-
Ριξε μια ματια τοτε εδω:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=218631
(ΜΟΝΟ 16 σελιδες!!)Καιιιιιι εδω:
http://f800riders.org/forum/forumdispla ... 1b48652751
(απειρο υλικο)Μεγεια καλοταξιδος παντα ορθιος !!
-
Πήρα τηλέφωνο έναν με μια F800 αλλά την είχε πουλήσει. Κάποιος από εδώ μέσα με πρόλαβε;
kapami, φανερώσου! -
on paper η 800αρα δεν φαίνεται κακή.
αυτό που με βάζει σε υποψίες είναι οτι έχει νορμάλ τιμές, παρότι BMW και σχετικά νέα.
food for thought n reason for enquiry. -
Αυτο που θα αναρρωτιομουν προσωπικα αγοραζοντας μια μηχανη BMW, ειναι τα σερβις της ή οποια επισκευη.
Συνεργειο στη Λάρισα;; Εδω καλα καλα, δε ξερουν να κανουν τις απλες δουλειες σωστα, αν δουν ιμαντα στον τροχο θα αρχισουν τους εξορκισμους....
-
Όχι κύριε HF, δε μου αρέσει η καμπούρα της οπότε δεν είμαι υποψήφιος ανταγωνιστής στην αγορά του συγκεκριμένου ως μετάχειρο Από την άλλη αυτό σημαίνει ότι μάλλον παίζεις μπάλα μόνος σου σε πανελλαδικό εύρος ως ο μοναδικός ενδιαφερόμενος αγοραστής για το συγκεκριμένο μηχανάκι πια, αφού και ο τελευταίος που θα το σκεφτόταν ως επιλογή πήρε το κομμάτι του απ 'ότι είπες
Vstrom δεν παίρνω, καλό, χρυσό, αλλά τεράστιο και ταξιδιάρικου προσανατολισμού, ενώ το τελευταίο πράγμα που το θέλω είναι για ταξίδι Αν είναι να κατέβω μΠάτρα θα πάω με το golf και θα γυρίσω φορτωμένος με γλυκά του κουταλιού, ροδοδάφνες και μέλια Επίσης αν πάω αλλού ταξίδι θα είναι με το μωρό για κανα διήμερο που σημαίνει ότι πρέπει να κουβαλήσουμε μισό σπίτι μαζί μας άρα θα χρειαστεί να κολλήσω τρέιλερ πίσω
Πήγα σήμερα και είδα το Bandit σε μαγαζί - καθαρά για αναγνωριστική επαφή Παρατήρησα ότι
α) μου φάνηκε μεγάλο, σαφώς μεγαλύτερο από τα αντίστοιχης κατηγορίας γιαπωνέζικα όπως fazer, cbf και hornet
β) σταματημένο είναι θεόβαρο ήξερα απ τα νούμερα ότι είναι περίπου 250 κιλά αλλά μου φάνηκε τρελό κοτρώνι Η στάση του σώματος πάντως ιδανική, καθόμουνα πολύ καλά πάνω του (είμαι 1.85+)
γ) φαίνεται ανθεκτικό όσο δε πάει , από ποιότητα κατασκευής
Το β) με προβλημάτισε πάντως για τις μέρες που θα θέλω να κατέβω κέντρο για δουλειά. Ανάμεσα στα σταματημένα στην κίνηση αυτό πρέπει να είναι ευκολοδήγητο όσο τα αυτοκινητάκια-κορμοί δέντρων των flinstones.Όσο περισσότερο το ψάχνω πάντως τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι.
Αν δεν ήταν το θέμα του ABS οι επιλογές θα ήταν περισσότερες, αλλά δε ρισκάρω να φάω σαβούρα ολκής σε φρενάρισμα πανικού για trivial λόγο όπως το μπλοκάρισμα τροχών. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Όχι κύριε HF, δε μου αρέσει η καμπούρα της οπότε δεν είμαι υποψήφιος ανταγωνιστής στην αγορά του συγκεκριμένου ως μετάχειρο Από την άλλη αυτό σημαίνει ότι μάλλον παίζεις μπάλα μόνος σου σε πανελλαδικό εύρος ως ο μοναδικός ενδιαφερόμενος αγοραστής για το συγκεκριμένο μηχανάκι πια, αφού και ο τελευταίος που θα το σκεφτόταν ως επιλογή πήρε το κομμάτι του απ 'ότι είπεςH καμπούρα της είναι κάπως, αλλά ο λόγος είναι πως δεν είναι... τεπόζιτο, αλλά θήκη για κράνος!
Γι' αυτό και δείχνει κάπως ψηλό και περίεργο, δεν γινόταν αλλιώς να χωρέσεις full-face κράνος από κάτω.
Το τεπόζιτο είναι κάτω από την σέλα.Πήρα κι άλλον έναν, και μου είπε πως έχει κι άλλον έναν ενδιαφερόμενο, ενώ περίμενε και έναν 2ο σήμερα! Εγώ ερχόμουν 3ος!
Τι έγινε ρε παιδιά; Τέτοια ζήτηση;
on paper η 800αρα δεν φαίνεται κακή.
αυτό που με βάζει σε υποψίες είναι οτι έχει νορμάλ τιμές, παρότι BMW και σχετικά νέα.
food for thought n reason for enquiry.Γενικώς έχει νορμάλ τιμές και καινούρια, γι' αυτό και δείχνει φτηνή. Εντωμεταξύ, τα διάφορα F800 GS και GS Adventure με το ίδιο μοτέρ, είναι πανάκριβα!
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Αν δεν ήταν το θέμα του ABS οι επιλογές θα ήταν περισσότερες, αλλά δε ρισκάρω να φάω σαβούρα ολκής σε φρενάρισμα πανικού για trivial λόγο όπως το μπλοκάρισμα τροχών.
Τράβα δες την XJ Diversion λέμε!
Δεν ξέρω τι λένε οι συνάδλεφοι για την ποιότητά της (εμένα εξαιρετική μου φάνηκε-όπως σε όλα τα yamaha), σίγουρα μπορεί να γκρινιάξει κάποιος για τη μικρότερη ισχύ, πράγμα όμως που σε αφήνει αδιάφορο (και καλά κάνεις). Στα 4Κ βρίσκεις και με ABS (που για νέο οδηγό το θεωρώ καλό προσόν). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...Σε τρώει η μηχανή του πετυχημένου, ε;
Δεν τις μπορώ με τίποτε... και έχω ακούσει πολύ κακά σχόλια τόσο για το δίκτυο αλλά όσο και για τις ίδιες τις μηχανές (ένας φίλος είχε τη 1200GS και παρολίγο να το πάθει το εγκεφαλικό).http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3676469/ +μια ζελατινούλα
-
1,85 ο άλλος και του φαίνεται μεγάλο το στρώμα.
πως φαίνεται οτι είναι η πρώτη σου μηχανή....θα κάνεις λάθος, εδώ θα είμαι να σου πω στα έλεγα και να σου σύρω τα 12 ευαγγέλια (χωρίς κούρεμα )
το banidt είναι πιο βαρύ κύριοςtransalp 700κοίταξες μήπως βρεις με ΑBS στα λεφτά σου?
gsr/gladius? -
Θα είναι η πρώτη μου μηχανή αλλά όχι το πρώτο δίκυκλο, καθώς κυκλοφοράω με σκουτεράκι 150άρι sym και μπροστά του οι κανονικές μηχανές μου φαίνονται κτήνη
Όντως το bandit στα νούμερα είναι πιο βαρύ από V-strom. Το παρακάνανε οι τύποι με τη μάζα σ αυτό το μηχανάκι
Αλλά το strom έχει έναν όγκο τεράστιο Αφού το λες κι επιμένεις θα του δώσω μια ευκαιρία, τουλάχιστον να ανέβω πάνω να δω πως φαίνεται στον αναβάτη.
To GSR παραείναι αγωνιάρικο και ψηλόστροφο για τη χρήση που το θέλω μάλλον.xj-6 και Transalp είναι στα υπ όψη
Και τα δύο πρέπει να τα βρίσκω κάπου στα 4-4.5 με abs, αν και η off μεριά του Transalp δε θα μου χρειαστεί ποτέ ίσως.
Βασικά Transalp με ψήνει πολύ, είναι και πιο μαζεμένο και πάει παντού και μάλλον δε θα καίει και τπτ. Το χει καβαλήσει κανείς;
Το diversion λίγο άσκημο μου φαίνεται, ίσως η γυμνή εκδοχή -
εκεί που κινείσαι, v strom βλέπεις?
γιατί εγώ στη πόλη 3 κατηγορίες βλέπω, παπιά, σκούτερ και στρώματα.
αν ανέβεις μια φορά θα φοβηθείς και θα νιώσεις 'δικαιωμένος'. όμως αυτό είναι οι αναστολές της πρώτης γνωριμίας και η πραγματικότητα σε έχει ήδη διαψεύσει.
ειδικά όταν περνάω εκεί που τα 400αρια σκούτερ σφηνώνουν.φυσικά όπου στρώμα βάζεις άνετα σαν χρήση και transalp,versys, tdm 900, αλλά θα τα βρεις πιο ακριβά και πιο λίγα προς πώληση σε σχέση με V.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...
Σε τρώει η μηχανή του πετυχημένου, ε;
Δεν τις μπορώ με τίποτε... και έχω ακούσει πολύ κακά σχόλια τόσο για το δίκτυο αλλά όσο και για τις ίδιες τις μηχανές (ένας φίλος είχε τη 1200GS και παρολίγο να το πάθει το εγκεφαλικό).http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3676469/ +μια ζελατινούλα
H αγγελία έχει διαγραφεί πλέον, αλλά είδα πως πρόκειται για Triumph 695. Θέλεις να με ρίξεις στα cafe racer ε;
Για τις BMW έχω ακούσει κι εγώ ιστορίες τρόμου, η αλήθεια όμως είναι πως κυκλοφορούν και πολλές από δαύτες, άρα αντίστοιχες θα είναι και οι ιστορίες.
Υπάρχουν πάντως και πολύ καλά εξειδικευμένα συνεργεία έξω από αντιπροσωπείες για τα BMW, κάτι που άλλες μάρκες δεν το έχουν...Τώρα, το συγκεκριμένο που κοιτάω, είναι φτηνό, και έχει τα πάντα πάνω. Η μάρκα δεν είναι τόσο το ζήτημα, πιο πολύ με ενδιαφέρει πως είναι όμορφο και πως δεν είναι σούπα όπως τα V-strom. Μην παρεξηγηθώ, καλό και άγιο το Στρώμα, αλλά πραγματικά, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν λίγο πιο όμορφο;
-
περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
οτι είναι σούπα να το δεχτώ, αλλά σχεδιαστικά δεν θα το έλεγα άσχημο.(ούτε κλασσική ομορφιά βέβαια)αφού είσαι τόσο ζεστός για 800 κάνε το βήμα.
δεν είναι ούτε κολοσσιαίο ποσό στην τελική ούτε κανένα υπερ πολύπλοκο μηχανάκι του στυλ vfr. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
οτι είναι σούπα να το δεχτώ, αλλά σχεδιαστικά δεν θα το έλεγα άσχημο.(ούτε κλασσική ομορφιά βέβαια)αφού είσαι τόσο ζεστός για 800 κάνε το βήμα.
δεν είναι ούτε κολοσσιαίο ποσό στην τελική ούτε κανένα υπερ πολύπλοκο μηχανάκι του στυλ vfr.Δεν το λέω άσχημο το Στρώμα, το λέω αδιάφορο και λόγω του ότι κυκλοφόρησε όσο κανένα άλλο, βαρετό. Θα έπρεπε να κάνουν ένα επανασχεδιασμό, ακόμη και η ίδια η Suzuki θα το έχει βαρεθεί πια!
Δεν είμαι ακόμη ζεστός για την F800, θέλω να την δω από κοντά, γιατί έχω την εντύπωση πως δείχνει πολύ μικρή (ενώ πχ το Στρώμα δείχνει τεράστιο για τα κυβικά του).
Κοιτούσα και μια Multistrada σήμερα, εντάξει οι γιαπωνέζοι πάσχουν από βαρεμάρα, οι Ιταλοί και οι περίεργες ιδέες τους είναι άλλο ανέκδοτο... Είναι δυνατόν η σέλα του Multi να είναι άνετη;
Σκέφτομαι μερικές φορές να πάρω Στρώμα και να το στείλω κατευθείαν για βάψιμο μπας και ξεφύγει λίγο από την βαρεμάρα!
-
το στρώμα βασικά έχει αλλάξει απο το '12.
αλλά το παλιό μοντέλο έχει πουλήσει τόσο πολύ, μπορεί να πουλάνε ακόμα στοκ πουθενά, που θα το βλέπεις για αρκετά χρόνια ακόμα.η Μultistrada 620-1000-1100 είναι παλιό μηχανάκι πλέον. μια γενιά πίσω. δεν νομίζω οτι αξίζει εκτός αν το έχεις απωθημένο.
ωραίο, αλλά ακριβό, είναι το tiger 1050. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν το λέω άσχημο το Στρώμα, το λέω αδιάφορο και λόγω του ότι κυκλοφόρησε όσο κανένα άλλο, βαρετό. Θα έπρεπε να κάνουν ένα επανασχεδιασμό, ακόμη και η ίδια η Suzuki θα το έχει βαρεθεί πια!Βασικά έχουν κάνει facelift. To Στρώμα μπορεί να έχει γίνει σούπα, αλλά είναι καλή μηχανή, έστω και αδιάφορη. Δεν πούλησε τυχαία τόσο πολύ στην Ελλάδα. (Εδώ πάλι, σπάνια βλέπω).
Σχετικά με τα μεγέθη: ποιός απορρίπτει το V-Strom ως βαρύ και ύστερα σκέφτεται το Bandit;
-
Το ανανεωσαν και το εκαναν χειροτερο
Το Bandit ειναι οντως πολυ βαρυ και στην πολη θα εχεις θεμα, τουλαχιστον μεχρι να του παρεις τον αερα. Βεβαια στον ανοιχτο δρομο το βαρος του το κανει ακλονητο στους αερηδες και μαλλον ταξιδευει καλυτερα απο ολα.
Στη θεση σου θα κοιταγα για cbf 600, ειδικα το μοτερ του ειναι αυθραυστο αφου θες να κανεις πολλα χιλιομετρα καθε μερα. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν το λέω άσχημο το Στρώμα, το λέω αδιάφορο και λόγω του ότι κυκλοφόρησε όσο κανένα άλλο, βαρετό. Θα έπρεπε να κάνουν ένα επανασχεδιασμό, ακόμη και η ίδια η Suzuki θα το έχει βαρεθεί πια!
Βασικά έχουν κάνει facelift. To Στρώμα μπορεί να έχει γίνει σούπα, αλλά είναι καλή μηχανή, έστω και αδιάφορη.
Από την μικρή εμπειρία μoυ με αυτό, το στρώμα κάθε άλλο παρά βαρύ είναι (το 650)...Και φυσικά ανήκει στις μηχανές με την πατροπαράδοτη γιαπωνέζικη συνταγή που τα έχει όλα, χωρίς να είναι πουθενά ιδιαίτερα καλό. Θέματα αξιοπιστίας (σοβαρά δλδ... καναδυό gremlins με τα φώτα έχουν ακουστεί μόνο) δεν έχει, ειδικά η δεύτερη σειρά με το δίμπουζο μοτέρ και το μεγαλύτερο alternator. Το μόνο που με χαλάει προσωπικά (γούστο είναι όμως) είναι τα όργανά του που παραείναι συντηρητικά (όπως και στο bandit) και φυσικά όλος αυτός ο όγκος που κουβαλάει (όγκος, όχι μάζα) που μπορεί στα πολλά να σε προστατεύει από τον αέρα αλλά μερικές φόρες είχα την αίσθηση ότι καβαλούσα μπαλόνι.
Το bandit μπορεί να μην το βλέπουμε και πολύ εδώ αλλά είναι best seller έξω, όπως και το XJ, αφού δεν έχουν τα συμπλέγματα τα δικά μας με τους 150 ίππους και τα πολύχρωμα φτερά ...
Το cbf600 είναι εξίσου γαϊδούρι με το bandit και μέχρι προχτές είχε καρμπυρατερ (και ήταν πολύ σπαστικό στη ρύθμιση). Τα ψεκαστά (ασημί μηχανή) είναι λίγο καλύτερα αλλά πάλι δεν είναι και το καλύτερο μοτέρ για αυτή τη δουλειά που το έχουν βάλει να κάνει. Όσο και να ακούγεται περίεργο το `cbf500 το δικύλινδρο είναι πιο 'σωστή' μηχανή για την κατηγορία της (και πιο οικονομική). Αν βρεις, ΚΜ, μία με ABS και με την προσθήκη μιας ζελατινούλας θα σου αρέσει πολύ, πιστεύω.HF, street triple ήταν η αγγελία και φαίνεται ότι ήμουν γουρλής για τον τύπο...
Ελαφρύ, ούτε ψηλό αλλά και ούτε χαμηλό, με απίστευτο ήχο και πολύ καλές επιδόσεις αλλά κυρίως καρακουκλάρα! Έχει όσο πρέπει αλητεία και άσε τους Πενβέδες στην επιτυχία τους.... Λίιιγο πιο πάνω από τα λεφτά σου. -
τον παλμο του ακα εφε τον εχει πιασει ο γουαναμπιζ
του χρονου τετοια εποχη, θα ψαχνει παλι και θα βαλει και στο παιχνιδι τα μεγκα σκουτερ της μπενβε, εκει περα να πουμε! -
Ο χρήστης tm έγραψε:
τον παλμο του ακα εφε τον εχει πιασει ο γουαναμπιζ
του χρονου τετοια εποχη, θα ψαχνει παλι και θα βαλει και στο παιχνιδι τα μεγκα σκουτερ της μπενβε, εκει περα να πουμε!
Αγορα 600αριου ;