Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Σχετικά Με Την Αντίληψη Των Ελλήνων Καταναλωτών Στις
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Έρευνα Σχετικά Με Την Αντίληψη Των Ελλήνων Καταναλωτών Στις
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Αντίλογος
    10
    31
    169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikostzagarakis last edited by

      Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.

       Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb
      
       Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
      

      Σας Ευχαριστώ και πάλι
      Νίκος Τζαγκαράκης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikostzagarakis last edited by

        Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.

         Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb
        
         Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
        

        Σας Ευχαριστώ και πάλι
        Νίκος Τζαγκαράκης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikostzagarakis last edited by

          Καλησπέρα σε όλους. Είναι η δεύτερη φορά που ζητάω την βοήθειά σας σε μία έρευνα που πραγματοποιώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Aarhus στην Δανία στα πλαίσια της πρακτική μου άσκησης. Επειδή πήγε πολύ καλά η προηγούμενη έρευνα μου ανέθεσαν και δεύτερη διότι σκοπεύω να συνεχίσω με Master By Research.

           Η έρευνα έχει να κάνει με την αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις και έχουμε ως ενδεικτικό προϊόν τα All Star της Converse. Η έρευνα αυτή γίνεται μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που καλούνται να απαντήσουν οι έλληνες καταναλωτές. Το link του ερωτηματολογίου είναι αυτό: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID= ... rR551WhOrb
          
           Η συμπλήρωσή του διαρκεί γύρω στα 10-15 λεπτά. Η κάθε απάντηση είναι πολύ σημαντική, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το δείγμα, τόσο ξεκάθαρη άποψη θα έχουμε για το τι αντιλαμβάνονται οι Έλληνες καταναλωτές βλέποντας μία διαφήμιση. Το Aarhus University είναι ένα διακεκριμένο Πανεπιστήμιο το οποίο βρίσκεται στο Top 100 των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο με μια ερευνητική ομάδα με έντονη ερευνητική δραστηριότητα. Νιώθω τυχερός που μπορώ να εφαρμόσω τέτοιου βάρους έρευνες στην χώρα μου.
          

          Σας Ευχαριστώ και πάλι
          Νίκος Τζαγκαράκης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            funkyreverend last edited by

            Συμπλήρωσα φίλε μου, καλή επιτυχία και καλό κουράγιο! Μίλα μας και για αυτά που βρίσκεις όμως...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikostzagarakis last edited by

              Καλησπέρα σας... ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!... έχετε δίκιο σε αυτό και θα το κάνω .. απλά θα πρέπει πρώτα να δημοσιευτεί η έρευνα και μετά... η προηγούμενη είναι στην διαδικασία του submition... ευχαριστώ και πάλι για όλα!.. με βοηθάτε πάρα πολύ στην προσπάθειά μου!...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Τη συμπληρωσα κι εγω. Ευχομαι καλη συνεχεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikostzagarakis last edited by

                  Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bayern7 last edited by

                    Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
                    Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikostzagarakis last edited by

                      Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.. σημασία έχει τι αντιλαμβάνεσαι όχι τι ξέρεις... αν βάζαμε την επιλογή δεν ξέρω θα μπερδεύαμε τα στοιχεία..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hrdoukas last edited by

                        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                        Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
                        Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.

                        To αυτό.

                        Σόρι, δεν έχω απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήσεις.

                        Καλή επιτυχία με την έρευνα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                          Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';

                          Στο 4tforum ανέβασε την έρευνα ο άνθρωπος που ΟΛΟΙ ξέρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Κι εμένα δε με κάλυπτε καμιά από τις απαντήσεις, οπότε δεν το συμπλήρωσα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                              Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
                              Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.

                              Αν εννοείς ότι δεν έχεις κάποια γνώμη (σίγουρα θετική ή σίγουρα αρνητική), βάζεις στη μέση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Το συμπλήρωσα και εγώ! Καλή συνέχεια στις σπουδές σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikospappas last edited by

                                  ΟΚ, καλη επιτυχια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikostzagarakis last edited by

                                    ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά... οι ερωτήσεις είναι βασισμένες σε ερευνητικά μοντέλα... σημασία δεν έχει η γνώση αλλά η αντίληψη... λογικό είναι το να μην ξέρετε... ευχαριστώ και πάλι!..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                      Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';

                                      Στο 4tforum ανέβασε την έρευνα ο άνθρωπος που ΟΛΟΙ ξέρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

                                      Πράγματι, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα και εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
                                        ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά... οι ερωτήσεις είναι βασισμένες σε ερευνητικά μοντέλα... σημασία δεν έχει η γνώση αλλά η αντίληψη... λογικό είναι το να μην ξέρετε... ευχαριστώ και πάλι!..

                                        Πήρες άλλη μία απάντηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hrdoukas last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                          Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
                                          Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.

                                          Αν εννοείς ότι δεν έχεις κάποια γνώμη (σίγουρα θετική ή σίγουρα αρνητική), βάζεις στη μέση.

                                          Λαχανόρυζο. Δεν μπορώ να πω οτι μ'αρέσει, αλλά το τρώω χωρίς να βλαστημάω (Γνώμη ούτε θετική ούτε αρνητική)
                                          Σούσι. Δεν έχω φάει ποτέ. (Δεν έχω γνώμη. Αν φάω μπορεί να ξετρελαθώ, μπορεί και να θέλω να ξεράσω. Αυτή τη στιγμή αφήνω και τα δύο ενδεχόμενα, και όλα τα ενδιάμεσα, ανοιχτά. Κοινώς, δεν έχω γνώμη)

                                          Εν προκειμένω, το '4' δεν είναι η κατάλληλη απάντηση και για τις δύο περιπτώσεις. Εντελώς άλλο έχει στο νου του κάποιος οταν απαντώντας 4 εννοεί 'ούτε κρύο, ούτε ζέστη' και εντελώς άλλο αυτός που εννοεί 'δεν έχω ιδέα'. Το να μην τα διαχωρίζεις αποκρύπτει πληροφορία και αλλοιώνει το αποτέλεσμα (γνώμη μου).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikostzagarakis last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr