Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio II 1.2 ..... Μπιλιοφόρος?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault Clio II 1.2 ..... Μπιλιοφόρος?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    229
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • _
      _chocorelo_ last edited by

      Γεια,

      εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
      Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.

      Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • _
        _chocorelo_ last edited by

        Γεια,

        εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
        Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.

        Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • _
          _chocorelo_ last edited by

          Γεια,

          εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
          Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.

          Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης chocorelo έγραψε:
            Γεια,

            εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
            Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.

            Ευχαριστω!

            Κανείς δεν θα κάτσει να σου ξεμοντάρει τον μπιλιοφόρο από το ημιαξόνιο, οπότε το αλλάζεις όλο, δεν είναι ανάγκη να πάρεις το μαμά από τη Renault, υπάρχουν και aftermarket που είναι 2-3 φορές φτηνότερα από της αντιπροσωπείας, και αντέχουν το ίδιο, πχ GKN, μου κάνει εντύπωση ότι είναι ο εσωτερικός, έχω αλλάξει πάνα από 20 μπιλιοφόρους στα Renault μου, και ποτέ για τον μεσωτερικό, όλο ο εξωτερικός της ακούει.

            Ψάξε στο net, θα βρείς πολλά μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά για Renault, πάρε τιμές και αποφάσισε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kospapad last edited by

              Δύσκολο να είναι ο εσωτερικός αφού έχει και άλλα συμπτώματα, πχ κραδασμούς
              Μάλλον είναι πάλι ο εξωτερικός, ή μήπως κάτι από κρεμαγιέρα;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • _
                _chocorelo_ last edited by

                H κρεμαγιέρα κάποια πολύ μικρο κενό. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλαχτεί αλλά πιστεύω ότι έχει ψωμί ακόμα. Πέρασε ΚΤΕΟ πριν 2 μήνες και δεν είπαν τίποτα...
                Αν δεν κάνω λάθος στο ημιαξόνιο συνοδηγού είναι {Εξωτερικός Μπιλιοφόρος+Ημιαξόνιο+Εσωτερικός Μπιλιοφόρος} όλα 'ένα'-πάνε μαζί...
                Θα ξενίσω από κρεμαγιέρα (ιμιτασιόν βεβαία) και θα αφήσω προς το παρόν το ημιαξόνιο. Να το 'μαζέψω' λίγο γιατί τον Σεπτέμβριο θα το πάρει πάλι η αδερφή μου και ξέρει μόνο ..... βάζω βενζίνη-φεύγω.

                Ευχαριστώ για τις 'απαντήσεις' σας!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Αν ειναι ετσι κανε και μια οδικη (αν δεν εχεις) μηπως σπασει και κανα συνδεσμος απο το ημιαξονιο.
                  Για μενα φτιαξε και το ημιαξονιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr