-
Γεια,
εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
-
Γεια,
εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
-
Γεια,
εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης chocorelo έγραψε:
Γεια,εδώ και μερικές εβδομάδες κυκλοφορώ με το Renault Clio II 1.2 της αδερφής μου. Παρατήρησα ότι ένας από τους μπιλιοφόρους 'παραπονιέται' αρκετά. Σε μισή στροφή του τιμονιού και λίγο γκάζι ακούγετε. Πήγα σε συνεργείο και μου είπαν ότι είναι ο 'εσωτερικός' μπιλιοφόρος και για να αλλαχτεί πηγαίνει κομπλέ με το ημιαξόνιο συνοδηγού. Ο μπιλιοφόρος 'οδηγού' έχει αλλαχτεί πρόσφατα.
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω (επειδή είμαι και λίγο άσχετος) είναι ότι, ισχύει το οτι για να αλλάξω μπιλιοφόρο πρέπει να αλλάξω ημιαξόνιο?? Είναι πολλά τα λεφτά για κάτι τέτοιο.Ευχαριστω!
Κανείς δεν θα κάτσει να σου ξεμοντάρει τον μπιλιοφόρο από το ημιαξόνιο, οπότε το αλλάζεις όλο, δεν είναι ανάγκη να πάρεις το μαμά από τη Renault, υπάρχουν και aftermarket που είναι 2-3 φορές φτηνότερα από της αντιπροσωπείας, και αντέχουν το ίδιο, πχ GKN, μου κάνει εντύπωση ότι είναι ο εσωτερικός, έχω αλλάξει πάνα από 20 μπιλιοφόρους στα Renault μου, και ποτέ για τον μεσωτερικό, όλο ο εξωτερικός της ακούει.
Ψάξε στο net, θα βρείς πολλά μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά για Renault, πάρε τιμές και αποφάσισε.
-
Δύσκολο να είναι ο εσωτερικός αφού έχει και άλλα συμπτώματα, πχ κραδασμούς
Μάλλον είναι πάλι ο εξωτερικός, ή μήπως κάτι από κρεμαγιέρα;; -
H κρεμαγιέρα κάποια πολύ μικρο κενό. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλαχτεί αλλά πιστεύω ότι έχει ψωμί ακόμα. Πέρασε ΚΤΕΟ πριν 2 μήνες και δεν είπαν τίποτα...
Αν δεν κάνω λάθος στο ημιαξόνιο συνοδηγού είναι {Εξωτερικός Μπιλιοφόρος+Ημιαξόνιο+Εσωτερικός Μπιλιοφόρος} όλα 'ένα'-πάνε μαζί...
Θα ξενίσω από κρεμαγιέρα (ιμιτασιόν βεβαία) και θα αφήσω προς το παρόν το ημιαξόνιο. Να το 'μαζέψω' λίγο γιατί τον Σεπτέμβριο θα το πάρει πάλι η αδερφή μου και ξέρει μόνο ..... βάζω βενζίνη-φεύγω.Ευχαριστώ για τις 'απαντήσεις' σας!!!
-
Αν ειναι ετσι κανε και μια οδικη (αν δεν εχεις) μηπως σπασει και κανα συνδεσμος απο το ημιαξονιο.
Για μενα φτιαξε και το ημιαξονιο.
Renault Clio II 1.2 ..... Μπιλιοφόρος?