Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αστάθεια ρελαντί και σβήσιμο σε brava
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αστάθεια ρελαντί και σβήσιμο σε brava
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    280
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aggelooos2000 last edited by

      Καλησπέρα σας, όπως λέει και ο τίτλος, στο brava της οικογενείας αντιμετωπίζουμε το εξής. Στο ρελαντί πάντα τρέμει και δυσκολεύεται να κρατήσει και πολλές φορές σβήνει. Στις αλλαγές επάνω το στροφόμετρο κάνει βουτιά και οριακά το προλαβαίνεις να μη σβήσει. Για την ιστορία έχει αλλαχτεί 3 φορές βηματικό αλλά μετά από λίγο καιρό πάντα χαλάει. Να ευθύνεται κάτι άλλο? Στο συνεργείο που πήγα προχθές μου είπαν να δοκιμάσουμε άλλη πεταλούδα γιατί το πρόβλημα ίσως είναι από εκεί. Πως γίνεται όμως και με τα καινούργια βηματικά, το προβλημα να διορθώνεται προσωρινά αν η πεταλούδα έχει πρόβλημα?
      Χαλάν οι απλές πεταλούδες με ντίζα? Σαν τι θα μπορούσε να πάθει? Να πω ότι κάποτε την έβγαζα και τη σκούπιζα και κάτι γινόταν αλλά τώρα τίποτα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aggelooos2000 last edited by

        Καλησπέρα σας, όπως λέει και ο τίτλος, στο brava της οικογενείας αντιμετωπίζουμε το εξής. Στο ρελαντί πάντα τρέμει και δυσκολεύεται να κρατήσει και πολλές φορές σβήνει. Στις αλλαγές επάνω το στροφόμετρο κάνει βουτιά και οριακά το προλαβαίνεις να μη σβήσει. Για την ιστορία έχει αλλαχτεί 3 φορές βηματικό αλλά μετά από λίγο καιρό πάντα χαλάει. Να ευθύνεται κάτι άλλο? Στο συνεργείο που πήγα προχθές μου είπαν να δοκιμάσουμε άλλη πεταλούδα γιατί το πρόβλημα ίσως είναι από εκεί. Πως γίνεται όμως και με τα καινούργια βηματικά, το προβλημα να διορθώνεται προσωρινά αν η πεταλούδα έχει πρόβλημα?
        Χαλάν οι απλές πεταλούδες με ντίζα? Σαν τι θα μπορούσε να πάθει? Να πω ότι κάποτε την έβγαζα και τη σκούπιζα και κάτι γινόταν αλλά τώρα τίποτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aggelooos2000 last edited by

          Καλησπέρα σας, όπως λέει και ο τίτλος, στο brava της οικογενείας αντιμετωπίζουμε το εξής. Στο ρελαντί πάντα τρέμει και δυσκολεύεται να κρατήσει και πολλές φορές σβήνει. Στις αλλαγές επάνω το στροφόμετρο κάνει βουτιά και οριακά το προλαβαίνεις να μη σβήσει. Για την ιστορία έχει αλλαχτεί 3 φορές βηματικό αλλά μετά από λίγο καιρό πάντα χαλάει. Να ευθύνεται κάτι άλλο? Στο συνεργείο που πήγα προχθές μου είπαν να δοκιμάσουμε άλλη πεταλούδα γιατί το πρόβλημα ίσως είναι από εκεί. Πως γίνεται όμως και με τα καινούργια βηματικά, το προβλημα να διορθώνεται προσωρινά αν η πεταλούδα έχει πρόβλημα?
          Χαλάν οι απλές πεταλούδες με ντίζα? Σαν τι θα μπορούσε να πάθει? Να πω ότι κάποτε την έβγαζα και τη σκούπιζα και κάτι γινόταν αλλά τώρα τίποτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
            Καλησπέρα σας, όπως λέει και ο τίτλος, στο brava της οικογενείας αντιμετωπίζουμε το εξής. Στο ρελαντί πάντα τρέμει και δυσκολεύεται να κρατήσει και πολλές φορές σβήνει. Στις αλλαγές επάνω το στροφόμετρο κάνει βουτιά και οριακά το προλαβαίνεις να μη σβήσει. Για την ιστορία έχει αλλαχτεί 3 φορές βηματικό αλλά μετά από λίγο καιρό πάντα χαλάει. Να ευθύνεται κάτι άλλο? Στο συνεργείο που πήγα προχθές μου είπαν να δοκιμάσουμε άλλη πεταλούδα γιατί το πρόβλημα ίσως είναι από εκεί. Πως γίνεται όμως και με τα καινούργια βηματικά, το προβλημα να διορθώνεται προσωρινά αν η πεταλούδα έχει πρόβλημα?
            Χαλάν οι απλές πεταλούδες με ντίζα? Σαν τι θα μπορούσε να πάθει? Να πω ότι κάποτε την έβγαζα και τη σκούπιζα και κάτι γινόταν αλλά τώρα τίποτα...

            εκει που τερματιζει η πεταλουδα εχει σαν στοπ ενα βιδακι, καθαρισε την πεταλουδα και με ζεστο κινητηρα βιδωσε λιγο το βιδακι μεχρι το ρελαντι να παει στις 800-850 στροφες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tragos last edited by

              οπου κ να βαλει την βιδα που λες το ρελαντι δεν θα φτιαξει. αλλου ειναι το προβλημα κ καλο ειναι να μην πειραχτει αυτη η βιδα.
              εχω ολοκληρο αυτοκινητο για ανταλλακτικα αν χρειαστεις κατι μου λες.
              τι μοτερ εχεις 14αρι ειναι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aggelooos2000 last edited by

                Όχι είναι το 1.2 16v. Το θέμα είναι ότι δε το κάνει πάντα παρά μόνο όταν ζεσταθεί καλά. Επίσης όταν αρχίζει και το κάνει έχω προσέξει πως όταν επιβραδύνω με οποιαδήποτε ταχύτητα κουμπωμένη και οι στροφές πλησιάσουν τις 1500 τότε ανάβει το λαμπάκι του injection και σβήνει μόλις πατήσω συμπλέκτη για να βγάλω ταχύτητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by

                  μηπως εχει χαλασει ο αισθητηρας θερμοκρασιας (με τις 2 φυσες) και διαβαζει ο εγκεφαλος οτι να ναι θερμοκρασιες και σου εμπλουτυνει το μειγμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aggelooos2000 last edited by

                    Πάντως άλλες 2 φορές που συνέβη αυτό αλλάζαμε βηματικό και έστρωνε. Το θέμα είναι πως δεν είναι δυνατόν να κρατάνε μόνο ένα χρόνο και μετά τα ίδια... Και το βηματικό αλλά και η πεταλούδα είναι BOSCH MADE IN GERMANY....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr