-
Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.
Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.
Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?
-
Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.
Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.
Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?
-
Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.
Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.
Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?
-
Εξαερωνεις με το καλοριφερ γυρισμενο στο ζεστο και χωρις ανεμιστηρακι.
- βουλωμενο το καλοριφερ?
αντλια νερου ειναι καλη?
-
Ωραίο το 1ο video θα προσπαθήσω να βρώ ενα τέτοιο. Όχι το καλορφέρ λειτουργεί κανονικά και οι 2 σωλήνες το ίδιο ζεστοί. Και μεσα κανονικα ζεστό αέρα πάντα. Η αντλία ειναι κομπλέ και σχετικά καινούργια!
-
κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια
επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια
επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης.Mπορεί και να λύσει το παγούρι του νερού από τη βάση του να το κρατήσει 5-10 εκ ψηλότερα, όσο του επιτρέπουν οι σωλήνες, γίνεται ευκολότερα και πιο καλά έτσι η εξαέρωση.
-
-
Gatsoulos
Το ευκολο στο χωνι εκεινο το κιτρινο ειναι οτι εχει το ματσουκι που ειναι ταπα, οποτε το παιρνεις οπως ειναι οταν τελειωσεις χωρις να σε νοιαζει αν εχει μεσα ζουμι, δε σταζει.
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Mπορεί και να λύσει το παγούρι του νερού από τη βάση του να το κρατήσει 5-10 εκ ψηλότερα, όσο του επιτρέπουν οι σωλήνες, γίνεται ευκολότερα και πιο καλά έτσι η εξαέρωση.Αυτο δεν ισχυει λογικα μονο αν το παγουρι ειναι απο αυτα που ειναι υπο πιεση οπως το κυκλωμα?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
GatsoulosΤο ευκολο στο χωνι εκεινο το κιτρινο ειναι οτι εχει το ματσουκι που ειναι ταπα, οποτε το παιρνεις οπως ειναι οταν τελειωσεις χωρις να σε νοιαζει αν εχει μεσα ζουμι, δε σταζει.
Καλημερα.
Σιγουρα το χωνι ειναι καλυτερο,απλα αυτη ειναι η λυση,λογω κρισης!
Παντως και στην πατεντα,οταν βγαλεις το σωληνακι που ειναι μεσα στο μπουκαλι και το βαλεις στο δοχειο διαστολης,δεν τρεχει σταγονα εξω. Βεβαια το δοχειο θα το εχεις εκτος της θεσης του και πιο χαμηλα απ το στομιο του ψυγειου.Αυτο δεν ισχυει λογικα μονο αν το παγουρι ειναι απο αυτα που ειναι υπο πιεση οπως το κυκλωμα?
Και απο μονο του το αμαξι,εκει εξαερωνει.
Σηκωνοντας το,ακομα καλυτερα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης.
Κάπου το είχα γράψει παλιότερα. Σηκώνεις τη μούρη με γρύλλο ή καβαλάς το μπροστινό στο πεζοδρόμιο και κάνεις τη δουλίτσα σου μια χαρά. Δοκιμασμένο.
-
Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
Κι αυτό πολύ καλό είναι, αρκεί να στεγανώνει καλά στο στόμιο του μπουκαλιού για να μη χύνεται έξω το υγρό.
Μας κάνει καλό η φτώχια μου φαίνεται! Βάζουμε το ρημάδι μέσα στο κεφάλι και δουλεύει! Αλλιώς θα θέλαμε το ... ειδικόν εργαλείον!!!!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Μας κάνει καλό η φτώχια μου φαίνεται!Μπα...δεν νομιζω...
-
Εμένα το παγούρι ειναι ψηλά. Νομίζω πως αμα του σηκώσω την μούρι δεν νομίζω να ειναι καλη ιδέα.
http://home.comcast.net/~mbrackliffe/im ... neshot.jpg -
Το ζητούμενο δεν είναι να έχεις το παγούρι ψηλά, αλλά την τάπα του ψυγείου.
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?Κάνε ένα έλεγχο για τη φλάντζα, τα καυσαέρια μάλλον μπαίνουν στο κύκλωμα ψύξης.
-
Και η φλατζα καινούργια σχεδόν ειναι. Αλλωστε νομίζω πως αν συνεβαινε κατι τετοιο θα έχανε και λιγο νερο. Εμενα δεν χάνει σταγόνα!
Το ψυγείο μου δεν έχει τάπα . Μόνο απο κάτω για να αδειάζει.
-
Το έκανα αυτό με το μπουκάλι. (όπως δίχνει και στο video) εβγαλε αρκετό αερα, για να δούμε.
-
Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
Και η φλατζα καινούργια σχεδόν ειναι. Αλλωστε νομίζω πως αν συνεβαινε κατι τετοιο θα έχανε και λιγο νερο. Εμενα δεν χάνει σταγόνα!Το ψυγείο μου δεν έχει τάπα . Μόνο απο κάτω για να αδειάζει.
Χμμμ! Έχω δει ένα τέτοιο σε πεζό 307. Πως τα γεμίζεις αυτά; Από το δοχείο διαστολής μόνο;
-
Ναι ναι μόνο απο εκεί το γεμίζεις!
Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3