-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Αυτες οι Μερκεντε, τελειως αψυχολογητες. Τι στην ευχη κανουν, παιζουν με τα κουμπακια του σεταπ και οτι βγει;
Τι στα διαλα γινεται, τετοια διαφορα αποδοσης απο quali σε αγωνα δεν εχω ξαναδει...
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είναι qualifying cars.
Μήπως η ανάρτηση δουλεύει καλύτερα με το μονοθέσιο άδειο από καύσιμα?
-
Απλά είναι γρήγορες με όχι καλή διαχείριση ελαστικών.
Στον ένα γύρο πετάνε και με τις τσιχλόφουσκες για λάστιχα στον 3-4ο γύρο τα έχουν τελειώσει ήδη.
Εδώ πέρυσι είχαν πρόβλημα, πόσο μάλλον φέτος που τα πορτοκαλί είναι σαν τα περσινά κόκκινα. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτες οι Μερκεντε, τελειως αψυχολογητες. Τι στην ευχη κανουν, παιζουν με τα κουμπακια του σεταπ και οτι βγει;
Τι στα διαλα γινεται, τετοια διαφορα αποδοσης απο quali σε αγωνα δεν εχω ξαναδει...
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι είναι qualifying cars.
Μήπως η ανάρτηση δουλεύει καλύτερα με το μονοθέσιο άδειο από καύσιμα?
Και στο τέλος του αγώνα πάντως δεν έκαναν τίποτα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Fernando Alonso has been called to the stewards for stopping to take a flag on the slow down lap. Bravo FIA. Bravo. Ye Gads.
Αν πεσει ποινη για αυτο, στο Μονακο θα δουμε τον Μπαιρνει με το κονταρι της συγκεκριμενης σημαιας στον κωλο του...
Το ίδιο πράγμα δεν έκανε και πέρσι στη Valencia? Τίποτα δεν είχε ακουστεί τότε..
EDIT: Δε θα υπάρξει τελικά κάτι.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Απλά είναι γρήγορες με όχι καλή διαχείριση ελαστικών.
Στον ένα γύρο πετάνε και με τις τσιχλόφουσκες για λάστιχα στον 3-4ο γύρο τα έχουν τελειώσει ήδη.
Εδώ πέρυσι είχαν πρόβλημα, πόσο μάλλον φέτος που τα πορτοκαλί είναι σαν τα περσινά κόκκινα.Ναι ρε, ενταξει, αλλα ΤΕΤΟΙΑ διαφορα δεν εχουμε ξαναδει.
Και, με γνωστο το προβλημα, θα περιμενε κανεις να εχουν αλλαξει κατι φετος. -
Πιθανόν να αλλάξανε, αλλά αλλάξανε και τα Pirelli, αυτό λέω.
Εδώ έχουν πρόβλημα οι red Bull, λογικό δεν είναι να έχουν αυτοί που το είχαν έτσι κι αλλιώς. -
Σούμα
**Εξαιρετική η Ferrari **
Καλή η LOTUS ( του kimi )
Απογοήτευση η REDBULL
Κακή η κάλυψη με πολλά κενά . ( το είδα από ALPHA - για την εικόνα μιλάω και τα ανύπαρκτα replay )
ALONSO ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό ς με ένα μονοθέσιο που τον βοήθησε και σωστή στρατηγική ... και 2,5 sec σε pitspot
**KIMI **μαθήματα διαχείρισης τσιχλόφουσκας όταν έπρεπε έκοψε άνετα τον βήχα στον FM
MASSA , Για άλλη μία φορά αποδεικνύει ότι του πάνε αυτές οι πίστες ... Μπράβο από 9ος - 3ος ... ελπίζω να μην κοιμηθεί πάλι .
**Vettel ** damage limitation
Webber άλλη μία φορά ... ( ωχ τι έγινε , πάλι το δικό μου χάλασε ... πώς ξεκινάει αυτή η μαλακία ... )
Απογοήτευση ... όλη η ομάδα της MERC ... καλά να πάθουν .
Χαμογελούν πονηρά οι : Paul di Resta και Jenson Button
Εκπλήξεις : Daniel Ricciardo και Esteban Gutierrez
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Κακή η κάλυψη με πολλά κενά . ( το είδα από ALPHA - για την εικόνα μιλάω και τα ανύπαρκτα replay )
-
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που γίνεται όλη η φασαρία με τα λάστιχα. Τσιχλόφουσκες μπιγκ μπάμπολ και τρίχες κατσαρές. Μερικές ομάδες θέλουν και την πίτα ολάκερη και τον σκύλο χορτάτο. Να πάρουν την pole, να εχουν μάξιμουμ αεροδυναμική απόδοση, να στρίβουν σαν τρένα και να κρατάνε τα λάστιχα για 3 αγώνες. Συγνώμην αλλά δεν πάει έτσι. Η Φερράρι πάτησε γκάζι, έφυγε και (το ξαναλέω) είχε χρόνο να κάνει και 5ο πιτστοπ άνετα. Ας το εκαναν και οι άλλοι. Κοκκορεύοταν ο Φετελ ότι κράτησε περισσότερα σκληρά. Ε βάλτα στον πάτο σου. Κι εσύ και όσοι μαλακίζεστε το Σαββατο για 1 σετ καλύτερο την Κυριακή.
Και εδώ είναι το κόλπο. Το μόνο που πρέπει να αλλάξει είναι να αποδυνδεθούν τα λάστιχα του Σαββατου με αυτά της Κυριακής. Δηλαδή τόσο διαφορά εχει στο κόστος; Ειναι σα να κάνουμε γεύμα με χαβιάρια και αποφασίζουμε να κάνουμε οικονομία στο αλάτι. Άλλο μειονέκτημα δε βλέπω, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι κακό ένας οδηγός να κάνει και 4 και 5 πιτστοπς; Ποιον ιερό και άγραφο κανόνα της Φ1 παραβιάζει δηλαδή;
Κατα τα άλλα, εξαιρετικός ο Αλόνσο και η Φερράρι, καλούτσικος και ο υποτακτικός που κατάφερε να χάσει μόνο μισό λεπτο σε 45 γύρους (από κει που ήταν πίσω από τον Αλόνσο στο 2ο πιτ), απλά ήταν τυχερός που σε αυτό το μισό λεπτό αντί για 4-5 συνδυασμούς ήταν μόνο ένας και τερμάτισε 3ος. Καλός και ο Κίμης αν και δεν κατάλαβα τι προσπαθούσε να κάνει, ήταν δεδομένο ότι η στρατηγική δεν έδινε νίκη, όπως επίσης και η παράνοια της Μερκ να μην πηγαίνει μία, αλλά και να κάνει το μεγαλύτερο 2ο στιντ ήταν ακατανόητη. Χασανε περίπου 30-40' εκεί όταν το 5ο πιτ θα τους κόστιζε 18'. Ακατανόητο.
-
greo δεν νομίζω ότι η ένσταση για τα λάστιχα αφορά το ότι κέρδισε η Ferrari αλλά το ότι γίνεται το άθλημα γενικά ελαφρώς αχταρμάς.
Άλλα μονοθέσια είναι στημένα για δοκιμαστικά, άλλα για μαλακή γόμα, άλλα για σκληρή γόμα, άλλα για blanco με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε κάποια συνοχή στο θέμα απόδοση.Νομίζω το πρόβλημα δεν είναι τόσο της Pirelli όσο των γελοίων περιορισμών για τη χρήση γόμας.
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεται η μαλακία της υποχρεωτικής χρήσης και των δυο γομών, όπως και ο περιορισμός στα σετ σε δοκιμαστικά και αγώνα. -
Μάλιστα... Όπως πάει μάλλον σύντομα ο Hamilton δεν θα αισθάνεται ότι έκανε το σωστό για την καριέρα του να πάει στη Μερκέντε
-
Εμένα πάντως μου φαίνεται, πως ο μεγαλύτερος χαμένος από την υπόθεση ελαστικά, είναι η redbull.
Αυτοί έχασαν το μεγαλύτερο ποσοστό υπεροχής από πέρυσι και μαζί με την Μερκεντέ (που είχε και πέρυσι όμως θέμα) έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα απότομης πτώσης απόδοσης.. -
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Μάλιστα... Όπως πάει μάλλον σύντομα ο Hamilton δεν θα αισθάνεται ότι έκανε το σωστό για την καριέρα του να πάει στη ΜερκέντεΜικρός είναι ακόμα.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Κακή η κάλυψη με πολλά κενά . ( το είδα από ALPHA - για την εικόνα μιλάω και τα ανύπαρκτα replay )
... νομίζεις ..... .....
-
Ισως λεω ισως αρχιζει να εξηγηται οτι ο Σουμι δεν 'κουλαθηκε' ξαφνικα...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
greo δεν νομίζω ότι η ένσταση για τα λάστιχα αφορά το ότι κέρδισε η Ferrari αλλά το ότι γίνεται το άθλημα γενικά ελαφρώς αχταρμάς.
Άλλα μονοθέσια είναι στημένα για δοκιμαστικά, άλλα για μαλακή γόμα, άλλα για σκληρή γόμα, άλλα για blanco με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε κάποια συνοχή στο θέμα απόδοση.Νομίζω το πρόβλημα δεν είναι τόσο της Pirelli όσο των γελοίων περιορισμών για τη χρήση γόμας.
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεται η μαλακία της υποχρεωτικής χρήσης και των δυο γομών, όπως και ο περιορισμός στα σετ σε δοκιμαστικά και αγώνα.Εγώ δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αλλάξουν τα ελαστικά.
Έτσι είναι, αυτά υπάρχουν...live with it. (προς τις ομάδες αυτό, όχι εσένα)
Ας προσπαθήσουν να προσαρμοστούν σε αυτές τις συνθήκες.
Δηλαδή επειδή κάποιοι ΔΕΝ μπορούν, θα πρέπει να αλλάξουν τα λάστιχα στη Pirelli.
Δε το καταλαβαίνω...
-
Γιατι βρε Νικο μου αν ειναι για ενα αγωνα να θελουν 4-5 πιτστοπ δεν ειναι αγωνας αλλα ........... λεοφωρειο που κανει στασεις....
Μη φωρτισεις μπροστα μη φωρτισεις πισω αλλαζε 3-4 φορες την κατανομη των φρενων μπρος πισω, και βεβαια το κλασικό... φυλαγε λαστιχα που σημερα το ακουσαμε απο... το 2ο γυρο!! -
Ρε greo (και λοιποι) ξέχνα τον έρωτα σου για τον Alonso και τη Σκουντέρω για ένα λεπτό και πες μου.
Σου αρέσουν οι αγώνες, οι μάχες και η οδήγηση που βλέπουμε φέτος;
Το μόνο κριτήριο είναι η διαχήρηση ελαστικών. Αηδία έχει καταντήσει.
Αυτό λέμε (όσοι δεν μας αρέσει), ανεξαρτήτως ομάδων.Παρόλα αυτά δηλώνω ότι η αλλαγή των ελαστικών (και οποιοδήποτε κανονισμού) εν μέσω της χρονιάς είναι απαράδεκτη (έχει δίκιο ο Νίκος), αλλά έτσι κι αλλιώς λύσσα το έχει κάνει αυτό το θέμα η Pirelli τα τελευταία χρόνια.
-
Εγω Νίκο λέω να αλλάξει ο κανονισμός και όχι η γόμα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Γιατι βρε Νικο μου αν ειναι για ενα αγωνα να θελουν 4-5 πιτστοπ δεν ειναι αγωνας αλλα ........... λεοφωρειο που κανει στασεις....
Μη φωρτισεις μπροστα μη φωρτισεις πισω αλλαζε 3-4 φορες την κατανομη των φρενων μπρος πισω, και βεβαια το κλασικό... φυλαγε λαστιχα που σημερα το ακουσαμε απο... το 2ο γυρο!!Γιατί τα λάστιχα τους είχε δώσει η Pirelli όταν ξεκινούσαν την εξέλιξη των μονοθεσίων.
Δεν τους τα έδωσε στην Αυστραλία.
Τι έγινε? Τώρα ξαφνικά δεν τους αρέσουν? Ή κάποιοι τα βλέπουν σκούρα, ζορίζονται και δεν κάνουν περίπατο.
Συγγνώμη, αλλά racing είναι τα πάντα.
Είναι η ταχύτητα αλλά είναι και η διαχείριση πολλών παραγόντων που σε φτάνουν στη νίκη.
Ούτε και μένα μου αρέσουν τα 4 στοπ, αλλά ανακατεύει τη σούπα και το κάνει πιο ενδιαφέρον.
Προσωπικά το βλέπω σαν διαχείριση περισσότερο για όλα.
2013 - Gran Premio de España