-
Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.
Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
Σας Ευχαριστώ και πάλι
Νίκος Τζαγκαράκης -
Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.
Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
Σας Ευχαριστώ και πάλι
Νίκος Τζαγκαράκης -
Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.
Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
Σας Ευχαριστώ και πάλι
Νίκος Τζαγκαράκης -
Συμπλήρωσα φίλε μου, καλή επιτυχία και καλό κουράγιο! Μίλα μας και για αυτά που βρίσκεις όμως...
-
Καλησπέρα σας... ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!... έχετε δίκιο σε αυτό και θα το κάνω .. απλά θα πρέπει πρώτα να δημοσιευτεί η έρευνα και μετά... η προηγούμενη είναι στην διαδικασία του submition... ευχαριστώ και πάλι για όλα!.. με βοηθάτε πάρα πολύ στην προσπάθειά μου!...
-
Τη συμπληρωσα κι εγω. Ευχομαι καλη συνεχεια.
-
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!
-
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης. -
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.. σημασία έχει τι αντιλαμβάνεσαι όχι τι ξέρεις... αν βάζαμε την επιλογή δεν ξέρω θα μπερδεύαμε τα στοιχεία..
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.To αυτό.
Σόρι, δεν έχω απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήσεις.
Καλή επιτυχία με την έρευνα
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';Στο 4tforum ανέβασε την έρευνα ο άνθρωπος που ΟΛΟΙ ξέρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
-
Κι εμένα δε με κάλυπτε καμιά από τις απαντήσεις, οπότε δεν το συμπλήρωσα.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.Αν εννοείς ότι δεν έχεις κάποια γνώμη (σίγουρα θετική ή σίγουρα αρνητική), βάζεις στη μέση.
-
Το συμπλήρωσα και εγώ! Καλή συνέχεια στις σπουδές σου!
-
ΟΚ, καλη επιτυχια.
-
ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά... οι ερωτήσεις είναι βασισμένες σε ερευνητικά μοντέλα... σημασία δεν έχει η γνώση αλλά η αντίληψη... λογικό είναι το να μην ξέρετε... ευχαριστώ και πάλι!..
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Στο 4tforum ανέβασε την έρευνα ο άνθρωπος που ΟΛΟΙ ξέρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Πράγματι, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα και εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε...
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά... οι ερωτήσεις είναι βασισμένες σε ερευνητικά μοντέλα... σημασία δεν έχει η γνώση αλλά η αντίληψη... λογικό είναι το να μην ξέρετε... ευχαριστώ και πάλι!..Πήρες άλλη μία απάντηση.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.Αν εννοείς ότι δεν έχεις κάποια γνώμη (σίγουρα θετική ή σίγουρα αρνητική), βάζεις στη μέση.
Λαχανόρυζο. Δεν μπορώ να πω οτι μ'αρέσει, αλλά το τρώω χωρίς να βλαστημάω (Γνώμη ούτε θετική ούτε αρνητική)
Σούσι. Δεν έχω φάει ποτέ. (Δεν έχω γνώμη. Αν φάω μπορεί να ξετρελαθώ, μπορεί και να θέλω να ξεράσω. Αυτή τη στιγμή αφήνω και τα δύο ενδεχόμενα, και όλα τα ενδιάμεσα, ανοιχτά. Κοινώς, δεν έχω γνώμη)Εν προκειμένω, το '4' δεν είναι η κατάλληλη απάντηση και για τις δύο περιπτώσεις. Εντελώς άλλο έχει στο νου του κάποιος οταν απαντώντας 4 εννοεί 'ούτε κρύο, ούτε ζέστη' και εντελώς άλλο αυτός που εννοεί 'δεν έχω ιδέα'. Το να μην τα διαχωρίζεις αποκρύπτει πληροφορία και αλλοιώνει το αποτέλεσμα (γνώμη μου).
-
Έρευνα Σχετικά Με Την Αντίληψη Των Ελλήνων Καταναλωτών Στις