-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Απο ποτε το pace του αυτοκινητου το καθοριζει ο αργοτερος απο τους 2 οδηγους ή αυτός που αντιμετωπιζε προβλημα και οχι ο ταχυτερος;
Εκτος αν επανερχεται η θεωρία του 170%Ο ρυθμός σε μεμονωμένους αγώνες όχι, αλλά η 'μέση' δυναμική του μονοθεσίου ή καλυτέρα η διαφορά της από την αντίστοιχη του ανταγωνισμού μπορεί να εκτιμηθεί συνολικά καλύτερα από τα αποτελέσματα του πιο αργού (ή Νο2) οδηγού της ομάδας και όχι του ταχύτερου (ή Νο1 και κατά κανόνα fuoriclasse).Και μιας και μιλάμε για Ferrari μια ματιά στην τελική κατάταξη του δεύτερου οδηγού της τις χρονιές 1998,2002,2004 δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα αυτής της δυναμικής,αν αντιπαραβληθεί με την κατάταξη του ίδιου Νο2 το 1996,97, 2000, 2003 ή το 2005.............
Με αυτό πάντως που γελάω περισσότερο είναι με τους διαπληκτισμούς γύρω από το Massa.Είναι το είδος...... της οπισθοφυλακής με την oποία θέλει να δουλεύει η Ferrari τα τελευταία είκοσι χρόνια .Τίποτα περισσότερο (το 2008 ήταν μια φωτοβολίδα ειδικών συνθηκών)..... τίποτα λιγότερο (.....από Alesi,Irvine,Barrichello).....και λυπάμαι για όσους δεν το καταλαβαίνουν.....
Δεν είναι τόσο ανόητοι στη Ferrari ώστε να μείνουν προσκολλημένοι στο δίδυμο Todt-Massa,αφήνοντας να τους ξεφύγει δικός τους οδηγός μέσα από τα χέρια (Perez)...
YΓ. Mε εκπλήσσει ευχάριστα (διαψεύδοντας με ταυτόχρονα) ο Bianchi (άλλος πιλότος ferrari),του οποίου η καριέρα μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν με είχε εντυπωσιάσει,αλλά θεωρούσα ότι υπάρχουν πιλότοι που αξίζουν πολύ περισσότερο ένα συμβόλαιο στην F1 (πχ Valsecchi)............για να δούμε....
-
..... τίποτα λιγότερο (.....από Alesi,Irvine,Barrichello)
+1000
Και το Μίμη θα έλεγα εγώ που ξέχασες να αναφέρεις. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
..... τίποτα λιγότερο (.....από Alesi,Irvine,Barrichello)
+1000
Και το Μίμη θα έλεγα εγώ που ξέχασες να αναφέρεις.όντως....τα αποτελέσματά του το 08 και το 09 δεν διαφέρουν και πολύ από αυτά του Massa της τελευταίας τριετίας
ΥΓ.Καλός και τρίκαλος είναι ο Μίμης για τη F1 Εddie (και η γραφικότητά του,όσο και αν είναι passé, συμπληρώνει καλά το εμπορικό πακέτο) ... στη Ferrari ούτε τον ήθελα, ούτε τον θέλω.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Απο ποτε το pace του αυτοκινητου το καθοριζει ο αργοτερος απο τους 2 οδηγους ή αυτός που αντιμετωπιζε προβλημα και οχι ο ταχυτερος;
Εκτος αν επανερχεται η θεωρία του 170%Ο ρυθμός σε μεμονωμένους αγώνες όχι, αλλά η 'μέση' δυναμική του μονοθεσίου ή καλυτέρα η διαφορά της από την αντίστοιχη του ανταγωνισμού μπορεί να εκτιμηθεί συνολικά καλύτερα από τα αποτελέσματα του πιο αργού (ή Νο2) οδηγού της ομάδας και όχι του ταχύτερου (ή Νο1 και κατά κανόνα fuoriclasse).Και μιας και μιλάμε για Ferrari μια ματιά στην τελική κατάταξη του δεύτερου οδηγού της τις χρονιές 1998,2002,2004 δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα αυτής της δυναμικής,αν αντιπαραβληθεί με την κατάταξη του ίδιου Νο2 το 1996,97, 2000, 2003 ή το 2005.............
Με αυτό πάντως που γελάω περισσότερο είναι με τους διαπληκτισμούς γύρω από το Massa.Είναι το είδος...... της οπισθοφυλακής με την oποία θέλει να δουλεύει η Ferrari τα τελευταία είκοσι χρόνια .Τίποτα περισσότερο (το 2008 ήταν μια φωτοβολίδα ειδικών συνθηκών)..... τίποτα λιγότερο (.....από Alesi,Irvine,Barrichello).....και λυπάμαι για όσους δεν το καταλαβαίνουν.....
Δεν είναι τόσο ανόητοι στη Ferrari ώστε να μείνουν προσκολλημένοι στο δίδυμο Todt-Massa,αφήνοντας να τους ξεφύγει δικός τους οδηγός μέσα από τα χέρια (Perez)...
YΓ. Mε εκπλήσσει ευχάριστα (διαψεύδοντας με ταυτόχρονα) ο Bianchi (άλλος πιλότος ferrari),του οποίου η καριέρα μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν με είχε εντυπωσιάσει,αλλά θεωρούσα ότι υπάρχουν πιλότοι που αξίζουν πολύ περισσότερο ένα συμβόλαιο στην F1 (πχ Valsecchi)............για να δούμε....
Στον συγκεκριμένο αγώνα δεν ίσχυε τίποτα από όλα αυτά καθώς ο Μάσσα αντιμετώπιζε ένα γνωστό πρόβλημα. Δεν ήταν λοιπόν θέμα δυναμικότητας μονοθεσίου αλλά ρυθμίσεων ή οδηγικού στυλ του Μάσσα σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη πίστα, τις συγκεκριμένες συνθήκες και τα συγκεκριμένα λάστιχα.
ΥΓ: Δεν τον ήθελες τον Κίμι αλλά να δούμε πότε θα δούμε τίτλο χωρίς αυτόν...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ρε Δία, πέρα από το αξίωμα ότι η Φερράρι είναι ανώτερη όλων, από τι συμπεραίνεται πως η Φερράρι στην Κίνα ήταν σαφώς ανώτερη;Όχι δεν ήταν σαφώς ανώτερη, απλά ο Alonso πήρε το 132,71% από το μονοθέσιο και την έκανε να φαίνεται ανώτερη.
Είναι πασιφανές ότι οποιαδήποτε καλή εμφάνιση του συνδυασμού οφείλεται στον Alonso και μόνο.
Όταν πάει κατά διαόλου φταίει το φορτηγό.Αξίωμα.
-
Για όσους είναι εντυπωσιασμένοι με το θέαμα:
Για πέστε μου πια μάχη σας ξεσήκωσε στον χθεσινό αγώνα. Αν θεωρείται μάχες τα προσπεράσματα διαδικαστικού χαρακτήρα η την συγκλονιστική προσπάθεια που καταβάλουν όλοι οι οδηγοί να κοντρολάρουν τον ρυθμό τους για να μη ψοφήσουν τα λάστιχα, έχουμε σίγουρα διαφορετικό ορισμό της μάχης.
Υπενθυμίζω ότι τον Τομάς το τρενάκι τον έχει στείλει προ πολλού για ύπνο το DRS, οπότε μας τελείωσε αυτό το επιχείρημα.
Στη θεωρία τα λάστιχα αυτού του είδους βοηθούν τις διαφορετικές στρατηγικές και τις μάχες, στην πράξη οι διαφορετικές στρατηγικές εξαφανίζονται μετά από 4-5 αγώνες, οι μάχες είναι του παραπάνω χειρίστου είδους και το μόνο που μας μένει είναι ένα δύωρο Λε μαν που καμία σχέση δεν έχει με αυτό που ονομάζουμε F1.
Αν παρ'ολα αυτά συνεχίζετε να γουστάρετε (δικαίωμα σας) οφείλετε να παραδεχτείτε ότι έτσι κι αλλιώς έχουμε πάει του φαρ που λένε και οι Άγγλοι. Το χθεσινό κίτρινο ήταν απλά ανέκδοτο.
Τέλος πάντων, για μένα έτσι κι αλλιώς έχει αλλοιωθεί η γεύση. Το κακό είναι ότι δεν τους κόβει ούτε τόσο δα να σταματήσουν αυτή την τρισάθλια πρακτική να συνδέουν τα δοκιμαστικά με τον αγώνα (μια με τα καύσιμα, μια με τα λάστιχα) που ακόμα δεν έχει βρεθεί άνθρωπός να καταλάβει που αποσκοπει, σε τι στο καλό χρησιμεύει και έχουν διαλύσει τελείως τα δοκιμαστικά. -
Με τη λογικη σας,ο Μασσα οταν παει καλα ειναι τοπ αλλα οταν σερνεται εχει...προβληματα!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στον συγκεκριμένο αγώνα δεν ίσχυε τίποτα από όλα αυτά καθώς ο Μάσσα αντιμετώπιζε ένα γνωστό πρόβλημα. Δεν ήταν λοιπόν θέμα δυναμικότητας μονοθεσίου αλλά ρυθμίσεων ή οδηγικού στυλ του Μάσσα σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη πίστα, τις συγκεκριμένες συνθήκες και τα συγκεκριμένα λάστιχα.
ΥΓ: Δεν τον ήθελες τον Κίμι αλλά να δούμε πότε θα δούμε τίτλο χωρίς αυτόν...
.....τάδε έφη Κυριακούλι....της κοντήςψωλής της φταίνε οι τρίχες λέω εγώ
Δεν με ενδιαφέρουν οι δικαιολογίες για το Massa,γιατί δεν τον κατηγορώ για τίποτα...όπως και ούτε περιμένω κάτι απ'αυτόν.Ο Massa είχε τη μεγάλη ατυχία να γίνει ο ήρωας της μιας μέρας το 2008.Και η ατυχία του δεν συνίσταται στο ότι έχασε τον τίτλο στην τελευταία στροφή (ή με τον σκασμένο κινητήρα στην Ουγγαρία) αλλά στο ότι παραμύθιασε χωρίς να το θέλει πολύ κόσμο για τη κλάση του....αυτούς που σήμερα το εγκαλούν.ΥΓ.Αρκετά με γέμισε χαρές 3 χρόνια ο Kimi....ας χαρούν οι οπαδοί καμιάς άλλης ομάδας τώρα (να μη είμαστε και πλεονέκτες)και οι πιτσιρικάδες με τη μαγκιά....
Τίτλος με τον Alonso μπορεί και να μην έρθει ποτέ.Ο συγκινητικός Schumacher του 97 και του 98 με 'γέμισε' περισότερο απ' όσο ο 'οδοστρωτήρας-μηχανή ρεκόρ' του 2000 και μετά. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τίτλος με τον Alonso μπορεί και να μην έρθει ποτέ.Ο συγκινητικός Schumacher του 97 και του 98 με 'γέμισε' περισότερο απ' όσο ο 'οδοστρωτήρας-μηχανή ρεκόρ' του 2000 και μετά.- Αργεντινη και Ουγγαρια 98!!!
-
ripper πολύ βολικά ξεχνάς ότι ο Αλόνσο τα προσπεράσματα τα έκανε κυρίως εκτός των 2 ζωνών DRS.
Πεστα ρε Αλμπα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο συγκινητικός Schumacher του 97 και του 98 με 'γέμισε' περισότερο απ' όσο ο 'οδοστρωτήρας-μηχανή ρεκόρ' του 2000 και μετά.Φαντάζομαι είχες γεμίσει από πριν. 1984-1998 είχαμε παρόμοιες επιτυχίες...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ripper πολύ βολικά ξεχνάς ότι ο Αλόνσο τα προσπεράσματα τα έκανε κυρίως εκτός των 2 ζωνών DRS.Τι σχέση έχει αυτό με αυτά που λέω εγώ; Εγώ με τα λάστιχα τα έχω όχι με το DRS.
-
Alba φαντάζομαι αν είχαμε μια παρόμοια κουβέντα το 1990 θα μου ανέλυες το πόσο γίδι είναι ο Mansell, ότι είναι η οπισθοφυλακή της Ferrari κλπ κλπ
Καλό θα ήταν βέβαια να μην μπλέκουμε τις προσωπικές προτιμήσεις με την αξία ενός οδηγού.
Πχ μπορεί να μην συμπαθώ τον Alonso (μέχρι το '11 σίγουρα) αλλά παραδέχομαι ότι είναι από τους 2-3 κορυφαίους του grid.Η κουβέντα για τον Massa είναι κουραστική και σε ένα βαθμό γελοία.
Το 2009 στη Ferrari έγινε αποκαθήλωση και των δυο πιλότων ως πρώτο βήμα πριν την έλευση του Μεσσία.Ο μεν Μίμης έφαγε μια χοντρή κλωτσά και έφυγε ως αποτυχημένος καταλήγοντας να τρέχει σε αγώνες με ημιφορτηγά (...).
Ο Massa έμεινε (ίσως και λόγω ατυχήματος) με αποστολή να κουβαλάει τα άπλυτα του Μεσσία.Τα 2 χρόνια που μεσολάβησαν ακούγαμε πάσης φύσεως παρόλες που κατέληγαν στο ότι σώθηκε η Ferrari που ξεφορτώθηκε την παλτουδιά γιατί μια φορά είναι του Αγιαννιού και ότι ο Massa δεν είναι απαραίτητα καλύτερος οδηγός από το Λάμπρο Κύρκο.
Για τον Massa ομολογώ ότι μου έσπασε τα νεύρα η ψυχολογική αστάθεια του αλλά παίζει να ήμουν ο μόνος που έγραφε συνέχεια ότι κάποιος που χτύπαγε στα ίσα πρωτάθλημα και το έχασε από απανωτές μαλακίες της ομάδας του δεν μπορεί να ξέχασε να οδηγεί σε 1-2 χρόνια.
Ξαφνικά (...) διαπιστώσαμε ότι ο Massa που ο Λάμπρος Κύρκος του ρίχνει στ' αυτιά γράφει ίδιους ή και λίγο καλύτερους χρόνους από το Μεσσία.Για το δε Μίμη θα πρέπει να βρούμε τι μαγικό χόρτο βρήκε να καπνίσει γιατί δεν μπορεί, οι παντογνωστίδηδες μας λέγαν ότι θα τον ξεφτυλίσει ο Γκρογιάν.
Κατά τ' άλλα -όπως είπαν και τα δυο παιδιά στη ραδιοφωνική εκπομπή που αναφέρεται σε άλλο τοπικό- θα ταν καλό να θυμηθεί η Ferrari ότι έχει δυο οδηγούς στον αγώνα και να μην τον χρησιμοποιεί ως δοκιμαστικό περιστέρι.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ο Γάλλος είναι πολύ νέος και πολύ γρήγορος για να τον αφήνουν να γυρνάει στο 43-44 χωρίς κανένα λόγο.
Τι εννοεις μ' αυτο;
Εννοώ ότι για κάποιο λόγο η ομάδα τον άφησε έξω τουλάχιστον δυο φορές να γυρίσει στο 1:43 - 1:44 όταν ο ρυθμός όσων αντίστοιχα ήταν γύρω του ήταν στο 40-41 μετά το pit stops τους. Πως νομίζεις βρέθηκε από κολλημένος στο κιβώτιο του Κίμι 8 ολόκληρα δευτερόλεπτα πίσω του και μέσα στο βόθρο των μεσαίων;
-
Κόλλησε κουλαμάρα απ' τον Massa.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φαντάζομαι είχες γεμίσει από πριν. 1984-1998 είχαμε παρόμοιες επιτυχίες...
Αφενός μεν η ξηρασία για μένα μέτραγε από το 79 και όχι από το 84 (εγώ πανηγυρίζω μόνο το καλό πρωτάθλημα.... όχι αυτό της παρηγοριάς),αφετέρου τουλάχιστον έβλεπα οδηγούς σαν τον Arnoux, τον Tambay και το μακαρίτη τον Alboreto και ολίγη τεχνολογική εξέλιξη στο sport..
cut
Εddie (και μην το πάρεις προσωπικά) μ'αυτά και μ''αυτά δεν διαβάζεται τίποτα εδώ μέσα πια.
Ο κιμης αξίζει τιμόνι στην f1,στη ferrari και για το σκοπό που τον πήραν απέδειξε ότι δεν αξίζει (και δεν με ενδιαφέρουν οι λόγοι).
Υπάρχουν πολλοί οδηγοί επιπέδου (ή στυλ) Massa που πήραν ή διεκδίκησαν λόγω συγκυριών πρωτάθλημα και μετά 'ξέχασαν' να οδηγούν (πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό ο Irvine και ο αποτυχημένος υιός..... ενδόξου πατρός).Tο να περιμένει κανείς να δοθούν ίσες ευκαιρίες στον κατά τεκμήριο πιο επιτυχημένο πιλότο του grid (τη δεδομένη χρονική στιγμή...αυτόν που αποκαθήλωσε τον πολύ Schumacher)με τον κάθε κίμη ή τον παρολίγο πρωταθλητή...είναι μάλλον αφελές.Δεν μιλάμε για διοργάνωση επιπέδου volant elf.....αλλά για μπίζνα χορηγών διαφημιστών και εκατομυρίων$$.....
Το μοντέλο των δύο οδηγών έχει τελειώσει για τη Ferrari ουσιαστικά από το μακρινό 1983 και τυπικά από το 1996........
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
και ο αποτυχημένος υιός..... ενδόξου πατρόςΠοιος από τους 2;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
και ο αποτυχημένος υιός..... ενδόξου πατρός
Ποιος από τους 2;
ο βαψομαλλιάς
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
εγώ πανηγυρίζω μόνο το καλό πρωτάθλημα.... όχι αυτό της παρηγοριάς),αφετέρου τουλάχιστον έβλεπα οδηγούς σαν τον Arnoux, τον Tambay και το μακαρίτη τον Alboreto και ολίγη τεχνολογική εξέλιξη στο sport..Υποστηρίζεις δηλαδή την Scuderia Alonso, Arnoux, Tombay κλπ και όχι την Scuderia FERRARI? Γιατί το Πρωτάθλημα πάει στον υπάλληλο στην πρώτη περίπτωση και στην ομάδα στην δεύτερη. Διάλεξε λοιπόν με ποιόν είσαι. Αν έχει καμία σημασία επίσης ή ίδια η Ferrari στο επίσημο site της αναφέρει πρώτα τα 16 Κατασκευαστών και μετά τα Οδηγών.
Τεχνολογική εξέλιξη είχαμε μια χαρά μέχρι το πάγωμα των V8.
Tο να περιμένει κανείς να δοθούν ίσες ευκαιρίες στον κατά τεκμήριο πιο επιτυχημένο πιλότο του grid
Ο κατά τεκμήριο πιο επιτυχημένος πιλότος του grid με 3 τίτλους είναι ο μικρός τσόγλανος από την Γερμανία. Το αν είναι ο καλύτερος είναι άλλη ιστορία, προσωπικά πιστεύω πως όχι.
Κατά τα άλλα πες μας για τις ρομαντικές εποχές που τρέχαμε για την ψυχή της μάνας μας και που ήταν τόσο ωραία που γελούσε και το παρδαλό κατσίκι με την Σκουντέρω και άσε μας εμάς τους πεζούς να θέλουμε τίτλους και νίκες.
-
Ο κατά τεκμήριο πιο επιτυχημένος πιλότος του grid με 3 τίτλους είναι ο μικρός τσόγλανος από την Γερμανία. Το αν είναι ο καλύτερος είναι άλλη ιστορία, προσωπικά πιστεύω πως όχι.
Ο κατά τεκμήριο πιο επιτυχημένος πιλότος του grid ΘΑ είναι ο τσόγλανος από τη Γερμανία όταν πάει στη Ferrari.
Για τους 2-3 χρήστες που συζητάμε τουλάχιστον.
2013 - UBS Chinese Grand Prix