-
Γεια,
εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
-
Γεια,
εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
-
Γεια,
-
Ο χρήστης chocorelo έγραψε:
Γεια,εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Κανείς δεν θα κάτσει να σου ξεμοντάρει τον μπιλιοφόρο από το ημιαξόνιο, οπότε το αλλάζεις όλο, δεν είναι ανάγκη να πάρεις το μαμά από τη Renault, υπάρχουν και aftermarket που είναι 2-3 φορές φτηνότερα από της αντιπροσωπείας, και αντέχουν το ίδιο, πχ GKN, μου κάνει εντύπωση ότι είναι ο εσωτερικός, έχω αλλάξει πάνα από 20 μπιλιοφόρους στα Renault μου, και ποτέ για τον μεσωτερικό, όλο ο εξωτερικός της ακούει.