-
Καλησπέρα! Μου είπε ο μηχανικός ότι έχω διαρροή λαδιών τιμονιού και πρέπει να αλλάξω την κρεμαγιέρα! Ρωτησα για τιμές και την βρίσκω στην καλύτερη 300 ευρώ!
Μπορώ να βρω φθηνότερη; Για βοηθήστε ρε τσακάλια...
Είναι το Punto I (SX), μοντέλο '99, 1242cc, 16v με 86bhp.
Απ' ότι μ ειπαν παίρνει υδραυλική κρεμαγιέρα (όχι μηχανική-ηλεκτρικη).Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Καλησπέρα! Μου είπε ο μηχανικός ότι έχω διαρροή λαδιών τιμονιού και πρέπει να αλλάξω την κρεμαγιέρα! Ρωτησα για τιμές και την βρίσκω στην καλύτερη 300 ευρώ!
Μπορώ να βρω φθηνότερη; Για βοηθήστε ρε τσακάλια...
Είναι το Punto I (SX), μοντέλο '99, 1242cc, 16v με 86bhp.
Απ' ότι μ ειπαν παίρνει υδραυλική κρεμαγιέρα (όχι μηχανική-ηλεκτρικη).Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Καλησπέρα! Μου είπε ο μηχανικός ότι έχω διαρροή λαδιών τιμονιού και πρέπει να αλλάξω την κρεμαγιέρα! Ρωτησα για τιμές και την βρίσκω στην καλύτερη 300 ευρώ!
Μπορώ να βρω φθηνότερη; Για βοηθήστε ρε τσακάλια...
Είναι το Punto I (SX), μοντέλο '99, 1242cc, 16v με 86bhp.
Απ' ότι μ ειπαν παίρνει υδραυλική κρεμαγιέρα (όχι μηχανική-ηλεκτρικη).Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Τσεκαρε εδω:
http://www.gearbox.gr/gearboxLive/2012/ ... %BD%CE%B5/
-
Πήγαινε σε μια μάντρα με παλιά και πάρε ότι χρειάζεσαι. Εγώ για κρεμαγιερα, αντλία, σωληνώσεις, τροχαλίες κτλ έδωσα 150.
-
για καινουργια τα 300 ειναι τζαμπα . Σε ιμπρεζα καινουργια χτυπαει χιλιαρικο +
300 για μεταχ με τοποθετηση ευθυγραμιση κλπ ειναι νορμαλ....
επισης επισκευη καλη γυρω στα 130-180 + εργατικα βαλε-βγαλε ρυθμιση = κανα 300 παλι ειναι νορμαλ.Για επισκευη στην παει το συνεργειο, σε ειδικο εργαστηριο. Μη σε παραμυθιαζουν οτι την επισκευαζουν αυτοι εκτος αν πεσεις στην περιπτωση (πολυ σπανιο)
εμενα σε επισκευη για ιμπρεζα μου ζητησαν 450 συν ΦΠΑ και εφυγα τρεχοντας. Τελικα την εφτιαξα σε συνεργειο συνολικα
με φπα + μπροστινα τακακια (70 ευρω) στα 280, ολα μαζι, αν θυμαμαι καλα...(δηλαδη η επισκευη κρεμαγιερας, που ειναι το θεμα σου, με σφιξιματα και ελεγχο μπροστινου στστηματοσ και ευθυγραμιση στα 210...) -
Mην παρεις μτχ δεν ξερεις τι θα εχει. 300 ευρω για καινουρια υδραυλικου τυπου ειναι καλη τιμη. Αλλιως επισκευασε την παλια σου.
-
Το θέμα είναι να στην επισκευάσει αυτός που ξέρει.... Καλύτερα να πας κατευθείαν σε αυτόν γιατί αλλιώς ο δικός σου θα πληρώσει τον άλλον και θα χρεώσει επιπλέον ή θα πάρει τα ίδια και περισσότερα για να το κάνει μόνος του και ίσως να μην είναι καλό...
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... Να ρωτήσω κάτι άλλο; Πέρα απο τα λάδια που χάνει (τα οποία μπορώ να συμπληρώνω που και που-λίγα χάνει απ οτι παρατήρησα), υπάρχει κάποιο θέμα με την ασφάλεια μου; Ή γενικά μπορεί να προξενησει καμια αλλη βλαβη στο αμαξι; θελω να πω δηλαδή εαν και κατα ποσο μπορω να κανω υπομονη ωστε να την αλλαξω/επισκευασω μετα απο καποιο διαστημα...
-
Μια σωστά ανακατασκευασμενη κρεμαγιέρα θα δουλεύει τουλάχιστον το ίδιο καλα με μια καινούρια - αν όχι και καλύτερα.
-
Ρώτησα τον μηχανικό μου για την κρεμαγιέρα αν υπάρχει πρόβλημα αν συμπληρώνω λάδι όποτε το χάνει και μου είπε να την αφήσω έτσι δεν πειράζει, ότι ήταν να πάθει το έπαθε και δεν μου δημιουργεί κάποιο άλλο πρόβλημα. Απλώς το τιμόνι μου όταν χάνει το λάδι γίνεται μηχανικό... Και αν με συμφέρει να συμπληρώνω λαδι... Καλά αν δεν συμπληρώσω, κάνει και θόρυβο πολύ οπότε δεν παίζει να μην βάλω λάδι. Απλά επειδή διάβασα σε παραπλήσιο θέμα εδώ ότι επειδή το λάδι πέφτει πάνω στο σινεμπλοκ θα το κόψει και θα χαλάσουν όλα τα ελαστικά μέρη της ανάρτησης και της γέφυρας που δέχονται το λάδι... θα ήθελα να ρωτήσω **Κατά πόσο ισχύει αυτό; ** Γιατί ο μηχανικός δεν μου ανέφερε τίποτα τέτοιο...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Ρώτησα τον μηχανικό μου για την κρεμαγιέρα αν υπάρχει πρόβλημα αν συμπληρώνω λάδι όποτε το χάνει και μου είπε να την αφήσω έτσι δεν πειράζει, ότι ήταν να πάθει το έπαθε και δεν μου δημιουργεί κάποιο άλλο πρόβλημα. Απλώς το τιμόνι μου όταν χάνει το λάδι γίνεται μηχανικό... Και αν με συμφέρει να συμπληρώνω λαδι... Καλά αν δεν συμπληρώσω, κάνει και θόρυβο πολύ οπότε δεν παίζει να μην βάλω λάδι. Απλά επειδή διάβασα σε παραπλήσιο θέμα εδώ ότι επειδή το λάδι πέφτει πάνω στο σινεμπλοκ θα το κόψει και θα χαλάσουν όλα τα ελαστικά μέρη της ανάρτησης και της γέφυρας που δέχονται το λάδι... θα ήθελα να ρωτήσω **Κατά πόσο ισχύει αυτό; ** Γιατί ο μηχανικός δεν μου ανέφερε τίποτα τέτοιο...To ότι θα χαλάσει και η αντλία αν μείνει χωρίς λάδι το σκέφτηκες;
Όλο αυτο το λάδι κάπου πάει
-
Τι να πω; Εμενα μου ειπε πως το λαδι πέφτει στο ψαλίδι και το λερώνει οταν κόβω τέρμα το τιμόνι (μου το δειξε κιολας), όμως κατά τα άλλα δεν πειράζει. Εντάξει μου είπε πως κανονικά θέλει αλλαγή η κρεμαγιέρα, αλλά πως και έτσι να την αφήσω δεν υπάρχει πρόβλημα. Τσάμπα χάρηκα δηλαδή ε; Καινούργια κάνει 300 η φθηνότερη που βρίσκω. Για ανακατασκευασμένη ή μεταχειρισμένη δεν το ψαξα ακόμα...
Ευχαριστώ για την απάντηση. -
Αν πάει στα φρένα το λάδι;
-
Ψαχτειτε και βρειτε μια οικονομικη τιμη να το φτιαξετε. Με το να το αφησετε ετσι δεν κερδιζετε χρηματα. Το ενα φερνει τ'αλλο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν πάει στα φρένα το λάδι;Παίζει και αυτό ε;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ψαχτειτε και βρειτε μια οικονομικη τιμη να το φτιαξετε. Με το να το αφησετε ετσι δεν κερδιζετε χρηματα. Το ενα φερνει τ'αλλο.Ναι όντως, θα το ψάξω...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Αν πάει στα φρένα το λάδι;
Παίζει και αυτό ε;
Ως και φωτιά μπορείς να πιάσεις αν πάει στην εξάτμιση.
-
Οι κρεμαγιέρες ανακατασκευάζονται - κάποιος έδωσε και λινκ παραπάνω.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Οι κρεμαγιέρες ανακατασκευάζονται - κάποιος έδωσε και λινκ παραπάνω.και ειναι και πολυ καλος, και δεν σκιζει στις τιμες, **αν κανεις πρωτα συνενοηση και του ζητησεις να σου προτεινει αυτος τον μηχανικο που εμπιστευεται για τα βαλε βγαλε, και πας στο μηχανικο καρφι-συστημενος απο τον κρεμαγιερατζη **...δηλ. τους πετας το μπαλλακι πακεττο σε περιπτωση στραβης.
Κρεμαγιέρα fiat punto