα το πλαστικό αυτό να καίει έτσι. Το παραφλού εν τω μεταξύ από πράσινο που ήταν έγινε καφέ. (5 ευρώ τετράλιτρο είναι. Μήπως είναι πολύ φτηνό και κακό;)
Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά από το ψυγείο; Λάδια έχει. Όχι καινούργια αλλά είναι εντάξει η στάθμη.Σας ευχαριστώ.
-
εκανες εξαέρωση;
-
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση φίλε. όχι δεν έκανα. Δεν ήξερα καν ότι πρέπει.
Αυτός εδώ καλά τα λέει;
http://www.teriosclub.net/teriosclub/viewtopic.php?f=25&t=185Ή θα πρέπει να βρω κάποιο μάνιουαλ για το Ρενώ 19 μήπως υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα;
Και τάπα ψυγείου που είναι; Δεν εννοεί του δοχείου που έβαλα σήμερα μάλλον; -
αφου δεν το κατεχεις γιατι δεν πας σε καποιο συνεργειο για να σου τσεκαρουν και θερμοστατη, βαλβιδα βαντιλατερ, βαντιλατερ? με ελαχιστο κοστος θα εχεις σωστη διαδικασια και αιτιολογια.
-
Σκέφτομαι 'οτι μπορει να είναι κάτι απλό και ότι θα είναι μια γνώση παραπάνω για μένα. Άσε που ακριβώς αυτό το κόστος θέλω να γλιτώσω καθώς είμαι άνεργος και πιέζουν όλα. Πάντως πριν δυο χρόνια μου το είχαν αλλάξει σωλήνες και δοχείο.
Θα δοκιμάσω την εξαέρωση. Τώρα θυμάμαι ότι πάφλαζε το παραφλού όταν το έβαλα και δεν έδωσα σημασία. Το έκλεισα γρήγορα και τίποτα άλλο δεν έκανα.
Κάποιο λινκ για μια καλύτερη περιγραφή για το πως γίνεται εξαέρωση; -
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=54806&start=0
Το πρωτο βιντεο, διαβασε και ολο το τοπικο για να δεις και αλλες λεπτομερειες.Με βαση αυτα που γραφεις, δεν το εχεις. Σεβαστη η ανεργια, αλλα μαλλον καλυτερα σε μαστορα. Δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, αλλα ουτε και τοσο ευκολο σα να βαζεις αλατι στο φαγητο.
Το καφε χρωμα δε μου ακουγεται καλο, απο ποτε εχει να αλλαχτει το αντιψυκτικο?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Το πρωτο βιντεο, διαβασε και ολο το τοπικο για να δεις και αλλες λεπτομερειες.
Με βαση αυτα που γραφεις, δεν το εχεις. Σεβαστη η ανεργια, αλλα μαλλον καλυτερα σε μαστορα. Δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, αλλα ουτε και τοσο ευκολο σα να βαζεις αλατι στο φαγητο.
Το καφε χρωμα δε μου ακουγεται καλο, απο ποτε εχει να αλλαχτει το αντιψυκτικο?
Είσαι άρχοντας και σ' ευχαριστώ. 'οπως και τα άλλα παιδιά εδώ πέρα. Ότι δεν το 'χω είναι αλήθεια. Αλλά ξέρεις κάτι;
Πολλά δεν είχα και είναι ικανοποιητικό να τα κατακτώ σιγά σιγά. Από τον ηλιακό που του άλλαξα ανώδιο, το μηχανάκι μου
που πολλά πράγματα έμαθα και τα κάνω μόνος μου και στο αυτοκίνητο που του είχα αλλάξει σωληνάκι βενζίνης.
Είναι και ψυχολογικό λίγο μωρέ Κάποια στιγμή σου έρχεται 'γιατί ρε γαμώτο, εγώ τι είμαι; Οι άλλοι πως μπορούνε;'.
Κι αφού εώ και πολύ καιρό την έχω ψωνίσει έτσι με τεχνικά ζητήματα, θέλω να επιμένω λίγο πρώτα. Η δουλειά μου είναι άσχετη με τεχνικά και μαστορέματα και το έχω λίγο άχτι . Θα δω το βίντεο και το νήμα που μου έδωσες και θα δω πως θα προχωρήσω.Το χρώμα ξαναέγινε πράσινο. Καινούργιο είναι το παραφλού, χθες το αγόρασα. Την ώρα που έφτανα σπίτι απλά άνοιξα το καπό να δω (με ανοιχτή μηχανή) και είδα τα υγρά να χτυπιούνται βέβαια, αλλά το χρώμα το είδα καφέ. Σκέφτηκα θα είναι θέμα χημείας, ότι αλλάζει το χρώμα στους τόσους βαθμούς ας πούμε.
Και πάλι ευχαριστώ.
-
Ωραια ανεργε μαστορα, ειμαστε στην ιδια συνομοταξια.
Το καφε χρωμα μπορει (ας διορθωσουν οι γνωριζοντες) να σημαινει οτι χρειαζεται αλλαγη ολο το αντιψυκτικο , και οχι μονο συμπληρωμα, για να ξεπλυθει ολο το κυκλωμα. -
Δεν μου κοψε περί 'όλου κυκλώματος' που λες. Βλακεία μου Σκέφτηκα ότι επειδή έβαλα καινούργιο δοχείο
και καινούργιο αντιψυκτικό ότι δεν έχω θέμα. Εσύ λες το τι έχει μείνει στα σωληνάκια ε;
Ωστόσο θα το κοιτάξω καλύτερα αύριο πιο ξεκούραστα και για να βρω αυτήν την περίφημη τάπα και για προσέξω το χρώμα.
Φευγαλέα το είδα τελευταία φορά και ήταν πράσινο πάλι. θα δω όμως μην έχει βρωμιά γιατί σήμερα πήρα την πληροφορία
περί λαδιών στο δοχείο. (Είδατε ρε που όσο μεγαλώνουμε μαθαίνουμε; !!! ). Κι ότι μπορεί να είναι φλάντζα.
Είδα ότι πάει 300+ οπότε πάμε για ακινητοποίηση (μέχρι να έρθει η ανάπτυξη ).Να ρωτήσω κάτι όμως ρε παιδιά. Είδα ότι έγιναν αναφορές στο καλοριφέρ. Είδα και τον όρο 'το ψυγείο του καλοριφέρ'.
Είναι άλλο ψυγείο; Ανεξάρτητο σύστημα; Ή έχει να κάνει και με το θέμα μου; Τώρα που το σκέφτομαι ένα σύστημα θα είναι ε;
Ξεκινάει από τον αυτό το μαραφέτι το τετράγωνο μπροστά με τις μεταλικές γραμμές (ψύκτρες να το πω;). Πιο πίσω έχει το ανεμηστηράκι. και μετά κάποιους σωλήνες κυκλοφορεί εκεί μέσα το αντιψυκτικό και γυριζει στο δοχείο (ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ).
Διαθέτει κανείς μια περιληψούλα; -
Για να πάρεις μια γενική ιδέα -
Τι μοτέρ φοράει το Renault σου ?
Έβγαινε με αρκετά μοτέρ. -
Μπακαλικα:
Το τετραγωνο μαραφετι με τον ανεμιστηρα απο πισω ειναι το ψυγειο. Αποτελει μερος ενος συνολικου κυκλωματος (υπο πιεση > ατμοσφαιρικη) που περναει απο 'σωληνες' μεσα απο τον κινητηρα και τον ψυχει. Το υγρο με τη σειρα του ψυχεται απο το ψυγειο και η αντλια 'νερου' (ψυκτικου υγρού τελος παντων) το κυκλοφορει ωστε να κανει τη βολτα του και να παει οπου χρειαζεται απαγοντας θερμοτητα. Οταν το ρυθμιστικο της θερμανσης στο ταμπλω το γυρνας στο ζεστο, μερος του υγρου που ειναι ζεσταμενο απο τον κινητηρα περναει απο ενα μικρο 'ψυγειακι' πισω απο το ταμπλω και ζεσταινει τον αερα της καμπινας οταν ο βοριας τα αρνακια παγώνει.ΥΓ μια χαρα τα λεει η φωτο του bill33 .
ΥΓ2 παρε με τη σειρα ολα τα σχετικα βιντεο απο το καναλι του τυπου που σου εδωσα, και δες τα, θα μαθεις πολλα πραγματα.
Το συνολικο υγο λοιπον περνωντας απο κλειστα σημεια και τελωντας υπο πιεση, τσιμπαει και σκουρια κλπ, αλλοιωνεται και καμμια φορα βουλωνει ειτε το μικο ψυγειακι, ειτε ακομα χειροτερα καμμια τρυπα μεσα στο μπλοκ του κινητηρα.
-
Άρχοντες!
Βρήκα κι αυτό http://iceal.wikidot.com/engine-cooling1 Θα έχω να πω πιο πολλά στα παιδιά μου τώρα.
@Quadra .... δε ξέρω γαμώτη! Θα το μάθω κι αυτό όμως. Στη μηχανή θα το γράφει ε;
-
Πηγαινε το σε ενα συνεργειο καλυτερα, για να μπορεις να πας τα παιδια σου βολτα μετα να τους λες ιστοριες...
-
Φιλε μου οτι και να εχεις διαβασει δεν θα σε βοηθησει να κανεις μια σωστη εξαερωση!!!
Ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου?
Πια περιοχη μενεις? -
Σαλαμίνα.
-
Πεφτεις μακρια...
Κοιτα... οπως κοιτας το μοτερ μπροστα σου ειναι το ψυγειο... ακριβως στην μετωπη! Στην δεξια μερια (στο δεξι σου ποδι) εχει ενα χοντρο κολαρο που παει απο την μηχανη προς το ψυγειο, αυτο επανω του εχει μια πλαστικια βιδα
Τωρα... πισω απο την μηχανη υπαρχουν 2 μικροτερα κολαρα τα οποια μπαινουν μεσα στην καμπινα... σωστα? Μπορεις να το τσεκαρεις?
Ακομα θελω να μου πεις αν το παγουρι του εβαλες με βιδες ή με εναν ελαστικο ιμαντα!...τωρα που το ξανα σκεφτομαι 1400αρια ειναι σε 2 εκδοχες... τα C και τα E... αληθεια... επανω στην μηχανη γραφει τιποτα? πχ. Moteur Energy?
-
μετα απο δυο ''κοκκινισματα'' δεν νομιζω να την γλυτωσε η φλατζα.......
Ανεβάζει θερμοκρασία.